|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het wordt een doktersroman!
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Morgen nieuw stukje van mijn kant af, dus, laat open ondanks offtopicgezeik. Grim |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
of verwarde dromen, is ook leuk. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grim |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik zit nu in mijn winterdip, dus ik mag blij zijn als ik er überhaupt iets creatiefs uit krijg. En ja dus en toen wat nou? Niet bij de 'club'?! Zolang je hier rondhangt wel hoor. Vrij veel in dit verhaal is gebaseerd op louter bull... fantasie, mijn belangrijkste bron was het laatste fototopic voor het stukje over de stofzuiger en de basgitaar van Pandarve ![]() Grim - maakt zich op voor stukje. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanmiddag hoop ik de tijd en rust te kunnen vinden voor een nieuw stukje, want ik moet dringend een nieuw personage erin vlechten. Tsjah, anders krijg ik billenkoek. Ook lag het in de planning een kerstverhaal te schrijven Ik moet iets om 's winters actief te blijven, vorige winter had ik een keihard writersblock, waarna het in het voorjaar ineens allemaal goed ging en ik in een maand 60 pagina's eruit knalde. Daarna zwakte het weer af door inspiratietekort en in de zomer verspil ik het dan met korte stukjes ofzo, maar ik hoop het volgende jaar toch wat anders in te delen.Zo, genoeg gezever in dit topic, maar dit heeft wel wat weg van schrijftips? Grim |
|
![]() |
|
|