Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2004, 17:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 05-12-2004 @ 18:07 :
Ik doe alleen moeite voor dingen waarvan ik weet dat er een grote kans op slagen is of waarvan me het duidelijk is dat een alternatief moeilijk te vinden is.
En jij weet dat er geen kans van slagen is tussen Kwebbelientje en die jongen, alleen omdat hij wat onzeker is? Geprezen zij DEChengst voor zijn mensenkennis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
DEChengst schreef op 05-12-2004 @ 18:05 :
Die moeten eerst aan zichzelf werken voordat ze uberhaupt een relatie beginnen. Een relatie beginnen met iemand om je van je problemen af te laten helpen noem ik het gebruiken van mensen.
hij vraagt er niet om
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 17:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 05-12-2004 @ 18:34 :
hij vraagt er niet om
Inderdaad, dat maakt DEChengst ervan. Ik heb uit jouw posts niet begrepen dat hij misbruik van je zou willen maken. DEC impliceert hier dus iets waar hij geen aanwijzingen voor heeft.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 17:41
Verwijderd
zijn naam is dan ook dekhengst
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 17:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
per piacere schreef op 05-12-2004 @ 18:41 :
zijn naam is dan ook dekhengst
Ik had hier een opmerking kunnen maken, om DEChengst op z'n plaats te wijzen, maar ik doe het toch maar niet. Want ik ben niet lullig.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 19:09
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-12-2004 @ 18:33 :
En jij weet dat er geen kans van slagen is tussen Kwebbelientje en die jongen.
Ik zeg niet dat er geen kans van slagen is, ik zeg alleen dat als je een relatie aangaat met iemand die faalangst heeft de kans op slagen een stuk kleiner is. Ik zou er persoonlijk al snel toe neiging om geen relatie te beginnen.
Oud 05-12-2004, 19:13
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-12-2004 @ 18:36 :
Inderdaad, dat maakt DEChengst ervan. Ik heb uit jouw posts niet begrepen dat hij misbruik van je zou willen maken.
Je kan best mensen gebruiken zonder daar op uit te zijn. Als ik op een dergelijke manier onzeker zou zijn en ik zou desondanks een relatie beginnen dan zou ik het gevoel hebben dat ik haar gebruikte. Dat heeft niks te maken met de intentie om haar te gebruiken maar alles met iets als moreel onjuist beschouwen.
Oud 05-12-2004, 19:13
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
per piacere schreef op 05-12-2004 @ 18:41 :
Zijn naam is dan ook dekhengst
Jij hebt een brilletje nodig
Oud 05-12-2004, 19:15
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-12-2004 @ 18:53 :
Ik had hier een opmerking kunnen maken, om DEChengst op z'n plaats te wijzen.
Voor rot opmerkingen ben ik door mijn sterke controle over mijn emoties volstrekt ongevoelig
Oud 05-12-2004, 19:19
hi
hi is offline
knuffelen?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 19:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Je overdrijft schromelijk, DEChengst. Waarom zou die jongen het niet goed kunnen menen? En waarom moeten alle meisjes 'stoere' jongens hebben? Laat Kwebbel toch lekker met een ander soort jongen iets hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 19:29
RanC
RanC is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-12-2004 @ 20:25 :
Je overdrijft schromelijk, DEChengst. Waarom zou die jongen het niet goed kunnen menen? En waarom moeten alle meisjes 'stoere' jongens hebben? Laat Kwebbel toch lekker met een ander soort jongen iets hebben.
Jij gaat gelijk uit van het andere uiterste. Er zit nog een hele zooi verschillende types tussen "extreem verlegen types met faalangst voor het leven en/of veel dingen" en "stoere macho's die alleen waar willen neukúh."
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 19:42
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-12-2004 @ 20:25 :
Je overdrijft schromelijk, DEChengst. Waarom zou die jongen het niet goed kunnen menen?
Ik zeg ook helemaal niet dat hij het niet goed zou menen. Ik vertel alleen maar dat het voor mij als gebruiken voelt. Daar veranderen de goede intenties van de persoon die de relatie aangaat niks aan. Als ik in een dergelijke situatie een relatie zou beginnen dan zou ik dat met de beste bedoelingen doen. Toch zou er altijd een stemmetje in mijn hoofd me vertellen dat ik haar gebruik.

Citaat:
Laat Kwebbel toch lekker met een ander soort jongen iets hebben.
Ik kan natuurlijk met iedereen meepraten er zeggen dat ze met hem rustig aan moet doen en er met hem over moet praten. Feit blijft dat een relatie compleet kan mislukken doordat een van de partners faalangst heeft. Ik wijs kwebbelientjuh daar op. Het is vervolgens aan haar zelf om te beslissen wat ze zwaarder laat wegen. Een andere kijk op de zaak geven lijkt me nuttiger dan allemaal hetzelfde advies geven door andere factoren die meespelen buiten beschouwing te laten.
Oud 05-12-2004, 19:49
Verwijderd
dat word het hartstikke gezellig met zijn 2en want ik heb ook faalangst.
maar het is aardig dat je me erop wijst DEChengst, maar het stond er eerst nogal kwetsend. ZOals je het nu vertelt is het een stuk anders.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 22:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 05-12-2004 @ 20:42 :
Ik zeg ook helemaal niet dat hij het niet goed zou menen. Ik vertel alleen maar dat het voor mij als gebruiken voelt. Daar veranderen de goede intenties van de persoon die de relatie aangaat niks aan. Als ik in een dergelijke situatie een relatie zou beginnen dan zou ik dat met de beste bedoelingen doen. Toch zou er altijd een stemmetje in mijn hoofd me vertellen dat ik haar gebruik.
Maar toch snap ik niet waarom het voor jou als gebruiken voelt, want... Wat voor aanwijzingen heb je daar nou voor? Niets wijst erop dat de jongen Kwebbel wil gebruiken. Of dat nou bewust of onbewust is. En hoe kan iemand met goede intenties nou iemand gebruiken? Onbewust gebruiken ofzo? Niet alle jongens die onzeker zijn gebruiken een meisje om daar zo vanaf te komen ofzo. Want als die jongen haar zou willen gebruiken, zou hij toch júist meteen haar op d'r bek pakken? Lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 20:46
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-12-2004 @ 23:45 :
Maar toch snap ik niet waarom het voor jou als gebruiken voelt, want.
Het zou bij gewoon ontzettend verkeerd voelen. Dat is iets dat diep van binnen zit en waar ik geen verklaring voor heb.
Oud 07-12-2004, 22:37
waves
waves is offline
geef hem kusjes op zijn wang, op zijn neus, op zijn voorhoofd, op zijn kin en op zijn mond. misschien kan hij zo een beetje aan het idee wennen .

probeer geduldig te zijn .
Reageren

Regels voor berichten