Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2005, 21:28
Verwijderd
Waarschijnlijk gewoon een emotionele perioden ofzo, wat vrouwen wel eens hebben ... Ik weet van mijn zus dat ze als ze zoiets heeft zelf om het journaal kan huilen...

Mwah zolang je niet huilt omdat je niet weet of je hem nog wel leuk genoeg vindt ofzo, lijkt het me niet al te erg, maar vooral vervelend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2005, 21:32
HmmIk
HmmIk is offline
Hmm vanavond was het weer zo ver... ben gewoon in mijn eentje een stuk gaan lopen buiten.. dat lucht op ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 11-01-2005 @ 20:33 :
oke oke. Ik ben gewoon halverwege de draad gestopt met lezen: ik geef toe
Iemand zei 'Wat Methuselah en Alex zeggen' en ik wilde aangeven dat ik het wel met de '' reactie eens was en niet met dat het een vrouwen iets is.
Volgens mij wel, er reageren enkel vrouwen die het herkennen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 12:23
Verwijderd
ja hoor, ken ik

* vrouw is *

vooral als ik m'n regels heb trouwens, dus bij mij heeft het daar wel 't één en ander mee te maken

laatst nog, na vier weken fulltime bij m'n vriend geweest te zijn (of toch in de uren dat hij niet moest werken en ik studeren) ging ie een avond thuis slapen. (net eerste dag van m'n regels)
en toen ie dus 's morgens naar het werk vertrok moest ik huilen (omdat ik 'm 36 uur niet ging zien ), toen ik 's avonds alleen in bed lag moest ik huilen, toen ik de volgende ochtend alleen wakker werd moest ik huilen, toen hij 's middags even belde om te zeggen dat hij me miste en van me hield moest ik huilen, en toen ie eindelijk weer thuiskwam moest ik wéér huilen.

* zucht *
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 18:12
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 13-01-2005 @ 13:23 :
ja hoor, ken ik

* vrouw is *

vooral als ik m'n regels heb trouwens, dus bij mij heeft het daar wel 't één en ander mee te maken

laatst nog, na vier weken fulltime bij m'n vriend geweest te zijn (of toch in de uren dat hij niet moest werken en ik studeren) ging ie een avond thuis slapen. (net eerste dag van m'n regels)
en toen ie dus 's morgens naar het werk vertrok moest ik huilen (omdat ik 'm 36 uur niet ging zien ), toen ik 's avonds alleen in bed lag moest ik huilen, toen ik de volgende ochtend alleen wakker werd moest ik huilen, toen hij 's middags even belde om te zeggen dat hij me miste en van me hield moest ik huilen, en toen ie eindelijk weer thuiskwam moest ik wéér huilen.

* zucht *
Zus!

Oud 13-01-2005, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 13-01-2005 @ 19:12 :
Zus!

daar ga ik weer

eikOl
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 18:50
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 13-01-2005 @ 19:38 :
daar ga ik weer

eikOl
:/

Hebde mijn mailtje gehad btw? En weet gij iets van los parentes?
Oud 13-01-2005, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 13-01-2005 @ 19:50 :
:/

Hebde mijn mailtje gehad btw? En weet gij iets van los parentes?
nu niet gaan chatten

Offtopic: ik heb uw mailtje gehad ja, en nee, ik weet niet hoe lang die promotie nog duurt, ge kunt misschien eens zien op de site.
en nee, niks gehoord van de ouders. ons vake had nog wel teruggestuurd dat ik mijn cursussen maar even grondig moest bestuderen als al die voordelen die ik kreeg (en dat hij een paar dagen thuis zit omda hij nog altijd zo moet hoesten), en toen antwoordde ik dat ie zich geen zorgen moest maken en dat ik al aan 't herhalen ben, en toen zei hij dat 'm hoopt dat het bij u ook zo goed gaat.
gaat het bij u ook zo goed?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten