Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laat ze even aan het idee wennen. probeer open te zijn en blijf erover praten met je ouders. Zo heb je eerder kans dat hij op bezoek mag komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met mijn ex scheelde ook 4 jaar. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sorrie hij is geen moslim |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar bedankt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Loverboys mikken vaker op allochtone meisjes, want die zijn minder mondig en zijn makkelijker in een compromitterende positie te brengen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oke, waarom moeten we nu direct gaan smijten met loverboys? Ik zie het verband niet echt? ![]() Anyway, ik heb dit gezeik ook gehad en geloof me, hoe langer je door blijft gaan, hoe erger het word. Ik ben echt ver gegaan en heb dingen voor mijn moeder verzwegen...Alsjeblieft, doe dat nooit! Want de band met je ouders gaat echt naar de klote op die manier! Ik hoop echt dat je ouders het gaan accepteren, maar zo niet en loopt het uit de hand...Tjah, ik weet hoe het is, ik gun geen ander dat. Succes anyway.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
van huis uit wel maar verder geen aandacht eraan besteed |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
van racisme gesproken... sjeez... |
![]() |
||
Citaat:
Zijn ouders dus wel?? Reken er dan maar op dat hij dan ook gelovig is. In zijn cultuur is het erg belangrijk om de ouders te gehoorzamen. En ben je ook al bij hem thuis geweest? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat ze hem niet willen zien vind ik zelfs een belediging voor jou zelf. Ze respecteren immers je eigen mening niet door zich zo op te stellen. Eigenlijk, dat is natuurlijk wel heel erg moeilijk en je krijgt er vast bonje mee, zou je die jongen gewoon eens mee moeten nemen naar huis, als je ouders thuis zijn. Je confronteert hun er dan mee en als je je vriend van tevoren inlicht misschien, komt er misschien ook meer begrip van je ouders kant. Ze zien dan dat je het echt meent en zullen je misschien serieuzer nemen? We leven in een samenleving met verschillende gebruiken en culturen, dat kunnen zie niet ontkennen. Het zal steeds vaker voor gaan komen dat "nederlandse" meisjes iets krijgen met jongens met een andere cultuur/afkomst. Een hoop "misschienen" maar het proberen waard lijkt me? Laatst gewijzigd op 28-01-2021 om 16:22. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zusje niet uit kunnen staan Denise_kaas | 23 | 26-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
ouders maken het me moeilijk. Zazoo | 6 | 31-03-2005 22:53 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Seksualiteit |
bi/homo-jongens-s.com-forum-meeting Verwijderd | 90 | 04-06-2004 10:16 | |
Liefde & Relatie |
ouders accepteren relatie niet? CoveredEyes | 13 | 16-04-2003 08:10 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe reageren je ouders als ze je betrappen op blowen? C r Y p S | 29 | 06-08-2002 15:43 |