Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2005, 00:33
Tiño
Tiño is offline
ach, ik zou er niet van schrikken,maar das al meer gezegd hierboven, hecht er niet teveel waarde aan.
Oud 26-02-2005, 21:50
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
Honda-Fanatic schreef op 05-02-2005 @ 12:15 :
Dan heb jij de intentie van mijn post niet begrepen. Als je een andere mening post, post het dan op een volwassen manier. Je kan je mening op meerdere manieren brengen, jou manier van je mening verkondigen toont weinig volwassenheid en zeker geen tactiek. De manier waarop je heb brengt is daarin belangrijk, verkondig vooral je mening op die manier als een persoon al erg onzeker is, daar ga je zoveel mee bereiken.... Kortom, ook al heb je een andere mening, je kan nog steeds je mening verkondigen met begrip en volwassenheid. Iets wat jij nog niet onder de knie hebt.

Stel je eens voor dat jij die mening hebt. Jij vindt het ook lelijk. En zeg dat nu eens
Oud 27-02-2005, 11:21
Katertje
Katertje is offline
Zou me geen donder uit maken
Bovendien is het het meisje waar je om geeft en het lichaam waar je dat mee uit
Oud 27-02-2005, 12:25
lady of the dark
lady of the dark is offline
Een lubberkut of een ongelijke tiet,
een echte kerel deert het niet.
Oud 27-02-2005, 12:44
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
zij zegt dat haar borsten ''echt'' ongelijk zijn dus dat ze een cupmaat schelen ofzo, nou dat zie je echt wel , en als ik eerlijk ben vind ik dat dus lelijk.
Dat is wat ik vind, net als dat ik het ''lelijk'' vind dat iemand bijvoorbeeld een oog mist ofzo. Nou kan je natuurlijk zeggen dat dat veel erger is en dat je dat niet moet vergelijken, maar het feit blijft dat ik dat allebei lelijk vind.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik er wat van zeg als ik zo'n iemand tegenkom. Sommige dingen moet je gewoon voor je houden.
Maar dit is een internet forum en de TS heeft heel duidelijk gevraagd naar een mening (gedachte)over dit onderwerp.

Dus daarom snap ik die honda ''FANATIC'' ook niet, hij blijft door gaan met een heilloze discussie waarin hij pretendeert de wijsheid in pacht te hebben.

@ honda fanatic, kalm aan...

Laatst gewijzigd op 27-02-2005 om 12:55.
Oud 11-07-2011, 00:49
Just-Human
Just-Human is offline
Citaat:
Dat is wat ik vind, net als dat ik het ''lelijk'' vind dat iemand bijvoorbeeld een oog mist ofzo. Nou kan je natuurlijk zeggen dat dat veel erger is en dat je dat niet moet vergelijken, maar het feit blijft dat ik dat allebei lelijk vind.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik er wat van zeg als ik zo'n iemand tegenkom. Sommige dingen moet je gewoon voor je houden.
Maar dit is een internet forum en de TS heeft heel duidelijk gevraagd naar een mening (gedachte)over dit onderwerp.

Dus daarom snap ik die honda ''FANATIC'' ook niet, hij blijft door gaan met een heilloze discussie waarin hij pretendeert de wijsheid in pacht te hebben.

@ honda fanatic, kalm aan...
Oke, stel dat dit jouw mening'' is, wat je ook zegt, het slaat nergens op. Sinds wanneer is het lelijk om een oog te missen of waar het nu in kwestie om gaat ongelijke borsten te hebben? Wat is lelijk? Niks is lelijk want de mens heeft een bepaald beeld van schoonheid, maar omdat wij dat beeld hebben wil dat niet zeggen dat iets zoals een oog missen dan ook lelijk is. Jij kunt bijvoorbeeld iemand met pukkels lelijk'' vinden, maar wie bepaalt wat lelijk is en wat mooi? Jij dus niet. Een mens is een mens en ieder mens verschilt. De een is misschien aantrekkelijker dan de ander, maar niemand is lelijk. En als jij echt volwassen zou zijn dan zou je gewoon toegeven dat ''jouw mening'' nergens op slaat.
Oud 11-07-2011, 01:04
Verwijderd
Meer dan zes jaar.
Oud 11-07-2011, 05:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het valt jou zelf meestal meer op dan een ander. Omdat anderen eigenlijk helemaal niet zo goed opletten.
Oud 11-07-2011, 09:12
veryniceguy
veryniceguy is offline
ten eerste valt het waarschijnlijk niet op
tentweede zou het mij (en 99% van alle andere mannen echt totaal niets uitmaken)
tenderde als jij er niet mee zit dan zit je partner er ook niet mee (ZELFBEWUST ZIJN HELPT!)
Oud 11-07-2011, 09:33
Silvano08
Silvano08 is offline
Boeiend...
Als ze maar niet een cupmaat van elkaar verschillen ...
Oud 11-07-2011, 10:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat valt niet zoveel op hoor, een cupmaat.
Oud 11-07-2011, 10:59
Em.
Em. is offline
Een up van zes jaar valt anders wel op. Dus slotje vanwege up.
Topic gesloten

Regels voor berichten