Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lampekap rode zakdoek gordijnen bontjas OT: Ik ga als fanfarelid, met jasje van een fanfare uit Voerendaal, en een muts met pluim natuurlijk. Compleet met trompet van de Bart Smit ![]() (samen met mn beste vriendin) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik stond vorige week in de Stoelemat met een vriend van mij en we keken uit over de zaal en ik zei tegen hem: "Eigenlijk is dit toch wel een bizar feest, ontzettend veel mensen, jong en oud, allemaal verkleed als een stel idioten en dan die slechte muziek maar meebleren." en hij was het wel met me eens. De meeste mensen hier zijn ook enorm chauvinistisch, "er is maar een manier om echt carnaval te vieren en dat is zoals wij het doen", maar dat zal ook wel in andere plaatsen zo zijn. Aan een foto in jou fotoboek te zien, moet ik jou al eens een keer hebben gezien, al zal ik je waarschijnlijk niet gesproken hebben. Ik was namelijk ook op dat examenfeestje als ik me niet vergis. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk dat het leuk is als je er woont en als je er mensen ken, maar als je buiten Bergen woont kan ik mij heel goed voorstellen dat je het maar een stelletje idioten vind. Als ik ergens anders geboren was zou ik het daar weer het leukste vinden ![]() owh, waar ken je die meiden dan van, van dat feestje? Want ik zie dat je niet op het Roncalli hebt gezeten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik in t-shirt/polo van onze carnavals club... www.bierbommen.tk
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() sexy poetsvrouw outfit heb ik ook nog ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
jawel ![]()
|