Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2005, 19:12
baas
baas is offline
Citaat:
RanC schreef op 07-01-2005 @ 18:52 :
Je ouders duidelijk maken dat jij heus wel voor jezelf kunt zorgen en dat zij hun bekrompen ideëen ergens kunnen steken waar de zon niet schijnt.
Advertentie
Oud 08-01-2005, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 08-01-2005 @ 20:08 :
Vergeef me mijn bijzonder kritische houding.
Ik heb absoluut niks tegen marokanen als persoon.
Wel in hun levensopvatting zet ik soms mijn vraagtekens.
Bijzonder opvallend vind ik het altijd dat marokanen nogal apart reageren als je uiteindelijk kinderen met diegene krijgt. (de gevallen van ontvoeringen naar het buitenland zijn eindeloos, zeker als het een jongetje is.....maar even stellen dat dat niet gebeurd: ) de man is natuurlijk wel zijn cultuur een beetje gewend, immers hij zal wel 2e of 3e generatie zijn. Veel mannen zouden toch graag hun 'moeder' in de keuken willen zien, kortom dat jij die moeder moet worden. Veel kids, niet werken....godsdienst zal ook zeker een probleem zijn.

Verder is mijn ervaring dat veel marokanen toch wel 'player-neigingen' hebben. Zo doen ze gezellig de nodige sex-ervaring op met Nederlandse meisjes, om vervolgens gezellige met een marokkaanse maagd te trouwen.

Nogmaals, vergeef me mijn kritische houding. Ik vind heel veel marokkanen en turken aardig als personen, maar ik heb moeite met hun cultuur
hier deel ik toch wel aardig je mening in en je kunt dit niet helemaal controleren maar ik heb toch wel het nodige gevraagd. en met mijn leeftijd zijn kinderen nog geen gedachte
Oud 08-01-2005, 19:48
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 08-01-2005 @ 20:32 :
hier deel ik toch wel aardig je mening in en je kunt dit niet helemaal controleren maar ik heb toch wel het nodige gevraagd. en met mijn leeftijd zijn kinderen nog geen gedachte
Dat is ook zeker zo ja.
maja kijk ook uit voor loverboypraktijken. Iets wat hier in t topic ookal genoemd werd, zag ik. Heeft hij erg veel geld een leuke dure auto, dan moet je uitkijken

Maar wat iedereen hier adviseert. Doe je eigen ding als dat goedvoelt. Niemand kent hier je eigen situatie precies. Het is alleen maar tekst. Jij hebt geen topic nodig om bevestigt, of onbevestigt te krijgen of t goed is wat jij doet in je liefdesleven
Oud 08-01-2005, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 08-01-2005 @ 20:48 :
Dat is ook zeker zo ja.
maja kijk ook uit voor loverboypraktijken. Iets wat hier in t topic ookal genoemd werd, zag ik. Heeft hij erg veel geld een leuke dure auto, dan moet je uitkijken

Maar wat iedereen hier adviseert. Doe je eigen ding als dat goedvoelt. Niemand kent hier je eigen situatie precies. Het is alleen maar tekst. Jij hebt geen topic nodig om bevestigt, of onbevestigt te krijgen of t goed is wat jij doet in je liefdesleven
hij rijdt de auto van zijn vader en geld heeft ie maar hij overstroomd mij niet met kadotjes enz. wat loverboys toch wel meestal doen?

Dit topic was vooral bedoeld van hebben mijn ouders nou gelijk of ik? en wat vinden jullie van dit soort situaties.
Oud 08-01-2005, 20:22
Sparkle.
Sparkle. is offline
Bij voorbaat: Sorry, wanneer dit denigrerend overkomt..

Maar goed, zoals je zei, het is een behoorlijk prille relatie, nog maar 2 weekjes!
Wacht eens eventjes af of het over 3mnd nog steeds hetzelfde is, en of je nog altijd voor hem wilt gaan.

Meisje, je kent een jongen na 2 weken nog totaal niet.
(het spijt me, als dit overkomt, dat ik alle marokanen over een kam scheer...)
Oud 08-01-2005, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Sparkle. schreef op 08-01-2005 @ 21:22 :
Bij voorbaat: Sorry, wanneer dit denigrerend overkomt..

Maar goed, zoals je zei, het is een behoorlijk prille relatie, nog maar 2 weekjes!
Wacht eens eventjes af of het over 3mnd nog steeds hetzelfde is, en of je nog altijd voor hem wilt gaan.

Meisje, je kent een jongen na 2 weken nog totaal niet.
(het spijt me, als dit overkomt, dat ik alle marokanen over een kam scheer...)
ik ken hem een maand en heb 2 weken met hem. Ik heb ook nog niks honderd procent zeker gezegd ofzo, maar als ik nu niet contact met hem hou weet ik ook niet hoe hij in het echt is.

ik vind het niet denigrerend of zoiets.
Oud 27-11-2010, 10:06
sadik
sadik is offline
Citaat:
Nou, ik geef je ouders groot gelijk!
De meeste Marokkanen gebruiken de Nederlandse meisjes puur voor de lust. De meeste van hen moeten trouwen met een Marokkaans meisje.
Ik weet niet of hij ook zo iets, maar de kans is groot,
niks moet he
Oud 27-11-2010, 10:15
Verwijderd
gewoon als je vriendje houden, je omgeving zal er gewoon goed op reageren ws en je ouders worden echt niet nagewezen, als dat na een tijdje bewezen is draaien ze wel weer bij,
Oud 27-11-2010, 10:25
Verwijderd
2005.
Oud 27-11-2010, 10:54
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Stop met bumpen van 5 jaar oude topics aub.

Regels voor berichten