![]() |
|
Verwijderd
|
jA LEUK ROKJES http://dspace.dial.pipex.com/town/st...eatured29.html
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zie over het algemeen geen mannen in maillots ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik draag meestal rokjes of rokken.
Net zoals freakjuh houd ik erg van rokjes van kant en/of tule. Een van mijn lievelingsrokken is een petticoat. Maar daarnaast vind ik ribrokjes ook heel erg leuk en plooirokjes. Het maakt ook niet uit of ze kort zijn of wat langer. ![]() Ik heb behoorlijk veel H&M rokjes. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Mijn probleem is ook dat m'n benen niet dik zijn, zelfs dun tov van de rest van m'n lichaam. Als ik dan een broek heb die boven past, zit hij ruim om m'n benen, en als hij bij m'n benen prima zit, krijg ik de knoop niet dicht. Inderdaad precies dezelfde problemen als wat jij beschrijft. Daarom draag ik ook graag rokjes, daar heb je die problemen niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb 2 plooirokjes die ik nu stom vind en 2 rokken tot net iets over de knie, 1 groene van de Vero Moda met blokjes en bloemetjes, en nog een bordeauxrood pixelrokje van Sissy Boy. De eerste draag ik meestal met een broek eronder en de ander met een zwarte panty en beenwarmers.
|
![]() |
ik heb 34 rokjes
![]() vind ze leuker dan broeken maar niet zo handig aangezien ik altijd 30min moet fietsen voordat ik ergens ben.
||
Citaat:
een rok over een broek , gatver , hoe smakeloos kun je door het leven gaan ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb ook nog zo'n broek-rok gehad ![]() En dan is dat ook meteen het laatste rokje dat ik ooit aan gehad heb, ik ben helemaal geen rokjes-mens ![]()
|
![]() |
Ik heb een paar rokjes, stuk of 6 ofzo, en draag ze vrij regelmatig. Rokjes die net over je knieen komen vind ik t leukst.. Heb pas geleden nog een oud-roze ribstof rokje gekocht, cool ding
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
euhm.. dat waren korte zwarte rokjes vastgenaaid aan zwarte broeken e.d., inderdaad héél fout (ja ook ik had er zo-een ![]() maar een rok tot over de knie over een wijdere broek kan echt wel leuk uitzien hoor.. (ik draag t in ieder geval wel ![]() maar goed, ieder zn eigen smaak he ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
ja ik ben gek op rokjes en draag ze ook veel.
maar meestal zijn ze zwart omdat ik al opvallende laarzen heb, ze zijn met kant of gewoon fladder en ik heb ook een zeer korte en eentje van spijkerstof die kort is en fladdert halverwege. maar ik moet zeggen dat ik het erg moeilijk vind om leuke te vinden de laatste tijd ![]()
|
ik heb rokjes, maar ik wil mooie laarsen,
![]() En niet van die standaart-oe-ik-ben-een-huppel-trutje-en-stiekem-moeten-deze-laarsen-opgevult-worden-met-mn-broek.. ik ben wel een huppeltrutje, maar dat is mijn en mn vriendjes geheimpje ![]() smeekt stiekem om hulp, andere leuke schoene, niet perse laarsen zijn ook meer dan welkom.. ![]()
|
![]() |
Hmm ik heb zaterdag weer eens een rok gekocht. Super lang, als k m aan heb met hakken van 4 cm eronder hangtie 1,5 cm boven de grond... Is gemaakt van zwart fluweel... Lekker zacht...
http://www.laughingvampire.com/laugh...nts/gt105.html Deze dus maar dan int zwart... Voor de rest draag ik niet echt rokken, misschien dat ik er binnenkort nog wel een koop, ook van fluweel of met kant ofzo, dan zal ik die ook wel dragen... Maar dan moet k eerst weer ff geld hebben...
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb een stuk of 10/15 rokjes, maar doe er eigenlijk maar een paar van af en toe aan, en ook eigenlijk alleen als het niet al te koud is omdat ik ook een hekel heb aan pantys. En nu kan ik ze niet eens aan omdat ik een herenfiets heb en met een rokje kan ik niet over de stang heen springen
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik draag bijna altijd een rokje. Meestal wat boven m'n knieen. Soms ook lang, maar dan wel met een hoge split erin. Ik wil m'n benen wel laten zien. Altijd met een panty eronder dat maakt m'n benen nog mooier. In de zomer wel super dune.
Groetjes Suzanne
|
Liever broeken dan rokken. Maar ik heb wel een paar rokjes, 1 boven mn knie maar ik vind mn benen gek dus draag ik niet vaak rokjes. Verder heb ik wel wat tot net over mn knie of 3kwart rokken, ik draag ook wel eens een rok over een broek.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Uniform met rok op school, hoe leuker maken? mirte22 | 12 | 28-05-2013 17:58 | |
Lifestyle |
mannen in rokjes snowboarder944 | 43 | 24-07-2006 00:32 | |
Lifestyle |
Rokken dragen take me as I am | 71 | 05-07-2004 11:41 | |
Lifestyle |
Rokjes rodina | 86 | 12-04-2003 23:29 | |
Lifestyle |
Rokjes hieperdepiep | 100 | 25-10-2002 18:46 | |
Lifestyle |
Rokjes Black Sugar | 70 | 15-04-2002 17:23 |