Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb hem trouwens op een (bus)station ontmoet, veilige plaats. Toen dacht ik noooit weer. Maar heb mn huidige vriend toch ook via internet leren kennen, alleen via de site van de band waar we allebei fan van zijn. Ook op een festival ontmoet waar die band speelde, dus niet echt via chat-msn-date ofzo. Nu heb ik er geen behoefte meer aan, heb dus mn vriend, en heb niet zo'n zin om mensen te ontmoeten voor 'gewoon vrienden' als ze door het hele land wonen. Kost me tijd genoeg om mn 'echte' vriendschappen te onderhouden ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
n relatie over t internet tot stand laten houden.. of.. iemand over internet ontmoet hebben, verschillende keren elkaar ontmoet hebben en echt verliefd op elkaar worden. dat 2e is juist helemaal niet triest, net als hierboven iemand al zei ken je die persoon stukken beter dan n persoon die je in een discotheek ofzo na n blik heb ontmoet.. tsja.. das mijn mening..
||
Citaat:
nee... ik ben nu met iemand op internet leren kennen en daar msn ik nu heel erg veel mee... en volgend weekend hebben we al afgesproken... maar we hebben natuurlijk wel een tijdje foto's uitgewisselt, gecamt, gebeld.... en mun ouders weten er ook van...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Msn/Real Lies.je | 5 | 09-06-2009 08:17 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Seksualiteit |
Msn en sex strigoii | 56 | 25-10-2006 20:53 | |
Liefde & Relatie |
wazige ex! *!lovelygirly!* | 33 | 28-10-2005 17:56 | |
Liefde & Relatie |
Het klikt te goed om een relatie mee te beginnen ... Verwijderd | 68 | 12-09-2004 17:33 | |
Liefde & Relatie |
Internetrelatie???? jewel4life | 47 | 25-06-2004 10:56 |