|
|
Bekijk resultaten poll: Wat doe je als je je vriend(in) met je grootste rivaal/rivale ziet zoenen... | |||
Allebei in mekaar meppen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 7.38% |
Je vriend(in) in mekaar meppen |
4 | 3.28% |
Je rivaal/rivale in mekaar meppen |
8 | 6.56% |
Meteen terplekke uitmaken |
24 | 19.67% |
In huilen uitbarsten en wegrennen/lopen |
23 | 18.85% |
praten en later waarschijnlijk uitmaken |
19 | 15.57% |
het meteen uitmaken |
10 | 8.20% |
anders... namelijk... (plaats bericht) |
25 | 20.49% |
Aantal stemmers: 122. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() sterkte. ontopic: ik zou dat niet vantevoren kunnen bedenken, zoiets gaat nogal impulsief denk ik. Ik kan nu wel zeggen "ik zou dit of dat doen", maar misschien doe ik uiteindelijk iets heel anders. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Echt zoveel voor hem opgegeven enzo en dan dit.. MAarja.. aan de andere kant ben ik blij dat het op deze manier uit is want doordat ik kwaad ben ben ik minder verdrietig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar zoiets zal ik nooit toegeven... tegen hem of mijn vrienden (maar dan nog kan da meidje waarmee hij heeft gezoend klappen krijgen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou boos zijn, verdrietig en vooral teleurgesteld zijn. Ik zou willen weten waarom hij het gedaan heeft, of hij er spijt van heeft en of hij het zo nog een keer zou doen. Er zijn consequenties verbonden aan zijn daden. Logisch. Maar vooral omdat ik dan zoveel van m hou, zou ik m niet zomaar opgeven. Ik zou er voor willen vechten, als hij dat ook zou willen. Wilt hij het echter niet etc, en hij besluit t uit te maken, dan heb ik natuurlijk niets te zeggen ![]() Het ligt er ook aan of het iemand is die hij goed kent, of iemand die hij ergens tijdens uitgaan heeft ontmoet. Als hij haar goed kent zou ik tien keer zo boos op haar zijn dan op hem, denk ik. Stom misschien, want je vriend doet het dan ook, maar dan heb ik alsnog zoiets van: je weet hoe onze relatie is en je kent hem heel erg goed. En dan wil je dat kapot maken!! Ik zal echter niet slaan. Hem niet, haar niet. Een klap die kort duurt vindt men minder erg dan de pijn die het zien van een gebroken iemand je kan doen bv (of hij moet heel ongevoelig zijn ![]() ![]() Maarja, ik zou er dus wel voor willen vechten. Mocht het daarna nog vaker gebeuren, dan is t wel over.. Hoe moeilijk ook. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar dat ze weten dat jullie iets hebben hoeft uiteindelijk niets te zeggen.. Heb het zelf meegemaakt.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Al ben ik misschien wel te verbaasd om te huilen.. dan ben ik gewoon in shock ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe je als je er achter komt dat je vriendin Built to last | 35 | 25-08-2005 21:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[toneeltekst] vreemdgaan neardo | 9 | 22-03-2005 15:46 | |
Liefde & Relatie |
hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP devilcat | 84 | 31-03-2004 10:16 | |
Liefde & Relatie |
Verlang jij ooit wel eens naar iemand anders dan je geliefde? *Ikjeee* | 31 | 05-12-2002 17:44 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, wat zou jij doen? stepje2 | 23 | 22-10-2002 18:36 |