Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2005, 14:48
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
NN schreef op 01-01-2005 @ 12:31 :
Nee.

Wat moet ik trouwens met NJB? Daar staat alleen maar geneuzel over arresten van de Hoge Raad in.
Ik heb natuurlijk veel liever een lidmaatschap van AB of JB (Algemeen Bestuursrecht en Jurisprudentie Bestuursrecht, voor het geval dat je ze niet kent).
Eeeew...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2005, 18:46
spemmey
spemmey is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 31-12-2004 @ 15:13 :
De kans daarop is erg klein.
Want?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 18:57
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
spemmey schreef op 01-01-2005 @ 19:46 :
Want?
Omdat de meeste HBO'ers het uiterst slecht doen op de universiteit wellicht?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Sovereign schreef op 01-01-2005 @ 15:48 :
Eeeew...
En nog blijk gevend van feitelijke onwetendheid ook, want het NJB brengt evengoed publiekrechtelijke onderwerpen voor het voetlicht. Sterker nog, de redactie bestaat gewoon voor de helft uit publieken.

Het NJB is juist zo goed voor de algemene ontwikkeling van de jurist omdat alle onderwerpen aan bod komen. Met de AB, het Tijdschrift voor Openbaar Bestuur of de Gemeentestem word je echt zo'n eenzijdig, saai ambtenaartje.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 19:02
spemmey
spemmey is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 01-01-2005 @ 19:57 :
Omdat de meeste HBO'ers het uiterst slecht doen op de universiteit wellicht?

Schatje, ik heb ook VWO gedaan met wellicht een beter diploma dan hij
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 19:39
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
spemmey schreef op 01-01-2005 @ 20:02 :
Schatje, ik heb ook VWO gedaan met wellicht een beter diploma dan hij
VWO zegt ook niet zo heel veel, 50% valt af in het eerste jaar. Maar het geeft je betere kansen dan iemand met louter HAVO.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 19:40
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-01-2005 @ 20:00 :
En nog blijk gevend van feitelijke onwetendheid ook, want het NJB brengt evengoed publiekrechtelijke onderwerpen voor het voetlicht. Sterker nog, de redactie bestaat gewoon voor de helft uit publieken.
Ik ben in ieder geval benieuwd. Vijf exemplaren voor niets, waaronder het kronieknummer. Die kans kon ik niet laten liggen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Sovereign schreef op 01-01-2005 @ 20:40 :
Ik ben in ieder geval benieuwd. Vijf exemplaren voor niets, waaronder het kronieknummer. Die kans kon ik niet laten liggen.
Dat zou ik altijd doen

Het is gewoon een feit dat je met zo'n tijdschrift beter op de hoogte bent van allerlei ontwikkelingen. Niet alleen vanwege de artikelen en het rechtspraakoverzicht (waar trouwens, anders dan NN beweert, ook gewoon uitspraken tussen staan van de Afdeling Bestuursrechtspraak en de Centrale Raad van Beroep), maar ook vanwege het handige wekelijkse overzicht van Kamerstukken en -handelingen, van voorstellen van wet, van andere documenten (brieven van/aan ministers enz.). Bovendien is er een overzicht van de hoofdlijnen van de andere vakbladen en van onlangs verschenen boeken en dissertaties.

Geen reden om het niet te kopen dus, tenzij je voor altijd wilt blijven hangen in de 'het is niet verplicht dus lees ik het niet'-instelling.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 23:03
spemmey
spemmey is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 01-01-2005 @ 20:39 :
VWO zegt ook niet zo heel veel, 50% valt af in het eerste jaar. Maar het geeft je betere kansen dan iemand met louter HAVO.
Lekker boeiend, dat zegt toch niets over mij

Je haalt er dingen bij die nergens op slaan; ik geloof dat we het hier hadden over gelijke mogelijkheden om dezelfde studie te volgen? En die hebben we dus, thats my point.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 02:07
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
spemmey schreef op 02-01-2005 @ 00:03 :
Lekker boeiend, dat zegt toch niets over mij

Je haalt er dingen bij die nergens op slaan; ik geloof dat we het hier hadden over gelijke mogelijkheden om dezelfde studie te volgen? En die hebben we dus, thats my point.
Of je een studie ook daadwerkelijk kan halen lijkt mij heel wat belangrijker dan de enkele vraag of je wordt toegelaten, vooral in het kader van het onderwerp van deze draad. In dat opzicht voegt je opmerking wel heel weinig toe, vind je ook niet?

Aldus, fijn voor je dat je een VWO diploma hebt, maar wat moeten HBO'ers in zijn algemeenheid met die wetenschap?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 08:41
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Ik zelf vind dat het per geval anders is.

Ik kom zelf van het VWO, maar toen ik in de derde zat was ik lui (haalde wel goede cijfers) en ik had zoiets van 'ja ik ga lekker naar de havo, daarna wel HBO we zien wel'. Daar heb ik nu spijt van, Havo is niet uitdagend en een hele HBO opleiding doen zie ik niet zo zitten. Ik verdiep me liever meer in iets wat me boeit dan dat ik vier jaar iets praktisch doe wat helemaal niet bij me past.
Er wordt geen enkele opleiding op mijn interressegebied aangeboden op het HBO, maar wel op de Uni. Dus wil ik één jaar HBO doen en dan alsnog naar de Uni.

Een ander verhaal is het met mensen die hun hele loopbaan op de Havo zitten en denken lekker makkelijk bijv. Medicijnen of Rechten te gaan studeren.
Oud 02-01-2005, 10:59
Verwijderd
Idd
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 12:10
Verwijderd
Citaat:
~Hadiya~ schreef op 02-01-2005 @ 09:41 :
Ik zelf vind dat het per geval anders is.

Ik kom zelf van het VWO, maar toen ik in de derde zat was ik lui (haalde wel goede cijfers) en ik had zoiets van 'ja ik ga lekker naar de havo, daarna wel HBO we zien wel'. Daar heb ik nu spijt van, Havo is niet uitdagend en een hele HBO opleiding doen zie ik niet zo zitten. Ik verdiep me liever meer in iets wat me boeit dan dat ik vier jaar iets praktisch doe wat helemaal niet bij me past.
Er wordt geen enkele opleiding op mijn interressegebied aangeboden op het HBO, maar wel op de Uni. Dus wil ik één jaar HBO doen en dan alsnog naar de Uni.

Een ander verhaal is het met mensen die hun hele loopbaan op de Havo zitten en denken lekker makkelijk bijv. Medicijnen of Rechten te gaan studeren.
ik ben het wel met je eens. maar niet met wat je aan het eind zegt. Als die mensen, welliswaar van de Havo nou heel graag medicijnen willen studeren en op de Havo nooit alles uit zichzelf gehaald hebben en dit op de Uni heel graag willen doen en dit ook denken te kunnen en echt willen. laat ze dan lekker universiteit proberen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 12:21
spemmey
spemmey is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 02-01-2005 @ 03:07 :
Of je een studie ook daadwerkelijk kan halen lijkt mij heel wat belangrijker dan de enkele vraag of je wordt toegelaten, vooral in het kader van het onderwerp van deze draad. In dat opzicht voegt je opmerking wel heel weinig toe, vind je ook niet?

Aldus, fijn voor je dat je een VWO diploma hebt, maar wat moeten HBO'ers in zijn algemeenheid met die wetenschap?
Wat ben jij een hokjesdenker zeg...

Omdat ik voor HBO gekozen heb wordt er ineens getwijfeld of ik wel een WO studie had kunnen halen....jaja

Het lijkt mij ook belangrijker of je een studie kan halen dan de vraag of je wordt toegelaten, maar in eerste instantie hadden we het ook over de toelating van de studie dus waarom je de rest er nou weer bij moet halen snap ik ook niet.
Maargoed, ik weet zeker dat dat wel goed zou komen, ik bedoel: we hebben het hier wel over een rechtenstudie..... Als je het nou had over iets technisch ofzo...

Maar in de hokjesgeest gezien zal ik dit eerst weer eens moeten bewijzen aan jou...ik bedoel, gezien ik nu HBO doe ben natuurlijk wel een stuk gedaald in aanzien en wordt er sterk getwijfeld aan mijn kunnen

Haha sad people
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 12:57
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-01-2005 @ 20:00 :

Het NJB is juist zo goed voor de algemene ontwikkeling van de jurist omdat alle onderwerpen aan bod komen. Met de AB, het Tijdschrift voor Openbaar Bestuur of de Gemeentestem word je echt zo'n eenzijdig, saai ambtenaartje.
Ik kijk bladen als NJ, NJB, e.d. wel eens door en de hoofdmoot is toch wel saaie stukken over privaat- en strafrecht.

Laat mij maar lekker een eenzijdig, saai ambtenaartje worden.
Oud 02-01-2005, 13:04
Verwijderd
Je moet daarvan op de hoogte blijven. Ik hou mezelf ook op de hoogte van allerlei ontwikkelingen in het bestuursrecht zoals de het 'opruimen' van het ZBO-bestand. Dat moet gewoon, je moet een sterke generale basis hebben anders kun je niet kundig de juridische wetenschap bedrijven.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 13:04
NN
NN is offline
Citaat:
spemmey schreef op 02-01-2005 @ 13:21 :

Omdat ik voor HBO gekozen heb wordt er ineens getwijfeld of ik wel een WO studie had kunnen halen....jaja

Het lijkt mij ook belangrijker of je een studie kan halen dan de vraag of je wordt toegelaten, maar in eerste instantie hadden we het ook over de toelating van de studie dus waarom je de rest er nou weer bij moet halen snap ik ook niet.
Maargoed, ik weet zeker dat dat wel goed zou komen, ik bedoel: we hebben het hier wel over een rechtenstudie..... Als je het nou had over iets technisch ofzo...

Maar in de hokjesgeest gezien zal ik dit eerst weer eens moeten bewijzen aan jou...ik bedoel, gezien ik nu HBO doe ben natuurlijk wel een stuk gedaald in aanzien en wordt er sterk getwijfeld aan mijn kunnen

Haha sad people
Onderschat zelfs een studie als Rechten niet. Elk jaar beginnen bijvoorbeeld heel erg veel studenten aan de studie (10 faculteiten x gemiddeld een paar honderd studenten).
Van de mensen die beginnen haalt vaak slechts maar een kwart tot een derde zijn propedeusejaar in een jaar. Van de mensen die dat niet halen, zie je vaak dat ze nog een tijdje doormodderen en het einde niet halen of pas afstuderen na 7 à 8 jaar ofzo.

Uit het landelijk beeld blijkt ook dat HBO-doorstromers meer afhaken en meer tijd nodig hebben.
Oud 02-01-2005, 13:07
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 14:04 :
Je moet daarvan op de hoogte blijven. Ik hou mezelf ook op de hoogte van allerlei ontwikkelingen in het bestuursrecht zoals de het 'opruimen' van het ZBO-bestand. Dat moet gewoon, je moet een sterke generale basis hebben anders kun je niet kundig de juridische wetenschap bedrijven.
De verhouding tussen het publiek-, straf en privaatrecht vind ik ook best wel interessant. Dingen als schadevergoeding via private weg voor (on)rechtmatig overheidsoptreden, de verhouding tussen bestuursdwang e.d. en strafrechtsmiddelen, enz..
Oud 02-01-2005, 13:09
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
spemmey schreef op 02-01-2005 @ 13:21 :

Volgens mij lees je niet goed.

Citaat:
Omdat een aanzienlijk deel van de draad gaat over de vraag of het wel zo slim is om met een HBO propedeuse WO te doen wellicht?

Citaat:
Lieverd, jij typeert mij als 'hokjesdenker' terwijl je zelf dergelijke opvattingen erop nahoudt? Pot, ketel, zwart.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 13:11
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
NN schreef op 02-01-2005 @ 13:57 :
Laat mij maar lekker een eenzijdig, saai ambtenaartje worden.
We willen je niet eens tegenhouden.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 13:26
NN
NN is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 02-01-2005 @ 14:11 :
We willen je niet eens tegenhouden.
Dankjewel!
Oud 02-01-2005, 17:59
pyres
pyres is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 29-12-2004 @ 15:48 :
Volgens de docenten ligt het probleem daar bij het volgende: "... de beste hbo-studenten. Maar we moeten ze flink bijspijkeren, want ze zijn absoluut nog niet geschikt. Het analytische denken en het niveau is aan de universiteit veel hoger dan aan de hogeschool."

Kortom, het abstracte denken gaat HBO'ers vaak niet goed af als ze op de universiteit terechtkomen, dat heeft niet zozeer te maken met dat ze alleen 'algemeen een wetboekje doorbladeren'.
ja maar dat is bij recht zo
hoeft nog niet bij een andere studie zo te zijn

bij recht willen ze dit soort studenten voorkomen
een of ander wetsvoorstel wat er doorgedrukt gaat worden begin dit jaar
Oud 02-01-2005, 20:14
meisje
meisje is offline
Ik wil ook graag rechten willen studeren, maar ben juist bang door al die verhalen dat de universiteit niet haalbaar is.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:20
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 02-01-2005 @ 21:14 :
Ik wil ook graag rechten willen studeren, maar ben juist bang door al die verhalen dat de universiteit niet haalbaar is.
Er zijn niet veel studies die niet haalbaar zijn als je echt hard werkt.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:23
meisje
meisje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-01-2005 @ 21:20 :
Er zijn niet veel studies die niet haalbaar zijn als je echt hard werkt.
Ik ben bang dat ik het verpruts, omdat ik het ben.

Daarbij kun je met hard studeren je studie wel halen, maar met je werk loop je tegen de lamp.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:38
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 02-01-2005 @ 21:23 :

Daarbij kun je met hard studeren je studie wel halen, maar met je werk loop je tegen de lamp.
Werk is - althans in de rechtsgeleerdheid - leuker dan de studie. Bovendien pik je daar veel sneller veel kennis op. Dus met later tegen de lamp lopen valt het reuze mee.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:43
meisje
meisje is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 21:38 :
Werk is - althans in de rechtsgeleerdheid - leuker dan de studie. Bovendien pik je daar veel sneller veel kennis op. Dus met later tegen de lamp lopen valt het reuze mee.
Volgens jouw redenatie haal ik het zeker niet, met mijn communicatieopleidinkje.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:46
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 02-01-2005 @ 21:43 :
Volgens jouw redenatie haal ik het zeker niet, met mijn communicatieopleidinkje.
Nee, want dat is mijn redenatie niet. Mijn redenatie was oorspronkelijk dat als je geneeskunde wilt studeren, een opleiding als marketing management waardeloos is. Dat werd vervolgens tienvoud uit zijn verband gerukt.

Als je naar rechten wilt doorstromen heb je bijvoorbeeld ook weer helemaal niets aan HBO verpleegkunde. Precies hetzelfde verhaal maar omgekeerd. Dan kun je beter een vooropleiding in een andere richting hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:46
meisje
meisje is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 21:46 :
Nee, want dat is mijn redenatie niet. Mijn redenatie was oorspronkelijk dat als je geneeskunde wilt studeren, een opleiding als marketing management waardeloos is. Dat werd vervolgens tienvoud uit zijn verband gerukt.

Als je naar rechten wilt doorstromen heb je bijvoorbeeld ook weer helemaal niets aan HBO verpleegkunde. Precies hetzelfde verhaal maar omgekeerd. Dan kun je beter een vooropleiding in een andere richting hebben.
Dus ik kan maar beter geen rechten doen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:48
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 02-01-2005 @ 21:46 :
Dus ik kan maar beter geen rechten doen.
Jawel, als je rechten wilt doen kun je het beste een vooropleiding in de maatschappelijke/economische/communicatieve sfeer doen. Als je geneeskunde wilt doen kun je beter HBO verpleegkunde hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:49
meisje
meisje is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 21:48 :
Jawel, als je rechten wilt doen kun je het beste een vooropleiding in de maatschappelijke/economische/communicatieve sfeer doen. Als je geneeskunde wilt doen kun je beter HBO verpleegkunde hebben.
Wat toch niet garandeert, dat ik de studie haal, aangezien ik maar hbo doe.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 02-01-2005 @ 21:49 :
Wat toch niet garandeert, dat ik de studie haal, aangezien ik maar hbo doe.
Niets garandeert dat iemand iets haalt. Een kennis van mij is eerder afgestudeerd dan ik (in precies vier jaar rond) terwijl ze vijf jaar havo en een jaar HBO facility management als vooropleiding had. Een vriend van me is na vijf jaar nog niet aan het eind van het derde jaar terwijl hij met achten z'n VWO had.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:51
meisje
meisje is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 21:50 :
Niets garandeert dat iemand iets haalt. Een kennis van mij is eerder afgestudeerd dan ik (in precies vier jaar rond) terwijl ze vijf jaar havo en een jaar HBO facility management als vooropleiding had. Een vriend van me is na vijf jaar nog niet aan het eind van het derde jaar terwijl hij met achten z'n VWO had.
Wat ik probeer te zeggen is dat ik denk dat ik het niet haal.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 22:30
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Verkeerde instelling IMO. Waarom zo onzeker?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 22:47
Verwijderd
Nergens voor nodig
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Sovereign schreef op 02-01-2005 @ 23:30 :
Verkeerde instelling IMO. Waarom zo onzeker?
Vrouwen hebben, gemiddeld genomen, veel vaker last van faalangst, hebben minder zelfvertrouwen en zijn ook veel minder ambitieus.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 10:23
Verwijderd
Citaat:

ik denk dat als je het echt wilt je niet moet lopen piekeren of je het kunt maar het gewoon moet proberen, je zult hard moeten werken maar als je het echt wilt kan je het misschien wel. en als je het niet kan, dan weet je dat ook weer. en heb je het in elk geval geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 10:47
Verwijderd
Citaat:
belleblaasbel schreef op 03-01-2005 @ 11:23 :
ik denk dat als je het echt wilt je niet moet lopen piekeren of je het kunt maar het gewoon moet proberen, je zult hard moeten werken maar als je het echt wilt kan je het misschien wel. en als je het niet kan, dan weet je dat ook weer. en heb je het in elk geval geprobeerd.
Nouja, door het alleen maar echt graag te willen bereik je niet zoveel natuurlijk. Je moet ook gewoon de capaciteiten hebben. Maar daarvan ben ik wel overtuigd.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 12:27
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-01-2005 @ 11:47 :
Nouja, door het alleen maar echt graag te willen bereik je niet zoveel natuurlijk. Je moet ook gewoon de capaciteiten hebben. Maar daarvan ben ik wel overtuigd.
tuurlijk dat is ook wel zo. maar door alleen maar te zeggen dat je het niet kan kom je er ook nooit achter of je het echt kan of niet. daarom kan je het volgens mij maar beter gewoon proberen. als je het niet probeert kom je er ook nooit achter
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 12:35
Verwijderd
Citaat:
belleblaasbel schreef op 03-01-2005 @ 13:27 :
tuurlijk dat is ook wel zo. maar door alleen maar te zeggen dat je het niet kan kom je er ook nooit achter of je het echt kan of niet. daarom kan je het volgens mij maar beter gewoon proberen. als je het niet probeert kom je er ook nooit achter
Ik zou het sowieso proberen, alleen de situatie wordt natuurlijk wel iets gecompliceerder als je daarvoor een opleiding moet stoppen waar je het op zich wel naar je zin hebt en vooral, dat het collegegeld enorm veel hoger wordt naarmate je langer over je studie doet. Met dank aan onze grote vrienden van de VVD, de partij die de Nederlandse kenniseconomie vakkundig om zeep helpt.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 12:40
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-01-2005 @ 13:35 :
Ik zou het sowieso proberen, alleen de situatie wordt natuurlijk wel iets gecompliceerder als je daarvoor een opleiding moet stoppen waar je het op zich wel naar je zin hebt en vooral, dat het collegegeld enorm veel hoger wordt naarmate je langer over je studie doet. Met dank aan onze grote vrienden van de VVD, de partij die de Nederlandse kenniseconomie vakkundig om zeep helpt.
ja dat is wel zo. Ik was even vergeten dat je natuurlijk ook veel meer collegegeld moet betalen en het natuurlijk een best grote stap is om zomaar je opleiding stop te zetten en universiteit te gaan doen. haha ja die gekke VVD ook altijd. Maar toch denk ik dat het te proberen valt, als ze het echt wil.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 12:50
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-01-2005 @ 13:35 :
Vergeet ook niet de commissie kenniseconomie o.l.v. Balk die niets nuttigs doet.
Oud 03-01-2005, 13:04
Verwijderd
Citaat:
belleblaasbel schreef op 03-01-2005 @ 13:40 :
ja dat is wel zo. Ik was even vergeten dat je natuurlijk ook veel meer collegegeld moet betalen en het natuurlijk een best grote stap is om zomaar je opleiding stop te zetten en universiteit te gaan doen. haha ja die gekke VVD ook altijd. Maar toch denk ik dat het te proberen valt, als ze het echt wil.
In dit geval zeker wel, inderdaad

En NN: je hebt gelijk. Er schijnt ook nog een Platform Kenniseconomie te zijn, waar honderdvijftig miljoen euro voor gereserveerd was in het regeerakkoord. Uiteraard gewoon een snoepje om D'66 stil te houden en de coalitie binnen te trekken, maar diezelfde D'66 is nu veel te slap om zijn rug recht te houden en te dreigen met een kabinetscrisis als Rutte zijn plan doorzet.

Een student die op de VVD stemt is een vieze, gore verrader en de benaming student niet waard.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 18:45
El Kim
El Kim is offline
Niet aan te raden, om de simpele reden dat bijna niemand het haalt. Bovendien heeft het WO een heel andere manier van werken die bij de meesten verkeerd valt.
Oud 03-01-2005, 18:55
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
El Kim schreef op 03-01-2005 @ 19:45 :
Niet aan te raden, om de simpele reden dat bijna niemand het haalt. Bovendien heeft het WO een heel andere manier van werken die bij de meesten verkeerd valt.
WO is gewoon fijner.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 18:57
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 03-01-2005 @ 19:55 :
WO is gewoon fijner.
Dat hangt van de persoon af

Maar persoonlijk ga ik voor het WO.
Reageren

Regels voor berichten