Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2005, 20:20
Verwijderd
Oja en had voor het eerst gezoend op m'n 12e, in het begin v.d. brugklas. Maar dat was omdat anderen zeiden dat ik het niet durfe.. Dus ik was een beetje op m'n teentjes getrapt. Ik was niet verliefd op die jongen ofzo. Vanaf m'n 13e/14e ging het sneller en vanaf m'n 14e werd ik voor de 1ste keer pas écht'verliefd, alhoewel ik daarvoor ook al 'relaties/verkering had gehad met jongens van 16 die het Wel serieus bedoelden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2005, 20:34
Verwijderd
de eerste keer dat ik zoende was ik 16 en dat was bij mn eerste serieuze relatie.
ik denk dat je daarvoor gewoon nog te jong bent voor een serieuze relatie.
en ook nu heb ik nog zoiets van: ik ben nog jong en ik zie het allemaal wel.
en zeker voor sex ben je vind ik onder je 17/18de veel te jong.
ik vind ook dat jongeren veel te snel verder gaan.
mijn relatie duurde ruim 5 maanden, maar ik ben niet heel veel verder gegaan.
een aantal mensen in mijn omgeving hebben korter dan ik had en zijn al veel verder...
tja, dat vind ik eigenlijk gewoon niet goed...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 20:38
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Jadis schreef op 13-01-2005 @ 20:45 :
Je hebt me zojuis het zelf bedenken van een post bespaard
Np, blij te horen dat er iig mensen zijn die wel zinnig nadenken
Oud 13-01-2005, 22:32
Spray rebel
Spray rebel is offline
Ik zie wel degelijk verschil al is het niet groot; meiden/jongens gaan op jongere leeftijd uit, meiden dragen minder degelijke kleding, waar ik overigens niet altijd problemen meej heb ....

En inderdaad ik dacht toen ik 14 was niet aan relaties, natuurlijk zoenen wel, want dan was je "ontgroend" , maar toen had ik eerlijk gezegd nog niet aan een langere relatie dan een maand gedacht, maar goed, misschien was het bij sommige mensen een jaar of 4, 5 ook al anders
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 12:19
Balance
Balance is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 13-01-2005 @ 18:06 :
Ik zie trouwens veel meiden eerder 'beginnen', want die hebben tegenwoordig een 'relatie' met oudere jongens. 13-18 bijvoorbeeld, doordat de jongen ouder is, is de stap wel kleiner om verder te gaan, denk ik.
dat is toch niks nieuws? Je was het populairst als je een oudere jongen aan de haak sloeg. Bij mij in de klas zaten ook meisjes van 13 die een vriend uit de examenklas hadden. Andersom waren er ook jongens in de 4e die met een eerste klasser hadden.
En met m'n 15e was ik één van de laatsten die voor het eerst zoende, dus ook dat is niet heel erg nieuw. De eerste personen begonnen ook rond hun 14e/15e al met seks.
Ik vind het allemaal 'vroeger was alles beter'-praat: het lijkt zo te zijn, maar volgens mij komt het puur omdat je er nu anders tegenaan kijkt.
Hoewel ik me eigenlijk m'n post had kunnen besparen en net als Jadis martijn1985 kunnen quoten
Oud 14-01-2005, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 14-01-2005 @ 13:19 :
dat is toch niks nieuws? Je was het populairst als je een oudere jongen aan de haak sloeg. Bij mij in de klas zaten ook meisjes van 13 die een vriend uit de examenklas hadden. Andersom waren er ook jongens in de 4e die met een eerste klasser hadden.
En met m'n 15e was ik één van de laatsten die voor het eerst zoende, dus ook dat is niet heel erg nieuw. De eerste personen begonnen ook rond hun 14e/15e al met seks.
Ik vind het allemaal 'vroeger was alles beter'-praat: het lijkt zo te zijn, maar volgens mij komt het puur omdat je er nu anders tegenaan kijkt.
Hoewel ik me eigenlijk m'n post had kunnen besparen en net als Jadis martijn1985 kunnen quoten
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 17:13
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 13-01-2005 @ 18:46 :
Het gaat niet om grote leeftijdsverschillen, het gaat om het feit dat meiden er eerder aan beginnen, vooral als ze met een oudere jongen hebben.
ja maar ik denk wel dat het verschil tussen 13 en 18 groot is. Ook al zijn meisjes verder dan jongens... Meisjes van 13 gedragen zich toch anders dan hun vriend van 18! En dat zit denk ik wel in de leeftijd
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 13-01-2005 @ 16:44 :
tekst
je bent toch niet gefrusteerd omdat je geen vriendje hebt? ik ben ook nog single hoor

ach jah... ik was ook pas 16 toenk mn eerste zoen kreeg en 17 m'n eerste lange verkering!

heb er weinig spijt van... heb lekker lang kunnen 'spelen' hahah
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 18:21
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 14-01-2005 @ 19:00 :
je bent toch niet gefrusteerd omdat je geen vriendje hebt? ik ben ook nog single hoor
Haha, nee dat komt straks weer, hoewel ik denk dat ik dan verre van gefrustreerd ben, maar dat zal de toekomst uitwijzen
Oud 14-01-2005, 18:58
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Misschien is 't al eens gezegd, maar kids van 12 (goed, ik ben 13, kuch ) die zeggen dat ze volwassen zijn en klaar zijn voor seks, dat klopt niet, dat kan namelijk niet. Veel meisjes zijn op hun 12e nog niet eens ongesteld! Verder uuh, ik denk dat ik mezelf mag beschouwen als "die doelgroep" ? Ik heb wel al gezoend, maar nog geen seks gehad. Daar denk ik wel aan, maar zal het vast nog niet doen..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 19:40
Envy
Envy is offline
Citaat:
Limaon schreef op 14-01-2005 @ 19:58 :
dat kan namelijk niet.
Ja, dat kan jij ook echt voor iedereen bepalen .
Niet dat ik het wou toen ofzo hoor, maar er zijn vast uitzonderingen.
Oud 14-01-2005, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Envy schreef op 14-01-2005 @ 20:40 :
Ja denk ik ook.. Zelf ben ik af en toe gewoon een onwijze Kindje Maar ik kende mensen van 14 die waren gewoon.. Verder'' qua leeftijd. Dus ja.. Maar goed ik vind dit vooral gezeur hoor, kijk mensen moeten zelf weten wanneer ze een relatie aankunnen en al helemaal of ze wel sex willen, of sommige mensen ze daar nou te jong voor vinden of niet. Ik ben blijven zitten en ik ken genoeg meiden die voor mij zijn ontmaagd, terwijl die dus een jaar jonger zijn en niemand die er daar raar over doet.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 21:45
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Envy schreef op 14-01-2005 @ 20:40 :
Kinderen van 12 die zeggen dat ze volwassen zijn kan idd niet. Dat is gewoon gelul. Dat is hun ingepraat, of dat hebben ze zichzelf ingepraat.
Oud 15-01-2005, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 14-01-2005 @ 22:45 :
Kinderen van 12 die zeggen dat ze volwassen zijn kan idd niet. Dat is gewoon gelul. Dat is hun ingepraat, of dat hebben ze zichzelf ingepraat.
Neuh van 12 niet, maar van 14 vind ik toch wel al weer een verschil. (Weer heb ik het niet over mezelf toen ik het 2 jaar geleden was, maar ik kende Echt mensen zo...)

Laatst gewijzigd op 15-01-2005 om 15:45.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 15:48
LittleLucille
LittleLucille is offline
maar als je sommige meiden van 12/13/14 ziet, schat je ze vaker ook veel ouder..
Oud 15-01-2005, 16:27
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
LittleLucille schreef op 15-01-2005 @ 16:48 :
maar als je sommige meiden van 12/13/14 ziet, schat je ze vaker ook veel ouder..
en is dat anders dan toen jij zelf van die leeftijd was?
Oud 15-01-2005, 17:23
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Voor mijn gevoel gaat de leeftijd dat men zich met tal van relatie zaken inlaat inderdaad wel geleidelijk omlaag, wat ook in mijn ogen geen goede zaak is.

Verder kan ik mij niet voorstellen hoe je bijvoorbeeld als jongen van 19 zijnde een vriendin van 13/14 kan hebben. Die verschillen zijn in mijn ogen echt te groot dus zal het wel puur zijn om te rotzooien.
Oud 15-01-2005, 17:58
juno
juno is offline
Ik vond mezelf al zo oud, in vergelijking met de jeugd van tegenwoordig, maar het blijkt dat zelfs de wat oudere jeugd van tegenwoordig er al zo over denkt.

Waarom het opeens zo hard is gegaan? Ik denk door internet. Goed voorbeeld doet over het algemeen goed volgen, en nergens kom je zo makkelijk met allerlei voorbeelden in aanraking als op het internet.

Ook kun je je daar aardig botvieren buiten het alziend oog van je moeder, die vindt dat je dit soort dingen pas mag denken, laat staan doen, als je zestien bent. En als moeders vervolgens denkt dat jij als veertienjarige dochter bij een vriendinnetje blijft slapen, lig jij lekker te krikken met een knul van achttien.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 18:17
lilo
lilo is offline
ben het eens met de TS....
Oud 15-01-2005, 18:18
Gruppie
Gruppie is offline
in de zomer ben ik begeleidster geweest bij een evenement voor kinderen. In mijn groepje zaten twee meiden van 12 jaar (dochter van de dominee(zal er vast wel mee te maken hebben) en een vriendin) die bromfietsbegeleiders van 16+ zaten te versieren (nou ja... je kent t wel, toespelingen etc. ). Ze liepen de hele week met het sponsorshirt opgeknoopt tot onder de oksels (bij wijze van )en zaten omgekeerd op de fiets als jongens langs de kant iets riepen. Op gegeven moment was het gewoon zwaar irritant en hebben we even door laten schemeren aan die begeleiders dat ze twaalf waren, toen was het gelijk over

Wel was het opvallend dat we aan het einde van de week fietsen gingen versieren en daar 1 van die meiden afwezig was, opeens was de andere ' een twaalfjarige' die om alles goedkeuring vroeg dat kind heeft gewoon een uur rustig zitten knutselen met karton/ stiften etc.

kortom ze steken elkaar gewoon aan....
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 17:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
sjlot schreef op 13-01-2005 @ 19:53 :
iedereen verschilt
Kijk, dit is nou eindelijk eens een uitspraak die gewoon alles zegt.

Nee, maar serieus.. ik ben het met je eens. Als je nu in een 2e klas kijkt, heeft echt niet 70% al seks gehad hoor. Iig in principe niet. Maar een aantal mensen wel, ja. En zo ook met relaties. Toen ik 14 was, had ik een vriend van 18. We zijn een jaar samen geweest en hebben toen ook seks gehad. Maar ik was duidelijk wel een uitzondering in de klas. Ik ben nu 17 en ik geloof niet dat het echt anders is geworden in die 3 jaar.

TS: Jij bent (was) gewoon zo.. en er zijn een heleboel mensen van 14 die nu ook zo zijn. En er zijn een aantal die dat niet zijn. Misschien zijn er iets meer bij gekomen die wel vroeg beginnen.. maar echt niet heel veel. Wat dat betreft geeft het forum ook niet echt een goed beeld.
Oh en die 14 jarigen die hier beweren dat ze kapot gaan van liefdesverdriet.... vaak moet je het een beetje relativeren. Soms ook niet though.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 17:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 13-01-2005 @ 18:06 :
Ik zie trouwens veel meiden eerder 'beginnen', want die hebben tegenwoordig een 'relatie' met oudere jongens. 13-18 bijvoorbeeld, doordat de jongen ouder is, is de stap wel kleiner om verder te gaan, denk ik.
Wat ben je als jongen van 18 dan een ongelooflijke loser, als je het aanlegt met meisjes van 13.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 17:32
Madfet
Madfet is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-01-2005 @ 18:30 :
Wat ben je als jongen van 18 dan een ongelooflijke loser, als je het aanlegt met meisjes van 13.
Die meiden willen het graag leren. En die jongens willen wat vertier. Wat is daar mis mee? Het is net als met (ruil)handel. Iedereen is blij en tevreden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 17:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Madfet schreef op 16-01-2005 @ 18:32 :
Die meiden willen het graag leren. En die jongens willen wat vertier. Wat is daar mis mee? Het is net als met (ruil)handel. Iedereen is blij en tevreden.
'Wat vertier'? Met een meisje van 13? Die hebben gemiddeld genomen net amper hun eerste borstvorming achter de rug. Bovendien zijn het geestelijk nog kinderen. Brugklas-materiaal weet je wel? Wat moet een gezonde knul van 18 daar nou mee? Die kan zeker niets anders krijgen, anders was-ie zo gefrustreerd niet.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 17:40
Madfet
Madfet is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-01-2005 @ 18:39 :
'Wat vertier'? Met een meisje van 13? Die hebben gemiddeld genomen net amper hun eerste borstvorming achter de rug.
Daar heb je wel een punt.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 17:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Madfet schreef op 16-01-2005 @ 18:40 :
Daar heb je wel een punt.
En dat vind ik niet eens het belangrijkst. Het zijn geestelijk nog kinderen, wat ze zelf ook beweren. Ze komen recht van de basisschool af. Dan vraag ik me af: wat moet een knul uit de eindexamenklas -daar zit je als het goed is met je 18e- daarmee?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:01
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
grl schreef op 16-01-2005 @ 18:00 :
Kijk, dit is nou eindelijk eens een uitspraak die gewoon alles zegt.

Nee, maar serieus.. ik ben het met je eens. Als je nu in een 2e klas kijkt, heeft echt niet 70% al seks gehad hoor. Iig in principe niet. Maar een aantal mensen wel, ja. En zo ook met relaties. Toen ik 14 was, had ik een vriend van 18. We zijn een jaar samen geweest en hebben toen ook seks gehad. Maar ik was duidelijk wel een uitzondering in de klas. Ik ben nu 17 en ik geloof niet dat het echt anders is geworden in die 3 jaar.

TS: Jij bent (was) gewoon zo.. en er zijn een heleboel mensen van 14 die nu ook zo zijn. En er zijn een aantal die dat niet zijn. Misschien zijn er iets meer bij gekomen die wel vroeg beginnen.. maar echt niet heel veel. Wat dat betreft geeft het forum ook niet echt een goed beeld.
Oh en die 14 jarigen die hier beweren dat ze kapot gaan van liefdesverdriet.... vaak moet je het een beetje relativeren. Soms ook niet though.

jullie denken echt dat ik gek ben he?
sommige meiden hebben op hun 11de al borsten, sommige meiden niet..
sommige meiden zijn op hun 10de voor het eerst ongesteld, sommige op hun 16de
sommige meiden zoenen voor het eerst op hun 12de, sommige op hun 18de
sommige zijn op hun 14de wel echt verliefd en sommige niet..

en dan ben ik blijkbaar 1 van die meiden die wel op hun 14de echt verliefd is, en die er ziek van is dat t uit is.

denken jullie nou serieus dat er ergens in een boek staat dat je pas op je 16de voor t eerst mag zoenen en dat je niet verliefd bent voor je 18de? =/
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:03
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-01-2005 @ 18:30 :

nou ik kan je zeggen, het gebeurt wel. *zegt het uit ervaring*
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sjlot schreef op 16-01-2005 @ 19:03 :
Ja, dat er van die losers rondlopen, wist ik zelf ook wel.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:11
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-01-2005 @ 19:09 :
Ja, dat er van die losers rondlopen, wist ik zelf ook wel.
sommigen vallen daar blijkbaar op.. hoeven ze nog geen loser te zijn..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sjlot schreef op 16-01-2005 @ 19:11 :
sommigen vallen daar blijkbaar op.. hoeven ze nog geen loser te zijn..
Zal ik het anders zeggen: eindexamenklas-jongens die op net-van-de-basisschool-gepromoveerde-meisjes vallen vind ik losers.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:14
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
sjlot schreef op 16-01-2005 @ 19:03 :
ongetwijfeld, en van die meisjes van 13 of 14 jaar begrijp ik het wel. Zo'n oudere jongen is natuurlijk machtig interessant. Maar, ik heb nooit begrepen wat een gezonde jongen van 18 of 19 (of soms nog ouder) met een meisje van 13 moet.
Oud 16-01-2005, 18:15
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-01-2005 @ 19:13 :
Zal ik het anders zeggen: eindexamenklas-jongens die op net-van-de-basisschool-gepromoveerde-meisjes vallen vind ik losers.
toen ik 13 was zat ik in 3vwo...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:16
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 16-01-2005 @ 19:14 :
ongetwijfeld, en van die meisjes van 13 of 14 jaar begrijp ik het wel. Zo'n oudere jongen is natuurlijk machtig interessant. Maar, ik heb nooit begrepen wat een gezonde jongen van 18 of 19 (of soms nog ouder) met een meisje van 13 moet.

ik begrijp het wel, uit eigen ervaring...
die ene jongen waar ik mee had dan, die ging ondertussen met honderdduizend anderen...
en meisjes van 13 merken dat niet....
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sjlot schreef op 16-01-2005 @ 19:15 :
toen ik 13 was zat ik in 3vwo...
Dan was je misschien geestelijk wel 'verder', maar lichamelijk absoluut nog niet.... En wat jongens van 18 daar dan mee moeten... Nee, dat snap ik niet.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:17
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-01-2005 @ 19:16 :
Dan was je misschien geestelijk wel 'verder', maar lichamelijk absoluut nog niet.... En wat jongens van 18 daar dan mee moeten... Nee, dat snap ik niet.

1:81 lang, cup C80...

dat verwacht je toch ook niet van n 14 jarige?

ik ben het levende bewijs...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sjlot schreef op 16-01-2005 @ 19:17 :
1:81 lang, cup C80...

dat verwacht je toch ook niet van n 14 jarige?

ik ben het levende bewijs...
Goed, goed, goed, dan ben jij de uitzondering die de regel bevestigt!! Maar dan kunnen we toch wel zeggen dat, over het algemeen, voor de overgrote meerderheid, in 99,9% van de gevallen meisjes van 13 niet voor jongens van 18 bestemd zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:22
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-01-2005 @ 19:21 :
Goed, goed, goed, dan ben jij de uitzondering die de regel bevestigt!! Maar dan kunnen we toch wel zeggen dat, over het algemeen, voor de overgrote meerderheid, in 99,9% van de gevallen meisjes van 13 niet voor jongens van 18 bestemd zijn.

dat moest ik even horen ^^

Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sjlot schreef op 16-01-2005 @ 19:22 :
dat moest ik even horen ^^

Trouwens.. *puur uit nieuwsgierigheid*.. nu zou ik toch wel even een foto van je willen zien. Om te controleren of je de waarheid spreekt.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:26
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-01-2005 @ 19:23 :
Trouwens.. *puur uit nieuwsgierigheid*.. nu zou ik toch wel even een foto van je willen zien. Om te controleren of je de waarheid spreekt.
ik weet niet hoe ik fotows op t forum moet zetten, ben er pas net bij maaruhm voeg me maar even toe op msn

kleine_lot@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sjlot schreef op 16-01-2005 @ 19:26 :
ik weet niet hoe ik fotows op t forum moet zetten, ben er pas net bij maaruhm voeg me maar even toe op msn

kleine_lot@hotmail.com
Laat maar, ik was maar aan het geinen. Als ik jou was, zou ik wel je adres hier niet zomaar neerzetten. Dat kan vaak nogal verkeerde types aantrekken.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:30
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-01-2005 @ 19:29 :
Laat maar, ik was maar aan het geinen. Als ik jou was, zou ik wel je adres hier niet zomaar neerzetten. Dat kan vaak nogal verkeerde types aantrekken.
ik kan ook mensen blokken
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:32
sjlot
sjlot is offline
*wordt opeens door 4 mensen toegevoegd...*

Met citaat reageren
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-01-2005 @ 19:21 :
Maak daar 90% van, dan ben ik óók tevreden.
Met citaat reageren
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
Limaon schreef op 16-01-2005 @ 19:32 :
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Limaon schreef op 16-01-2005 @ 19:32 :
Ehm... nee. En ga maar terug naar de basisschool, want rekenen lijkt me niet je sterkste punt.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sjlot schreef op 16-01-2005 @ 19:32 :
*wordt opeens door 4 mensen toegevoegd...*

Er zitten blijkbaar een hoop trieste geilerds op dit forum.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:34
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-01-2005 @ 19:34 :
Er zitten blijkbaar een hoop trieste geilerds op dit forum.
gheghe
komt door de cupmaat

*kijkt trots*
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sjlot schreef op 16-01-2005 @ 19:34 :
gheghe
komt door de cupmaat

*kijkt trots*
Ja, oké, er is ook nog zoiets als 'téveel eigendunk', he...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:37
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-01-2005 @ 19:36 :
Ja, oké, er is ook nog zoiets als 'téveel eigendunk', he...
maar ik ben toch ook heel mooi lief en leuk ^^

ik ben vet koel bijna niemand heeft eigendunk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten