Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en tsja daar willen schijnbaar al die wannabe players zich indentificeren met de mongolen die een ipod door westcost customs in laten bouwen in hun dashboard .. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
zo zo, de meningen zijn erg verdeelt...
ik denk er ook over om een nieuwe mp3 speler te kopen.. ipod dacht ik eerst.. maar het nu zo gelezen te hebben... http://www.iriver.com/html/product/p...ct.asp?pidx=61 deze ziet er 10x bruuter uit en heeft 10x meer functies.. maar weet iemand hoe duur hij is? isie niet te koop bij dixons? had ik dat niet gelezen?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Creative Zen Touch 20 GB in de doos: Stereo neodymium oortelefoon Oplaadbare lithium-ion batterij Draagtasje met riemclip USB kabel Startergids (Engels) Installatie CD AC Adapter 220v Creative Zen Touch 20 GB features: Touchpad voor efficient navigeren Slank en stijlvol ontwerp Tot 24 uur naar uw muziek luisteren Supersnelle USB 2.0 connection MP3, WAV en WMA dit zit er allemaal bij.
|
Hdd-mp3-spelers: Apple iPod versus Creative Zen Touch
zen touch is slechter dan de ipod, en ik vind de iriver h320 beter dan de ipod. h320 nu 306 euro. de h10 zal ongeveer zoveel kosten als een ipod mini.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Edit: op mp3spelers.nl is ie 274,95 euro. Bij leverstatus staat helaas een vraagteken. Laatst gewijzigd op 25-01-2005 om 08:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bedenk het maar zo, Apple maakt ook nog goede dingen (PC's bijvoorbeeld.) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wou ik toch even verbeteren ![]() Groetjesss en nu verder ontopic... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Garantie iPod Verwijderd | 7 | 13-01-2009 22:23 | |
Software & Hardware |
[Apple iPod Nano] Wat vinden wij ervan? Chilli Dude | 154 | 20-06-2006 10:49 | |
Software & Hardware |
Ipod nano algemeen :) zeker leze !! fe | 31 | 18-05-2006 17:56 | |
Software & Hardware |
[algemeen] Apple verlaagd iPod prijzen Chilli Dude | 42 | 07-03-2005 22:06 | |
Software & Hardware |
[algemeen]Apple Ipod DomoBig | 1 | 20-01-2004 09:37 |