Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2005, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Suusjuhh schreef op 17-01-2005 @ 01:09 :
Als mwer wordt je bijna nooit 'het hulpje van'. Je beslist bijna alles zelf.
Als hbo pedagoog beslis je dingen op de werkvloer ook vaak zelf, maar je hebt gewoon (zeker in het begin) vaak iemand boven je staan. 'k denk dat dat als mw'er ook voor kan komen, ligt er maar net aan waar je werkt, denk ik (en daarvan is het bij de meeste opleidingen afhankelijk).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2005, 13:52
Sask!a
Sask!a is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 16-01-2005 @ 20:24 :
edit: ik vind trouwens dat je wel erg aanvallend doet, doe es even rustig, het is geen wereldramp om een keer geestelijk gehandicapte te zeggen. vroeger zei iedereen dat. nu zegt iedereen verstandelijk, behalve de ouderwetse mensen uit mijn boek. die mensen kunnen er heus niet zo mee zitten, en ja ik zeg heus wel verstandelijk gehandicapte.
Mijn intentie was alleen om je te waarschuwen, ik probeerde het nog niet-aanvallend te brengen door te zeggen dat ik in het verleden ook wel eens 'geestelijk gehandicapten' zei. Het is inderdaad geen wereldramp als je eens een keer 'geestelijk gehandicapt' zegt, maar als je bijvoorbeeld werkt/stage loopt met mensen met een verstandelijke handicap, staan ze niet om die uitdrukking te springen. Daar wilde ik je voor waarschuwen.

Bij de sociale opleidingen leer je met feedback om te gaan, niet om alles van je af te schuiven (ik ben aanvallend, vroeger zei iedereen het en de auteurs van je boek ouderwets).
Oud 17-01-2005, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Sask!a schreef op 17-01-2005 @ 14:52 :
Bij de sociale opleidingen leer je met feedback om te gaan, niet om alles van je af te schuiven (ik ben aanvallend, vroeger zei iedereen het en de auteurs van je boek ouderwets).
Dit vind ik een bijzonder flauwe opmerking, zo ken ik er nog wel een paar. Bij de sociale opleidingen leer je bijvoorbeeld ook om feedback zo te formuleren dat het niet aanvallend overkomt (ik vond het nl ook redelijk aanvallend overkomen, ze was dus niet de enige).
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 17:13
Sask!a
Sask!a is offline
Sorry

En nu weer ontopic
Oud 17-01-2005, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Sask!a schreef op 17-01-2005 @ 14:52 :
Mijn intentie was alleen om je te waarschuwen, ik probeerde het nog niet-aanvallend te brengen door te zeggen dat ik in het verleden ook wel eens 'geestelijk gehandicapten' zei. Het is inderdaad geen wereldramp als je eens een keer 'geestelijk gehandicapt' zegt, maar als je bijvoorbeeld werkt/stage loopt met mensen met een verstandelijke handicap, staan ze niet om die uitdrukking te springen. Daar wilde ik je voor waarschuwen.

okee maar zo kwam het op mij over sorry. Ik snap het ook wel, maar het kwam gewoon door die ouderwetse auteur. Op school wordt er ook voor gewaarschuwd enzo.

Ik weet het, ik kom om in de feedback hier.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 00:26
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 16-01-2005 @ 12:26 :
ik bedoel idd individueel gericht
of sph creatiever is weet ik niet. hoe bedoel je het precies? in het eerstejaar krijgen we, wat dat betreft dezelfde vakken. (HVA geeft: drama, sport en spel, beeldende vorming, audiovisuele vorming). zowel voor sph als mwd dus.
Wtf ik doe mwd 1e jaar in Rdam en krijg geen één van die vakken, heel het jaar niet. Moet wel veel in praktijk doen (opdrachten, projecten) maar de vakken die ik krijg zijn bijna allemaal theorie en totaal geen creativiteit.

Laatst gewijzigd op 31-01-2005 om 00:33.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 15:20
segourney
segourney is offline
Hallo,iedereen!
ik ben allang blij dat er zo'n topic is gemaakt.
ik doe namelijk CMV (1e jaar) en ik vraag mij af of het wel mogelijk is om van CMV over te stappen naar MWD. ik heb mijn twijfels waar ik nu studeer.
of kan ik gewoon mijn propedeuse behalen en overstappen naar MWD in het 2e jaar ??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten