Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2005, 18:45
Cola
Cola is offline
Citaat:
Alex schreef op 17-01-2005 @ 14:03 :
Ik zou gelijk al je geld sturen om het weer goed te maken, dat bewijst dat je echt om haar geeft!
komt het dan niet in je op dat zij mischien niet om hem geeft
Oud 17-01-2005, 18:47
Verwijderd
Citaat:
nick roozeboom schreef op 17-01-2005 @ 19:45 :
komt het dan niet in je op dat zij mischien niet om hem geeft
komt het dan niet in je op dat zijn opmerking EEN GRAP was.
Oud 17-01-2005, 20:52
PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Ik denk dat de gemiddelde Thaise meid liever is dan de gemiddelde Nederlandse meid. Het is zo dat in de Aziatische cultuur de vrouwen nog ondergeschikt is aan de mannen. Dus de vrouwen zullen minder aan je kop zeuren, dan de Nederlandse. En zij zullen je ook meer respecteren als man zijnde. De Nederlandse vrouw denkt over algemeen dat ze heel veel voorstelt, en de Thais heeft dat veel minder.
Oud 17-01-2005, 20:56
OceanEye
OceanEye is offline
Goede keus gemaakt.
Oud 17-01-2005, 20:56
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 17-01-2005 @ 21:52 :
Ik denk dat de gemiddelde Thaise meid liever is dan de gemiddelde Nederlandse meid. Het is zo dat in de Aziatische cultuur de vrouwen nog ondergeschikt is aan de mannen. Dus de vrouwen zullen minder aan je kop zeuren, dan de Nederlandse. En zij zullen je ook meer respecteren als man zijnde. De Nederlandse vrouw denkt over algemeen dat ze heel veel voorstelt, en de Thais heeft dat veel minder.
komt toch n beetje raar over, "de vrouwen zullen minder aan je kop zeuren en ze zullen je meer respecteren als man zijnde". dat komt allemaal een beetje...tja..patserig (kan even geen ander woord bedenken) over. zo lijkt t alsof je alleen n vrouw wilt, die naar je luisterd en daar niks tegenin brengt.
Oud 17-01-2005, 21:16
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
STUFF schreef op 17-01-2005 @ 18:47 :
komt het dan niet in je op dat zijn opmerking EEN GRAP was.
sarcasme wordt niet genoeg gewaardeerd tegenwoordig
Oud 17-01-2005, 21:24
Verwijderd
Hij kan alleen een vriendin krijgen over het internet, die die geld moet sturen zodat ze hem misschien wel een keertje wil ****.
Oja ze mag niks zeggen en alleen dingen doen die hij zegt. En ze mag niet aan z'n kop zeuren en ze moet respect hebben voor hem.En ze moet ondergeschikt zijn aan hem, zij heeft niks te vertellen.
Oud 17-01-2005, 21:32
PierdeRegenworm
Citaat:
salieee schreef op 17-01-2005 @ 22:24 :
Hij kan alleen een vriendin krijgen over het internet, die die geld moet sturen zodat ze hem misschien wel een keertje wil ****.
Oja ze mag niks zeggen en alleen dingen doen die hij zegt. En ze mag niet aan z'n kop zeuren en ze moet respect hebben voor hem.En ze moet ondergeschikt zijn aan hem, zij heeft niks te vertellen.
LEZEN! Ik heb nergens gezegd dat ze niks te vertellen mag hebben. Slaat dus nergens op.
Oud 17-01-2005, 21:35
Verwijderd
Citaat:
je wil dus het liefst een vrouw die niet aan je kop zeurt en zichzelf niet zo veel vind voorstellen ten opzichte van jou?

sneu zeg....
Oud 17-01-2005, 23:27
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenwormschreef
Thais vriendinnetje gedumpt, wat nu??
--> een nieuwe bestellen?
Oud 18-01-2005, 03:18
blupp
blupp is offline
Anders gooit er iemand hier even een SLOTJE op?
Dit is echt een topic van laag niveau als je het mij vraagt
En uhm, regenwormfiguur, misschien moet je eens wat aan je algemene ontwikkeling doen, er zijn vast wel andere culturen waar de vrouw NOG ondergeschikter is

sneu
Oud 18-01-2005, 07:25
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
hey iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeuren, maar via internet of geld sturen is echt niet de manier, dus spaar desnoods voor een vakantie of kijk een beetje rond in NL
Oud 18-01-2005, 09:55
bracelance
bracelance is offline
Als ze denk dat je alleen van haar houdt als je geld stuurt dan is er geen enkele sprake van liefde vanuit haar kant. Misschien moet je haar vragen je geld te sturen, en als ze je geen geld stuurt dan houdt ze niet van je!!
Oud 18-01-2005, 10:53
Drez
Drez is offline
Citaat:
gatverdamme jij bent eng
ik hoop dat je heel veel geld gaat sturen naar arme ondergeschikte thaise meisjes
Oud 18-01-2005, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij kan jij de gemiddelde Nederlandse meid gewoon niet aan/niet krijgen en moet je je daarom wenden tot de aziatische vrouw.
Oud 18-01-2005, 16:51
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
OMG , ieder zijn ding heh. Generaliseren ligt je iig goed. Een thais meisje heeft ook nadelen als we toch aan het generaliseren zijn, een cultuurverschil blablabla. Je moet trouwens wel een thais meisje in Thailang zoeken, grote kans dat thaise meisjes die in NL zijn opgegroeid een te grote mond voor je hebben.
Oud 21-01-2005, 13:20
the_conquer
the_conquer is offline
love you much verry much , verry cheap verry cheap

Dat vrouwen geld kosten is algemeen bekend, dat ze het van je gaan eisen is toch wel erg vergaand.

Ik zou een zelfde methode doen als ze deden bij jiskefet als een een sinaasappel in hun lunchtrommel doen, dus :

TEUDELEDOKIE!!!

kom op zeg , wat denkt ze wel niet
Oud 21-01-2005, 13:50
blupp
blupp is offline
Hmm, nu ik er over denk Heer Worm... je kunt net zo goed wat met een thaise man beginnnen, ook van die oogjes en huidskleur en je hoeft er ook de deur niet voor uit, en toch kan je er aan blut raken .
Misschien een idee
Oud 21-01-2005, 14:06
PierdeRegenworm
Op mannen val ik niet! Zelfs niet op Thaise mannen

Ik denk dat ik het licht gezien heb . Ik hoef voorlopig geen (Thaise) meid meer die ik via het internet heb leren kennen. Je weet zo nooit of een meid het voor jou doet, of om je geld. Nee, het lijkt me beter dat ik ze in real life ontmoet, en dat ik dan op die manier een leuke relatie krijg. Inmiddels heb ik daar al een ander topic over geopend.
Oud 21-01-2005, 14:09
Verwijderd
Ben ik de enige die zijn verhalen nogal ongeloofwaardig vindt overkomen?
Oud 21-01-2005, 14:14
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 21-01-2005 @ 15:09 :
Ben ik de enige die zijn verhalen nogal ongeloofwaardig vindt overkomen?
nee hoor....maar het lullige is dat er mensen zijn die er echt zo over denken en heeeeel misschien is dit er wel 1 van

dus tja..
Oud 21-01-2005, 14:14
blupp
blupp is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 21-01-2005 @ 15:06 :
Op mannen val ik niet! Zelfs niet op Thaise mannen

Ik denk dat ik het licht gezien heb . Ik hoef voorlopig geen (Thaise) meid meer die ik via het internet heb leren kennen. Je weet zo nooit of een meid het voor jou doet, of om je geld. Nee, het lijkt me beter dat ik ze in real life ontmoet, en dat ik dan op die manier een leuke relatie krijg. Inmiddels heb ik daar al een ander topic over geopend.
Haha, ok. Mijn excuses voor het sarcasme
Er zijn een hoop leuke meisjes in nederland, hoewel 99% niet bij je past, je moet de goeie vinden. En het is juist leuk om een vriendin te hebben die ook een beetje mondig is, wat is er nou leuk aan een meisje die alleen maar de afwas doet en ja en nee knikt...lijkt mij maar saai.
EDIT>> hehe, ik lees net je andere topic..nou je hebt het licht nog niet gezien hoor

Laatst gewijzigd op 21-01-2005 om 14:22.
Oud 21-01-2005, 14:28
PierdeRegenworm
*Zucht* Ik zoek geen vrouwelijke 'slaafje' die geen inbreng heeft en op alles ja en amen zegt. En ook niet een vrouw die van mij alle huishoudelijke karweitjes moet doen. Dat bedoelde ik dus niet. Wat ik wel zoek is een vrouw die NIET te feministisch is, maar wel genoeg inbreng heeft in een relatie. Veel Nederlandse meisjes/vrouwen hebben wel een te gronde mond, terwijl ze niet zoveel voorstellen. Gebakken lucht dus. En meisjes uit andere landen (zoals in Azie) hebben dat veel minder. Dat misverstand is dus nu uit de wereld.
Oud 21-01-2005, 14:47
luchtballon
luchtballon is offline
neehoor, het is nog steeds grappig
Oud 21-01-2005, 14:56
Verwijderd
Oud 21-01-2005, 15:28
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 21-01-2005 @ 15:28 :
*Zucht* Ik zoek geen vrouwelijke 'slaafje' die geen inbreng heeft en op alles ja en amen zegt. En ook niet een vrouw die van mij alle huishoudelijke karweitjes moet doen. Dat bedoelde ik dus niet. Wat ik wel zoek is een vrouw die NIET te feministisch is, maar wel genoeg inbreng heeft in een relatie. Veel Nederlandse meisjes/vrouwen hebben wel een te gronde mond, terwijl ze niet zoveel voorstellen. Gebakken lucht dus. En meisjes uit andere landen (zoals in Azie) hebben dat veel minder. Dat misverstand is dus nu uit de wereld.
je lult jezelf er alleen maar dieper in vast humor
Oud 21-01-2005, 15:41
Verwijderd
Misschien heb je gwoon de verkeerde Nederlandse vrouwen ontmoet
Oud 21-01-2005, 16:20
blupp
blupp is offline
Sterker nog, ik denk dat hij bijna geen enkele meid/vrouw hier kent en ik denk ook dat er iets mis is met deze wurm^^
Hij is wel grappig maar ik heb medelijden met al die meiden zonder karakter die straks worden lastiggevallen door hem.
Oud 21-01-2005, 18:24
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Veel Nederlandse meisjes/vrouwen hebben wel een te gronde mond, terwijl ze niet zoveel voorstellen. Gebakken lucht dus.
Nou, dan pas je daar perfect bij! Moet je wel een beetje onnozel typ vinden, trouwens.
Oud 21-01-2005, 20:20
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Maar dan raak je verliefd op een meisje omdat ze dom is en niet omdat ze knap, lief en aardig is. Misschien zou ze hier wel totaal anders zijn, is lekker als jullie hier gaan samenwonen. Geen enkel gezond mens zou zo onderdanig blijven als ze door hebben dat het anders kan

Edit: krijg net door dat dit een nep iemand is.

Laatst gewijzigd op 21-01-2005 om 20:23.
Oud 21-01-2005, 20:40
PierdeRegenworm
Ik nep??
Oud 21-01-2005, 21:27
blupp
blupp is offline
Ja nep, en triest, en dit is een doelloze topic dus ik hoop dat hier snel een slotje op komt. Succes met je miserabele leventje .

Oud 21-01-2005, 21:35
PierdeRegenworm
Blubbertje, als dit topic je niet bevalt, moet je hier niet posten.
En nu weer ontopic
Oud 21-01-2005, 21:39
blupp
blupp is offline
Ok ontopic:
Vraag: thaise 'vriendin' gedumpt..wat nu?
Antwoord: Zoek een nieuwe of plaats een advertentie, rijke witte man zoekt thaise meid om te financieren, werkt vast wel.
Oud 22-01-2005, 02:34
bamiPoep
bamiPoep is offline
jamai schijnt weer vrij te zijn
Oud 22-01-2005, 11:36
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 22-01-2005 @ 03:34 :
jamai schijnt weer vrij te zijn
hahaha
Oud 22-01-2005, 12:44
dragonstorm
dragonstorm is offline
oh... my.... god....

dit moet wel een scam zijn

hoop ik... .
Oud 22-01-2005, 14:25
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Ik, als vrouw zijnde, ben het hier helemaal mee eens eigenlijk.
de vrouw tegenwoordig reageert overal veel te bitchy op. In een relatie moet er een man-rol zijn en vrouw-rol, en dit hoeft helemaal niet te betekenen dat die van de vrouw slechter is ofzo. als dat is wat Pier bedoelt.
Oud 22-01-2005, 14:56
PierdeRegenworm
Citaat:
MarsVolta schreef op 22-01-2005 @ 15:25 :
Ik, als vrouw zijnde, ben het hier helemaal mee eens eigenlijk.
de vrouw tegenwoordig reageert overal veel te bitchy op. In een relatie moet er een man-rol zijn en vrouw-rol, en dit hoeft helemaal niet te betekenen dat die van de vrouw slechter is ofzo. als dat is wat Pier bedoelt.
Hoera!! Er is hier iemand die het met me eens is. En notabene een vrouw nog wel! Nee de rol van een vrouw is niet slechter dan de rol van de man. En ik vind juist een vrouw die sterk in haar schoenen staat erg aantrekkelijk. Alleen kom ze niet vaak tegen .
Oud 22-01-2005, 15:48
blupp
blupp is offline
Dan moet je wat aan je uitleg doen, nu lijkt het alsof je van de hak op de tak springt.
Oud 22-01-2005, 17:02
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
blupp schreef op 22-01-2005 @ 16:48 :
Dan moet je wat aan je uitleg doen, nu lijkt het alsof je van de hak op de tak springt.

*Zucht* Ik zoek geen vrouwelijke 'slaafje' die geen inbreng heeft en op alles ja en amen zegt. En ook niet een vrouw die van mij alle huishoudelijke karweitjes moet doen. Dat bedoelde ik dus niet.

Wat ik wel zoek is een vrouw die NIET te feministisch is.

leg mij uit, wat is hier niet duidelijk aan?
Oud 22-01-2005, 18:28
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 22-01-2005 @ 18:02 :
*Zucht* Ik zoek geen vrouwelijke 'slaafje' die geen inbreng heeft en op alles ja en amen zegt. En ook niet een vrouw die van mij alle huishoudelijke karweitjes moet doen. Dat bedoelde ik dus niet.

Wat ik wel zoek is een vrouw die NIET te feministisch is.

leg mij uit, wat is hier niet duidelijk aan?
leg jij mij dan eens uit, wat een 'man-rol' en een 'vrouw-rol' is? En dat jouw link tussen het feminisme en 'bitchy' is?
Oud 22-01-2005, 20:19
blupp
blupp is offline
En leg ons es uit wat de 21ste eeuw inhoudt.
Oud 24-01-2005, 11:14
Verwijderd
Okee, nu heb je hier al in 3 topics een hoop lol aan beleefd, nu is het weer klaar. De volgende keer dat je weer zo'n soort topic opent gaat ie meteen dicht. Dit is in principe een serieus forum, voor onzintopic moet je op Onzin zijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten