|
|
Bekijk resultaten poll: Shooters Voor Minder Slimme mensen;RPGs En RTS voor de wat slimmere mensen. | |||
Ja dit klopt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 22.89% |
Nee dit klopt niet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
64 | 77.11% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik begin nu te bedenken dat deze discussie juist door het grote verschil tussen de shooters niet echt veel nut heeft. Misschien om illusies de wereld uit te helpen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je een campaign speelt bouw je dat langzaam op waardoor je niets hoeft uit te vinden. Mijn ervaring hoor ![]()
||
Citaat:
Ik speel bv het liefst Q3 omwille van de sfeer en de snelheid, en eigenlijk ben ik niet eens goed. Het doet me gewoon iets, alles gaat echt zo snel bij momenten...of zo van die momenten dat je er heel nipt van af komt (of juist niet ![]() ![]() Ik ben bv ook fan van sonic, maar daar ben ik dan wel goed in (geweest?) ook omwille van die snelheid. De meesten die voor de eerste keer een Sonic game zien kijken ook soms raar op omdat het gewoon allemaal veel te snel gaat. RPG's spreken me niet aan maar ik heb nog nooit eentje geprobeerd. Het zou kunnen dat ik er zelfs goed in ben, wie weet... ![]() Ik heb het trouwens helemaal niet op counterstrike vanwege de relatief kalme sfeer om dan bovendien telkens te moeten wachten om opnieuw te mogen spelen, als je niet al te goed bent tenminste. Conclusie: ik hou gewoon van snelle games. Volgens mij moet je daar ook behoorlijk strategisch nadenken, maar niet zo abstract zoals in AoE en dergelijke. Maar daar staat dan weer tegenover dat in shooters alles stukken sneller moet gebeuren over het algemeen.
Laatst gewijzigd op 03-01-2005 om 01:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens heb ik helemaal niks tegen FF, FF7 is 1 van m'n alltime favo's ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() De stelling is eigenlijk net zoiets als te zeggen dat natuurkundigen slimmer zijn dan taalwetenschappers oid. Vergeet dat laatste maar want daar komt veel meer bij kijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Naja, deze stelling is in ieder geval onzin aangezien ik ook FPS speel. |
![]() |
||
Citaat:
Bv sommige mensen hebben echt een gave voor racegames (echt wel) en hun kunnen is echt niet 99% (dat is echt heel veel) afhankelijk van hoe vaak ze spelen. Over RPG's kan ik me moeilijk uitspreken natuurlijk, maar zelfs in games bestaat er iets zoals talent, daar ben ik van overtuigd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|