Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: Maar wat wil je doen? Dezelfde richting op? Je vertelt nml niet wat je nu doet en wat je dan eventueel zou willen doen... Als je wel dezelfde richting op wilt gaan en je krijgt zelfs dit advies... Waarom niet? Dan zal het best wel haalbaar zijn. Je moet gewoon goed beginnen en hard werken. Dan kan je eerste tentamenperiode bijna niet tegenvallen en kan je daarna voor jezelf inschatten hoe je t werk moet gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als zij dit advies nou krijgt. Die zullen ze dr niet zomaar geven. En als ze zich goed beseft wat de verschillen zijn van beide niveaus... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kortom, het abstracte denken gaat HBO'ers vaak niet goed af als ze op de universiteit terechtkomen, dat heeft niet zozeer te maken met dat ze alleen 'algemeen een wetboekje doorbladeren'. |
![]() |
||
Citaat:
![]() TS heeft trouwens niet aangegeven welke studie het zou betreffen, ik ben benieuwd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waar is dat nou weer op gebaseerd? Jij denkt echt dat je alles weet he.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als dat zijn mening is, is dat niet iets wat 'overeind staat' zoals hij 'wijs' vermeldt.... En wat betreft jouw kennis,ongelofelijk nare man, ik bedoel te zeggen dat jij werkelijk in IEDER topic waar ook maar een beetje gesproken wordt over de overstap naar HBO --> WO, verschil tussen HBO --> WO of enig ander contrast daartussen je stem moet laten horen. Je brengt het nieuws alsof het uit een krantje komt en geeft altijd goede info maar het is toch een beetje jammer dat je hierbij geen kans voorbij laat gaan om even terloops te melden om impliceren dat HBO voor kneusjes is en dat je vooral een enorme minachting hebt voor opleiding richting marketing oid, hiermee indirect implicerend dat jij WO doet (goed zeg *klapklap*) en enorm wetenschappelijk bezig bent en...pffftt ondernemingsrecht nog wel poehpoeh... Sjongejonge wat doe jij je naam eer aan. Een mening ok, maar weleens van respect gehoord? Ik heb het al eerder gezegd: doe niet zo minachtend over andere mensen/studies/niveaus. Iedereen doet zijn best. Misschien soms mensen in lagere niveaus wel meer dan in hoge. Denk daar voortaan eens aan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat TOONTJE van jou *braak* Ik bedoel alleen te zeggen dat je niet zo minachtend moet doen, had ik al zes keer gezegd maargoed als je het nog een keer wilt horen... Waarom zou jij beter zijn dan een ander? Dat is wat jij steeds maar weer wilt laten blijken. En ik zou niet meer rationeel en inhoudelijk kunnen reageren op jou? Wat is er aan mijn reactie dan niet rationeel, leg dat eens uit. Ik zeg jou dat je neerbuigend bezig bent en dat je daarmee op moet houden. Lijkt me niks irrationeels aan. Ik ben met je eens dat ik me persoonlijk aangevallen voel; ik ben namelijk precies iemand over wie jij altijd zijn minachting laat blijken (HBO CE ja...Sport en Entertainment Marketing, als je wil zal ik je er eens wat over vertellen dan kan je zien dat het niet nutteloos is, da halve wereld draait op marketing). Juist daardoor zie ik extra hoe jij steeds maar weer mensen aanvalt die volgens jouw mening nutteloos bezig zijn....En nee, dat kan ik gewoon niet hebben! Ik snap niet waarom jij nuttiger bezig zou zijn dan ik, of waarom jouw studie beter is. Laat iedereen toch in zijn waarde, je kan er niet over oordelen. Als ik had gewild had ik ook jouw studie kunnen doen, en zat ik misschien nu naast je in de kroeg en paste ik wel in je straatje ![]() Ik hoop dat je het nu ook maar een beeeeetje begrijpt, of in ieder geval je best doet. Want ook je toontje in je reactie op mijn vorige post laat blijken dat je mij maar een of ander dom schaap vindt en dat je daar je tijd niet aan wilt verspillen. Misschien moet je eens iets van een ander aannemen. Het is namelijk wel degelijk waar dat je enorm triest bezig bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ben blij dat er ook mensen zijn (zoals jij) die iedereen gelijkwaardig behandelt ongeacht die persoon MBO, HBO of WO doet.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Terzijds, de kluwershop biedt NJB 4 weken (dus 4 exemplaren) gratis op proef. Go for it. ![]() Laatst gewijzigd op 31-12-2004 om 18:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat moet ik trouwens met NJB? Daar staat alleen maar geneuzel over arresten van de Hoge Raad in. Ik heb natuurlijk veel liever een lidmaatschap van AB of JB (Algemeen Bestuursrecht en Jurisprudentie Bestuursrecht, voor het geval dat je ze niet kent). ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Via HBO (propedeuse/normaal) of VWO naar WO? Verwijderd | 18 | 15-10-2011 17:48 | |
Studeren |
via HBO of VWO naar universiteit giovani | 13 | 24-12-2010 14:22 | |
Studeren |
Studiekeuze na HBO propedeuse milus89 | 1 | 12-10-2010 17:09 | |
Studeren |
hbo-propedeuse naar wo: psychologie.. vraagjes!! hmm-hmm | 4 | 12-05-2007 10:25 | |
Algemene schoolzaken |
Geen toga voor hbo-doorstromers Charlottetje | 86 | 22-03-2004 17:54 | |
Algemene schoolzaken |
van de havo naar het WO xxxemmyxxx | 7 | 08-03-2002 08:08 |