Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als vrienden heb je meer afstand dan als vriendje, het is heel moeilijk om die grens te zoeken en te vinden. Dat gaat vaak wat makkelijker als je allebei even tijd voor jezelf hebt genomen. Dat je iedere jongen afwuift is heel herkenbaar en logisch. En voor mij een teken: ik ben er nog niet aan toe om een andere jongen mezelf te geven zeg maar (beetje overdreven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe je dat het beste kan doen is weer helemaal aan jezelf. Je moet doen wat voor jou goed voelt en spreek jezelf eens streng aan op dingen.. Maar wees ook trots als je iets bereikt hebt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Sterker nog: je zegt: je moet oefenen om trots te zijn op jezelf.
Nou, dan zal het lekker helpen als iemand van jou hoort: sorry, hoor, je bent lelijk, ik heb geen zin om uit te leggen bij mijn vrienden. Nouk, die jongen zal zich echt trosts voelen. En zal zich echt door jou gesteund voelen. NOT! |
![]() |
|
![]() |
Tja, je vraagt mij om advies:
(1) Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Dat is toch wel regel een! (2) Hou van jezelf. Je bent mooi, uniek en waardevol. (3) PROBEER het goede, het positieve te zien! (4) Straal, lach, dans, spring, geniet .... hoe moeilijk dat ook is. schaap1986, ik ken je niet, maar... je bent MOOI. Je bent uniek. Je bent waardevol. De wereld zou minder mooi zijn zonder jou! Jij hebt je unieke plek in het geheel. Niemand kan beter schaap1986 zijn dan jij ![]() Op MSN zou ik nu ({) doen. Joh, er is al zoveel negativiteit op dit forum. Jammer. Let's get that positive vibe! |
![]() |
|
Verwijderd
|
je haalt dingen door elkaar. Of ik nou een vriendin heb die oerlelijk is of niet, of heel erg knap.
Wat ik alleen toen zei is dat IK mijn (toekomstige) partner knap moet vinden. Knap is relatief en voor iedereen weer anders. Wat ik weer knap vind, vind jij oerlelijk. Uiterlijk is toch wel het eerste waar je op af gaat. Stiekem in dit topic nog even over andere topic: tuurlijk ben ik wel mensen tegengekomen met wie t klikt en die in mijn ogen niet zo knap is, of mensen die ik mooi vind, maar waar t niet mee klikt. Maar verliefdheid is een chemie, en ik denk mede bepaald door uiterlijk. |
![]() |
|
![]() |
Chemie... yep!
Maar on topic: probeer anderen gewoon positief te benaderen. Dat bedoelde ik met jouw statement over 'moeten uitleggen waarom je vriend/vriendin lelijk is, maar wel aardig'. Daar moet je niet mee zitten, dan moet je juist trots op die persoon zijn. Flow positive enery from you to him (or her). Ging mij over dat moeten uitleggen: je moet niks om druk van anderen geven. Benader jezelf en de mensen van wie je houdt, je vriendje, je vriendinnen, POSITIEF! Versterk elkaar. Geef elkaar positive flow en kom samen omhoog cq. verder. En jij kwam echt stoerder over dan je eigenlijk was/bent... Vreemd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oke ik doe het toch niet. Alles wat hij zegt en doet, overdrijf ik tot in de grootste proporties. Oneerlijk tegenover hem bovenal en ook tegenover mezelf. Als hij alleen maar hoi zegt zit ik emotioneel al *strekt armen uit* zoiets, en hij euhm niet. Verder heb ik dus eergisteren een woedende mail gestuurd zonder goede aanleiding, dus hoogstwaarschijnlijk wil hij toch niets meer met me te maken hebben. Het gaat gewoon niet lukken, nog wel een tweede mail gestuurd waarin ik dat heb uitgelegt. bah het is wel klote.
||
Verwijderd
|
Citaat:
*knuffelt* Sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
Wow dit berichtje doet mij zelfs iets beter voelen en dat is momenteel een hele grote prestatie. Het ging niet over mij maar toch bedankt dat je het hebt verstuurd ik zie nu wel in dat je positief moet blijven denken.. Thanks!!!! |
![]() |
|
Mja, ik had anderhalf jaar een relatie met J. Dat ging op een gegeven moment uit omdat ik verzoop in zijn problemen. Na een tijdje was het toch weer wat geworden, big mistake achteraf. De problemen waren weer als vanouds, al dan niet erger. Ik neem never nooit meer een ex vriendje terug
![]() |
![]() |
|
Jep, 2 x zelfs
Beide keren liepen 'fout' af. Het werkt niet. De reden waarom het de eerste keer is uitgegaan, is er de tweede keer nog steeds.
|
Ik heb het 1x gedaan maar het mocht toen gewoon niet zo zijn geloof ik. Het is raar, want het heeft zich ong 2 jaar geleden afgespeeld en sindsdien hebben we nog steeds zoŽn rare gevoelens voro elkaar en kunnen niet zonder en ook niet goed met elkaar lijkt het wel.
HEt ging uit omdat hij het uitmaakte omdat hij weer op zijn ex was... na een 5 maanden ging het weer aan, maar na alweer 1,5 maand was het weer over... Ik weet niet, ik zou het niet zo snel weer een keer met iemand gaan proberen als het al eerder eens fout is gegaan.
|
een paar jaar geleden wilde ik een ex van me terug maar hij mij niet. toen ben ik verder gegaan met mn leven. anderhalf jaar later bleek dat ie toch nog gevoelens voor me had en elk meisje met mij vergeleek en blablabla en ik heb hem niet terug genomen
![]() ik denk dat zoiets alleen maar mis kan gaan eigenlijk.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
na 20 maanden is het uitgegaan, het zat er ook al een aantal maanden aan te komen, veel ruzie blabla in het begin hebben we elkaar even met rust gelaten daarna weer contact we wouden vrienden blijven, nou binnen een paar wkn was dat ook weer ruzie, contact verbroken, 2 maanden later kwam hij smekend trug, hij wou me trug hij had er spijt van dat hij het had uitgemaakt, ik wou het niet maar we wouden wel weer als vrienden proberen om te gaan, we hadden niet veel contact maar oke, toen is het contact verbroken nadat ik een x een beetje lullig aan de telefoon deed. we hebben 8 maanden niet tegen elkaar gepraat, we zagen elkaar wel maar negeerden elkaar, een maand geleden kwam hij naar me toe of we weer normaal konden doen, jahoor is goed, ik zat er eigenlijk al een poosje op te wachten, en nu sinds eergister willen we het toch weer heel rustig aan gaan proberen, we zijn allebei erg verandert en we gaan het nu anders aanpakken het is 14,5 maand uitgeweest, en nu hopen dat het goed gaat maar daar heb ik het volste vertrouwen in. toch houden we het nog wel ff stil.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
we waren 9 maanden bij elkaar.
daarna nog een paar keer "geprobeerd" toen wilde we geen relatie meer en werd het gewoon zoenen. en toen was het helemaal over omdat het nergens meer heen gaan. het word al snel van een kant. er word om je heen gekeken makkelijker: je ex is je ex, en blijf daarbij. kijk om je heen, wie weet komen jullie later wel weer bij elkaar. |
![]() |
|
Ik heb laatst weer met mijn EX-vriendin gezoend. Dit nadat we elkaar een 1.5 jaar niet meer hadden gezien door een ruzie, En meningsverschil. Nu hadden we het bijgelegt, En spraken we iets af.
we kregen gewoon een raar gevoel bij elkaar? We hebben gezoend. Maar we doen er verder niets mee? Ik denk dat dat ook beter is. |
![]() |
||
Citaat:
ja het is sinds maandag mn ex en sinds vrijdag zijn we weer half bij elkaar =/ |
![]() |
|
Ik heb nu 2 keer met een meid gehad en de
tweede keer heb ik het uitgemaakt waarvoor ik me wel door mijn kop kan schietene maar iig we vinden elkaar nog steeds leuk (ik haar iig wel en zij mij VOLGENS mij ook ![]() klinkt nogal wanhopig. Maar ze heeft al gezegd dat ze iig dit jaar het niet nog een keer wil proberen. Maar wij hebben laatst een keer goed gepraat en toen ging alles een stuk beter,jah we zijn allebei eigenwijs maar dat het de 2de keer is wel echt mijn schuld geweest. Maar ik hoop nu dat het wel weer goed komt ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb besloten met mijn ex te gaan praten. Ik wil weten waarom het nou uitging (want dat is nog steeds vaag) en waar we nu staan, want dat is zeer vaag. Ik zou namelijk op zich wel ons een tweede kans willen geven. Nu dus nog wachten op zijn afwijzing
![]() Maar dan heb ik tenminste duidelijkheid.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm.. Heb nou 3 maanden met m'n vriend, en hij is ook een soort van ex. Alleen heel lang geleden kregen we ruzie, dus vandara dat het niet verder ging. Nu het een jaar verder was kwamen er weer (nieuwe/oude?) gevoelens en nu gaat het wel goed.. Kunnen ook veel beter praten enzo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn ex en ik gingen na ruim een jaar uit elkaar, voor een week. We misten elkaar vreselijk en wilden het allebei nog een keertje proberen. Alles wat ons toen fout zat hebben we uitgepraat en daarna is het een hele tijd heel goed gegaan. Tot na een half jaar toen kreeg ik wat problemen en reageerde die af op ondere andere hem. Onze relatie verliep daardoor niet meer goed en we maakten het samen uit. Nu zijn we anderhalve maand verder en zijn we gister voor het eerst sinds het uit is weer met elkaar naar bed geweest. Maar nog steeds niet bij elkaar. We vinden het namelijk allebei lekker om weer vrijheid te hebben maar we vinden elkaar nog steeds heel erg leuk. En als hij weer zou willen, zou ik geen moment aarzelen om hem terug te "nemen", maar zolang hij niet wil, houdt het nou eenmaal op. Ik heb er spijt van dat het uit is gegaan, en weet zeker dat ik het ook voor een derde keer weer gewoon zou proberen met hem.
|
![]() |
|
Mijn ex maakte het na dik een jaar verkering te hebben gehad uit omdat ie een ander had gevonden. En daar was ik wel blij om omdat ik t zelf niet uit durfde te maken. Maar na 3 weken was het weer uit tussen hem en dat meisje en ging hij mij de hele tijd stalken. En toen ging het weer aan. Grootste fout ooit gemaakt....anyway een tijdje later heb ik het uit gemaakt en al het contact gelijk met het verbroken. En dat was gelijk het beste dat ik ooit heb gedaan
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En toen kwam t ineens: Ik zeg: daag je me uit? Hij zegt: ja! wou dat je nu bij me was.. maar het leven is hard voor me ![]() Ik zeg: ach schat, zo bijzonder ben ik niet hoor en ik kan zo vervelend zijn straks kom je niet eens aan je slaap toe Hij zegt: hmmm heerlijk Naja, woensdag komt ie dus. Maarja, mijn doel van woensdag afspreken was: duidelijkheid creeeren, door echt dingen direct te vragen.. etc.. En door dit heb ik wel meer moed gekregen om dingen te vragen, maar maakt het me wel meer in de war. Want ik bereidde me echt voor op een afwijzing, maar heel soms heb ik door dat gesprek er een goed gevoel over, maar vaak nog een nog beklemmender gevoel.. Raar dus ![]() Maar dat was even om jullie op de hoogte te houden. Dat vroegen sommigen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Word het niet weer zo een dag, dat je seks met je ex hebt; dat je s'avonds helemaal hyper en vrolijk bent en dat de rest niet meer boeit en dat je pas na een paar dagen weer terug op aarde komt en realiseert dat je eigenlijk nog geen duidelijkheid hebt? |
![]() |
|
jah maar na 2 maanden ofzo ging het toen weer uit, het werkte dus ook niet echt hoewel het misschien ook wel iets te 'makkelijk' uitging. Het was meer een kwestie van elkaar alleen willen wanneer het uit is enz.. dus dat werkt op den duur ook niet
![]() hoewel ik soms eigenlijk nog steeds hem terug wil
||
Verwijderd
|
Citaat:
Morgen is t zo ver.. Stiekem wel spannend ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vrienden met je ex? YellowLight | 71 | 01-01-2006 15:18 | |
Liefde & Relatie |
weer terug bij ex..? streetspirit | 11 | 18-07-2005 19:30 | |
Liefde & Relatie |
Gezeik met je ex.. KiMZz | 24 | 30-12-2004 16:33 | |
Liefde & Relatie |
je ex heel erg missen ookal is het al geen hele tijd uit en kan het niks meer worden. meisje833 | 7 | 12-07-2004 21:22 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex?! stinkdiertje | 6 | 21-09-2003 15:00 | |
Liefde & Relatie |
stelling: terug naar je ex -> slecht idee fruitvliegje | 39 | 12-06-2003 12:53 |