![]() |
||
Citaat:
Maar er zijn maar weinig "alto's" die zelf zeggen dat ze "alto" zijn. En over je 'alternatieve' denkwijze, ehm een klein en slecht voorbeeld (kan ef geen goed bedenke) in de topic "romantisch" heeft 3 kwart van de mense " NEUKEN" en jij denkt er anders (alternatief ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, maar in dat (soort) topic(s) wat je nou noemt, wil ook driekwart proberen semi-grappig over te komen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder zijn er inderdaad zat mensen die de vervelende gewoonte hebben anders te willen zijn om het anders zijn, wat niets met jezelf zijn te maken heeft (en dat is waar ik toch wel het meeste waarde aan hecht). Maar er zijn ook zat mensen die zich 'alto-achtig' kleden omdat ze het er gewoon leuk uit vinden zien. Als je aan één van deze mensen vraagt waarom ze zich zo kleden, zul je bijzonder vaak een sarcastisch antwoord krijgen, zoals 'ik wil me afzonderen' en 'ik ben depresssief'.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast is een afscheiding van het 'normale' niet anders dan een trap tegen de maatschappij willen geven. Hoewel dit eigenlijk geen zin heeft proberen ze het toch maar. Maar ja wat me opvalt is dat veel vna deze mensen blowen en/of lasst hebben van problemen. Dit wordt nog eens versterkt doordat ez als apart gezien worden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je mag je best 'anders' voelen, maar "ik ben metal" of "ik ben punk" of "ik ben skater" of "ik ben gothic" is gewoon een teken van puberteit. En ja, I've been there, en het is ook niet helemaal onverklaarbaar, iedereen wil wel ergens bij horen. En bij 'metalheads' horen is precies hetzelfde als bij 'modekutjes' horen. In de metalscene val je er helemaal snel buiten als je bijvoorbeeld geen lang haar hebt of geen donkere kleding draagt. Ik werk zelf in de Baroeg (metaltent) en je moet mensen eens zien kijken als je een witte broek aanhebt. Op een bepaalde leeftijd (ver voor 21 wat mij betreft) moet je toch eens gaan nadenken over hoe naief het nou eigenlijk is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zij stelt dat er meer kale koppen beginnen te komen, wat niet impliceert dat dit rechts-extremistische (of anderszins extremistisch) mensen betreft, idioot. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
absoluut niet... ![]() Goed, nu even serieus: ik ben het met je eens dat het feit dat iemand zijn hoofd kaal scheert niet meteen impliceert dat zo iemand daardoor meteen per definitie rechts-extremistisch zou zijn, maar dat wil niet zeggen dat je iemand die wel van die veronderstelling uitgaat meteen uit hoeft te schelden. Er bestaat ook nog zoiets als op een subtiele manier formuleren dat iemands redenering niet juist is, en jouw reactie op JackieZ was nu niet bepaald subtiel te noemen. *tenzij je dat begrip zeer ruim wenst op te vatten natuurlijk*
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
1. in mijn vorige post dat ik ervan uitging dat catweazle suggereerde dat het uit extremisme was, omdat haar opmerking anders geen plaats heeft in dit topic. 1. in mijn beginpost: "schokkend. niets mis met kaal, maar wel uit extremisme." Ik geef dus duidelijk aan dat er niets mis is met kaal, maar wel uit extremisme. Ik relativeer dus de post van catweazle, en geef aan dat kaalheid wat mij betreft geen probleem is, maar wel het extremisme, als dat erachter zit. Het was geenszins mijn intentie om mensen te beledigen, als ik dat wel heb gedaan, dan uiteraard mijn excuses! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarom ziiten altos/skaters altijd op de grond?? Verwijderd | 500 | 25-01-2004 17:09 | |
Lifestyle |
Skaters, Altos en punkers Raijden | 6 | 08-06-2003 19:47 | |
Lifestyle |
geslachtswisseling altos Ninnoc | 27 | 03-06-2003 13:50 | |
Lifestyle |
Bestaan rechtse alto's? Verwijderd | 103 | 07-03-2003 15:09 | |
Lifestyle |
Wie is hier alto (alternatief gekleed)??? Hotboy15 | 104 | 14-10-2002 16:23 | |
Lifestyle |
individualiteit carnival xiii | 47 | 04-08-2002 18:51 |