![]() |
||
![]() |
Citaat:
OMG wat vullen elkaar toch perfect aan! Oh samen gaan wonen met je vriend als je studeert, ik zou het niet kunnen. Ook als ik, na school, nog steeds ( dan bijna twee jaar) iets met mijn vriend heb.... niet omdat je met vriend niet van 'het studentenleven' kan genieten, want ik denk best dat we onze eigen dingetjes kunnen houden, maar vooral omdat ik niet vanaf mn 19e dan wil samenwonen, en dat de twijfels en wat je allemaal gemist hebt net toeslaan nadat je aan de kindjes bent begonnen ![]() Wil wel zeker weten dat ik de juiste keuzes maak en ik denk niet dat ik, voordat ik ooit op mezelf heb gewoond, weloverwogen de keuze kan maken of ik samen wil gaan wonen. En samenwonen kan altijd nog, de weg terug is pijnlijker lijkt me ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn vriend is, net als ik, een enorm uitgaanstype, maar ik kan me voorstellen dat hij op een gegeven moment zegt: 'neeheee ik ben mooeee, laten we thuis zitten op de baahaank' (zo was zijn ex). Niks voor mij. Experiment, check je mail.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-12-2004 om 12:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ik wat anders moest doen. Misschien omdat ik inderdaad niet anders gewend ben, maar misschien ook omdat we een goede relatie hebben (gekregen). (Hij weet het ook niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen... snowflakes | 46 | 07-09-2009 20:47 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op je vrienden omdat zij wel samenwonen Blackeyed | 34 | 01-02-2009 21:12 | |
Liefde & Relatie |
Roken en Samenwonen strawberryangel | 131 | 12-12-2005 01:06 | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen Verwijderd | 46 | 28-06-2005 20:00 | |
Liefde & Relatie |
samenwonen pudding met vel | 30 | 11-11-2004 20:40 |