Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2004, 12:17
RanC
RanC is offline
MSN-relaties is iets voor 13 jarige pubertjes.

Relaties die na MSN-contact onstaan kunnen imho best.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2004, 16:49
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik heb mezelf opgelegd niet eerder te meeten dan dat ik 16 ben, maar ik denk dat ik hier toch vanaf ga zien, heb sinds kort een erg aardige jongen leren kennen hier op het forum (ehh 23 ) en hij schrok ook wel toen ik zei dat ik 15 was. We hebben er heel openlijk over gepraat en we gaan waarschijnlijk over een half jaar meeten in mijn stad in de dierentuin. Ik heb hem al een paar keer gesproken over de telefoon, mijn ouders weten van hem af en hij heeft sinds kort een webcam dus dat komt wel goed. Verder ben ik heel voorzichtig met alles wat ik doe en die kinderen die verkracht worden zijn meestal naief en dom.

Trouwens mocht die jongen me willen verkrachten dan had hij wel gezegd dat hij jonger was.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 16:52
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ow ja, moet ook nog even melden dat ik hem niet mijn adres heb gegeven en dat ook nog lang niet van plan ben om te doen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 20:10
alpha
alpha is offline
Ik heb inderdaad wel iemand in mn msn-lijst waar ik enorm goed mee kan praten, hij weet best veel van me (geen telefoonnummers en adres enzo) en voor mijn gevoel ik ook veel van hem. Hij woont aan de andere kant van Nederland en ik heb hem dus nog nooit ontmoet (wel foto's, webcam)
Ik zou als ik hem zou ontmoeten, dan met iemand anders heen gaan. Ook omdat het zo ver reizen is voor mij.. En zorgen dat men ervan weet.

Ik zou nooit verliefd kunnen worden door msn of door te chatten ofzo.. Ik zou dan ook never een virtuele relatie willen. Je wilt toch iets tastbaars. Ontmoet elkaar dan eerst..
Oud 06-12-2004, 07:11
Verwijderd
Als je gaat afspreken, zorg dan altijd dat hij naar jouw woonplaats komt. Dat hoeft niet per se bij jou thuis te zijn.. maar zoek een drukke plek bij jou in de buurt op. In jouw woonplaats ken je de weg, enz.. daar ben je sowieso veiliger.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 11:19
mrsjones
mrsjones is offline
Keb ooit een keer afgesproken met een jongen van het internet. Het klikte. En we hebben ander half jaar een relatie gehad.
Oud 06-12-2004, 11:35
Gadje
Gadje is offline
zo vaak
en het is tot nu toe altijd goed gegaan
ik heb een gewone vriend leren kennen via een chatbox en we hebben elkaar ontmoet en we komen elkaar af en toe ook nog eens tegen en spreken elkaar nog af en toe wel, dut is al weer 4 jaar geleden dat ik hem heb ontmoet.

mijn eerste vriend heb ik ook via msn leren kennen, gewoon een x afgesproken en toen is het uiteindelijk iets geworden, wel 1,5 jaar

daarna heb iknog 2x iemand wel in irl ontmoet en elkaar beter leren kennen via msn, dit vind ik opzeg best ok want je praat een stuk makkelijker dan irl over van alles en nog wat.

en ik heb ook iemand van dit forum leren kennen
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 12:13
Northern Lights
Northern Lights is offline
tijdje geleden iemand via msn leren kennen die vlakbij me woonde. 2 weken later afgesproken en ben ik bij haar langs geweest. klikte allemaal en dr zijn ook aardig wat gevoelens bij komen kijken.
alleen vergelijkt ze me teveel met haar ex waar ze dus vanaf wil=voorlopig niks tussen ons

maar das weer offtopic verder
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 14:07
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 04-12-2004 @ 14:11 :
kheb ook een keer eenjongen onmoet van msn....viel tegen
doe ik niet zo snel weer.
Same here. Hij verwachtte meer dan ik, liep dus echt niet lekker (iemand van t forum hier trouwens, maar hij heeft alleen maar op Contact Gezocht gepost zo'n beetje.. dat had me al aan het denken moeten zetten eigenlijk ).
Heb hem trouwens op een (bus)station ontmoet, veilige plaats. Toen dacht ik noooit weer.
Maar heb mn huidige vriend toch ook via internet leren kennen, alleen via de site van de band waar we allebei fan van zijn.
Ook op een festival ontmoet waar die band speelde, dus niet echt via chat-msn-date ofzo.
Nu heb ik er geen behoefte meer aan, heb dus mn vriend, en heb niet zo'n zin om mensen te ontmoeten voor 'gewoon vrienden' als ze door het hele land wonen. Kost me tijd genoeg om mn 'echte' vriendschappen te onderhouden .
Oud 06-12-2004, 16:43
Verwijderd
ik leef nog
kende een jonge via forummen (niet dit forum) en later msn en toen gemeet, ik vond m irl leuker als via chat
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 23:25
Devil-me
Devil-me is offline
Tja al heel veel mensen via msn leren kennen . Meeste gingen goed maar 1 keer heel erg fout gegaan. Mn sleutels gejat mn geld +mn telefoon dus tja gewoon doorgaan die keer daarna ging het prima
Oud 08-12-2004, 23:59
masterdj
masterdj is offline
Citaat:
masterdj schreef op 04-12-2004 @ 23:00 :
jups..
Heel lief meisje leren kennen.. ca. 5 maanden gelee ofzo? (toch kelz?)
afgesproken.. en was best wel gezellig konden t op msn goed met elkaar vinden en begrepen elkaar heel goed en gelukkig bleek dit irl ook zo te zijn Zien elkaar nu gem. 1 x in de week en ben altijd blij als ik haar zie
(edit: en nu hebben we net 3 dagen )
Oud 09-12-2004, 08:17
Smartie
Smartie is offline
Er is een forumster die hier hele goed herrinneringen aan heeft, zal haar de link eens pm'en zodat ze maybe kan reageren voor je.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 08:51
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb ooit 1 jongen ontmoet die ik via MSN heb leren kennen. We hadden intussen al avonden achter elkaar zitten MSN-en enhadden al een aantal keer met elkaar gebeld. Toen stelde hij voor om langs te komen, omdat ik mijn eindexamen gehaald had. Ik ben hem op gaan halen op het station en heb hem toen mee naar huis genomen, en hij heeft toen de hele middag met mij (en soms met mijn moeder) zitten kletsen.
Ik doe het alleen nooit weer; op dat moment zag ik het eigenlijk al niet zeggen, maar mijn moeder vond dat ik het best kon doen, zeker omdat hij dan bij ons thuis zou komen. De jongen zelf viel echter nogal tegen (vooral zijn bedoelingen: hij wilde graag een vriendin, ik zag hem als een 'gewone vriend').
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 09:06
*MieKKieJTjaHh
*MieKKieJTjaHh is offline
Waarom niet joh??
Kheb er al veel leuke mense leren kennen (echt NOOIT tegengevallen.. Nja k camde/belde dr wel al veel mee, scheelt denk ik wel tegenover alleen chatten)en zelfs ook nu me vriend n tijdje trug..
Echt top hoor!
Zeker niet voor trieste mense.. Wat is dat nou voor gedachte
Net of mensen die hun liefde over internet tegenkomen niet aan ergens anders zouden 'kunnen' komen ofzo...
Nouja als je veel chat, camt, belt etc. leer je iemand best goed kennen en kan t bijna niet mislopen! Gwoon meeten dus al heb je t idee dat er n speciale vriendschap is ontstaan!
Oud 09-12-2004, 09:16
Reem
Reem is offline
Ik werd verliefd op een jongen die ik net een paar weken van msn kende. We praatten heel veel en dat was geweldig. We leerden elkaar toen heel goed kennen en uiteindelijk kon ik hem overhalen om iets met me af te spreken (hij wilde eerst niet omdat het toen net uit was met zijn vriendin). Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat het fout zou gaan maar goed, hij woonde eigenlijk ook best wel in de buurt en een paar vriendinnen van me kenden hem wel.
In februari is hij al twee jaar mijn vriend.
Oud 09-12-2004, 09:20
*MieKKieJTjaHh
Citaat:
Re3m schreef op 09-12-2004 @ 10:16 :
Ik werd verliefd op een jongen die ik net een paar weken van msn kende. We praatten heel veel en dat was geweldig. We leerden elkaar toen heel goed kennen en uiteindelijk kon ik hem overhalen om iets met me af te spreken (hij wilde eerst niet omdat het toen net uit was met zijn vriendin). Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat het fout zou gaan maar goed, hij woonde eigenlijk ook best wel in de buurt en een paar vriendinnen van me kenden hem wel.
In februari is hij al twee jaar mijn vriend.
Cewl! Voor mij owk op nah de 2 jaar.. en langer..
Oud 09-12-2004, 10:02
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik wissel altijd foto's uit en ik wil haar stem horen! Dan heb je al veel meer zekerheden!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 10:23
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik heb mijn vriend leren kennen via internet. Eerst via zo'n profielensite wat gemaild en daarna toegevoegd op MSN. Nadat we bijna 2 maanden veel geMSNt en gemaild hadden, hebben we elkaar eens in het echt ontmoet. Gewoon afgesproken op een centrale plek. Was heel gezellig. Daarna nog eens afgesproken....en sindsdien hebben we nu al ruim 2 jaar een relatie.

Op zich is er niets mis mee met mensen in het echt ontmoeten. Ik vind het zelf eigenlijk ook veel fijner als ik de mensen eens in het echt gezien heb. Je weet dan tenminste ook hoe die persoon 'in het echt' is. Als je op een centrale plek afspreekt, bijvoorbeeld een treinstation, kan er weinig mis zijn. Want als je 'MSN-vriend' dan ineens heel anders blijkt te zijn, stap je toch gewoon op de eerste de beste trein terug...

En je relatie via MSN leren kennen vind ik helemaal niet iets voor losers ofzo. Ik denk juist dat je elkaar beter kent als je via MSN een relatie begint dan als je elkaar na één avondje stappen leuk vindt. Zeker wanneer je alletwee niet zo van uitgaan houdt, is dit toch een leuke manier om iemand anders te leren kennen, anders dan via school of de sportvereniging ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 10:48
Chimera
Chimera is offline
Wat betreft die meid van 14 die verkracht werd door die 43 jarige: tja, sorry hoor, maar volgens mij spoort dat kind gewoon niet. Wie gaat er dan ook met zo'n gozer mee.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 10:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 09-12-2004 @ 11:23 :
En je relatie via MSN leren kennen vind ik helemaal niet iets voor losers ofzo. Ik denk juist dat je elkaar beter kent als je via MSN een relatie begint dan als je elkaar na één avondje stappen leuk vindt. .
Dat weet ik niet. Kennen, misschien, maar juist bij het opbouwen van een relatie zijn dingen als lichaamstaal e.d. erg belangrijk. De uitstraling van iemand bepaalt voor een groot deel of je op hem/haar valt, en dat zijn typisch van die dingen die je via MSN niet doorkrijgt. je vormt dan juist een ideaalbeeld van een persoon, zodat het in het echt eigenlijk alleen maar tegen kan vallen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 11:20
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Chimera schreef op 09-12-2004 @ 11:52 :
Dat weet ik niet. Kennen, misschien, maar juist bij het opbouwen van een relatie zijn dingen als lichaamstaal e.d. erg belangrijk. De uitstraling van iemand bepaalt voor een groot deel of je op hem/haar valt, en dat zijn typisch van die dingen die je via MSN niet doorkrijgt. je vormt dan juist een ideaalbeeld van een persoon, zodat het in het echt eigenlijk alleen maar tegen kan vallen.
Ok, maarreh, ik bedoel ook niet dat je elkaar alleen kent via MSN, en dan al een relatie hebt vóórdat je elkaar ontmoet hebt. Het is meer dat als je die persoon ontmoet, je al een hoop meer over hem weet. Een hoop meer dan alleen die ene eerste indruk in de discotheek. Dus als je, nadat je elkaar een paar keer in het echt gezien hebt, besluit een relatie te beginnen, weet je al veel meer over elkaar dan nadat je iemand één keer in de discotheek of café hebt ontmoet. Daarom denk ik dat zo'n relatie meer kans van slagen heeft, je weet immers meer over elkaar en weet dus ook meer waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 12:24
Chimera
Chimera is offline
Dat weet ik niet, of een relatie dan meer kans van slagen heeft. Als iemand gewoon die uitstraling mist, werkt het alsnog niet.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 12:46
-bambi-
-bambi- is offline
internetrelatie=triest
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 18:00
*MieKKieJTjaHh
Citaat:
-bambi- schreef op 09-12-2004 @ 13:46 :
internetrelatie=triest
Ligt eraan wat je verstaat onder n internet relatie..
n relatie over t internet tot stand laten houden..
of.. iemand over internet ontmoet hebben, verschillende keren elkaar ontmoet hebben en echt verliefd op elkaar worden.
dat 2e is juist helemaal niet triest, net als hierboven iemand al zei ken je die persoon stukken beter dan n persoon die je in een discotheek ofzo na n blik heb ontmoet..
tsja.. das mijn mening..
Oud 09-12-2004, 22:41
Verwijderd
Ik denk dat het met gezond verstand heel goed kan gaan. Weet wat je doet, probeer de ander op cam te zien, bel ermee etc.
Als ik naar mezelf kijk, ik heb met mn gewone vrienden ook soms meer contact via msn dan irl (ja ik heb wel een leven) .. waarom zou je dan hier geen mensen ontmoeten als het toch een vorm van communicatie is?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 12:57
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Als het nou eenmaal gaat zoals het gaat dan is er niets triests aan. Als je nou toevallig net diegene tegenkomt en je wordt verliefd (mits je een paar keer gemeet hebt) wat is er dan nog triest aan?
Ik zou ook liever willen dat zo iemand tastbaarder zou zijn dan alleen een telefoon ofzo.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 18:13
Lautitia
Lautitia is offline
Ik ben met dit soort msn-contacten voorzichtig. Ik voeg ook niet zomaar iedereen toe en als ik er niet mee kan 'praten', vliegen ze snel mijn lijst weer uit. Als me dingen gevraagd worden waar ik geen antwoord op wil geven dan doe ik dat ook niet. Bijvoorbeeld mijn verjaardag, of mijn woonplaats.

Dat 14-jarige meisje kan niet selecteren. Ik zou iig al snel argwaan gehad hebben.

4 dagen geleden heb ik iemand van dit forum onmoet. ...! Enzo . Ik vond het wel een beetje wennen in het begin. Hoe lang je elkaar ook 'kent', op de een of andere manier moet je toch weer bij het begin beginnen. Die ervaring hebben meer mensen uit mijn omgeving. Maar ik vond het niet zo hinderlijk.

Ik heb ook verschillende keren dergelijke contacten gehad, maar na langere tijd verwaterden die en dat is jammer. Dat wou ik zo niet weer laten gebeuren. Een wijs besluit ...
Oud 20-12-2004, 19:27
Shereentjuh
Shereentjuh is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 04-12-2004 @ 15:11 :
Die gebruiken geen MSN maar IRC
nou dan ben ik blijkbaar een puisterige nerd ( heb niet 1 puistje, maar owke )

nee... ik ben nu met iemand op internet leren kennen en daar msn ik nu heel erg veel mee... en volgend weekend hebben we al afgesproken...

maar we hebben natuurlijk wel een tijdje foto's uitgewisselt, gecamt, gebeld.... en mun ouders weten er ook van...
Oud 20-12-2004, 19:35
Antinoniem
Antinoniem is offline
Relatie via internet is triest. Het is echter niet triest als je je elkaar leert kennen via msn ofsow (is geloof ik al heel wat keren gezegd). Ik heb zo mn beste vriendin ontmoet.. via via aan dr msn gekomen ensow, echt heel veel gechat en alles klikte echt geweldig, en nu zijn we dan ook heel goede vrienden Ze woont alleen wel n beetje ver weg, das wel jammer, want je vrienden in het echt zien is denk ik wel heel belangrijk. Maar ik heb iig nog nooit problemen gehad met mensen via internet/msn ontmoeten ofsow, als je voorzichtig doet kan dr in principe ook niets misgaan dus..
Oud 22-12-2004, 09:34
Droomz
Droomz is offline
Ik heb weleens zo'n ontmoeting gehad met iemand die ik alleen van MSN kende. Oke, en van CG hier

We hebben ongeveer maand of 3 gemsnt, gecamd, foto's uitgewisseld, elkaar keer gezien zonder gesproken te hebben etc.

En na die 3 maanden hebben we besloten om elkaar te ontmoeten. Gewoon op een centrale plek (Utrecht)
Die meeting was gezellig. Geen enge stiltes (Ja, ik was er bang voor ), gewoon als vrienden.
Hoewel ik het helemaal niet van plan was, werd ik na de derde meeting verliefd en hij ook, want we hebben 4 maanden en 3 dagen wat gehad.
De afstand was wel een probleem. Ik woon in het midden van het land, hij in het zuiden. Maar het kan wel, als je het er voor over hebt enzo.

Ik had het niet gedaan als hij meteen de eerste keer al om mijn foto gevraagd had, als hij meteen allerlei prive dingen had willen weten en als hij meteen had willen cammen. Van zulke mensen hou ik niet. Na een aantal keer, oke, maar niet na de eerste keer. En dan vooral allerlei prive dingen vragen staat me tegen.

Maar idd als je voorzichtig bent, waarom zou je het dan niet doen? Er kan weliswaar zoveel misgaan, maar dat kan ook als je een jongen/meisje in de disco tegen komt
Reageren

Regels voor berichten