![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Die mac was heel erg slecht en ik zat echt te eten en besefte het ook gewoon
![]() Gelukkig was dat mijn enige misser van vandaag en heb ik als avondeten een bord bonensoep gehad (met heel veel zooi erin, dus behoorlijk vullend) en 1,5 plak brood. Ik had zonet echt trek in iets zoets, en de familie was koekjes aan het eten, maar ik heb het kunnen weerstaan en ik heb een kop vruchtenthee gehad (zonder suiker) en 2 winegummies. Niet heel slecht right? Ik heb zin in morgen, omdat ik nu meer kracht voel om het vol te houden! Bedankt voor de tips ooka llemaal! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik beschuit eet in de zomer doe ik er altijd aardbeien op. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De vezels zijn heel erg belangrijk bij het afvallen. Het zorgt ervoor dat je voedsel sneller door je darmen gaat. Je stofwisseling gaat omhoog. Bovendien is het veel gezonder, namelijk, omdat je voedsel korter in je darmen is, worden er minder schadelijke stoffen geresorbeerd waardoor je minder kans hebt op bijv. darmkanker. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als ik over een maand geen resultaat heb geboekt stop ik met mijn refeed-dagen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar er bestaat toch ook zoiets dat je lichaam niet verder kan afvallen ofzo.. Ah, nevermind, als ik ergens geen verstand van heb ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar ook als ik patat eet 's avonds, kom ik absoluut niet boven de 2000 uit... en dan snoep ik soms chocola of zakje chips (die overgens volgens het zakje maar 150(?) cal is, net iets meer dan een boterham dus, valt best mee...
|
![]() |
hee mensen, ik ben ook laatst op dieet geweest. ik had een gala en ik wilde wat dunner zijn in mn jurkje. ik heb een week lang bijna niks gegeten, zodat ik de hele tijd honger had, wat ik erg fijn vond omdat ik dan het idee had dat het hielp (ik weet dat het heel slecht is om jezelf uit te hongeren....) het heeft ontzettend goed geholpen, ik ben veel dunner geworden en mijn maag is ook gekrompen, zodat ik nu haast geen honger meer heb en ook geen last krijg van het jojo-effect. dit dieet was voor mij dus echt GEWELDIG! misschien is het voor meer mensen een idee, die veel uit verveling eten (want dat deed ik echt)
succes ermee allemaal! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik raad niemand aan om zichzelf te gaan uithongeren. Als je uit verveling eet moet je inderdaad minder gaan eten, maar je moet jezelf zeker niet uithongeren maar gewoon normaal gaan eten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben best trots op mezelf! Gisteravond een vreetkickje gehad na ruzie met mn vriendje. Ik heb het weten te beperken tot 2 crackers met Boursin.
Wat veel belangrijker is: Ik heb het lijnen vandaag weer goed kunnen oppakken. Ik heb gegeten: 9.30: 1 boterham met chocoladepasta, 2 rijstwafels met Slankie smeerkaas 13.00: 1 boterham met kalkoenfilet 14.00: 1 boterham met kalkoenfilet 16.00: 2 rijstwafels met smeerkaas (wel vette) en een appel 19.00: Bord nasi Is dit 'goed'? En ohja, vandaag in totaal een uur gefietst.
||
![]() |
Citaat:
2. Neem de smeerkaas die niet vet is ![]() 3. Eet meer brood. 3 boterhammen met wat rijstwafels is niet geneog. Neem om 16u bijv een boterham en een rijstwafel. 4. Ik weet niet of je dat nu doet, maar eet 's avond ook nog wat (lichts). |
![]() |
|
1. Kut. Ik wist wel dat het niet gezond is maar ik wist niet dat het zo dramatisch was.
2. Lichte smeerkaas was niet voorhanden ![]() 3. Ik ben niet zo heel erg dol op brood... Waarom moet ik meer brood? 4. Ik vond het juist zo goed van mezelf dat ik de trek 's avonds weet te weerstaan. En het is toch juist goed als je 's avonds juist niet meer eet? xxx
||
![]() |
Citaat:
Lichte smeerkaas kopen? Je hoeft niet per se meer brood, als je ook nog wat fruit of groenten en salades eet zit je goed. 'S avonds zou je het best iets wat laag in koolhydraten kunnen eten. Het liefst iets dat hoog in eiwitten is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
veel eiwitten en weinig koolhydraten zit bijvoorbeeld in gekookt ei (13 % eiwit, geen kh), kwark (12 % eiwit, 3 % kh) of magere kwark (10 % eiwit, 4 % kh) of gekookte vis (ongeveer 20 % eiwit, 1 % kh)
In gedroogd fruit zit bijna geen vitamine C, door het drogen, dus het telt niet als een stuk fruit... heel veel suiker zit er niet in, niet meer dan in vers fruit, dus heel slecht voor je lijn is het ook niet. Laatst gewijzigd op 12-01-2005 om 08:57. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het zo verwarrend!
|
Nou, met mijn aankompogingen gaat het echt niet goed... Ik weet ook wel hoe het komt, ik haat mezelf.
Op een schooldag: 06:30: cracker met jam, glas vruchtensap 8:00: 2 meergranen boterhammen met jam of appelstroop, groot glas optimel drinkyoghurt 11:00 mueslireep of fruit 13:00 2 meergranen boterhammen met slanki, sandwichspread of kipfilet, soms 30+kaas 16:00 cup a soup, cracker met iets of landoogstkoek, soms fruit 19:00 avondeten: meestal een kipschotel met veel groenten, neem gewoon een bord vol (=ong 500kcal, 600kcal), probeer ook een beetje rijst te eten, als we pasta eten neem ik wat meer, mn ouders letten daar nu ook veel op. Als toetje hebben we altijd vruchtenyoghurt, de niet magere variant, daar staan mn ouders nou eenmaal op = ong 250 kcal. Soms nog een crodino (100ml) of koffie met melk, als ik niet kan slapen een beker warme melk, als ik nog honger heb fruit. Ja, te weinig, ik weet het! Maar ik krijg er gewoon niet meer in. Als ik meer eet moet ik overgeven... Dus ik dacht, laat ik eens iets anders drinken dan water, maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik honger heb denk ik, ach pak nou wat noten, pak nog een boterham, pak iets wat je lekker vindt, maar ik krijg het niet voor elkaar, iets in mij wil het niet. Ik ben zo verdrietig omdat ik gister niet mocht hardlopen omdat ik al gegymt had op school. Het is echt niet goed en ik weet gewoon dat ik aan moet komen dat dat gezond is en dat ik meer moet eten, maar het lukt me niet. De dietiste zegt dat ze me pas kan helpen als ik er voor opensta, maar ik sta er voor open en toch niet. Ik word soms zo verdrietig als ik voor de spiegel sta, ik denk dan, jezus, hoe kan je zo dom zijn? Waarom wil je dat die botten nog meer opvallen? Echt zo lelijk, dat uitstekende bekken en die uitstekende ribben... En dan krijg k het voorelkaar meer te eten, maar dan kijk ik 's avonds weer en dan zie ik alleen nog maar mn buikje... ![]() En als je aan wil komen, dan is het toch niet de bedoeling dat je ongezonde dingen gaat eten? Want dat probeert mn moeder me ook door de neus te boren: chocolade, 48+ kaas, chips |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een paar jaar terug 3 jaar geleefd op 1 boterham per dag, soms zelfs een halve en avondeten, dus ik wil gezond blijven eten. Ik weet nu iig dat ik niet moet afvallen, maar ik wil ook absoluut niet meer aankomen...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hier kun je de voordelen (goed voor hart-en bloedvaten, anti-oxidanten, vitaminen&mineralen etc.) ervan vinden. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zit nu op school, even een razendsnelle post tussendoor.
8:00 1 dikke plak volkorenbrood met bramenjam 1 volkoren beschuit met half klein banaantje 1 half banaantje 2 bekers water 10:00 Happer (ontbijtkoek) 11:00 1 koetjesreep (chocolade ![]() 2 volkoren boterhammen ham + beetje boter 12:00 1 kindermaxi (soort koetjesreep) 4 snoepjes (best groot ) Ontbijt was goed, de rest ging ik even de mist in, maar schade bleef gelukkig maar beperkt. Straks misschien nog een boterham of iets in die richting en nog avondeten. Vanavond post ik nog een keer als ik de hele dag heb gehad! xx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tussen 12u en avondeten maar één boterham is wééér niet goed! 's Middags moet je ook eten! Al verknal je het (een beetje) in de ochtend, betekent niet dat je je 's middags uit moet gaan hongeren! |
![]() |
|
![]() |
Ik vroeg me trouwens af, ik zag bij de kaasboer, die ook nootjes e.d. verkoopt, 'gezondheidsmix' liggen. Ik heb niet gezien wat 't precies was, maar weet iemand hier dat? En hoeveel calorieën er ongeveer in zitten? Anders kan ik dat misschien als afwisseling voor mijn weekend-snack gebruiken
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #41 Verwijderd | 500 | 01-04-2005 08:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezond (snel) aankomen, mogelijk ? Zottuh | 51 | 30-08-2004 13:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
afvallen lingua | 3 | 29-06-2003 19:45 |