Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2005, 16:02
Verwijderd
ik heb een hele leuke jongen leren kennen. Toevallig is hij marokaans. Mijn ouders willen hem niet zien en vooral niet in het huis hebben. Zij willen straks niet worden nagestaard en mensen horen zeggen 'ja die dochter heeft met zo'n marokaan'. ik vind dit nogal klote, ik bedoel ik vraag/kijk niet eerst naar de nationaliteit van iemand. Mijn ouders zeggen dat het niet om die jongen gaat maar om het feit dat ie marokaan is. Mijn moeder is teleurgesteld in mij omdat ik het 'extreme' opzoek volgens hen. Ik mag hem wel als een 'gewone' vriend maar niet als mijn vriendje hebben.

ik vind dat ik toch zelf mag weten met wie ik optrek? Ik bedoel ik kijk heus wel uit dat ik niet straks een hoofddoekje ofzo moet dragen. Je ziet toevallig aan zijn kleurtje dat hij buitenlands is maar verder totaal niet eigelijk. Hij doet/deed geen verkeerde dingen enz.

Wat vinden jullie hier van? En naar wie moet ik nou luisteren?

Laatst gewijzigd op 28-01-2021 om 16:22.
Advertentie
Oud 07-01-2005, 16:06
Qimm
Qimm is offline
Ach ja, als je hem echt heel leuk vind zou ik het gewoon volhouden en als het goed blijft gaan zullen je ouders ook wel rustiger worden.
Oud 07-01-2005, 16:08
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
hoe oud ben je?

Laat ze even wennen. Hij moet zijn best doen om je ouders te overtuigen dat hij wel een goeie jongen is. Als jullie een leuke relatie hebben en als hij gewoon gezellig en aardig blijkt te zijn en lief voor jou zien ze heus wel dat het een goeie jongen voor je is.

Hou het gewoon open, ga niks stiekems lopen doen ofzo...
Oud 07-01-2005, 16:14
Verwijderd
ik ben 15. Ik heb alles al vanaf het beign stiekem gedaan, vanwege het feit dat ik jong ben. Mijn ex was ook half surinaams en dat lieten ze maar oogluikend toe.

ik denk dat ik maar als ik 18 ben op mezelf ga wonen.
Oud 07-01-2005, 16:20
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 07-01-2005 @ 17:14 :
ik ben 15. Ik heb alles al vanaf het beign stiekem gedaan, vanwege het feit dat ik jong ben. Mijn ex was ook half surinaams en dat lieten ze maar oogluikend toe.

ik denk dat ik maar als ik 18 ben op mezelf ga wonen.
Weglopen helpt niet.
Laat ze even aan het idee wennen. probeer open te zijn en blijf erover praten met je ouders. Zo heb je eerder kans dat hij op bezoek mag komen.
Oud 07-01-2005, 16:26
Verwijderd
Mag ik vragen hoe oud die jongen is?
Oud 07-01-2005, 16:33
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-01-2005 @ 17:26 :
19 jaar

Met mijn ex scheelde ook 4 jaar.
Oud 07-01-2005, 16:33
Madfet
Madfet is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-01-2005 @ 17:26 :
Waar denk je aan? Loverboypraktijken?
Oud 07-01-2005, 16:34
PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Nou, ik geef je ouders groot gelijk!
De meeste Marokkanen gebruiken de Nederlandse meisjes puur voor de lust. De meeste van hen moeten trouwen met een Marokkaans meisje.
Ik weet niet of hij ook zo iets, maar de kans is groot,
Oud 07-01-2005, 16:49
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 07-01-2005 @ 17:34 :
Nou, ik geef je ouders groot gelijk!
De meeste Marokkanen gebruiken de Nederlandse meisjes puur voor de lust. De meeste van hen moeten trouwen met een Marokkaans meisje.
Ik weet niet of hij ook zo iets, maar de kans is groot,

sorrie hij is geen moslim
Oud 07-01-2005, 17:28
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
jezus wat triest van je ouders
Oud 07-01-2005, 17:34
Verwijderd
Blijkbaar heb je ouders die je "in bescherming" willen nemen, maar na zo'n 40 ŕ 50 jaar nog niet het minste idee hebben van hoe de wereld in elkaar steekt.

Da's jammer, maar over een paar jaar hoef je je daar niet zo veel meer van aan te trekken.
Oud 07-01-2005, 17:43
Verwijderd
het word nog beter. Ik mag 's avonds niet weg, geen zakgeld en geen internet.
fuck mischien moet ik maar eens heel europa afwerken.
Oud 07-01-2005, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-01-2005 @ 18:34 :
Blijkbaar heb je ouders die je "in bescherming" willen nemen, maar na zo'n 40 ŕ 50 jaar nog niet het minste idee hebben van hoe de wereld in elkaar steekt.

Da's jammer, maar over een paar jaar hoef je je daar niet zo veel meer van aan te trekken.
helaas is over een paar jaar niet nu. Want nu moet ik iemand opzij zetten voor HUN.
Oud 07-01-2005, 17:50
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 07-01-2005 @ 18:45 :
helaas is over een paar jaar niet nu. Want nu moet ik iemand opzij zetten voor HUN.
nee, dat is iig het laatste wat ik zou doen
Oud 07-01-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 07-01-2005 @ 18:50 :
nee, dat is iig het laatste wat ik zou doen
nouja hij heeft gelukkig auto
Oud 07-01-2005, 17:52
RanC
RanC is offline
Je ouders duidelijk maken dat jij heus wel voor jezelf kunt zorgen en dat zij hun bekrompen ideëen ergens kunnen steken waar de zon niet schijnt.
Oud 07-01-2005, 17:55
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
misschien je ouders overhalen om hem te ontmoeten? ze moeten natuurlijk niet oordelen over een jongen zonder dat ze hem kennen...

en willen ze dat niet of helpt t niet...tja...dan weet ik het ook niet, mijn ma had dan in de stront kunnen zakken
Oud 07-01-2005, 18:01
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 07-01-2005 @ 18:55 :
mijn ma had dan in de stront kunnen zakken
waarom alleen je moeder?
Oud 07-01-2005, 18:08
Sparkle.
Sparkle. is offline
Ik denk dat je moet proberen de regels van je ouders te accepteren, ik weet dat het moeilijk is, maar jij hebt het hen ook niet al te gemakkelijk gemaakt, door alles "stiekem" te doen...

Ik vrees dat je hiermee het vertrouwen van je ouders hebt geschaad, en dit eerst maar moet zien terug te winnen.
Als je nu voortaan eerlijk bent over Wat je gaat doen, waar je naartoe gaat en vooral met WIE, dan zien ze waarschijnlijk in dat hun 15-jarige dochter, een stuk volwassener is dan dat zij denken.

Nodig hem gewoon uit bij je thuis (En ga dan niet met hem op je kamertje zitten, maar gezellig in de kamer/keuken, zodat je ouders een "band" met die jongen kunnen krijgen.)

Nja, anyway, ik denk dat je naar je hart moet luisteren, zonder anderen hiermee te kwetsen/ niet te "respecteren".
Succes iig!
Oud 07-01-2005, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Sparkle. schreef op 07-01-2005 @ 19:08 :
Ik denk dat je moet proberen de regels van je ouders te accepteren, ik weet dat het moeilijk is, maar jij hebt het hen ook niet al te gemakkelijk gemaakt, door alles "stiekem" te doen...

Ik vrees dat je hiermee het vertrouwen van je ouders hebt geschaad, en dit eerst maar moet zien terug te winnen.
Als je nu voortaan eerlijk bent over Wat je gaat doen, waar je naartoe gaat en vooral met WIE, dan zien ze waarschijnlijk in dat hun 15-jarige dochter, een stuk volwassener is dan dat zij denken.

Nodig hem gewoon uit bij je thuis (En ga dan niet met hem op je kamertje zitten, maar gezellig in de kamer/keuken, zodat je ouders een "band" met die jongen kunnen krijgen.)

Nja, anyway, ik denk dat je naar je hart moet luisteren, zonder anderen hiermee te kwetsen/ niet te "respecteren".
Succes iig!
ikdoe al zo lang ik mij kan herineren dingen stiekem. En ze weten bijna niks van mij. En als ik al door de straat loop met hem worden ze al boos.

maar bedankt
Oud 07-01-2005, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Madfet schreef op 07-01-2005 @ 17:33 :
Waar denk je aan? Loverboypraktijken?
Nee, aan ouders die gewoon problemen hebben met het feit dat hun dochter een oudere jongen ziet en niet zozeer met het feit dat hun dochter een Marokkaanse jongen ziet.

Loverboys mikken vaker op allochtone meisjes, want die zijn minder mondig en zijn makkelijker in een compromitterende positie te brengen.
Oud 07-01-2005, 18:56
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-01-2005 @ 19:48 :
Nee, aan ouders die gewoon problemen hebben met het feit dat hun dochter een oudere jongen ziet en niet zozeer met het feit dat hun dochter een Marokkaanse jongen ziet.

Loverboys mikken vaker op allochtone meisjes, want die zijn minder mondig en zijn makkelijker in een compromitterende positie te brengen.
nou sorrie maar ze zeiden zelf dat het feit was dat ie marokaans is en niet zijn leeftijd
Oud 07-01-2005, 19:31
I-alone
I-alone is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 07-01-2005 @ 19:56 :
nou sorrie maar ze zeiden zelf dat het feit was dat ie marokaans is en niet zijn leeftijd
Misschien hebben ze bezwaar tegen beide?

Oke, waarom moeten we nu direct gaan smijten met loverboys? Ik zie het verband niet echt?

Anyway, ik heb dit gezeik ook gehad en geloof me, hoe langer je door blijft gaan, hoe erger het word. Ik ben echt ver gegaan en heb dingen voor mijn moeder verzwegen...Alsjeblieft, doe dat nooit! Want de band met je ouders gaat echt naar de klote op die manier!

Ik hoop echt dat je ouders het gaan accepteren, maar zo niet en loopt het uit de hand...Tjah, ik weet hoe het is, ik gun geen ander dat.

Succes anyway.
Oud 07-01-2005, 19:52
Verwijderd
Citaat:
I-alone schreef op 07-01-2005 @ 20:31 :
Misschien hebben ze bezwaar tegen beide?

Oke, waarom moeten we nu direct gaan smijten met loverboys? Ik zie het verband niet echt?

Anyway, ik heb dit gezeik ook gehad en geloof me, hoe langer je door blijft gaan, hoe erger het word. Ik ben echt ver gegaan en heb dingen voor mijn moeder verzwegen...Alsjeblieft, doe dat nooit! Want de band met je ouders gaat echt naar de klote op die manier!

Ik hoop echt dat je ouders het gaan accepteren, maar zo niet en loopt het uit de hand...Tjah, ik weet hoe het is, ik gun geen ander dat.

Succes anyway.
nee ze waren duidelijk. alleen afkomst. En de band met mijn ouders is al klote want als ze mij hierin niet vrij laten zijn ze gewoon stom.
Advertentie
Oud 07-01-2005, 20:32
Donny must die
Donny must die is offline
Wat dom, vraag aan je ouders of het in Marokkanen hun genen liggen om crimineel te doen? Vraag iig ze om ene geldige reden waarom ze zo raar doen, ga iig niets stiekem doen, dat brengt die jongen in nog meer slechte krediet bij je ouders
Oud 07-01-2005, 20:48
Verwijderd
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 07-01-2005 @ 19:56 :
Nouja, dan heb je in elk geval wel duidelijkheid. Ik denk dat je er weinig tegen kunt doen. Xenofobie is aangeboren en veel mensen hebben er last van. Het irrationele van zo'n angst is nou ook juist de reden dat je er met mensen niet over in discussie kunt gaan. Dat is jammer.
Oud 07-01-2005, 21:03
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-01-2005 @ 21:48 :
Xenofobie is aangeboren
Echt waar? Hoe hebben ze dat onderzocht?
Oud 07-01-2005, 21:48
PierdeRegenworm
Hoe weet je dat hij geen moslim is??
Oud 07-01-2005, 22:32
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 07-01-2005 @ 22:48 :
Hoe weet je dat hij geen moslim is??
gevraagd

van huis uit wel maar verder geen aandacht eraan besteed
Oud 08-01-2005, 08:13
Verwijderd
moet je voor de gein eens met een brallende extreem rechte neonazi thuis komen, als je ouders dat wel accepteren, weet je meteen waar je aan toe bent
Oud 08-01-2005, 08:30
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 08-01-2005 @ 09:13 :
moet je voor de gein eens met een brallende extreem rechte neonazi thuis komen, als je ouders dat wel accepteren, weet je meteen waar je aan toe bent
dat dacht ik ook ja.

van racisme gesproken... sjeez...
Oud 08-01-2005, 10:16
bracelance
bracelance is offline
Aangezien dat je 15 bent lig je in de leeftijdscategorie die snel verliefd wordt en reageert op je eigen gevoelens en opkomende kloppende hormonen. Jouw ouders zijn waarschijnlijk van mening dat een vriendje met Marokkaanse afkomst problemen met zich meebrengt. En op een gebied moet je hun gelijk geven, want er is een aardig gedeelte van de Marokkaanse jeugd die zich met het criminele cirquit bezighoudt. Velen daarvan zijn daartoe 'gedwongen' omdat ze minder snel ergens geaccepteerd/aangenomen worden en toch geld willen. Het is dus soms een probleem dat zichzelf vergroot. Zeg nou zelf, als jij niet door een gedeelte van de maatschappij geaccepteerd wordt en dat snelle geld lonkt hoe sterk zou jij dan zijn als je jong bent. Het is geen excuus maar helaas is het wel in sommigen gevallen. Er is ook een gedeelte wat sterker van hun is en die geaccepteerd willen worden. Hetzelfde geldt over al die vooroordelen van ADO-supporters. Er zal gerust een groep zijn die criminele activiteiten uitvoert en die komen in het nieuws, maar er zijn er genoeg die niet zo zijn. Helaas wordt er door vele mensen gegeneraliseerd.

Ik zou hem aanhouden als 'gewone vriend' en laat je ouders wennen aan het idee dat jij omgaat met een Marokkaanse jongen. Zolang jij niet rationele dingen gaat doen en hun de tijd geeft aan het idee te wennen en er achter te komen dat hij anders is dat zullen ze naar verloop van tijd hun mening bijstellen, maar het kost tijd. De vraag is of jij verliefd genoeg bent om die tijd te wachten.
Oud 08-01-2005, 10:20
bracelance
bracelance is offline
De krant kan dit heel goed... als een blanke nederlander een auto-inbraak doet dan staat er "auto-inbraak gesignaleerd" en als een Marokkaan dat doet staat er "Marokkaanse jongeren breken in auto's"

hoe kut het ook is om dit te horen, het is gewoon waar. De maatschappij beinvloedt de mening van de burger.
Oud 08-01-2005, 13:04
PierdeRegenworm
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 07-01-2005 @ 23:32 :
gevraagd

van huis uit wel maar verder geen aandacht eraan besteed

Zijn ouders dus wel?? Reken er dan maar op dat hij dan ook gelovig is. In zijn cultuur is het erg belangrijk om de ouders te gehoorzamen.
En ben je ook al bij hem thuis geweest?
Oud 08-01-2005, 13:04
Sparkle.
Sparkle. is offline
Trouwens, hoe lang hebben jullie "al" iets?
Oud 08-01-2005, 13:23
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Kijk als je niet open bent tegen je ouders over de gang van zaken lijkt me het voor de hand liggend dat ze grenzen aanhouden. Als jij open en eerlijk bent over wat je doet zullen je ouders je vertrouwen en zien ze dat jij echt wel weet wat goed voor je is. Waarschijnlijk zullen ze de regels versoepelen.

Je zit volgens mij nu in een soort spiraal waarin jij niet open bent, je ouders leggen regels op, jij gaat nog meer stiekem doen, ze verbieden je nog meer, jij gaat je hiertegen verzetten en zij gaan je vriendje niet accepteren.... enzovoort enzovoort.....

Ik denk dat je ouders gewoon heel erg bang zijn om je kwijt te raken en als jij niet open bent zal dat alleen nog maar meer worden en dan kom je met een buitenlandse jongen thuis en vertrouwen ze (helaas) de boel nog minder....

Vergeet niet dat zij verantwoordelijk voor je zijn en het zichzelf nooit maar dan ook nooit kunnen vergeven als er ook maar iets met jou gebeurt.
Oud 08-01-2005, 13:29
Sjoerd
Sjoerd is offline
Moet jij weten, maar áls hij je gebruitk of zoiets dergelijks, kan je neit bij je ouders troost zoeken, zij hebben je gewaarschuwd.
Wel heel flauw dat ze hem niet eens een kans geven, misschien is hij wel helemaal niet slecht, er zijn ook zóveel goede marokanen, maar de slechte verpeseten het voorde goede, wat je hier dus merkt.
Oud 08-01-2005, 13:41
MB
MB is offline
Ik vind het leeftijdsverschil wel erg groot, en dat zal toch ook wel meespelen. Maar omdat je vorige vriendje ook zoveel ouder was vonden je oduers dat ze een andere reden moesten verzinnen ofzo? Want nu is hij niet alleen 4 jaar ouder (wat op die leeftijd een wereld van verschil is) maar 'ook nog eens' marrokaans. Ik kan me best voorstellen dat dat net de druppel is die de emmer doet overlopen. Ze hebben nou eenmaal een slechte reputatie als bevolkingsgroep en daar kunnen e ouders best een beetje huiverig over zijn.

Misschien hebben ze ook wel gehoord van die loverboy praktijken, dat is meestal bij een veel jonger meisje die al nietz o'n goede band heeft met haar ouders. Die dan boos wordt, omdat ze niet met hem mag omgaan en wegloopt...
Oud 08-01-2005, 16:39
Verwijderd
best triest dat je ouders zo denken....

snap ook niet waarom ik hier zoveel mensen het zie opnemen voor je ouders maar zal wel aan mij liggen ....

anyway ik date ook met een marokkaanse jongen en ik heb et me ouders ook nog niet verteld omdat ze het waarschijnlijk ook niet zullen accepteren , mijn ouders zijn dus ook triest.

tja weet niet wat je kan doen , zelf zou ik em niet dumpen omdat je ouders er tegen zijn , als et alleen was omdat je 4 jaar jonger bent okey maar anders zou ik er gewoon mee door gaan ....

in iedergeval suc6 en luister naar jezelf en niet naar anderen
Oud 08-01-2005, 16:45
missDraakkie97
missDraakkie97 is offline
Citaat:
zit wat in eerlijk gezegd!
Oud 08-01-2005, 16:46
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 07-01-2005 @ 19:01 :
waarom alleen je moeder?
omdat ik geen vader heb misschien..
Oud 08-01-2005, 16:55
Verwijderd
@ PierdeRegenworm
Ik ben al heel vaak bij hun thuis geweest en en zijn moeder is echt dol op mij enzo. Zijn ouders zijn echt heel erg aardig en hij word nergens toe gedwongen ofzo.

@ Sparkle
Het is nog pril iets van 2 weken nu.

@ koekiemonster
Ze zijn ook nergens achter gekomen (gelukkig) en ze verbieden niet omdat ik lieg over waar ik naartoe ga mar ze verbieden het omdat hij buitenlands is en dat wij hier een slechte naam krijgen in de buurt.

@ Da_mark
Mijn ex is ook maar half surinaams en die staan bekend om zo snel mogelijk iemand zwanger te krijgen. Dit zeiden ze hebben ze maar oogluikend toegelaten. en weglopen zou ik niet doen omdat ik wil studeren en dan heb ik mijn spaarrekening voor nodig heb.

@ diamant_sensation
We hebben ook afgesproken dat we het proberen maar als het niet meer lukt dat we gewoon samen zeggen dit gaat niet. JIj dan ook nog veel succes.

@ Sjoerd
ik ben het volkomen met je eens, ze proberen het niet. Ze zeggen toch ook niet flikker op kaaskop
Oud 08-01-2005, 16:57
Verwijderd
Citaat:
het valt te proberen. Nu alleen nog zo iemand opduikelen. Blijk toch wel dat dicht bij de grens wonen zijn invloed heeft gehad
Oud 08-01-2005, 17:02
blacklabrador
blacklabrador is offline
FUCK JE OUDERS

Je maakt zelf uit met wie je omgaat. Mijn ouders zijn precies hetzelfde, maar dat is gewoon puur racisme. Tuurlijk zijn er veel problemen nu met moslims maar dat betekend niet dat elke moslim slecht is.

Als je die jongen echt leuk vind moet je vooral met hem omgaan en niet naar je ouders luisteren. Als je dat zou doen, zou je niet alleen zelf ook racistisch handelen, maar dan breek je alleen maar je hart. En die van de jongen die je leuk vindt. Bovendien heb jij zo ook geen vrijheid van meningsuiting meer, en dat is het niet waard.

Ik had ook een jongen ontmoet die ik echt zo leuk vond, maar ik heb hem laten gaan omdat mijn familie het niet wilde hebben omdat hij moslim was. Daar heb ik zo'n ongelovelijke spijt van gehad.

Een 'Nederlander' kan net zo goed een player of een loverboy zijn. Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat de (niet-extreme)moslims enz. veel aardig zijn dan de Nederlanders.

En je kan toch wel voor jezelf zorgen? Als het ook maar zou gebeuren dat hij wil dat je een hoofddoekje ofzo wil gaan dragen, dan kan je er voor kiezen hem te dumpen.

Maar als je hem leuk vind, moet je schijt hebben aan wat je ouders vinden, en dat ze bang zijn wat de buren zullen denken. Het is jou leven, als jij vind dat hij je gelukkig maakt moet je vooral met hem omgaan. Dat is de juiste keuze. Anders krijg je er toch alleen maar spijt van.

Je ouders zouden juist trots moeten zijn dat je een rechtvaardig mens bent, en niet discrimineert.
Oud 08-01-2005, 17:09
Verwijderd
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 07-01-2005 @ 17:02 :
.... Mijn ouders willen hem niet zien en vooral niet in het huis hebben. Zij willen straks niet worden nagestaard en mensen horen zeggen 'ja die dochter heeft met zo'n marokaan'. ik vind dit nogal klote, ik bedoel ik vraag/kijk niet eerst naar de nationaliteit van iemand. Mijn ouders zeggen dat het niet om die jongen gaat maar om het feit dat ie marokaan is....
Als jou ouders hun mening baseren op datgene wat anderen van hun denken, dan vind ik dat een erg zwak punt in hun denkwijze.

Dat ze hem niet willen zien vind ik zelfs een belediging voor jou zelf. Ze respecteren immers je eigen mening niet door zich zo op te stellen.

Eigenlijk, dat is natuurlijk wel heel erg moeilijk en je krijgt er vast bonje mee, zou je die jongen gewoon eens mee moeten nemen naar huis, als je ouders thuis zijn. Je confronteert hun er dan mee en als je je vriend van tevoren inlicht misschien, komt er misschien ook meer begrip van je ouders kant. Ze zien dan dat je het echt meent en zullen je misschien serieuzer nemen?

We leven in een samenleving met verschillende gebruiken en culturen, dat kunnen zie niet ontkennen. Het zal steeds vaker voor gaan komen dat "nederlandse" meisjes iets krijgen met jongens met een andere cultuur/afkomst.

Een hoop "misschienen" maar het proberen waard lijkt me?

Laatst gewijzigd op 28-01-2021 om 16:22.
Oud 08-01-2005, 17:52
Luna
Luna is offline
rasistisch eh, kut hoor dit.
maar iig goed dat jij niet door je ouders bent gehersenspoelt.
Oud 08-01-2005, 18:03
Fatality
Fatality is offline
Wat koekiemonster zegt..
En het argument 'dat je een slechte naam krijgt' is echt niet datgene waar ze zich het meeste zorgen overmaken
Oud 08-01-2005, 18:09
Multilot
Multilot is offline
waarschijnlijk had ik trouwens hetzelfde gedaan als je ouders. Misschien iets minder extreem en er wat meer voor open staan, maar toch, ik snap hun punt.
Oud 08-01-2005, 19:08
Lilything
Lilything is offline
Vergeef me mijn bijzonder kritische houding.
Ik heb absoluut niks tegen marokanen als persoon.
Wel in hun levensopvatting zet ik soms mijn vraagtekens.
Bijzonder opvallend vind ik het altijd dat marokanen nogal apart reageren als je uiteindelijk kinderen met diegene krijgt. (de gevallen van ontvoeringen naar het buitenland zijn eindeloos, zeker als het een jongetje is.....maar even stellen dat dat niet gebeurd: ) de man is natuurlijk wel zijn cultuur een beetje gewend, immers hij zal wel 2e of 3e generatie zijn. Veel mannen zouden toch graag hun 'moeder' in de keuken willen zien, kortom dat jij die moeder moet worden. Veel kids, niet werken....godsdienst zal ook zeker een probleem zijn.

Verder is mijn ervaring dat veel marokanen toch wel 'player-neigingen' hebben. Zo doen ze gezellig de nodige sex-ervaring op met Nederlandse meisjes, om vervolgens gezellige met een marokkaanse maagd te trouwen.

Nogmaals, vergeef me mijn kritische houding. Ik vind heel veel marokkanen en turken aardig als personen, maar ik heb moeite met hun cultuur

Regels voor berichten