Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
RSI verwekkers, Sperma doders! En ze kosten nog veel ook.... ![]() Geef mij maar mijn logge pc, met een lekker grote CRT monitor, en een relaxt toetsenbord dat je teminste kan verplaatsen. Ik heb mijn pc ook zelf gekocht en gebouwd, hij staat helaas niet op mijn kamer, maar in een aparte computer ruimte. Dat was handiger i.v.m. de router en dergelijke, misschien dat ik hem nog wel eens naar mijn kamer verplaats wanneer mijn kamer wat opgeknapt is. Ik heb nu namelijk niet eens plaats voor een pc ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. Al zouden ze sperma doden, dan is dat voor mij nog geen probleem 3. Ik heb die van mij via mn studie, op die manier kost ie me 853 euro, en dat voor een nieuwe laptop die uitgerust is met allerlei nieuwe rotzooi 4. Als ik mn toetsenbord wil verplaatsen kan ik ook gewoon mn hele laptop verplaatsen, het is niet zo dat ik met mn handen achter mn rug wil typen ofzo 5. Ik heb ook een mini-bureau waar geen PC op past, maar een laptop wel
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En sinds kort heb ik dus een eigen PC gekocht omdat mijn vader en ik constant mekaar in de weg zaten "mag ik er nou eens een keer bij?" "nee ik moet nog dit en dat doen" "ja maar ik moet zo weg" *mopper* "nou snel even dan" Maar ja, aangezien ik nog niet de rommel heb gekocht om de prut aanelkaar te knopen zit ik nog steeds op de computer van mijn vader te kloten ![]() Maar goed, get over it
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Dat durf ik dus niet, ben altijd bang dat m'n badkamer te vochtig is, dus ik blijf braaf in de kamer zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Kamer training Jowziej | 5 | 15-09-2010 15:05 | |
Software & Hardware |
[I/O] USB 2.0 op trage pc, maakt t verschil? Hydraul!C FunK | 8 | 10-04-2005 10:54 | |
Muziek |
Gehoor topic. Back Door Man | 500 | 04-10-2004 16:20 | |
Software & Hardware |
[Harddisk] Goede HDD voor klein servertje Koning | 37 | 15-11-2003 15:05 | |
Software & Hardware |
[Is het mogelijk om vanaf je pc mp3 te draaien op je radio] Stighting Kris | 6 | 01-07-2003 19:41 | |
Software & Hardware |
w8woord bevreiliging op pc? Beyoned | 7 | 11-12-2001 15:58 |