Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
bron: http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6187
|
Het scherm van de DS vind ik zoiezo niet geschikt voor film(pjes) kijken. En lage frequentie kan dat nieuwe ding (Panasonic?) niet goed afspelen. Hadden ze getest bij gamespot of ign , en ze moesten zo nodig SD gebruiken die zijn over het algemeen duur konden ze beter compact flash nemen die zijn cheap. Ook nadeel, dat ding steekt 1 cm uit de onderkant. Dus dan is de vorm van je ds niet helemaal rechthoek meer, stop het in een zak of speciale case dan past die niet meer of dat ding gaat er zo uitsteken niet handig dus. Ze hadden gewoon gelijk die feature in moeten integreren.
De movieplayer van www.movieadvance.com is geschikt voor gba SP maar ook voor NDS maar dan krijg je een verkleind schermpje. Beeld kan niet op de hoogste kwaliteit omdat anders het geluid gaat haperen. Dus moet dat allemaal medium settings. En dan moet je ook nog eens converteren naar mpeg --> GBS formaten en dat doet ook erg lang. Alleen Anime/Tekenfilms zijn er goed te zien maar dan zijn de ondertitelingen te klein. Laatst gewijzigd op 08-01-2005 om 01:26. |
![]() |
||
Citaat:
Et valt me nog mee dat je met de PSP geen foto's kan maken... aangezien je tegenwoordig zowat met je schoenveters nog foto's kan maken... de MP3 functie van de PSP lijkt me wel chill...ik heb nl geen Mp3-speler/I-Pod-achtig iets, dus is het voor mij wel handig...maar dan wil ik wel games waarbij je je eigen muziek kan gebruiken op de achtergrond...gewoon spel spelen, memory stick in PSP proppen en gamen met je eigen muziek...lijkt me bij sommige games erg chill..
|
sony ces 2005 psp
Filmpje van de persconferentie van sony. heel interessant ![]() je moet volgens mij wel lid zijn van gamespot, dat is overigens gratis/ |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het wel een coole gadget, die ps2 graphics in zo een klein apparaat is verbluffend.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar serieus, de handheld markt wordt nu echt een stuk beter met de DS/PSP.. beetje dom om dat zomaar gay te noemen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ridge racer is trouwens niet zo leuk, kan je beter asphalt urban GT nemen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan was dan wel de enige reden ![]() Nu ik de PSP gezien heb, schat ik de kansen voor dit apparaatje best hoog in. Batterijduur valt echt wel mee, omdat op de laagste stand van de ''brightness'' nog steeds fel is en alles is gewoon duidelijk te zien. Hoogste stand is gewoon overbodig, is niet eens fijn om te kijken ![]() dus batterijprobleem opgelost ![]() Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 19:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weet je trouwens als iets over het online gamen met de PSP Kuro? Want de DS is al door Xlink en Nitro online, online gegaan en nintendo zelf melde dat eht online gamen eerder komt dan we denken. (Ik denk nu ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan de andere kant vergt het meer CPU om een hypermodern spel te spelen met 1337 graphics, dus als je dan ook het geluid hard zet zal dat meer energie vergen. |
![]() |
||
Citaat:
De PSP 0wnt de DS gewoon op gamebeleving, geef het nou maar toe. Het is een leuk ding hoor, maar de PSP is meer spectaculair. En dan hebben we het nog niet eens over de grootste groep gamers: De mainstream. De mainstream zal eerder een PSP kopen door zijn multimedia functies, de DS is echt kinderspeelgoed. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, jij vind graphics blijkbaar ownage en 1337, nou geweldig. Ik ga voor gameplay en ga voor de DS. Klaar. Laatst gewijzigd op 14-01-2005 om 13:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
B. En als lag hij ergens bij een detaillist in Europa ( logistiek zeeeer verantwoord ), dan moet je alsnog importkosten ebtalen omdat hij hier nog niet uit is. NL wil gewoon BTW of hij nou uit Europa, of waar dan ook vandaan komt. Niet zo bijdehand he. Na dit bericht en al weer veel gezeur over de marketing leg ik het nog 1 keer uit aan jullie: Marketing draait om het werven en het behouden van die klanten. Je bouwt een relatie op met die klant. Mainstream segmenten aanspreken en daar goed verkopen valt hier niet onder. Ninty heeft trouwvaste Nintendo fans en bouwt een productenrealtie op met die mensen. DS en Nintendo hebben hetzelfde kernproduct, PSP heeft een beter fysiek product, DS een beter uitgebreid product. Vb. de DS die garantie geeft op dode pixels wat PSP tot nu toe nog niet doet. Sony voert massa-marketing en zoals al eerder gepost is dit een vorm van marketing die maar weinig gewaardeerd word. Voor het gezeur komt met Sony is succesvol, ja en dit komt door meneer Brandsteder die geweldige prestaties heeft vericht voor Sony in de vorm van organisatiestructuren en logistiek. En ik zeg het alweer: DS biedt bepaalde dingen die mij meer aanspreken. PSP dingen die jullie meer aanspreken. Verschil in mening, maar begin niet met dat de PSP de DS ownt of wat dan ook. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Marketingtechnisch gesproken: De PSP heeft bij voorbaat al een groter marktaandeel, JUIST omdat ze de mainstream beheersen. Ninty heeft misschien een clubje trouwe fans, maar de grote developers zien toch echt meer potentie in de PSP. En laat dat nou juist het feit zijn waarom de PSP de ass van de Nintendo DS kei-hard gaat wh00pen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Iemand in bezit van PSP? Big Boi | 1 | 18-10-2009 15:47 | |
Software & Hardware |
[PSP] GPS ontvanger, camera en IR toetsenbord TopDrop | 2 | 04-07-2007 20:09 | |
Games |
playstation of psp? dreux | 4 | 19-07-2006 17:01 | |
Games |
psp vs. ps2 Murfie | 17 | 07-05-2006 20:20 | |
Games |
Gechrashte PSP Supreme Dutch | 21 | 28-02-2006 16:04 | |
Software & Hardware |
[PSP] spul op zetten Tiño | 10 | 28-01-2006 18:24 |