![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hierna zie ik jou de... Rockport sirius III kopen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik heb eh: sony cybershot Gare matchline tv uit de jaren 80 ![]() Creative zen mp3jukebox 30GB Sony Dolby Digital 5.1 versterker sony 5.1 speakers Gare 6cd wisselaar PS2 XBOX Sony Discman(gaar) Sony Discman(gaar) Panasonic Discman(gaar) Philips expanium mp3 discman ( 45 euro bij de mediamarkt ![]() dat was het wel ![]() @King: jij had toch een Ipod?
Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 17:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan verkoop ik één van de twee en ga ik ergens wonen waar de vloer niet zo wiebelt.
||
![]() |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...5#post14183515 zzz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen vind ik ze nogal duur, maar je hebt wel zeer degelijke kwaliteit in handen. Leuk detail Maglite zaklampen worden ook gebruik door de politie, ME en andere politiediensten. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() http://www.maglite.com/index.asp?m=skipflash Die (grote) Maglite van jou zal als ik op jouw beschrijving afga, werken op zg '' Engelse staven'' (Dit soort batterij zit ook in mijn radiogestuurde klok). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is wel iets minder zwaar dan die met D batterijen, maar hij ligt ietwat minder prettig in de hand en de lichtstraal zal wel minder krachtig zijn. Het is een soort tussenmaatje. Maar ja ik heb geloof ik iets van 40 gulden betaald voor de kleine maglites en de 3C heb ik gekregen, was ooit in gebruik bij de DSM in Sittard ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Betrapt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik koop trouwens geen laserdiscspeler omdat ik geen software heb, en ik koop geen software omdat ik geen speler heb. Dat is net zoiets. Dat is ook een beetje een aflopende zaak, en voor een goeie platenspeler ben je toch wel wat centjes kwijt. Of je moet echt goedkoop aan veel platen kunnen komen, dan is het 't wel waard.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en dat van dat nachten lang nadenken, dat vind ik idd echt iets voor jou ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ws bedoelde ik idd 734i.. grote doos. Matzwarte uitvoering. + Met basreflex van ducktape ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Woman Acceptance Factor. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
IDM&ELECTRO THREAD #> Hi, I'm Nora | 500 | 21-02-2006 23:09 | |
Beleidszaken |
Gadgets & Elektronica Verwijderd | 43 | 19-10-2005 13:54 | |
Muziek |
Johnny Tsunami's nieuwe IDM / Electro topic (Deel 7) Tsasil | 500 | 11-09-2005 21:09 | |
Muziek |
DisTronics Festival, effenaar funest | 13 | 05-01-2005 08:44 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[elektronica] spanningsval bij pn-junctie Kawoutertje | 1 | 17-05-2004 15:46 |