![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het NJB is juist zo goed voor de algemene ontwikkeling van de jurist omdat alle onderwerpen aan bod komen. Met de AB, het Tijdschrift voor Openbaar Bestuur of de Gemeentestem word je echt zo'n eenzijdig, saai ambtenaartje. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Schatje, ik heb ook VWO gedaan met wellicht een beter diploma dan hij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is gewoon een feit dat je met zo'n tijdschrift beter op de hoogte bent van allerlei ontwikkelingen. Niet alleen vanwege de artikelen en het rechtspraakoverzicht (waar trouwens, anders dan NN beweert, ook gewoon uitspraken tussen staan van de Afdeling Bestuursrechtspraak en de Centrale Raad van Beroep), maar ook vanwege het handige wekelijkse overzicht van Kamerstukken en -handelingen, van voorstellen van wet, van andere documenten (brieven van/aan ministers enz.). Bovendien is er een overzicht van de hoofdlijnen van de andere vakbladen en van onlangs verschenen boeken en dissertaties. Geen reden om het niet te kopen dus, tenzij je voor altijd wilt blijven hangen in de 'het is niet verplicht dus lees ik het niet'-instelling. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je haalt er dingen bij die nergens op slaan; ik geloof dat we het hier hadden over gelijke mogelijkheden om dezelfde studie te volgen? En die hebben we dus, thats my point. |
![]() |
||
Citaat:
Aldus, fijn voor je dat je een VWO diploma hebt, maar wat moeten HBO'ers in zijn algemeenheid met die wetenschap? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Omdat ik voor HBO gekozen heb wordt er ineens getwijfeld of ik wel een WO studie had kunnen halen....jaja Het lijkt mij ook belangrijker of je een studie kan halen dan de vraag of je wordt toegelaten, maar in eerste instantie hadden we het ook over de toelating van de studie dus waarom je de rest er nou weer bij moet halen snap ik ook niet. Maargoed, ik weet zeker dat dat wel goed zou komen, ik bedoel: we hebben het hier wel over een rechtenstudie..... ![]() Maar in de hokjesgeest gezien zal ik dit eerst weer eens moeten bewijzen aan jou...ik bedoel, gezien ik nu HBO doe ben natuurlijk wel een stuk gedaald in aanzien en wordt er sterk getwijfeld aan mijn kunnen ![]() Haha sad people |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laat mij maar lekker een eenzijdig, saai ambtenaartje worden. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Van de mensen die beginnen haalt vaak slechts maar een kwart tot een derde zijn propedeusejaar in een jaar. Van de mensen die dat niet halen, zie je vaak dat ze nog een tijdje doormodderen en het einde niet halen of pas afstuderen na 7 à 8 jaar ofzo. Uit het landelijk beeld blijkt ook dat HBO-doorstromers meer afhaken en meer tijd nodig hebben.
||
![]() |
Citaat:
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hoeft nog niet bij een andere studie zo te zijn bij recht willen ze dit soort studenten voorkomen een of ander wetsvoorstel wat er doorgedrukt gaat worden begin dit jaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Daarbij kun je met hard studeren je studie wel halen, maar met je werk loop je tegen de lamp. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je naar rechten wilt doorstromen heb je bijvoorbeeld ook weer helemaal niets aan HBO verpleegkunde. Precies hetzelfde verhaal maar omgekeerd. Dan kun je beter een vooropleiding in een andere richting hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En NN: je hebt gelijk. Er schijnt ook nog een Platform Kenniseconomie te zijn, waar honderdvijftig miljoen euro voor gereserveerd was in het regeerakkoord. Uiteraard gewoon een snoepje om D'66 stil te houden en de coalitie binnen te trekken, maar diezelfde D'66 is nu veel te slap om zijn rug recht te houden en te dreigen met een kabinetscrisis als Rutte zijn plan doorzet. Een student die op de VVD stemt is een vieze, gore verrader en de benaming student niet waard. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar persoonlijk ga ik voor het WO.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Via HBO (propedeuse/normaal) of VWO naar WO? Verwijderd | 18 | 15-10-2011 17:48 | |
Studeren |
via HBO of VWO naar universiteit giovani | 13 | 24-12-2010 14:22 | |
Studeren |
Studiekeuze na HBO propedeuse milus89 | 1 | 12-10-2010 17:09 | |
Studeren |
hbo-propedeuse naar wo: psychologie.. vraagjes!! hmm-hmm | 4 | 12-05-2007 10:25 | |
Algemene schoolzaken |
Geen toga voor hbo-doorstromers Charlottetje | 86 | 22-03-2004 17:54 | |
Algemene schoolzaken |
van de havo naar het WO xxxemmyxxx | 7 | 08-03-2002 08:08 |