Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2005, 19:27
Verwijderd
ik vind het vet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2005, 09:04
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
morgen komt het met een tweeling die nog betrekklijk jong is en een jochie volgens mij.

je zou spontaan niet meer aan kinderen beginnen als je 1x aar dat prog kijkt omg

ik vind ook vreemd dat aant einde van de aflevering ineens die kinderen fantastisch luisteren en zich voorbeeldig gedragen maja, je blijft er toch naar kijken he
Oud 16-01-2005, 22:32
zus en zo
zus en zo is offline
wat een kutjoch zeg. hoe die met z'n broertje en zusje omging... niet gezond.

die vader was inderdaad wel heel streng en die moeder deed ook geen moer... dat gaat nog wel mis als die tweeling wat ouder is, dan kan die moeder dat ook niet aan en vervalt ze weer in d'r oude patroon.
Oud 16-01-2005, 23:29
Balance
Balance is offline
Die vader vond ik echt erg. Kind werd alleen maar afgesnauwd. Volgens mij vond ie het maar al te leuk om z'n kind te straffen.
En wat een watje was die moeder. Volgens mij houdt deze familie het maar zeer kort uit met de instructies van Jo.
Oud 17-01-2005, 07:07
shy gurl
shy gurl is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-01-2005 @ 00:29 :
Die vader vond ik echt erg. Kind werd alleen maar afgesnauwd. Volgens mij vond ie het maar al te leuk om z'n kind te straffen.
En wat een watje was die moeder. Volgens mij houdt deze familie het maar zeer kort uit met de instructies van Jo.
Denk ik ook, waarschijnlijk vallen ze weer snel in hun oude patroon. Maar die vader met dat liegen: 'ik geloof jou nooit meer en je krijgt vanaf nu van alles de schuld' of iets wat daar op neer kwam. Het zal maar tegen je gezegd worden..
Oud 17-01-2005, 08:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
shy gurl schreef op 17-01-2005 @ 08:07 :
Denk ik ook, waarschijnlijk vallen ze weer snel in hun oude patroon. Maar die vader met dat liegen: 'ik geloof jou nooit meer en je krijgt vanaf nu van alles de schuld' of iets wat daar op neer kwam. Het zal maar tegen je gezegd worden..
Dan maakt het dus ook niet meer uit of je iets wél of niet hebt gedaan... In dat geval kan je net zo goed alles wél gaan doen.
Oud 17-01-2005, 08:50
Delicate
Delicate is offline
Omg Beide ouders zijn echt fucked up slecht bezig.
Dat jongetje.. jezus, tegen die kleintjes. Die kindjes vielen telkens om enzo, tegen die deurpost

Pfff..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 09:18
levi's
levi's is offline
ik vond de vader heel wat beter bezig dan de moeder hoor
Oud 17-01-2005, 16:08
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
levi's schreef op 17-01-2005 @ 10:18 :
ik vond de vader heel wat beter bezig dan de moeder hoor
ik heb helaas alleen het eerste stukje voor de reclame gezien maar daaruit vond ik ook de vader wat beter dan de mamma... maar aangezien ik de rest niet heb gezien (zoals ik al zei, helaas) kan ik er weinig verder over zeggen
Oud 23-01-2005, 20:12
heavinly
heavinly is offline
Wohoow.. deze kinderen zijn echt wel erg.

Leeuk programma. :$
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 20:16
Balance
Balance is offline
Citaat:
heavinly schreef op 23-01-2005 @ 21:12 :
Wohoow.. deze kinderen zijn echt wel erg.

Leeuk programma. :$
idd. Die Andra is wel heel extreem
Het kind heeft wel humor moet ik zeggen, met d'r zusje in die ton en vervolgens de ballen d'r in gooien

Ik heb ook het idee alsof die kinderen veel ouder zijn, maar ze zijn nog maar 3 en 4!

Ben wel benieuwd of het deze keer gaat lukken...

EHBO schijnt trouwens één van de best bekeken programma's van RTL 4 (van dit moment) te zijn.
Oud 23-01-2005, 20:40
heavinly
heavinly is offline
Noou, ik vond 't niet zo heel grappig op zich, dat met die ton. Ongelooflijk echt..

En ik zei net ook al, ik vind 't echt een goed concept. Verwondert me dan ook niets dat het zo goed bekeken wordt.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 20:51
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-01-2005 @ 21:16 :
Het kind heeft wel humor moet ik zeggen, met d'r zusje in die ton en vervolgens de ballen d'r in gooien

Ik heb ook het idee alsof die kinderen veel ouder zijn, maar ze zijn nog maar 3 en 4!

EHBO schijnt trouwens één van de best bekeken programma's van RTL 4 (van dit moment) te zijn.
Ik moest echt lachen toen die een in de ton zat en de ander hem rechtop ging zetten
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 20:52
Balance
Balance is offline
Citaat:
heavinly schreef op 23-01-2005 @ 21:40 :
Noou, ik vond 't niet zo heel grappig op zich, dat met die ton. Ongelooflijk echt..
tuurlijk is het hartstikke zielig.
ik meende het natuurlijk ook niet heel serieus dat ik dat grappig vond.
maar dat een 4 jarige bedenkt: laat ik m'n zusje eens in die ton laten kruipen en vervolgens die ton neer zetten.. dan kan ze d'r niet meer uit, gooi ik d'r wat ballen op en gaat ze helemaal janken.

Gewoon het feit dat een kind van 4 zo evil kan zijn
Oud 23-01-2005, 21:18
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-01-2005 @ 21:52 :
tuurlijk is het hartstikke zielig.
ik meende het natuurlijk ook niet heel serieus dat ik dat grappig vond.
maar dat een 4 jarige bedenkt: laat ik m'n zusje eens in die ton laten kruipen en vervolgens die ton neer zetten.. dan kan ze d'r niet meer uit, gooi ik d'r wat ballen op en gaat ze helemaal janken.

Gewoon het feit dat een kind van 4 zo evil kan zijn
Ja, en daarna omgooien ook echt he! pff
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:23
Freshh~
Freshh~ is offline
omg met die tonnen ja
dat vond ik wel grappig
ja natuurlijk niet voor die ouders en qua actie van dat kind ook niet, maar het was wel grappig haha
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 23:21
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Echt leuk programma

Dat mens is ook vet leuk
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 11:36
levi's
levi's is offline
Jo the Supernanny
Oud 24-01-2005, 15:35
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-01-2005 @ 21:16 :

Dat was echt niet om te lachen, dat was gewoon zielig en in en in triest ..
Oud 24-01-2005, 18:16
JJ13
JJ13 is offline
die andra was echt gewoon vreselijk. als ik zo'n kind had stond ik niet meer in voor mezelf. gelukkig dat t goed is gekomen (voor zover ze dan laten zien op tv)
Oud 24-01-2005, 18:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 24-01-2005 @ 16:35 :
Dat was echt niet om te lachen, dat was gewoon zielig en in en in triest ..
anders lees je voortaan ff verder in plaats van meteen op het 'quote' knopje te drukken...
Ik heb al uitgelegd waarom ik dat zei.
Oud 24-01-2005, 19:46
Auntie M
Auntie M is offline
Zag net bij B&W een paar van die dozen (opvoedkundige en een directeur van een basisschool) die dit programma maar helemaal niets vonden en dat het totaal op sensatie en truukjes berustte.
Mwah als die truukjes effect hebben waarom dan niet, je ziet wel degelijk verbetering?
Ik word altijd zo moe van dat gebazel dat alles van a-z verantwoord moet zijn.
Oud 24-01-2005, 21:55
Balance
Balance is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 24-01-2005 @ 20:46 :
Zag net bij B&W een paar van die dozen (opvoedkundige en een directeur van een basisschool) die dit programma maar helemaal niets vonden en dat het totaal op sensatie en truukjes berustte.
Mwah als die truukjes effect hebben waarom dan niet, je ziet wel degelijk verbetering?
Ik word altijd zo moe van dat gebazel dat alles van a-z verantwoord moet zijn.
idd. Als het de situatie juist verslechterde en je hebt dán commentaar op het feit dat het sensatiebelust is, geef ik je gelijk. maar als alle partijen en juist beter van worden: so what?
En het is juist handig dat het slechts op truukjes berust is. Zo kunnen mensen thuis ook heel makkelijk die truukjes leren.

Mijn ouders wijzen nu heel de dag na een krukje in onze kamer 'Pas op hoor, anders moet je op de naughty kruk!'
Oud 01-02-2005, 12:28
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
was het er ook op zondag..
ik heb helaas nx gezien
Oud 01-02-2005, 12:46
June bug
June bug is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 24-01-2005 @ 20:46 :
Beetje raar, want als directeur van een basisschool zou je toch ook wel moeten zien dat die "truukjes" van die Jo gewoon echt pedagogisch verantwoorde maniertjes zijn. Natuurlijk is het wel een beetje opgezet maar die Jo heeft echt wel verstand van zaken lijkt me hoor. Ze past iig een heleboel dingen toe die ik op mn opleiding ook zo geleerd heb.
Oud 01-02-2005, 12:47
June bug
June bug is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 01-02-2005 @ 13:28 :
was het er ook op zondag..
ik heb helaas nx gezien
Nee zondag was t niet, toen moesten ze "vrienden van amstel live" zonodig uitzenden. A.s. zondag weer denk ik. (hoop ik )
Oud 06-02-2005, 11:38
Balance
Balance is offline
vanavond weer
heb helemaal nog geen voorstukjes gezien deze keer, dus weet ook totaal niet bij wat voor 'n gezin ze nu weer terecht komt..
Oud 06-02-2005, 18:02
Suzanne
Suzanne is offline
Ik vind het echt een interessant programma.. Heb medelijden met die kinderen hoor, wat zijn er toch softe ouders op de wereld.. Wat is nou lastiger, streng voor je kind zijn of je kind laten opgroeien tot mini duiveltje?
Oud 06-02-2005, 21:59
zus en zo
zus en zo is offline
Voor de ouders van vanavond heb ik nog wel hoop. En dat jongetje van 2 zag er wel heel schattig uit
Oud 06-02-2005, 22:07
WishfulDreaming
echt cool programma
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 23:49
Balance
Balance is offline
waarom laten ze sinds vorige week die Jo ineens zoveel praten tussendoor? Ik erger me er behoorlijk aan, want in acteren is ze niet zo goed..
Je ziet nu ook maar 3 fragmenten ofzo uit de week waarin Jo tips gaat geven. Voorheen zag je veel minder van het geobserveer en veel meer van de toepassingen.
Oud 07-02-2005, 00:03
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-02-2005 @ 00:49 :
waarom laten ze sinds vorige week die Jo ineens zoveel praten tussendoor? Ik erger me er behoorlijk aan, want in acteren is ze niet zo goed..
Je ziet nu ook maar 3 fragmenten ofzo uit de week waarin Jo tips gaat geven. Voorheen zag je veel minder van het geobserveer en veel meer van de toepassingen.
Misschien omdat het deze keer in Amerika was? (kheb vorige week niet gezien, tenzij het toen ook al in Amerika was, en er toen niet zoveel gepraat werd)
En ze zei dat ze er ook maar 2 week bleef ipv 3.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 08:08
Suzanne
Suzanne is offline
Mja ik vond deze familie niet zo extreem als de weken ervoor..
Oud 07-02-2005, 16:10
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Suzanne_84 schreef op 07-02-2005 @ 09:08 :
Vond ik ook al.
Oud 09-02-2005, 17:22
blinqxbae
blinqxbae is offline
jaaaa dat kijk ik ook is egt heel leuk!!
hebben jullie die ene gezien met dat kind dat jarloers is op zijn kleine zusje? daarom slaat hij haar is egt zielig!!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 17:34
Lintjuh
Lintjuh is offline
Ik vind dit een goed programma voor ouders die hier ervaring mee hebben , zij kunnen er veel van leren , en ik als onderwijs assistent ook
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 18:32
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Suzanne_84 schreef op 07-02-2005 @ 09:08 :
Ok die kindjes waren vervelend maar je zag duidelijk waar dat aan lag, gewoon te weinig aandacht.
Ik vond die vader een vreselijk eikel met dat gedoe over het telefoon opnemen. Tjiezus mensen gaan inderdaad niet dood als het antwoordapparaat aanstaat en ze later teruggebeld worden.
En dan met dat in slaap brengen van de jongste. Hoe dom kun je zijn om een lamp en een muziekje (volgens mij was dat ook met eenlichtje) aan te zetten als dat kind in slaap moet komen en zo min mogelijk afgeleid moet worden.
Oud 13-02-2005, 22:22
Balance
Balance is offline
Ahh, ik vond dat oudste jochie echt zielig.
Had enorm veel verdriet in zich en niemand die ooit eens vroeg wat er eigenlijk was. Ook toen Jo weg was in de laatste week zag je dat weer: hij zei dat ie boos was en z'n moeder zei alleen maar dat ie z'n huiswerk moest maken.

En dat jochie dat zomaar naar buiten kan lopen
Oud 14-02-2005, 08:30
Delicate
Delicate is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-02-2005 @ 23:22 :
Ahh, ik vond dat oudste jochie echt zielig.
Had enorm veel verdriet in zich en niemand die ooit eens vroeg wat er eigenlijk was. Ook toen Jo weg was in de laatste week zag je dat weer: hij zei dat ie boos was en z'n moeder zei alleen maar dat ie z'n huiswerk moest maken.

En dat jochie dat zomaar naar buiten kan lopen
Ik vond die oudste en die jongste zooo schattig
Maar idd, dat ie nog wist dat z'n vader geschreeuwt had in groep 3, aahw, vonnik zo zielig.

Die moeder kwam echt zo dom over
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 09:53
Suzanne
Suzanne is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 09-02-2005 @ 19:32 :
Ok die kindjes waren vervelend maar je zag duidelijk waar dat aan lag, gewoon te weinig aandacht.
Ik vond die vader een vreselijk eikel met dat gedoe over het telefoon opnemen. Tjiezus mensen gaan inderdaad niet dood als het antwoordapparaat aanstaat en ze later teruggebeld worden.
En dan met dat in slaap brengen van de jongste. Hoe dom kun je zijn om een lamp en een muziekje (volgens mij was dat ook met eenlichtje) aan te zetten als dat kind in slaap moet komen en zo min mogelijk afgeleid moet worden.
Mja het ligt bijna altijd aan de manier van opvoeden die de ouders hebben.. Ik vond dat ze ook best wel meer haar verantwoordelijk mocht nemen voor de kids ipv voor hun bedrijf.. Ze deed alles tegelijk.. dat werkt gewoon niet zoals je kon zien..

Heb het gisteren moeten missen, was t interessant?
Oud 14-02-2005, 11:59
Balance
Balance is offline
Citaat:
Suzanne schreef op 14-02-2005 @ 10:53 :
Mja het ligt bijna altijd aan de manier van opvoeden die de ouders hebben.. Ik vond dat ze ook best wel meer haar verantwoordelijk mocht nemen voor de kids ipv voor hun bedrijf.. Ze deed alles tegelijk.. dat werkt gewoon niet zoals je kon zien..

Heb het gisteren moeten missen, was t interessant?
Het waren drie kinderen die elkaar zo nu en dan afslachtten leek het wel :/ Ze liepen over elkaar heen, sloegen en schopten elkaar.
Het kind van 3 was telkens spoorloos verdwenen. Moeders had het niet door en moest het vervolgens buiten gaan zoeken. Het jochie liep dan over de straten te zwerven zonder op auto's te letten ed. Ondertussen liet die moeder dan d'r andere twee kinderen alleen, terwijl de oven aanstond en een kind op het aanrecht aan het klimmen was
Verder was er nog een jochie van 8 jaar dat heel gefrustreerd was. Hij voelde zich slecht omdat z'n vader vorig jaar tegen hem had geschreeuwd. Hij zat duidelijk niet goed in z'n vel en z'n ouders zagen dat amper.
Oh ja, ook nog een kind dat weigerde te eten wat er werd klaar gemaakt. Die wilde elke dag z'n eigen zin hebben. Vaders was heel streng, maar moeders gaf elke dag weer toe.
Oud 14-02-2005, 21:37
Suzanne
Suzanne is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-02-2005 @ 12:59 :
verhaaltje..
Hmm klinkt weer heerlijk extreem

Ouders vergeten soms echt samen de kinderen op te voeden. Als je allebei andere regels maakt kan je net zo goed niks doen
Oud 20-02-2005, 20:21
Verwijderd
Het is er nu op - vandaar de up - ik kijk het voor het eerst. Nu is er een tweeling - meisjes - met een broer. De moeder werkt thuis, de meisjes zijn echt vreselijk druk. Vooral één meisje, ze scheldt ook echt en is super brutaal. Hun broer lijkt er echt onder te lijden; hij krijgt min of meer overal de schuld van en wordt telkens naar zijn kamer gestuurd.

Ik vind het wel 'leuk' om te zien, maar soms begrijp ik niet hoe fantasieloos sommige ouders kunnen zijn. Soms lijken de oplossingen zó makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 20:43
Verwijderd
Zit het nu ook voor het eerst te kijken.

Hoe brutaal kun je zijn... En dat op vierjarige leeftijd al. Wordt leuk als ze echt gaan puberen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 22:02
WishfulDreaming
omg wat waren die kinderen kut aan het doen zeg.. en zo zielig voor het jongetje.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 22:14
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
jah ik vond die jared echt zoooooooooow zielig...

en ik vond het echt duivelse kindjes

vet grote bek tegen die ouders...
Oud 20-02-2005, 22:21
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-01-2005 @ 22:55 :Mijn ouders wijzen nu heel de dag na een krukje in onze kamer 'Pas op hoor, anders moet je op de naughty kruk!'
grappige ouders

die meisjes van vandaag waren echt gemeen
wat ze tegen die ouders zeiden
zo uitgekookt (is dat een woord? )

raar dat die kinderen zo snel veranderen eigenlijk
ik snap nog steeds niet waarom ze in die hoek blijven staan
eerst hadden ze tenminste nog het speeltjes weghalen
Oud 21-02-2005, 08:26
Delicate
Delicate is offline
Jezus, die tweeling. Halleluja. Wat die tegen die ouders zeiden.

'Als je niet bij ons komt mama, komt papa toch wel'
& allemaal van dat soort dingen..

En dat jongetje, echt zielig. Die moeder luisterde echt neit naar hem, en hem telkens straffen en alles
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 08:55
Suzanne
Suzanne is offline
Citaat:
Qwuartz schreef op 21-02-2005 @ 09:26 :
Jezus, die tweeling. Halleluja. Wat die tegen die ouders zeiden.

'Als je niet bij ons komt mama, komt papa toch wel'
& allemaal van dat soort dingen..

En dat jongetje, echt zielig. Die moeder luisterde echt neit naar hem, en hem telkens straffen en alles
Ja ik had zo'n medelijden met Jared.. En inderdaad die dochters schelden hun ouders gewoon uit en ze doen er helemaal niks aan.. Echt verschrikkelijk
Oud 21-02-2005, 09:56
zus en zo
zus en zo is offline
die Alaia was echt zoooo brutaal... in dat bed (sowieso al raar dat ze samen in 1 bed lagen) "ze wil dat je een verhaaltje voorleest, dus doe het nou maar"

en die jared was inderdaad heel zielig...overal de schuld van krijgen...
Reageren

Regels voor berichten