![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder, ze weten toch wel welk huis er in hun douche kan kijken hoor. Of nou ja het zijn mss 2 huizen, maar daar komen ze ook wel achter. Alleen ik zou dan wel alleen mijn voornaam erop zetten ipv hele naam. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben benieuwd hoe ze reageren!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was toevallig niet thuis toen ze het langs kwamen brengen, maar goed. We hebben hier in huis wel gelachen, mensen die het kwamen brengen woonden wel in dat huis, maar douchte nooit in die douche (ze hebben 2 douches daar). Mensen die wel daar douchten, die durfde zelf niet langs te komen ![]() Ik had het er toevallig met mijn moeder over, van ik heb helemaal niemand meer in die douche gezien, maar ja ik heb ook niet fulltime gekeken... Zei mijn moeder ja ze moeten toch onder de douche hebben gestaan... Maar ja niet dus, want iedereen docuht nu onder die andere docuhe ![]() Wat ze er aan gaan doen, voorlopig dus niet meer onder die douche staan. Verder wilden ze het raam gaan verven ofzo (??), nou ja ik zie wel hoe het wordt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Gebroken staart/Staart uit de kom. EciD | 10 | 09-09-2005 23:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De buurman is dood punkyfish | 25 | 08-11-2002 22:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat is er mis met de politie tegenwordig?? Blije mannetje | 13 | 11-09-2002 09:48 | |
Psychologie |
Wat mankeert mij toch? Neem ff de tijd en lees... HelpMePlease | 32 | 13-01-2002 23:42 |