![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben dit spel ook maar aan het downloaden eens kijken of deze beter is dan project entropia (k heb toch niks beters te doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik had aan die beta meegedaan, je kan met de trial versie inloggen? zo ja, waar kan ik die downen? |
![]() |
||
Citaat:
Jep die kan je helemaal gratis (en legaal!) downloaden op www.darkageofcamelot.com klik gewoon op de banner helemaal onderaan de site. (die met: 14-Day Trial Now Including Shrouded Isles). Die download je en je runt de camelot.exe zodat ie zich update. Dan download je de Fallenrealms Launcher (www.fallenrealms.net). Die start je, gewoon een naam en wachtwoord verzinnen (GOED ONTHOUDEN! je kan em niet meer veranderen!). En dan spelen maar ![]() Als je niet weet welke class je wilt kiezen etc, kijk dan ff op daoc.catacombs.com daar staat een complete skill list per char. De meeste shit is al geimplent, maar een paar classes zijn nog niet compleet, log in op IRC Quakenet #fallenrealms en vraag daar ff of het char dat je wil al goed is (waarschijnlijk wel ![]() Alle 3 de realms kunnen elkaar bezoeken (albion, midgard en hibernia). Dus er is geen Realm VS. Realm battle, wel een Player VS Player battle! ![]() Lukt het niet PM me maar ff ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tuurlijk maken ze die duurder want ze weten dat er mensen zijn die het doen Doe ik ook, maar dan voor 40 of 50 Zuly ![]() I love to be a dealer |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Level 30 ok nu wordt het saai ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vanochtend was er een 3 uur lange onderhoud van de servers ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: Na uninstall EN het verwijderen van de oude folders lukte het wel... althans een paar minuten want nu zitten de servers telkens te vol ![]() Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 17:07. |
![]() |
||
Citaat:
En nu heb je onze coole knusse screenshots verwijderd hahah :-p Btw, vanmorgen was weer alles vol :-s En ik vind die qsts zo saai...suf...niet echt voldoening als je iets gedaan ep. "hier heb je 40 gelddingen, doei" Je krijgt tot nu toe ook te weinig informatie over t spel...wat je allemaal ken....ben lvl 32...en t duurt zo vreselijk lang voor je eindelijk weer andere wpns enzo kan gebruiken.... bijna 10 lvl's verschil :-s Ben ondertussen mensen aan t oplichten met die kraampjes :$ In een veld naast me staat een pipo met Tele-dingen naar Zant te verkopen voor 1500. Ik verkoop ze voor 2k :-) En 't lukt nog ook. Mensen zijn dom, of hebben geld te veel?
Laatst gewijzigd op 29-01-2005 om 09:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||