Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Bekijk resultaten poll: Beste character uit supersmash
Dr. Mario 2 3.57%
Mario 2 3.57%
Luigi 0 0%
Bowser 1 1.79%
Peach 0 0%
Yoshi 0 0%
Donky Kong 1 1.79%
Captain Falcon 0 0%
Ganondorf 4 7.14%
Falco 2 3.57%
Fox 7 12.50%
Ness 1 1.79%
Ice Climbers 3 5.36%
Kirby 7 12.50%
Samus 3 5.36%
Zelda 4 7.14%
Link 6 10.71%
Young Link 1 1.79%
Pichu 0 0%
Pikachu 3 5.36%
Jigglypuff 0 0%
Mewto 0 0%
Mr. Game & Watch 0 0%
Marth 3 5.36%
Roy 6 10.71%
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2005, 11:57
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Fishy schreef op 13-01-2005 @ 10:57 :
wat ook leuk is, giant melee, iedereen donkey kong, en dan alle items uit en alleen van die grote mushrooms, en dan t klleinste veld kiezen en dan gewoon een beetje button bashen
Deed ik altijd met 4 bowsers.
Oud 14-01-2005, 12:01
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Someboy schreef op 13-01-2005 @ 18:19 :
Hier het plaatje met Sonic:

[afbeelding]

Toch jammer dat ze dan het zwaard van link vergeten weg te halen...
Ha ha, wat een sukkel. Het ie sonic er zo mooi ingeplakt vergeet ie Link weg te halen.
Ik heb dat gerucht ook gehoord. 100 personen doden in de cruel melee moest je daarvoor geloof ik doen. 5 is mijn record, zegt dat al genoeg?
En dan moest je tegen sonic en tails tegelijkertijd vechten, als je ze alletwee had verslagen kreeg je ze beide.
Wat 'n kul.
Oud 14-01-2005, 12:03
Lenger
Lenger is offline
Captain Falcon is trouwens wel vet irritant als het de compu. is op level 9
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 13:23
Reynaert
Reynaert is offline
Dat gedoe met Sonic was een uit de hand gelopen 1 april-grap. Ze hebben maandenlang een waarschuwingsbericht op het board van SSB:M op GameFAQs gehad waarin er stond: "Sonic and Tails are NOT in this game. Any discussion(...)"
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 23:07
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Kid Icarus en Wario mogen er inderdaad wel in ja. Misschien kunnen ze er de volgende keer één van die kinderen van Bowser erin doen? Of de rivaal van Captain Falcon? Er zijn er vast nog veel meer die erbij in hadden gemoeten. Poppetjes die van mij weg kunnen zijn Jiggly Puff, Pichu, Young Link, Roy, Marth en Dr. Mario.

Ik ben trouwens blij om te zien dat ik niet de enige ben die altijd speelt met Ice Climbers, weinig mensen zien er geloof ik de handigheid in van deze characters.

Voor de rest vecht ik vaak met Donkey Kong en Captain Falcon.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 01:54
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 12-01-2005 @ 04:13 :
Ice Climbers, voor mij de beste.

maar als ik speel kies ik altijd random, als ik met Ice Climbers speel win ik altijd, en da is ook nie leuk
die zij zooo vermoeiend
ooit met zn 4en gespeelt en dan allemaal ice climbers?
dan lig je pas in een deuk, iedereen roepen: welke zijn van mij
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 14:10
Lenger
Lenger is offline
pff
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 19:21
Di-Jet
Di-Jet is offline
ik kan echt niet geloven dat kirby op 1 staat wat is er zo goed aan die roze kauwgombal dan? veelzijdigheid, omdat ie andermans aanval kan overnemen? dan ben je toch onwijs afhankelijk van je tegenstanders??? ik heb ook een tijdje met kirby gespeelt, maar, mja, kwas niet echt onder de indruk... Fox kan ik wel begrijpen, nummer twee, die kan echt onwijs irritant zijn . en ik had marth/ roy wat hoger verwacht, net als link, pikachu, ice climbers, en mario...
Oud 17-01-2005, 20:40
Reynaert
Reynaert is offline
Di-Jet, je moet dan ook niet naar de Poll kijken maar naar de officieuze tier-list die in de omloop is om een werkelijke indicatie te krijgen van de characters met de beste kansen om te winnen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 16:10
Di-Jet
Di-Jet is offline
Citaat:
Renard schreef op 17-01-2005 @ 21:40 :
Di-Jet, je moet dan ook niet naar de Poll kijken maar naar de officieuze tier-list die in de omloop is om een werkelijke indicatie te krijgen van de characters met de beste kansen om te winnen.
Hey Renard, dat snap ik ook wel, maar ik had wel gedacht dat zo'n poll lijst wat meer in de buurt zou komen van die tier-list... Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat er een character het beste is, tis meer waar jij het beste mee bent. En waar je veel mee geoefend hebt. Zo kan ik niet echt lekker met fox overweg, maar Dragonrider weer wel, en ik weer beter met Pikachu of Zelda...
Oud 18-01-2005, 17:19
Maxic
Maxic is offline
Roy of kirby zijn gewoon de beste
Oud 27-01-2005, 11:25
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
koekjes schreef op 16-01-2005 @ 02:54 :
die zij zooo vermoeiend
ooit met zn 4en gespeelt en dan allemaal ice climbers?
dan lig je pas in een deuk, iedereen roepen: welke zijn van mij
ik dacht dat wij origineel waren om dat te doen

Citaat:
En wat roy en marth betreft... ik ken hun niet eens omdat het spel niet in Europa is uitgekomen
Fire emblem voor de gba, komen roy en marth niet letterlijk in voor, maar ze komen wel uit die game reeks

Citaat:
Dat gedoe met Sonic was een uit de hand gelopen 1 april-grap.
Niet waar, hij is er uit gelaten wegens tijdgebrek, is laats duidelijk geworden in een intervieuw met wat nintendo mensen

bron is cubezone.nl, maar ik heb het een maandje geleden gelezen, dus weet niet of je het nog kunt terug vinden

Citaat:
Ice climbers zijn ook goed, vooral als je twee light swords te pakken weet te krijgen
of wat dacht je van een honkbal knuppel, maak je in 1 min 10 KO
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 13:30
Urza
Urza is offline
in een wat groter lvl vind ik samus best relaxt, eerst zorge voor wat dmg % en dan je gun oplade en naar het hierna maals schieten.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 14:59
blupp
blupp is offline
Pff over dit spel is echt weinig te zeggen over de balans, die is er niet. Ik ben best goed al zeg ik het zelf, maar omdat ik altijd de ietsje minder snelle chars neem word je uiteindelijk ingemaakt. Als je echt echt goed moet zijn moet je volgens mij gewoon falco hebben ofzo als je iedereen wilt beaten.
Kan ook aan mij liggen, maja het is ook niet een echt vechtspel dus ik hou t er maar bij voor de lol af en toe.^^
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 19:50
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Als het geen vechtspel is, wat is het dan?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 21:22
Verwijderd
Balans is er zeker wel. Ik durf te beweren dat je met ieder character kunt winnen, mits je maar goed genoeg bent. Ganondorf is bijvoorbeeld erg traag, maar veroorzaakt erg veel schade. Pichu is erg snel, maar veroorzaakt weinig schade. Zo is alles toch goed in balans dacht ik zo
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 21:31
real.scary
real.scary is offline
Fox om te winnen, Captain Falcon om lekker te spelen.
Falcon is aardig snel, en maakt behoorlijke damage.

FALCON PUNCH!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 07:37
blupp
blupp is offline
Citaat:
Laurens schreef op 27-01-2005 @ 22:22 :
Balans is er zeker wel. Ik durf te beweren dat je met ieder character kunt winnen, mits je maar goed genoeg bent. Ganondorf is bijvoorbeeld erg traag, maar veroorzaakt erg veel schade. Pichu is erg snel, maar veroorzaakt weinig schade. Zo is alles toch goed in balans dacht ik zo
Haha lol, heb je wel eens met link proberen te spelen? Die kan geen meter hoog springen, zn smash zuigt bilspleten en zijn special moves zijn niet om naar huis te schrijven(bommetjes die misschien een kwart van de damage doen en druk van een echte lopende bom, of wat heb je in godsnaam aan een miezerig pijltje? dat rondedraaien met b omhoog was op de N64 versie een redelijke move maar nu gaat het nog altijd te laag en nu raakt het ook veel minder goed) link is gewoon nog erger vern**kt na de N64 versie. Of bowser? Een falco die even lang heeft gespeeld als een bowser, bijvoorbeeld 4 maanden, maakt bowser dus echt wel finaal in. Gewoon zo lang mogelijk met bowser spelen(voor lul zetten), rollen ontwijken blabla, bowser kan dan bijna NIKS en uiteindelijk maakt het dan niet uit wie de meeste damage doet want uiteindelijk flikker je er toch uit. Geloof me maar want ik heb al tegen aardig wat goeie spelers gespeeld^^.
Misschien is dit een vechtspel maar het wijkt teveel af van een echt vechtspel vind ik, hele andere regels, ik noem het liever een soort half vechtspel.
Als je wilt winnen van goeie spelers, echt goeie spelers kan je met de medium en gewoon slome karakters helemaal niet doen behalve ontwijken en hopen op een zwakke plek, de echt snelle karakters die kunnen nog es hun moves erbij gebruiken dus dan zit je maar steeds te stressen. 100% zeker dat de balans niet goed is maar dat maakt niet uit, want het is voor mij meer een fun game.

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 07:43.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 09:03
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 28-01-2005 @ 08:37 :
*knip*
Sterker nog, Link (en young link) zijn mijn favoriete characters. Met Link kan ik falco best hebben, en dan speel ik niet tegen een slechte tegenstander. Zijn smash moves zijn inderdaad niet snel, maar veroorzaken veel schade en zijn sterk. Vooral A en stick naar onder + B en stick naar boven zijn erg handig, net als zijn bommen. Die doen weinig schade maar gebruik ik vooral om mijn tegenstander even stil te laten staan om er daarna een smash op uit te voeren. Het hangt vooral af van de timing als je met langzame characters speelt.

Bowser is idd én traag én heeft geen echt goede moves, maar iemand als bijvoorbeeld ganondorf is zeker goed in balans. Zelfde verhaal als bij link. Zijn b-aanval kan in een grote groep zeker het verschil tussen winst en verlies betekenen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 09:50
blupp
blupp is offline
Haha, laten wij dan eens gaan duelen. Ik tegen jou als link en ik neem wel falco ofzo, hoewel ik het al maanden niet gespeeld heb.
Mijn favoriete karakters waren roy en marth maar uiteindelijk waren die te sloom voor mij en kan je niet doorgroeien zeg maar, misschien hangt t van je speelstijl af. Maar iemand verslaan die ziekelijk snel is lukt niet met een link of bowser.
En uhh, een goeie balans binnen een karakter hoeft niet perse goed te zijn vind ik, ganondorf kan best goed zijn ja want sommige moves zijn snel en sterk, maar dat is ook een vd weinige uitzonderingen, ik vind het gewoon zonde dat er zoveel echt slechte karakters in het spel zitten. PICHU, JIGGLYPUFF, MEWTWO pff

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 09:55.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 13:20
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
blupp schreef op 28-01-2005 @ 08:37 :
Haha lol, heb je wel eens met link proberen te spelen? Die kan geen meter hoog springen, zn smash zuigt bilspleten en zijn special moves zijn niet om naar huis te schrijven(bommetjes die misschien een kwart van de damage doen en druk van een echte lopende bom, of wat heb je in godsnaam aan een miezerig pijltje? dat rondedraaien met b omhoog was op de N64 versie een redelijke move maar nu gaat het nog altijd te laag en nu raakt het ook veel minder goed) link is gewoon nog erger vern**kt na de N64 versie. Of bowser? Een falco die even lang heeft gespeeld als een bowser, bijvoorbeeld 4 maanden, maakt bowser dus echt wel finaal in. Gewoon zo lang mogelijk met bowser spelen(voor lul zetten), rollen ontwijken blabla, bowser kan dan bijna NIKS en uiteindelijk maakt het dan niet uit wie de meeste damage doet want uiteindelijk flikker je er toch uit. Geloof me maar want ik heb al tegen aardig wat goeie spelers gespeeld^^.
Misschien is dit een vechtspel maar het wijkt teveel af van een echt vechtspel vind ik, hele andere regels, ik noem het liever een soort half vechtspel.
Als je wilt winnen van goeie spelers, echt goeie spelers kan je met de medium en gewoon slome karakters helemaal niet doen behalve ontwijken en hopen op een zwakke plek, de echt snelle karakters die kunnen nog es hun moves erbij gebruiken dus dan zit je maar steeds te stressen. 100% zeker dat de balans niet goed is maar dat maakt niet uit, want het is voor mij meer een fun game.

??? Ik win echt alles met Link. Die dubbele smash is echt uber, en dat geld ook voor zijn ronddraai. Pijlen gebruik ik niet, maar de boomerang is the way to go voor langeaftand.
En voor de bommen: Probeer een bom van boven te gooien.
Oud 28-01-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 28-01-2005 @ 10:50 :
Haha, laten wij dan eens gaan duelen. Ik tegen jou als link en ik neem wel falco ofzo, hoewel ik het al maanden niet gespeeld heb.
Mijn favoriete karakters waren roy en marth maar uiteindelijk waren die te sloom voor mij en kan je niet doorgroeien zeg maar, misschien hangt t van je speelstijl af. Maar iemand verslaan die ziekelijk snel is lukt niet met een link of bowser.
En uhh, een goeie balans binnen een karakter hoeft niet perse goed te zijn vind ik, ganondorf kan best goed zijn ja want sommige moves zijn snel en sterk, maar dat is ook een vd weinige uitzonderingen, ik vind het gewoon zonde dat er zoveel echt slechte karakters in het spel zitten. PICHU, JIGGLYPUFF, MEWTWO pff
Jammer dat Melee niet over internet kan, dan hadden we dat idd eens moeten doen . En Pichu en Jigglypuff zijn geniaal, vooral jigglypuff als je er een beetje mee om kunt gaan. Die slaap- en rolaanvallen roeleren.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 16:01
blupp
blupp is offline
Hehe ik weet wel hoe ik met link om moet gaan hoor, hele N64 tijdperk mee gespeeld, kan die bommetjes precies raak gooien, boomerang sucks bilspleten vergeleken met bijvoorbeeld de lazergun van falco, dus voor afstand vind ikhet maar bagger, die boomerang gaat ook zo sloom als een papieren vliegtuigje. Mijn ervaring is tegen goeie speler, dat snelheid het belangrijkst is, en dat je ver kan springen ook..nou die 2 dingen heeft link helaas niet.
Bij mij in de buurt met mensen waar ik mee speel vind iedereen link een domme idioot...
Ik speel heel vaak met een vriend van me in een team tegen andere twee, en als hij dan zegt, ja een van hun gebruikt link..hebben we al helemaal lol omdat we ze omfglmfao gaan pwnen. Om ff in standaard gamefaqs taal te praten^^

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 16:04.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 11:04
Verwijderd
Tja, dat jij niet met link om weet te gaan, daar kan ik natuurlijk weinig aan doen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 12:40
blupp
blupp is offline
Citaat:
Laurens schreef op 29-01-2005 @ 12:04 :
Tja, dat jij niet met link om weet te gaan, daar kan ik natuurlijk weinig aan doen
Ik kan er wel mee omgaan maar hij heeft z'n beperkingen en dan probeer ik wat beters. Ga btw niet zo stoer lopen doen, nergens voor nodig want je hebt nooit tegen mij gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 12:42
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 29-01-2005 @ 13:40 :
Ik kan er wel mee omgaan maar hij heeft z'n beperkingen en dan probeer ik wat beters. Ga btw niet zo stoer lopen doen, nergens voor nodig want je hebt nooit tegen mij gespeeld.
Het was ook niet stoer bedoeld, maar meer om aan te geven dat ik denk dat je link niet goed gebruikt. Misschien zit ik wel helemaal fout en ben je stukken beter dan ik .

Laatst gewijzigd op 29-01-2005 om 13:12.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 17:09
Lenger
Lenger is offline
ga de confrontatie is aan jongens.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 18:04
blupp
blupp is offline
Citaat:
Lenger schreef op 29-01-2005 @ 18:09 :
Neuh ik ga de confrontatie niet meer aan, heb het spel 3 jaar gespeeld ofzo en ik ben er nu helemaal op uitgekeken, vind er geen zak meer aan als je alles weet. Ik heb het nu ook al weer een half jaar niet gespeeld en als er ooit een nieuwe smash uit komt betwijfel ik of ik het koop aangezien ik veel en veel langer de N64 versie heb gespeeld, gewoon omdat die er eerder was natuurlijk en dat cubespel gewoon een verbetering was.
edit>>ik zei als je alles weet, maar waarschijnlijk weet ik niet helemaal alles.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Lenger schreef op 29-01-2005 @ 18:09 :
Als 't over internet kon hadden was het misschien wel leuk geweest, maar helaas kan dat niet.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 18:36
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 29-01-2005 @ 19:04 :
Neuh ik ga de confrontatie niet meer aan, heb het spel 3 jaar gespeeld ofzo en ik ben er nu helemaal op uitgekeken, vind er geen zak meer aan als je alles weet. Ik heb het nu ook al weer een half jaar niet gespeeld en als er ooit een nieuwe smash uit komt betwijfel ik of ik het koop aangezien ik veel en veel langer de N64 versie heb gespeeld, gewoon omdat die er eerder was natuurlijk en dat cubespel gewoon een verbetering was.
edit>>ik zei als je alles weet, maar waarschijnlijk weet ik niet helemaal alles.
Weetjewat? Ik ben het met je eens
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 23:18
blupp
blupp is offline
Citaat:
Laurens schreef op 29-01-2005 @ 19:36 :
Weetjewat? Ik ben het met je eens
Toch maar wel.
Misschien ooit een vriendschappelijk duel houden..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:17
Di-Jet
Di-Jet is offline
weet iemand iets over de opvolger van ssbm? ik had alleen gehoord dat ie pas op de opvolger van de cube kwam, de revolution.

en tja over die balans... Ik vindt dat die balans opzich wel goed zit hoor, er zijn betere en minder goede characters, en er zijn ook weer hele slechte, maar dat zul je altijd wel hebben. als bijvoorbeeld de slechtere characters eruit worden gelaten, gaan de mensen weer klagen over dat er te weinig characters in zitten... dus ja, ik vind het wel prima zo, alleen miss sonic en wario ofzo er dan bij...
Oud 31-01-2005, 16:52
Reynaert
Reynaert is offline
Volgens mij zou ik jullie allemaal vierkant inmaken...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 19:56
Jimmy Jazz
Jimmy Jazz is offline
Marth: Smashmove Smashmove Smashmove
Oud 31-01-2005, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Renard schreef op 31-01-2005 @ 17:52 :
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 09:08
blupp
blupp is offline
Ik zou het gaar vinden als sonic in smash kwam...t is helemaal geen nintendokarakter.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 09:15
Verwijderd
Marth natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 11:24
dragonrider
dragonrider is offline
Citaat:
Renard schreef op 31-01-2005 @ 17:52 :
/sevillaugh
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:00
Di-Jet
Di-Jet is offline
lol d'rider... als je m aan denkt te kunnen, challenge him
Oud 04-02-2005, 09:55
Reynaert
Reynaert is offline
Uiteraard sta ik open voor elke uitdaging aan mijn adres.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 15:55
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:16
Reynaert
Reynaert is offline
Hm, nog steeds geen uitdaging ontvangen. Er bevinden zich toch geen schijtebroeken in ons midden?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 20:23
Tornado4life
Tornado4life is offline
ff on topic maar weer:

mij maakt het niet zoveel uit ik vinze allemaal best zolang ze maar iets kunnen, Maar hier mij top 5je:

1. Bowser
2.Kirby
3.Yoshi
4.Link
5.Marth

dat was het zo'n beetje
Oud 11-02-2005, 23:52
2B!
2B! is offline
Met de juiste training zijn ze allemaal even goed..
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Ness.
Aan de poll te zien ben ik de enige.
Maar met training schopt Ness echt kont.

En een vette toevoeging zou Leon Belmont zijn.
Zweepmaestro van Castlevania. Vrij onmogelijk maar wel hip.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 08:59
dragonrider
dragonrider is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 11-02-2005 @ 17:16 :
Hm, nog steeds geen uitdaging ontvangen. Er bevinden zich toch geen schijtebroeken in ons midden?
waar woon je???
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten