Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2002, 21:54
Verwijderd
ik heb m dan ook alleen nog maar bij een van m'n vrouwen gezet mja dus wel beetje..
oh nee toch niet was Perry vergeten, we hielden een zuigzoen wedstrijd, EN IK WON MYR

NEE geen teken van liefde, iig nie bij mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2002, 21:59
Angeles
Angeles is offline
Ik zou me er niet vreselijk voor schamen, maar ik zou er ook niet heel erg mee te koop lopen. Vroeger vond ik het wel leuk, toen ik 14 was en mijn eerste vriendje had, hij had mij een zuigzoen gegeven die heel vaagjes te zien was, maar ik stond constant voor de spiegel te kijken of er nog iets van te zien was.

Mijn vriend en ik doen er eigenlijk helemaal niet aan, ik vind het op de een of andere manier meer iets voor jonge mensen. Ik heb ook een keer op vakantie een jongen ontmoet wiens vriendin van plan was geweest om hem zo'n grote zuigzoen te geven dat iedereen kon zien dat hij bezet was. Overigens belandde hij binnen een paar dagen met een ander meisje in haar tent. Maar voor dat soort doelen - teken van 'eigendom' - vind ik een zuigzoen zeker vrij kinderachtig.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 18:12
PardonMe
PardonMe is offline
nee ik vind dat niet echt een teken van liefde.. je kan het wel doen bij iemand die je leuk/lief vindt.. je vriendje/vriendin ofzo..
Maar ik vind het er gewoon niet uitzien..
dus ja, als je het liefde vindt om je vriend of vriendin met zo'n lelijke vlek rond te laten lopen..?
Oud 09-08-2002, 17:15
gizmo
gizmo is offline
Ik vind het geen teken van liefde. Ik vind het persoonlijk ech verschrikkelijke dingen..
WAt is er nou leuk aan om zo´n vlekken te hebben.. nee ik zou het eerder flut vinden als mijn vriend dat doet.. iewh..
Oud 09-08-2002, 17:58
marlies
marlies is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
volgens mij is t niet echt een teken ergens

ik bedoel wie vind t nou leuk om met een dikke vlek in hun nek rond te lopen sommige misschien om te showpikken, van kijk eens ik heb ook sex hoor! check me out!!!
Ja inderdaad. Wat moet je er mee? Het geeft alleen maar een irritante vlek. Ik heb veel liever dat ik "gewoon" maar met veel passie gezoend wordt en dat ik die herinnering dan telkens voor me kan halen
Oud 10-08-2002, 15:04
blue_eyegirl
blue_eyegirl is offline
ik vind in de nek er ni uitzien maar ik doe ut weleens bij hem op de buik ofzo dan ziet tenminste ni iedereen ut maar ik doe da ni zomaar bij iedereen dus er zit toch wel een betekenis achter doe ut alleen bij mijn vriend dus
xxx
moi
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 22:08
Roos
Roos is offline
Het voelt lekker maar het ziet er niet uit. Geef dan maar een gewone zoen in m'n nek.
Oud 12-08-2002, 07:56
Verwijderd
Citaat:
blue_eyegirl schreef:
ik vind in de nek er ni uitzien maar ik doe ut weleens bij hem op de buik ofzo dan ziet tenminste ni iedereen ut maar ik doe da ni zomaar bij iedereen dus er zit toch wel een betekenis achter doe ut alleen bij mijn vriend dus
xxx
moi
dat klopt behoorlijk ...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 03:35
M@TRIX
M@TRIX is offline
whehe kep 3 dage trug de eerste zuigzoen gehad van mijn schatje... was ni erg... idd geil...

denk dat het bij haar om zelfde rede zou zijn..
Oud 11-12-2002, 14:12
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
whehe kep 3 dage trug de eerste zuigzoen gehad van mijn schatje... was ni erg... idd geil...

denk dat het bij haar om zelfde rede zou zijn..
nou ja
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 17:41
Verwijderd
raar maar waar maar ik vind zuigzoenen echt leuk !!!!!!!!

niet voor geiligheid

ik weet niet waarom

dan is dat zo precies een teken van Kijk ik kan niet van je afblijven , je bent zo'n schatteke ( da zegt em der toch bij )
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 17:51
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
nou ja
Het was natuurlijk broodnodig om deze thread te uppen

Stel je voor dat je eens niet replyt op je schatje
Oud 12-12-2002, 13:22
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

psies
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:

- ja dit is een up
Geen nut om nieuwe topics te maken
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 00:30
Tatsu
Tatsu is offline
Heb er toen een paar dagen mee gelopen, terwijl ik toen als verkoper in een winkel werkte.
Nadat me collega's dat door hadden, heb ik maar gezegd dat ik ruzie had met een stofzuigerslang...

Was meer geiligheid...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 05:58
sas_andrea
sas_andrea is offline
Ik vind zuigzoenen maar niets. Ik wil ze absoluut niet hebben. Ik geef ze ook niet. Wel s gedaan, maar just for fun en om te kijken wat het was. Maar niet uit liefde of what so ever. (wel bij mn vriend he, sowieso niet bij een gewone vriend ofzo)
Reageren

Regels voor berichten