Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
ik ben voor, onder andere vanwege deze reden:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zonder die beroepsmongolen was dat niet aan het ligt gekomen apie. Bron: http://www.greenpeace.nl/ams/Farmagewassen070901.shtml Maar in het geval dat jij noemt ben ik het me je eens, alhoewel. Het stukje is wel heel erg vanuit de wetenschappers kant geschreven. Niet echt objectief dus. Maargoed ik zie nu wel de voordelen, nadelen zullen er vast ook wel zijn... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wetenschap is zo'n beetje het enige objectieve op deze aardbol, het is namelijk controleerbaar van die 'farmagewassen' blijkt dus dat ze de genen kunnen verspreiden.. welk levensgevaarlijk eiwit zat er ook weer tussen? een hoop stennis om niks dus maar ok, ik snap het punt van die buiten gegroeide planten ook wel, maar waarom meteen de duurste en meest omslachtige manier als voorkeur hebben? waarom de voortplantingsgenen niet uit dat plantje halen, zodat ze geen gevaar meer vormen voor de omgeving? als je ze in dure en milieuonvriendelijke kassen gaat planten, komen er sowiezo muizen en ratten bij, dus dat lijkt me echt geen oplossing? het is dus niet zozeer dat ze geen goed punt hebben hoor, maar ze spreken zichzelf constant tegen en ze dragen alleen behoorlijk rare oplossingen aan.. en door al die dingen hebben ze het helemaal verbruid sinds ik besloten heb geen WNF-ranger meer te zijn (goh das al lang geleden trouwens ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquete genetische manipulatie Lotte | 9 | 22-02-2005 13:15 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Enquete Genetische Manipulatie enzovoorts | 21 | 06-01-2004 16:49 | |
Lichaam & Gezondheid |