Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En TS, probeer blij te zijn om de laatste keer dat je nog die intimiteit met hem kon delen. Ik heb ook nog gevreeen, nog wel op de dag dat mijn ex niet meer verder wilde. Ik heb dat nooit als onprettig ervaren, omdat het ook op die laatste dag nog altijd fijn aanvoelde.
||
Citaat:
![]() Vaak lopen ze gewoon hun p*k achterna. Verder ben ik het eens met wat SoMeBoDy zegt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik had het ook met mijn ex. Nja, weet al niet meer of we sex hadden zoveel dagen voor dat ik het uitmaakte... (maar naderhand wel, en dat is ook mijn eigen keuze geweest. Het voelde toen goed, achteraf soms wat minder, maar dat was mijn eigen schuld. Hij is duidelijk tegen me geweest, hem valt niets te verwijten) Maar ik denk dat dat er niet eens toedoet. Je hebt het op dat moment nog fijn samen, en dat telt. Tuurlijk zal voor hem het gevoel anders geweest zijn, maar JIJ was toen toch nog verliefd, JIJ hebt er ook voor gekozen om op dat moment sex met hem te hebben, JIJ vond het lekker en fijn. Het is vrij lullig dat het 3 dagen erna uit gaat, maar that's life. (Ben het dus met SoMeBoDy eens, net als -bambi-) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Misschien wist hij niet dat hij het uit ging maken, misschien wilde hij gewoon nog een keer sex. ik kan begrijpen dat je je nu gebruikt voelt *troost*
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*vind je het gek dat je dan de verkeerde tegenkomt. Ik denk er wel overna, maar ik heb nooit seks op de eerste avond. Pas als ik haar goed ken en we ook wat hebben. |
![]() |
||
Citaat:
als ik dan ff terug mag generaliseren dan heb ik dat niet gedaan en is dat bij mij ook wel eens gebeurt door jouw soort
||
![]() |
Citaat:
zo zijn jongens nou eenmaal he. dat je je dan gekwetst is te begrijpen! maar als jij echt geloofd dat het serieus lieve jongens waren en niet deden alsof ze echt lief waren, is het misschien dat ze snel van gedachten zijn veranderd. |
![]() |
|
|