|
|
|
||||||||
| Bekijk resultaten poll: Wanneer gaan we meeten? | |||
| maandag 27 december |
|
8 | 24.24% |
| dinsdag 28 december |
|
11 | 33.33% |
| woensdag 29 december |
|
13 | 39.39% |
| donderdag 30 december |
|
10 | 30.30% |
| vrijdag 31 december(oudjaarsdag?) |
|
7 | 21.21% |
| zaterdag 1 januari(nieuwjaarsdag?) |
|
7 | 21.21% |
| zondag 2 januari |
|
10 | 30.30% |
| maandag 3 januari |
|
10 | 30.30% |
| dinsdag 4 januari |
|
12 | 36.36% |
| woensdag 5 januari |
|
11 | 33.33% |
| donderdag 6 januari |
|
11 | 33.33% |
| vrijdag 7 januari |
|
11 | 33.33% |
| zaterdag 8 januari |
|
17 | 51.52% |
| zondag 9 januari |
|
11 | 33.33% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh en Ruud (ja weer aan jou ): Als je in het weekend gaat kost het bowlen iets meer, zie tarievenlijst
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
En schaatsen is ook nog exclusief het eventuel huren van schaatsen Citaat:
Maar ik ben ook geen ster erin hoor Het is iig leuk ![]() Citaat:
|
||||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Bowlen lijkt me ook wel leuk om te doen, is alweer een hele tijd geleden voor me dat ik het voor t laatst gedaan heb ![]() En t is volgens mij ook stukken socialer dan wanneer je gaat schaatsen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder moet je er natuurlijk ook rekening mee houden dat er nog kosten van drankjes, bus en verdere activiteiten aan verbonden zijn (maar dat is bij de rest ook zo ).
|
|
|
|
||
|
Citaat:
) bowlen, wat drinken, met de bus reizen en daarna eten bij de Mac of Burger King. Het is ook mogelijk om bijvoorbeeld met z'n 7en 1 strippenkaart te kopen, dat kost nog geen €2,- per persoon voor de heen en terugreis
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Het wordt denk ik woensdag 29 december of zaterdag 8 januari..
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goh, guus legt weer eens wat uit hoor:/
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
de poll/aanal stemmen enz wijzigen... Zal haar iig een pm sturen, hoewel degenen die komen zelf ook neer kunnen zetten waar ze op gestemd hebben..
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Misschien kan 1 van jullie forumbazen een MM aanmaken?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Of we laten Leonoor het gewoon doen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij bedoelen ze dat ze de namen van de mensen die op die data gestemd hebben op een rijtje willen hebben. Of begrijp ik het verkeerd? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Als we degene eruitfilteren, die niet gepost hebben in beide meeting-topics, krijgen we dit: 29 december: Dolores, Kruimel, mathfreak, Miracle, Nijn*, Ruudje, sonho, WolterB - 8 personen 8 januari: -Flip-, Dolores, ********, Guusie, metallica, Ruudje, WolterB - 7 personen Moeten we hier dan van uit gaan? Op de MM kunnen mensen nog altijd zeggen of ze komen of niet ![]() (inmiddels hebben er weer mensen gestemd... vinden ze dat leuk ofzo )
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() EDIT: ik heb het liefste de 8ste maar ik zou eventueel ook kunnen proberen of ik de 29ste kan. Laatst gewijzigd op 12-12-2004 om 11:53. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Extra stemronde maakt denk ik niet veel uit...er moet nu gewoon maar n knoop doorgehakt denk ik ![]() Tja, dat krijg je als een FB m niet even sluit
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Persoonlijk vind ik schaatsen ook het leukste... maar veel mensen kunnen dat niet zo goed en hebben daarom niet zoveel zin erin En daarbij is bowlen ook wel een leuke groepsactiviteit
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Je kunt sowieso wel zien welke wint...ook als je niet stemt...kost alleen n klikje meer...naast t "Stem" vakje zit n linkje waarmee je de huidige stand kunt bekijken "Bekijk resultaten"
|
|
||
|
Citaat:
... en je kunt erna lekker warme chocolademelk drinken Ik kan niet op zaterdag ... dan speel ik de 1e kampioenswedstrijd . En die andere is op woensdag en dan kan ik gewoon [edit] anders nemen we van die klapstoeltjes mee voor mensen die het écht niet kunnen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
veel plsier ik zwaai wel als ik in de trein er voorbij kom en naar mijn ouders ga
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() *blond*Die optie heb ik nou nog nooit gezien ... maar ja, ik kan niet eens zelf een poll maken .
|
|
||
|
Citaat:
Van die lompe stoeltjes hebben ze daar ook hoor
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben dus de tweede week weg en kan alleen de eerste week. Daarnaast werk ik ook nog, dus wie weet is m'n baas zo gek om me op die dag ook nog extra in te plannen. Schaatsen vind ik wel goed, ff kijken of ik die ergens kan lenen weer. ![]() Zullen we het dan de 29ste doen? |
||
|
|
||
|
Citaat:
29 december... mij best
|
||
|
|
||