Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En met m'n 15e was ik één van de laatsten die voor het eerst zoende, dus ook dat is niet heel erg nieuw. De eerste personen begonnen ook rond hun 14e/15e al met seks. Ik vind het allemaal 'vroeger was alles beter'-praat: het lijkt zo te zijn, maar volgens mij komt het puur omdat je er nu anders tegenaan kijkt. Hoewel ik me eigenlijk m'n post had kunnen besparen en net als Jadis martijn1985 kunnen quoten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ach jah... ik was ook pas 16 toenk mn eerste zoen kreeg en 17 m'n eerste lange verkering! heb er weinig spijt van... heb lekker lang kunnen 'spelen' hahah ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Niet dat ik het wou toen ofzo hoor, maar er zijn vast uitzonderingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-01-2005 om 15:45. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nee, maar serieus.. ik ben het met je eens. Als je nu in een 2e klas kijkt, heeft echt niet 70% al seks gehad hoor. Iig in principe niet. Maar een aantal mensen wel, ja. En zo ook met relaties. Toen ik 14 was, had ik een vriend van 18. We zijn een jaar samen geweest en hebben toen ook seks gehad. Maar ik was duidelijk wel een uitzondering in de klas. Ik ben nu 17 en ik geloof niet dat het echt anders is geworden in die 3 jaar. TS: Jij bent (was) gewoon zo.. en er zijn een heleboel mensen van 14 die nu ook zo zijn. En er zijn een aantal die dat niet zijn. Misschien zijn er iets meer bij gekomen die wel vroeg beginnen.. maar echt niet heel veel. Wat dat betreft geeft het forum ook niet echt een goed beeld. Oh en die 14 jarigen die hier beweren dat ze kapot gaan van liefdesverdriet.... vaak moet je het een beetje relativeren. Soms ook niet though. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jullie denken echt dat ik gek ben he? sommige meiden hebben op hun 11de al borsten, sommige meiden niet.. sommige meiden zijn op hun 10de voor het eerst ongesteld, sommige op hun 16de sommige meiden zoenen voor het eerst op hun 12de, sommige op hun 18de sommige zijn op hun 14de wel echt verliefd en sommige niet.. en dan ben ik blijkbaar 1 van die meiden die wel op hun 14de echt verliefd is, en die er ziek van is dat t uit is. denken jullie nou serieus dat er ergens in een boek staat dat je pas op je 16de voor t eerst mag zoenen en dat je niet verliefd bent voor je 18de? =/ |
![]() |
||
Citaat:
nou ik kan je zeggen, het gebeurt wel. *zegt het uit ervaring* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik begrijp het wel, uit eigen ervaring... die ene jongen waar ik mee had dan, die ging ondertussen met honderdduizend anderen... en meisjes van 13 merken dat niet.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1:81 lang, cup C80... dat verwacht je toch ook niet van n 14 jarige? ik ben het levende bewijs... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat moest ik even horen ^^ ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kleine_lot@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
komt door de cupmaat ![]() *kijkt trots* |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben vet koel bijna niemand heeft eigendunk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
In de war, help! Nounou | 6 | 27-06-2015 17:49 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Psychologie |
Psychologie Magazine komt met een jongerenspecial en is benieuwd naar jullie vragen Simon | 106 | 24-02-2003 18:22 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin doet enorm vreemd... t68i | 92 | 17-12-2002 08:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Waar gaat het naartoe DaDude | 13 | 10-12-2002 12:38 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 |