Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wat doe je als je je vriend(in) met je grootste rivaal/rivale ziet zoenen...
Allebei in mekaar meppen 9 7.38%
Je vriend(in) in mekaar meppen 4 3.28%
Je rivaal/rivale in mekaar meppen 8 6.56%
Meteen terplekke uitmaken 24 19.67%
In huilen uitbarsten en wegrennen/lopen 23 18.85%
praten en later waarschijnlijk uitmaken 19 15.57%
het meteen uitmaken 10 8.20%
anders... namelijk... (plaats bericht) 25 20.49%
Aantal stemmers: 122. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2004, 10:38
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef op 16-12-2004 @ 11:30 :
Ik heb zondag zoiets meegemaakt,
ik heb hem niet echt betrapt maar hij liet zelf een sms van een meisje zien, uit reactie sloeg ik op hem in (maar daar zijn wel heel wat dingen aan vooraf gegaan) en het is nu iniedergeval uit.
zo zie je maar weer, waarom hij altijd zo wantrouwig was naar jou toe.. "zoals de waard is vertrouwt hij z'n gasten" ofzoiets.
sterkte.

ontopic: ik zou dat niet vantevoren kunnen bedenken, zoiets gaat nogal impulsief denk ik. Ik kan nu wel zeggen "ik zou dit of dat doen", maar misschien doe ik uiteindelijk iets heel anders.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2004, 10:46
Trinity
Trinity is offline
anders nl: gewoon alle contact verbreken, de jongen niet meer bellen, niet meer zien, geen contact meer dulden.

Het is even cold turkey maar wel het beste. Kijk, als je drie jaar een relatie met elkaar hebt en echt met elkaar verder wilt, zou ik zeggen dat je wel ff met elkaar moet praten. Maar bij een relatietje van een half-1 jaar, dan zeg ik: " voor jou tien anderen"
Oud 16-12-2004, 10:50
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 16-12-2004 @ 11:38 :
zo zie je maar weer, waarom hij altijd zo wantrouwig was naar jou toe.. "zoals de waard is vertrouwt hij z'n gasten" ofzoiets.
sterkte.

Ja thanks, ik voel me echt gebruikt.
Echt zoveel voor hem opgegeven enzo en dan dit..
MAarja.. aan de andere kant ben ik blij dat het op deze manier uit is want doordat ik kwaad ben ben ik minder verdrietig
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 11:03
Optima
Optima is offline
mijn vriend in elkaar meppen.

nouja, ik zal hem iig een flinke trap in z'n ballen geven. 't ligt eraan hoe het gebeurd is: als ik er achter kom krijgt hij het lichamelijk en geestelijk ernstig te verduren

maar als hij het uit alle eerlijkheid vertelt en spijt betuigt, dan is er niets aan de hand. Everyone can make mistakes

Maargoed, omdat ik van nature erg wraakzuchtig ben, en ook zeer creatief ben wat betreft het bedenken van wraakacties, zijn bij deze de mannen geadviseerd mij nooit te kwaad te maken
Oud 16-12-2004, 11:17
Verwijderd
Ik zou het meteen uitmaken. Vergeving is een groot goed en ik zou het die ander wel proberen te vergeven, maar dat betekent niet dat ik in die relatie zou blijven.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 11:21
Verwijderd
mijn antwoord:
anders namelijk....
Ik zou erst graag willen weten waarom ze zoiets zou doen dan in ieder geval even afstand nemen.
Maar wel een grote kans dat het dan definitef uitgaat
Ben niet zo gediend van vreemdgaan
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 11:56
zeep007
zeep007 is offline
ik heb beide inelkaar meppen.

Maar nu ik erover nadenk, ik dnek dat ik alleen mijn vriend verrot schop. ik ben al lichtelijk agressief en op zo'n moment zal ik hem echt helemaal verrot schoppen.
Ik heb dit ook al tegen hem gezegd en hij zei dat het in zo'n situatie ook mocht.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 11:58
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 16-12-2004 @ 12:56 :
ik heb beide inelkaar meppen.

Maar nu ik erover nadenk, ik dnek dat ik alleen mijn vriend verrot schop. ik ben al lichtelijk agressief en op zo'n moment zal ik hem echt helemaal verrot schoppen.
Ik heb dit ook al tegen hem gezegd en hij zei dat het in zo'n situatie ook mocht.
lol maar vrouwen hebbenm eer de neiging om te slaan dan mannen
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 12:58
Dobomobo
Dobomobo is offline
En zouden jullie (als de relatie nog niet ten einde is) hem/haar beter in de gaten houden bij feestjes enzo... oftewel.. nog wel voor 100% vertrouwen>?
Oud 16-12-2004, 12:59
Verwijderd
Uitmaken, maar het doet er niet doe of de persoon in kwestie mijn grootste rivale is of niet.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 12:59
Verwijderd
Voor beiden een huurmoordenaar uit voormalig Joegoslavië inschakelen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 13:10
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
devilious schreef op 16-12-2004 @ 12:58 :
lol maar vrouwen hebbenm eer de neiging om te slaan dan mannen
als je als man zijnde een vrouw slaat wordt het gezien als mishandeling....
Oud 16-12-2004, 13:15
Snuitermans
Snuitermans is offline
Seks hebben met een ander.
Oud 16-12-2004, 15:59
puk_666
puk_666 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-12-2004 @ 22:36 :
Ja ook dan

dacht bij jouw vraag niet als ie dronken is, maar gewoon als ie dat doet.. dronken of niet, het maakt mij niet uit..

Grappig is dat ik vroeger altijd riep dat ie dan naar de maan kon lopen, want ik zou t meteen uitmaken.. Maarja, toen ik een echte relatie had werd dat toch heel anders..
ja ik weet het niet opzich als ik der met hem over praat.. het zou dan wel weer lang duren om vertrouwen terug te krijgen
maar zoiets zal ik nooit toegeven... tegen hem of mijn vrienden (maar dan nog kan da meidje waarmee hij heeft gezoend klappen krijgen)
Oud 16-12-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
puk_666 schreef op 16-12-2004 @ 16:59 :
ja ik weet het niet opzich als ik der met hem over praat.. het zou dan wel weer lang duren om vertrouwen terug te krijgen
maar zoiets zal ik nooit toegeven... tegen hem of mijn vrienden (maar dan nog kan da meidje waarmee hij heeft gezoend klappen krijgen)
Ja, ik weet niet. Ik ben niet zo van t geweld. Ik denk dat ik heel erg zou huilen en dat hij maar goede wil moet tonen, dmv excuses en mij benaderen.
Ik zou boos zijn, verdrietig en vooral teleurgesteld zijn. Ik zou willen weten waarom hij het gedaan heeft, of hij er spijt van heeft en of hij het zo nog een keer zou doen.

Er zijn consequenties verbonden aan zijn daden. Logisch. Maar vooral omdat ik dan zoveel van m hou, zou ik m niet zomaar opgeven. Ik zou er voor willen vechten, als hij dat ook zou willen. Wilt hij het echter niet etc, en hij besluit t uit te maken, dan heb ik natuurlijk niets te zeggen

Het ligt er ook aan of het iemand is die hij goed kent, of iemand die hij ergens tijdens uitgaan heeft ontmoet. Als hij haar goed kent zou ik tien keer zo boos op haar zijn dan op hem, denk ik. Stom misschien, want je vriend doet het dan ook, maar dan heb ik alsnog zoiets van: je weet hoe onze relatie is en je kent hem heel erg goed. En dan wil je dat kapot maken!!

Ik zal echter niet slaan. Hem niet, haar niet. Een klap die kort duurt vindt men minder erg dan de pijn die het zien van een gebroken iemand je kan doen bv (of hij moet heel ongevoelig zijn )...

Maarja, ik zou er dus wel voor willen vechten. Mocht het daarna nog vaker gebeuren, dan is t wel over.. Hoe moeilijk ook.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:14
Mo6
Mo6 is offline
het liefste zou ik dan ter plekke voor de ogen van mijn vriendin uit wraak gewoon lekker sex hebben met een meisje whahahaha

maar ik zou sowieso niet eerder daar weg zijn dan dat het uit is!
Oud 16-12-2004, 16:16
puk_666
puk_666 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-12-2004 @ 17:13 :

Het ligt er ook aan of het iemand is die hij goed kent, of iemand die hij ergens tijdens uitgaan heeft ontmoet. Als hij haar goed kent zou ik tien keer zo boos op haar zijn dan op hem, denk ik. Stom misschien, want je vriend doet het dan ook, maar dan heb ik alsnog zoiets van: je weet hoe onze relatie is en je kent hem heel erg goed. En dan wil je dat kapot maken!!
.
klopt als het bepaalde meidjes zijn is het gelijk over gelukkig gaan mijn vriend en ik altijd naar hetzelfde cafe en weet iedereen daar dat wij iets hebben.. dus niemand zal hem versieren.. denk ik..
Oud 16-12-2004, 16:36
Mennuz
Mennuz is offline
Anders namelijk
Boos worden, het uitmaken, en ze dan in elkaar meppen, en dan instorten
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:37
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Die vent afmaken. En haar verminken.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:06
Verwijderd
ik heb gestemd op jankend wegrennen, maar ik zou haar wel eerst bij d'r haren van hem vandaan sleuren en hem een mep in z'n gezicht geven...

ik zou er zo kapot van zijn ...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:07
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 16-12-2004 @ 18:06 :
ik heb gestemd op jankend wegrennen, maar ik zou haar wel eerst bij d'r haren van hem vandaan sleuren en hem een mep in z'n gezicht geven...

ik zou er zo kapot van zijn ...
ik vind dat dat dat onder allebei in elkaar meppen val
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
devilious schreef op 16-12-2004 @ 18:07 :
ik vind dat dat dat onder allebei in elkaar meppen val
allebei in elkaar meppen vind ik dat je ze uit elkaar sleurt en op allebei begint te meppen/stampen/...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
puk_666 schreef op 16-12-2004 @ 17:16 :
klopt als het bepaalde meidjes zijn is het gelijk over gelukkig gaan mijn vriend en ik altijd naar hetzelfde cafe en weet iedereen daar dat wij iets hebben.. dus niemand zal hem versieren.. denk ik..
pssst... interpunctie helpt bij het lezen van je posts hihi.. heb even je zinnen een paar keer moeten bestuderen
Maar dat ze weten dat jullie iets hebben hoeft uiteindelijk niets te zeggen.. Heb het zelf meegemaakt..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:32
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik zou weglopen, en het daarna uitmaken. Het is niet haar schuld, zij heeft geen verantwoording tegenover mij. En boos worden, ach misschien wel maar vooral teleurgesteld.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 18:15
waves
waves is offline
ik zou hen van elkaar losmaken, hem heel kil aan kijken en dan weg lopen. buiten zijn zicht zou ik in huilen uitbarsten denk ik.

maar eerlijk gezegd zou ik dat niet kunnen zeggen.
Oud 16-12-2004, 18:20
Verwijderd
ik zou er bij gaan staan, en ze heel minachtend gaan aankijken. daarna zou ik weglopen, en hem doodnegeren. en dan hoef ik hem nooit meer te zien, en ik vind het ook vrij vanzelfsprekend dat het dan uit is.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 18:21
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
ik ben meestal de gene die vreemd gaat , maar als de andere het doet lekker hypocriet zijn en uitmaken omdat het natuurlijk echt niet kan op die manier
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 19:16
Remqo
Remqo is offline
Als ik ze op heterdaad betrap geef ik zeker wel een brul, maar ik denk niet dat ik het afhandel met een potje matten.

Ik zal me wel zo kwaad en gekwetst voelen dat er wel een hele lange tijd over heen gaat om het goed te praten.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 19:47
Sade
Sade is offline
Ter plekke uitmaken. Ik zou niemand gaan meppen denk ik, ik houd liever de eer aan mezelf. En ervaring (van anderen) heeft me geleerd dat je er beter mee kunt kappen als een van de twee vreemd is gegaan.
Oud 16-12-2004, 19:51
Aine
Aine is offline
Ik denk dat ik er op dat moment toe in staat ben hem een hele harde klap (eentje) te geven en dan loop ik weg.
Oud 16-12-2004, 20:07
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Me auto pakken en mezelf tegen een boom rijden. Of iig flink onder de indruk zijn, geen idee eigenlijk. Zou niet eens weten waar ik naar toe zou moeten.
Oud 16-12-2004, 20:15
Verwijderd
Hij heeft een bloedneus, zij kan me niets schelen. En hij is weg.
Logisch.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 20:37
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
miro schreef op 16-12-2004 @ 11:02 :
Eerst in elkaar trappen dan uitmaken.

O ja. en het maakt dan niet uit of het met een rivaal is of met een onbekende.
Oud 16-12-2004, 21:18
Verwijderd
In huilen uitbarsten en wegrennen/lopen

Weet niet waarom.. Zou mn 1e reactie zijn. En dan boos en verdrietig, maar uitmaken weet ik niet, zie Loontjuh dr reply's
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 12:00
Verwijderd
Me heel lullig voelen en dan op zijn afrikaans wraak nemen op mijn rivale dan
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 12:11
Gammaray
Gammaray is offline
Ik zou het anders aanpakken ik zou eerst haar mee nemen naar huis en een erg goed gesprek hebben en om haar kant van het verhaal te doen en afhankelijk daarvan gaan we kijken wat we verder doen.
Geweld lost niks op daar maak je het alleen maar erger van
Oud 17-12-2004, 12:36
Mennuz
Mennuz is offline
Geweld lucht wel op
Als een iemand plezier eraan heeft, is het ook niet zinloos meer
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 12:37
Dawntje
Dawntje is offline
Ik zou willen dat ik het terplekke zou uitmaken..

Maar als ik eerlijk ben zou ik dat niet kunnen. Daarvoor hou ik teveel van hem en kan ik ook niet zo goed zonder hem. Ik zou hem denk ik eerst in elkaar meppen, daarna wegrennen, vervolgens zelf vreemd gaan en het dan aanhouden

Maar dan ben ik wel heel erg eerlijk..
Oud 17-12-2004, 12:56
Wandering
Wandering is offline
Het is wel een heel verhaal... maar ik heb toch niets beters te doen

Toen mijn, nu ex- , vriendin ( A ) was vreemdgegaan met haar ex-vriendin ( B )
-- waar ik sinds dat jaar bij op school zat en ze me al het hele schooljaar vanaf dag 1 zat te pesten en kloten zonder dat ik wist wat ik haar ooit had aangedaan, bleek dat ze jaloers was op me. Terwijl er toen haar pesterijen begonnen nog helemaal geen sprake was van een relatie tussen mij en A --
op een grote fuif van al de jeugdbewegingen van de provincie, waar A en B elkaar terug zouden zien, en het de bedoeling was van A om B eens goed te zeggen dat ze moest ophouden met mij te irriteren. Wat uitliep op het feit dat ze begonnen te wenen, elkaar vastpakten, en kustten.
Dat kreeg ik de dag er na (zondag) te horen van A, via msn, ik barstte in tranen uit, en met A 'praten' over msn is zwaar kut, maar ze zou dinsdag naar me toe komen.
Een van mn reacties was "ik sla B in elkaar, dit gaat te ver, ik kan niet doen alsof er niets is gebeurd, ik heb haar gedurende het heel jaar nooit teruggepest en haar altijd maar laten doen, en ze heeft A ook al vaak genoeg gekwetst" maar dat was slechts een emotie en niemand dacht dat ik daar ooit toe in staat zou zijn. Toen ben ik zondagmiddag naar een vriendin gegaan om te praten.
Maandag, op weg naar school, op de bus zou ik B zien zitten... Ik stap de bus op, zij zat al waar ze altijd zit, het deed zo ongelooflijk veel pijn om haar daar te zien zitten en voor ik het wist ben ik haar beginnen slaan op haar gezicht. Niemand deed er iets aan, toen begon B te schreeuwen en ik stopte met slaan om te horen wat ze te zeggen had, we schreeuwden nog wat meer naar elkaar, zij liep van de bus af, ik ging zitten waar ik altijd zit, en ging gewoon naar school.
Op school wisten ze al wat er gebeurd was, een heel gezeik, maar de onderdirecteur steunde me en deed zijn best om ervoor te zorgen dat ik zo weinig mogelijk last kreeg .
Dinsdag kwam A naar mijn thuis om erover te praten. Ik vertelde haar dat ik B in elkaar had geslagen en haar reactie was "dan kun je mij misschien ook maar beter in elkaar slaan". Nog liet ik de keuze aan A om bij elkaar te blijven of om uit elkaar te gaan. We bleven bij elkaar. Ik heb er nog heel veel last mee gehad door mn eigen stommiteit en door fouten van de school en ben ook bedreigd geweest. 4 en een halve maand later (eind juni) kreeg ik nog orthodontsrekeningen van B. Terwijl 2 weken ervoor A het had uitgemaakt met mij zonder reden en op een smerige manier.
Conclusie: het is het nooit waard geweest om B in elkaar te slaan, en A is mij nooit waard geweest. Ook denk ik nog dagelijks aan wat toen allemaal gebeurd is, niet zo zeer het feit van het vreemdgaan, maar dat ik haar in elkaar heb geslagen en het heeft een serieuze impact op mij als persoon gehad.
Oud 17-12-2004, 16:07
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ik zou mee gaan doen, mijn vriendin dumpen en een relatie nemen met de rivaal....

ahum, niet echt dus . (maar ik dacht, wellicht dat er mensen zijn die zo'n situatie vreemd genoeg zouden kunnen begrijpen)

Anyway, ik sla geen vrouwen, mijn vriendin zou alleen een boos gezicht toegeworpen krijgen. Mijn woedeaanval zou waarschijnlijk leiden tot een gebroken gezicht (of meer) van de rivaal. En als deze dan bewegingsloos op de grond ligt zou ik eindelijk weer bij zinnen komen en waarschijnlijk diep teleurgesteld zijn.

Nu kan ik uiteraard wel zeggen dat mijn vriendin al tijdens onze relatie met een ander heeft gekust... maar dat ligt dan toch anders .

Moest van een toneelstuk dat ze moest houden (werk, vakantieoord) en ze vertelde me dat ze het echt de andere speler verdomd moeilijk maakte (lippen zo dicht mogelijk gesloten, de kus was maar een aanraking daarna deed ze haar hoofd terug zodat de ander niet meer kon kussen) en haar emoties ook niet geheel bij het optreden hoorden(afwijzend)... ze hebben haar daarna niet meer voor die rol gevraagd
Oud 17-12-2004, 16:18
fractuur
fractuur is offline
Op het moment zelf erg boos worden, maar ze niet allebei gaan slaan. Een beetje rivaal ziet dat juist graag gebeuren ( ). Maar het direct als hij vrij komt uitmaken, en met beiden totaal geen contact meer hebben. Misschien mijn rivale nog wat streken leveren, en nog één keer praten met mn vriend, maar daar blijft het bij.
Oud 17-12-2004, 18:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
OK, achtereenvolgens:
- In huilen of in woede uitbarsten en wegrennen/lopen
- De eerst volgende keer dat ik mijn vriendin weer zie eventueel nog haar verhaal laten doen
- Toch waarschijnlijk onafhankelijk van dat verhaal het uitmaken.

Maar in eerste instantie dus kwaad of huilend (maar ik huil eigenlijk nooit ) weglopen.
Oud 17-12-2004, 18:12
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 16-12-2004 @ 22:18 :
In huilen uitbarsten en wegrennen/lopen

Weet niet waarom.. Zou mn 1e reactie zijn. En dan boos en verdrietig, maar uitmaken weet ik niet, zie Loontjuh dr reply's
eens.
Al ben ik misschien wel te verbaasd om te huilen.. dan ben ik gewoon in shock
Oud 17-12-2004, 18:14
Envy
Envy is offline
Hoe ik precies zou reageren weet ik niet, maar dat de relatie dan over zou zijn lijkt me duidelijk.
Oud 17-12-2004, 18:39
Antinoniem
Antinoniem is offline
Weggaan, liefst zo snel mogelijk. Daarna is het zeer waarschijnlijk uit tenzij ze dr een heel goede reden voor zou hebben en heel veel spijt ofsow, ligt natuurlijk ook aan wat ik voor haar voel (op dat moment). Maar zoiets zit er voorlopig niet in, men kan eenmaal lastig vreemdgaan zonder een relatie te hebben.
Oud 18-12-2004, 13:15
Silvie
Silvie is offline
Meteen terplekke uitmaken
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 21:06
A*
A* is offline
Anders, namelijk:
Ik zou het niet uitmaken, behalve als hij dat meisje eigenlijk ook wel leuk vindt.
Ik kan niet boos op hem zijn, ik zou er wel meezitten als hij vreemd was gegaan. Maar uitmaken, nee dat zou ik niet kunnen.
Misschien als ik er te erg mee ga zitten dat ik het wel uit zou maken, maar dat kan ik niet nu zo stellen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 21:28
Vaj
Vaj is offline
Ik heb geen grootste rivaal

Uhm ik heb geen idee wat ik zou doen, maar in zou iig niemand in elkaar slaan.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 22:56
Hagel
Hagel is offline
waarschijnlijk mijn vriend tijdens het zoenen met haar een enorme bats voor zijn hoofd geven zodat hij mooi doorbonkt op haar. en daarna boos weglopen. Dan is het ook meteen uit.

Laatst gewijzigd op 18-12-2004 om 23:01.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 23:10
leipe yugo
leipe yugo is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-12-2004 @ 13:59 :
Voor beiden een huurmoordenaar uit voormalig Joegoslavië inschakelen.
haha vooral yugó nemen zie je niks meer van je vriedin/vriend meer terug
Reageren

Regels voor berichten