Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2005, 21:15
OceanEye
OceanEye is offline
Een lief karakter. En als iemand durft uit te komen voor wat hij/zij vindt. Oh en ogen. Stralende of heldere ogen <3
Oud 11-01-2005, 21:20
annetjuh
annetjuh is offline
iemand die NIET romantisch is. Maar vrolijk, spontaan en knettergek + iemand die geen blad voor z'n mond neemt maar zegt wat hij/zij wil ook al word het niet gewaardeerd
Oud 11-01-2005, 22:12
Fainne
Fainne is offline
mooie ogen, iemand waar iets aparts aan iets maar waarvan je niet meteen kunt zeggen wat precies.
pure mensen, maar die zijn een bedreigde soort
ik houd ook van vrolijke, gekke mensen, maar die ook serieuze gesprekken kunnen voeren.
mensen die je ook bijstaan in slechte tijden, zijn ook zeldzaam.

van vrouw vindt ik Kate Winslet en Aishwarya Rai
http://www.bbc.co.uk/bradford/films/...ya_rai_150.jpg
erg mooi, en van man Johnny Depp.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 08:12
Earendil
Earendil is offline
Citaat:
Fainne schreef op 11-01-2005 @ 23:12 :
mooie ogen, iemand waar iets aparts aan iets maar waarvan je niet meteen kunt zeggen wat precies.
pure mensen, maar die zijn een bedreigde soort
ik houd ook van vrolijke, gekke mensen, maar die ook serieuze gesprekken kunnen voeren.
mensen die je ook bijstaan in slechte tijden, zijn ook zeldzaam.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 14:12
stout!
stout! is offline
Tara Elders, inderdaad.
Oud 13-01-2005, 12:15
HybridTheory
HybridTheory is offline
Iemand die betrouwbaar is, vriendelijk, die niet te snel oordeelt, hij/zij moet een doel hebben in z'n leven, niet zo'n ongeinteresseerd iemand die zich altijd verveelt enzo.
Inteligentie vind ik ook heel belangrijk, dat je zo af en toe wel eens goed met iemand kan praten, een goed gevoel voor humor, en ik vind het altijd wel fijn als mensen een beetje beleeft zijn, niet overdreven, maar in ieder geval niet lomp en grof.
Qua uiterlijk kan ik niet een bepaald type omschrijven, het enige wat ik van het uiterlijk belangrijk vind is uitstraling, bij sommige mensen zie je aan hun ogen wat voor karakter ze hebben, dat vind ik mooi.
Alex Corretja vind ik een mooi mens, innerlijk en uiterlijk, en Sandra Bullock, hoewel ik niet echt weet hoe zij is qua karakter, ze komt heel aardig over in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:01
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
Het verschilt.
Ik kan voorbeelden noemen van mensen die mooi zijn omdat ze positief in het leven staan en altijd een goed woord over hebben voor anderen, maar soms irriteert me dat mateloos.

Mooi ben je als je kan huilen om een dooie rups op de weg, als je je vreselijk kwaad kan maken om een verkeerd woord, als je kan zeggen wat je ook daadwerkelijk denkt.
Oud 13-01-2005, 13:01
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
Mijn moeder is bijvoorbeeld een heel mooi mens.
Oud 13-01-2005, 13:25
Bloem
Bloem is offline
Stralende ogen en een open uitstraling, iemand die goed in zijn/haar vel zit. En qua uiterlijk, bij mannen, lang (1,85m+) goed in verhouding, dus niet te dik en niet te dun, een leuke lach en mooie ogen.

Maar qua uiterlijk ben ik nogal kieskeurig voordat ik iemand heel mooi vind, geloof ik.

(Katja Schuurman vind ik trouwens wel een mooie vrouw, nu ze niet meer zo dellerig is. En Chris Zegers is natuurlijk een mooie man, maar Ruud de Wild ook.)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:28
Bloem
Bloem is offline
@Multilot, Yvon Jaspers vind ik idd ook een héle mooie vrouw

Citaat:
Vaal schreef op 10-01-2005 @ 14:31 :en expressief.
En dat ja

Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 13:31.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:32
deringmeester
deringmeester is offline
vrouwe die mij kippevel laten krijgen.
Oud 13-01-2005, 13:42
Bloem
Bloem is offline
Ik zat net het nieuws te kijken, en Aldith Hunkar (toch?) vind ik ook heel mooi
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:45
leucomelas
leucomelas is offline
tara elders ja! *kwijl* ze heeft echt zon supermooi gezicht, en dan die glimlach *wordt warm van binnen* van de mannen: tja, johhny depp in pirates... toch weer heel duister en dreads *en oogschaduw!!*
Oud 13-01-2005, 19:47
shizzle*
shizzle* is offline
ik vind een mooi iemand van uiterlijk:
-iemand die er schoon uitziet en niet stinkt
-zo'n mooie lange jas aan heeft(jongen)
-als hij of zij een mooie naam heeft

van innerlijk:
-als diegene zich niet anders voordoet dan dattie is
-niet altijd zo nepvrolijk is om het vrolijk zijn en wat domme grapjes maken
-niet alleen maar loze opmerkingen maakt
-een doel heeft
-humor heeft en me verrast
-mijn aandacht trekt en vasthoudt
Oud 13-01-2005, 20:28
Yurgentje
Yurgentje is offline
Wat ik nou mooi vind... gewoon een goed verzorgd iemadn (niet te overdreven) en ze moet iets speciaals hebben, bv een hele mooie lach of hele mooie ogen....
Oud 13-01-2005, 22:35
Bloem
Bloem is offline
Ja, want iemands naam heeft echt iets met zijn uiterlijk te maken
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 12:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mijn vrienden en vriendinnen vind ik mooie mensen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 13:01
dead person
dead person is offline
uiterlijk:
Iemand die vrolijk is en dat ook duidelijk uitstraalt, mooie stralende ogen, iemand die iets mysterieus over zich heen heeft... een uitnodigende lach, vriendelijk gezicht..die gene moet gewoon iets aparts hebben, wat je gewoon gelijk opvalt. Die er verzorgt uitziet, maar niet TE
en eigelijk een must is : bakkebaard en een sikje

innerlijk:
gezellig, lekker gek, maar ook serieus kan zijn, iemand die doordacht is, eerlijk en trouw is, open, waar je leuke en goede discussies mee kan voeren, die toch ook intelligent is, die een uitdaging aandurft, lef heeft.
over dingen nadenken voordat hij iets zegt, maar toch ook geen blad voor zn mond heeft en voor de rest gewoon een prettig gestoorde idioot

Laatst gewijzigd op 14-01-2005 om 13:48.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 13:05
Maurice
Maurice is offline
uiterlijk:
Thekla Reuten
Neve Campbell
Oud 14-01-2005, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 13-01-2005 @ 23:35 :
Ja, want iemands naam heeft echt iets met zijn uiterlijk te maken
Als iemand Angel of Charissa heet moet ik wel verdomd goed mijn best doen om haar nog aantrekkelijk te vinden, hoe mooi ze ook is.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 14:07
Verwijderd
iemand moet een bepaalde uitstraling hebben, mooie sprekende ogen, niet te klein zijn, bakkenbaarden hebben en gewoon leuk zijn. Qua innerlijk iemand met wie ik lang kan praten, die van muziek en de natuur houdt, een beetje kunstzinnig is en humor heeft
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 15:29
Mo6
Mo6 is offline
momenteel wil ik alleen iemand die net zo is als ik qua gedrag. dus met de dag leven, veel van gezelligheid houden en een heel positieve houding hebben. ik vind verder uitstraling het allerbelangrijkste, een vrolijke uitstraling kan elk meisje mooi maken! en ik wil gewoon een hoop lol kunnen beleven met haar.

qua uiterlijk hou ik van een beetje alternatief.

dingen waar ik niet tegen kan: jaloezie, chagrijnigheid, achterdochtigheid, extreme luiheid en van die irritante giecheltjes die sommige meisjes hebben

ps. volgens mij vergeet ik nog de helft, dus misschien vul ik later wel ff iets bij
Oud 14-01-2005, 15:56
alpha
alpha is offline
Iemand die mij mee kan krijgen (in gedrag, actie, etc) mij op een normale manier kan overhalen. Iemand die vrolijk is, gezellig, spontaan. Iemand die eerlijk is en voor zijn gevoelens durft uit te komen (en ook doet). Een mening heeft, zichzelf durft te zijn en niet met de meute mee in een hokje wil gaan zitten.
Verder hoeft hij/zij qua uiterlijk niet prachtig te zijn, maar wel iets speciaal hebben. Ik wil karakter zien, een gezonde, frisse en leuke uitstraling.

En het meest val ik op mensen (en waardeer ik mensen) die anders blijken te zijn dan je op het eerste gezicht denkt. Die van binnen enzo anders zijn dan van buiten. Iets speciaals hebben, iets eigens, als het ware een geheim meedragen als je puur naar uiterlijk kijkt. (een beetje mensen zoals ik..)
Oud 14-01-2005, 20:24
Fainne
Fainne is offline
ohja en ik word misselijk van onverzorgde mensen
maar ik hou ook niet van die nette slijmerds

en ik vind Angelia Jolie ook ontzettend mooi
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 22:36
Verwijderd
Rory Gilmore
Jammer dat zulke meisjes niet in het echt bestaan en als ze al zouden bestaan op de verkeerde types vallen (lees niet mij )

Voor de rest is het meeste al wel gezegd hier, iemand moet iets speciaals hebben, iets waar je je vinger niet op kan leggen etc.
Kom er bitter weinig van zulks tegen helaas, laatst 3 in de trein dat was wel leuk, leuk gesprek mee gehad ook.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 23:46
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-01-2005 @ 14:33 :
Als iemand Angel of Charissa heet moet ik wel verdomd goed mijn best doen om haar nog aantrekkelijk te vinden, hoe mooi ze ook is.
Hmm ja, maar dat komt ook omdat mensen met die namen vaak uit een bepaald milieu komen waar ik niet zoveel mee heb
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 17:40
Neve Campbell
Neve Campbell is offline
Citaat:
Maurice schreef op 14-01-2005 @ 14:05 :
uiterlijk:
Thekla Reuten
Neve Campbell

Ow my
Oud 05-12-2005, 18:07
Verwijderd
Elke ochtend als ik naakt voor de spiegel sta denk ik: Tering wat een prachtig exemplaar van het mannelijk geslacht ben ik toch
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 18:07
Verwijderd
Vrijwel iedereen hier vindt dus vooral mensen die sociaal, kunstzinnig, intelligent, mooi en grappig zijn mooi? Wat grappig, ik ook.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 18:39
Verwijderd
Ik vind veel verschillende soorten mensen mooi. Ik val niet op een specifiek type of een bepaalde eigenschap, het is meestal de combinatie van verschillende eigenschappen die maakt dat ik mensen leuk of mooi vind.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 18:57
Meredith
Meredith is offline
Iedereen heeft zo zijn goede en slechte eigenschappen en dan zijn er echt soms van die mensen die je dan op een dingetje afkeuren.

Er is wel een ding waar ik totaal niet voor val en dat is iemand met een Breezahuitstraling. Zo'n patsertje die denkt dat hij stoer is en alle meisjes kan krijgen.

~Meredith~
Oud 05-12-2005, 19:20
elledc
elledc is offline
Dit topic is wel al bijna een jaar oud... maar ach

Ik heb een krak voor mannen met mooie lippen... en aantrekkelijke blik of course.
overlaatst zag ik een man met zulk aantrekkelijke lippen dat ik hem - zonder hem te kennen - meteen wilde kussen...
en dat terwijl mijn vriend erbij was.
Damn, dat was een pracht exemplaar.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Kabouter schreef op 09-01-2005 @ 20:18 :
Ja, dat vind ik dus ook heel vaak Mooi gezegt!
eens
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 09:22
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik vind iemand een mooi mens als ze begripvol is, aardig, vrolijk, je moet er mee kunnen praten, moet een goede uitstraling hebben, sja hoe leg je uit wat goed is?, moet betrouwbaar zijn.

Uiterlijk mooi: strakke benen, liefst donkerblond haar en grijs/groen/bruine ogen, leuke snoet, niet te dik, niet te dun, kweet niet precies hoe ik dat uit moet leggen
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 11:09
WolterB
WolterB is offline
Iemand met een uitstraling die mij raakt op een positieve manier.
Oud 06-12-2005, 11:18
JJ13
JJ13 is offline
iemand met een uitstraling die ik mooi vind, iemand hoeft niet per se ontzettend knap te zijn, als ik diegene maar mooi vind.
iemand die grappig is en lekker gek kan doen
iemand die lief is
iemand aan wie je alles kan vertellen

uiterlijk vind ik mooi: mooie bakkebaarden (zoals mijn vriendje), een sprekend gezicht.
Oud 06-12-2005, 16:32
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Als iemand onwijs veel uitstraling heeft. En dan hoeft diegene echt niet de mooiste te zijn. Sommige mensen hebben een zulke sterke uitstraling, dat je er gewoon blij van wordt.
Oud 06-12-2005, 16:36
Sad Rebel
Sad Rebel is offline
Hoge algemene ontwikkeling, gevoelig, zachtaardig, principieel. Eigenlijk mezelf
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 17:45
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Neve Campbell schreef op 05-12-2005 @ 18:40 :
Ow my
Lol.

ok ontopic dan..

Wanneer vind ik iemand een mooi mens?

Dan zullen de volgende eigenschappen toch zeker aanwezig moeten zijn denk ik wil ik iemand een mooi mens vinden.
- Bewust aanwezig zijn. (Mensen die dit zijn snappen het wel.)
- Zelfverzekerd zijn, en het mogen uitstralen.
- Zelfde idee, of in de buurt komen, hebben van de wereld om ons heen.

Daarnaast zijn er nog een aantal 'schattig-factoren'.
- Speels gedrag.
- Schattige eigenaardigheden zoals lieve stemmetjes en kleine piepjes.
- Sproetjes.
- Klein. (1.60-1.70)
- En niet te vergeten de 'aww'-factor!

Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 17:55.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 18:40
Verwijderd
zelfverzekerd
vrolijk
open

en
muziekmensen vind ik woestaantrekkelijk
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 18:43
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Wanneer uiterlijk en innerlijk kloppen. En daarmee bedoel ik niet dat het allebei perfect moet zijn, maar dat ik iemand die een leuk karakater heeft meteen een stuk knapper vind. Ik ken ook geen 'liefde op het eerste gezicht'. Ik word pas verliefd als ik iemands uiterlijk én innerlijk ken én leuk vind of course

Ik vind het leuk als een jongen een beetje stoer is. Hij moet zeer aanwezig, grappig en spontaan zijn. Oh en hij moet de discussie met mij aangaan. Ik houd niet van die 'ik-vind-alles-leuk-wat-jij-ook-leuk-vindt-mensen'
Oud 06-12-2005, 19:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Alleen wat betreft uiterlijk: Ik let vooral op het algemene, zoals het figuurtje en het gezichtje. Lange haren vind ik mooi en ik kijk ook wel naar de ogen. Uiteraard is het ook belangrijk wat ze uitstraalt.

Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 19:35.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 19:17
familie
familie is offline
'Rory" van Gilmore girls

Klikken

"Joan"(Amber Tamblyn) uit de Gilmore Girls

Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 19:20.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 19:18
Verwijderd
Ik vind dit een leuk topic, lees veel mooie dingen
Ik hou er van als iemand zeker van zichzelf is, en dat uitstraalt. Iemand moet zich bewust zijn van wat hij of zij uitstraalt. Iemand die met veel passie kan vertellen en overtuigd is van zijn of haar standpunt. Mensen met zorgen hebben ook vaak een mooie blik in hun ogen. Sommige mensen hebben gewoon íets. Wat kun je neit uitleggen, en anderen zien het ook vaak niet, maar soms zijn er van die mensen waaraan je niet kunt uitleggen wat er mee is. Het zijn gewoon mooie mensen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 19:42
Verwijderd
Ik kan er niets aan doen; ik blijf erbij:

Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 20:55
joes
joes is offline
Je link doet het niet

Bruine ogen, donker haar half lang haaar, wauw.
Een jongen wiens persoonlijk heid niet overduidleijk is. Dat jen og moet zoeken naar hoe hij is en in elkaar steekt. Dat maakt een jongen zoveel mooier. Iemand die stoer is maar eignelijk een watje. Iets zoals mijn vriendje op het moment

en inderdaad, ik ga met je mee, brandon boyd (L):

http://fancluboffice.com/brandonboydbwtshirt.jpg
Oud 06-12-2005, 20:58
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 05-12-2005 @ 20:20 :
Dit topic is wel al bijna een jaar oud... maar ach
Ach, soms moet dat kunnen he
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 15:59
Verwijderd
Qua innerlijk vind ik het erg belangrijk dat iemand voor andere mensen open staat, geen mening over iemand vormt voordat hij/zij een goed gesprek met diegene heeft gehad.
Ook vind belangrijk dat iemand nadenkt over wat hij/zij zegt.. dat er vooral zinnige dingen uit komen, dat diegene over het leven nadenkt en toekomst plannen heeft. Verder een heel lief en 'warm' karakter, romantisch en van de kleine dingen in het leven kunnen genieten.

Qua uiterlijk heb ik niet echt een voorbeeld van iemand die ik een mooi mens vind. Iemand kan heel erg mooi zijn door zijn/haar uitstraling. Ik vind iemand ook leuk als je aan diegene een beeje kan zien wat voor karakter hij/zij heeft.
Kleding vind ik ook wel belangrijk, het liefst een beetje alternatief. Je hoeft helemaal niet knap te zijn maar als je de goede uitstraling hebt en leuke kleding draagt kan je toch een heel mooi mens zijn.

En zo zijn er natuurlijk nog heel wat dingen, maar daar kom ik even niet op.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 20:58
Verwijderd
Liefhebbende personen (liefst met uitstraling)

Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 21:08
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
familie schreef op 06-12-2005 @ 20:17 :
'Rory" van Gilmore girls

Klikken

"Joan"(Amber Tamblyn) uit de Gilmore Girls

[afbeelding]
Het is toch uit. Joan of Archadia??
Met citaat reageren