Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2005, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Flauros schreef op 22-01-2005 @ 18:02 :
Vrij aardig op dezelfde manier eigenlijk...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2005, 19:59
Verwijderd
We hadden elkaar misschien twee keer eerder gezien. Niet eens echt een gesprek gehad of zo. En toen kwam hij een keer met een vriendin naar mij thuis voor de gezelligheid (op msn afgesproken)

Ik kreeg steeds meer het idee dat hij me wel 'lief' vond, want dat zei hij steeds, ongeveer. (Ik vind kleine meisjes lief, ik vind piercings lief, etc. Allemaal dingen die mij beschreven ) en hij raakte me steeds wat meer aan. Gewoon...hand op mijn schouder, arm vasthouden, beetje aan mijn haren frutten

Mja, ik vond hem toch ook wel erg leuk, dus ik deed gezellig mee Op een gegeven moment waren we een beetje melig met z'n drieën (vriendin van me was er ook nog) en toen had ik zijn muts in mijn mouw gestopt, en hij wilde hem eruit halen. Dus mijn rits open, heel zijn arm in mijn mouw.. (Ondertussen was het mutsje allang doorgegeven aan mijn vriendin ) Beetje vaag bezig dus..Maar toen pakte ik zijn hand vast, die helemaal in mijn mouw zat..(snappen we het nog?)

En dat vond hij blijkbaar best leuk, want hij wilde liever niet loslaten Vriendin moest om half acht naar huis, hij stelde voor een dvdtje te kijken. Dus we zetten een dvdtje op, pleuren mijn kussens en deken op een hoop en gaan lekker voor de buis hangen. We pakten elkaars hand. Zo hebben we dus een paar uur gelegen...Beetje aanraken etc...verder nog niet veel.

'S middags had hij gezegd dat hij een keer om 4 uur 's nachts naar mij zou komen om te kijken hoe ik eruit zag zo laat.. (vaag ) Hij vroeg of hij niet gewoon tot 4 uur kon blijven...Dat was het immers al 'bijna''. (het was 1 uur) Vond ik wel lachen, dus ik zei dat dat wel mocht. Om half 5 gingen we maar slapen. We zouden de volgende dag wel merken wat mijn ouders ervan vonden dat hij zomaar bleef slapen (ze weten het nog steeds niet)

Zondag was hij de hele dag bij mij. Van alles gedaan...Nog naar een paar bands van vrienden geweest die moesten optreden. Was heel gezellig dus Omdat ik hem steeds aankeek vroeg hij: "vind je me soms aantrekkelijk of zo?" Dus ik antwoordde met een big smile met "ja!"

*duscussie*

We hadden een weddenschap. Of hij aantrekkelijk was. Uiteraard won ik 's Avonds maar weer dvd's gekeken. Hij begon over die weddenschap. Vroeg aan mij wat ik nou eigenlijk gewonnen had. Ik wist het niet...Hij noemde van alles op, ik mocht kiezen!!

Toen hij "een kus" zei, zei ik dat ik dat wel wilde als prijs Dus ehm..die kreeg ik Was een ontzettend goede lieve fijne zoen..etc Daarna hebben we nog wat andere dingetjes gedaan , en nu hebben we iets

En dat dus in twee dagen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
We kenden elkaar van dit forum en gingen op den duur msnen. Na dat ruim drie kwart jaar gedaan te hebben wilden we elkaar een keer ontmoeten. Ik was die dag met de trein naar hem toegereisd en op het station zagen we elkaar voor het eerst en ik herkende hem eigenlijk vrijwel direct hoewel ik maar een (zeer slecht gelijkende) foto gezien had en ik was eigenlijk op slag verliefd. Toen ik 's avonds in de trein terug naar huis zat vlogen de vlinders echt door me heen.
Oud 24-01-2005, 14:58
A*
A* is offline
We waren allebei op Unitas, 's middags al een beetje aan het ouwehoeren en later die avond helpte hij me met bier tappen toen het druk werd. De rest van de avond met hem gekletst, mee naar huis gegaan om hem te helpen met decoratie die naar zijn huis moest en toen heeft ie me daar lekker gemasseerd en versierd.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 15:53
bokky
bokky is offline
Mijn zusje en mijn beste vriendin hadden een jongen (j) tijdens het uitgaan in november 2003 ontmoet. Aangezien ik en mijn zusje even oud zijn waren we beide goede vriendinnen met die andere vriendin en deden we alles met zijn 3tjes.

Maar goed, mijn zusje vond j een hele leuke jongen en die 2 hebben toen tot januari 2004 een beetje om elkaar heen zitten draaien totdat ze eindelijk eens met elkaar zoenden en niet lang erna er voor uitkwamen dat ze wat met elkaar hadden.

J speelt in een band en daar speelt s ook in. J en S zijn goede vrienden met elkaar en s ging ook vaak met j mee uit samen met mij, mijn zusje en die andere goede vriendin.

Ik vond s een aardige jongen en ging vaak samen met hem in de bus naar school want we zaten op dezelfde school. Ik was gewoon een beetje vrienden met hem en zo zijn we ook met elkaar en mijn zusje, j , mijn beste vriendin en een andere jongen een lang weekend naar centerparks gegaan.

Dat was in februari.

Om een lang verhaal kort te houden, ik had op den duur een busrelatie en een knuffelrelatie met hem en uiteindelijk had ik n april eindelijk een genoeg lef om hem te zoenen en sindsdien hebben we wat met elkaar.

Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 16:02
Verwijderd
In de vierde kwamen we weer bij elkaar in de klas (zaten we in de eerste ook al); hij vond mij al heel gauw leuk, ik wist zijn achternaam niet eens. Aan het eind van de vijfde vond hij mij nog steeds leuk, en omdat hij toevallig naast een vriend van me zat tijdens Nederlands, gebeurde het dat we samen een project gingen doen. Hiervoor hadden we ekaars msn 'nodig', dus we gingen veelvuldig kletsen op msn. Aan het begin van de zomervakatie begon ik hem mee te vragen naar uitstapjes met een groepje vrienden, dat was erg leuk. Zo na de zomervakantie begon ik hem ook mee te vragen naar uitstapjes met alleen ons, en hij mij ook, maar die beschouwden we als vriendschappelijk. Hij was wel verliefd op mij... maar dat wist ik niet. Geleidelijk aan werd ik ook verliefd op hem... maar dat wist hij niet. Na een feestje bleef hij bij me slapen zodat ik niet alleen naar huis zou hoeven fietsen, en toen lagen we opeens te zoenen

Voor wie een extreem uitgebreide versievan dit verhaal wil: zoekfunctie
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 16:44
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Woodstock schreef op 22-01-2005 @ 18:06 :
het begon met Biton, de leukste studentenvereniging van 2004 volgens het 3FM-programma BuZz...

hij was daar al lid toen ik in de zomer van 2002 de Utrechtse Introductie Tijd liep, de UIT. op een van die zinderende zomeravonden in de Domstad liep ik langs Biton, waar voor de deur een gezellig miniterrasje rond een Bavariakar stond gegroepeerd. ik herinner me vooral drie knappe leuke jongens: een magere charmante, een buitengewoon lange met buitengewoon lang haar en een gozertje met donker krulhaar en een lief gezicht. de eerste gaf me een schoudermassage, of ik hem dat weet ik niet meer, de tweede was gewoon cool en de derde besprak met mij de mogelijkheden voor een jointdraaiworkshop op Biton en hoe men een bong bouwt van een emmer. ook bliezen we zeepbellen met rook erin. veel weet ik er verder niet meer van, alleen dat ik die krullebol heel graag mocht en BESLIST lid wou worden van Biton.
een halfjaar later was het zover. ik woonde net twee weken aan de Oudegracht toen de derde introductie (IK) begon, de periode waarin ik lid zou worden.
de blonde jongen met het aardige gezicht die in de introductiecommissie zat bleek de donkere blowaap van de UIT te zijn. toeval? feit was dat we vanaf de tweede dag van de IK nauwelijks meer bij elkaar weg te slaan waren. met kamp sliep hij bij mij in bed en vaak bleef hij 's nachts bij me slapen in mijn hok aan de Oudegracht (zelf woonde hij toen nog in Wijk bij Duurstede). zijn naam was Geert-Jan en hij was precies twee dagen ouder dan ik.

om een lang verhaal kort te maken, in die periode had ik nog een vriend. dat is een halfjaar ongeveer na die introductieperiode uitgegaan doordat ik teveel bezig was met Utrecht, Biton en Geert-Jan. niet lang nadat ik weer vrijgezel was geworden - Geert-Jan en ik gingen toen al buitengewoon close met elkaar om - besloten we om toch maar te zeggen dat we iets hadden.

en dat is inmiddels alweer ruim zeventien maanden zo.

haha, ken jij Reinier dan? zit ook bij Biton

anyway.. mijn favoriete kroeg heeft een forum, en daar zitten een meisje en haar vriend, die ik kende.. zij kwamen altijd op zaterdag in die kroeg en ik op vrijdag, dus we zagen elkaar weinig... en de beste vriend van die jongen ging dan altijd mee, die ook op dat forum zit. ik was wel benieuwd naar die beste vriend, wel foto's gezien enzo, heel kort op msn gesproken ('ik ga vanavond, jij ook?' dus dat meisje had hem een keertje meegenomen (onder het mom; jaa leuk meisje kijk maar een keer) dus elkaar aangesproken daar, hele avond gepraat, week daarna gemsnt, op zaterdagavond naar de bios geweest, daarna naar de kroeg .. en daar gezoend (iedereen joelen, die kenden ons alleen afzonderlijk) en das nu 2,5 maand mijn vriendje.
Oud 24-01-2005, 17:14
Spray rebel
Spray rebel is offline
*mm over mijn ex-vriendinnetje ga ik maar niet beginnen, het was wel een hele speciale ontmoeting en gebeurtenis, maar goed dat is over en heb een nieuw lief vriendinnetje*

het is eigenlijk nog maar, *fluister* een paar daagjes aan , zoals sommige wel weten ...

maar goed, het was kermis, denk een 3 á 4 maanden terug, ik liep met een vriendengroepje en ineens riep een meisje, "heeej".. Ik wist niet tegen wie ze het had dus ik draaide me om, ze had het dus tegen mij, normaal ben ik best verlegen, maar het was net een maand uit met mijn vriendin en nou ja ik dacht laat ik er maar eens op ingaan.. Het was een best leuk meisje, ik noem haar ff A.. Nou na een telefoonnummer uitgewisselt te hebben zagen we elkaar 2 dagen later weer op de kermis, ze had een paar vriendinnen meegenomen. En ineens viel mijn ogen, op mijn vriendinnetje *nu*genaamd B, ik was best gemeen, vroeg aan A, "goh wie is dat blonde meisje", "hoe oud is ze?", bladiebla.. En sinds die middag kreeg ik weer even een kriebeltje, ik heb met het meisje haast niet gepraat, probeerde het wel, maar ik was aan het daten met iemand anders, en zij was/is best verlegen tegenover vreemde mensen, blijkt later. A van de kermis, zat ook op stijldansen en twee weken later vroeg ze of ik kwam kijken, en ja hoor ik moest gelijk meedoen, niet kijken maar dansen.. Ik zag dat blonde meisje, B, weer, danste ook, en ik kon mijn ogen niet van haar afhouden.. Betoverend was ze, maar ik moest dansen met A, want zij had het aan mij gevraagd.. Na een tijdje heb ik laten blijken aan A dat ik haar als vrienden wil zien en meer niet, daarna heeft A op stijldansen een ander vriendje ontmoet en was ik dus overbodig , dus toen vroeg ik aan B die ook nog niet een vaste partner had of ze met me wilde dansen.. En ja dat wilde ze! Ze was wel een beetje alto, heeft veel weg van Avril Lavigne, was anders dan mij en dus nog maar 15.. Toch ging ik achter haar aan.. We spraken een paar keer af en gingen naar de stad (ze was haast nog nooit uitgeweest in de stad), en we hebben het dus heel gezellig gehad, na een maandje of 2 met elkaar om gaan, vroeg ik aan haar of ze iets voor me voelde en of het "iets" kon worden tussen ons.. "misschien" zei ze, ik was niet echt haar type, haar beeld voor "de ware" was zo`n kunstenaarstypje, ŕ la chaoot en ze zat nog met dr ex in dr hoofd.. Nou ik had de moed al opgegeven, maar toch bleef er vanbinnen van alles kriebelen.. Dus op een gegeven moment gingen we ook salsa dansen, tesamen, ze was al mijn vaste danspartner geworden.. En toen begon het te bloeien, het salsa dansen, best sensueel, erotisch, lekker losjes, anders dan stijldansen en we hadden veel gelachen, ook kende ze me na die paar maanden al veel beter.. Dus op een gegeven moment had ze het erover dat "dirty dancing 2" wel eens zou willen zien, en stelde op een gegeven moment voor om tesamen ernaar te kijken.. Het was voor de zoveelste maal keileuk, ze kwam los, ze was niet meer zo verlegen, en we hadden zelfs gezoend.. Dus ik had toch het gevoel dat ze iets voor me voelde, maar ik wilde niet weer vragen of het "iets" kon worden, komt zo dwinerig over, nou een paar dagen geleden hadden we weer afgesproken, weer een filmpje en toen zoenden we weer, en toen wilde ik het weten, en nu is het aan
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 17:39
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
het was zaterdag avond uit gegaan met mn vriend
ik voelde me btje kut, dus ging zondag afspreken met een vriend die me altijd goed kan opvrolijken
toen bracht die vriend me terug naar het station, en toen kwamen we "hem" tegen
zomaar 10min gezien, niet zo erg veel gepraat ofzo, aleen hoi blabla standaard verhaal
had die goeie vriend van mij naar hem zitten smsen wat hij van me vond blabla
ff later belde hij terug en vroeg om mn tel.nr
toen hebben bijna een week gesmst
we wilden iets afspreken omdat smsjes toch maar een beetje onpersoonlijk zijn
ik moest donderdag om 6u gaan werken, dus hadden we afgesproken dat hij me van school kwam halen en hij dan voor me ging koken
allemaal leuk en aardig, lekker gepraat, lekker gegeten
zaterdag gingen we met een groepje stappen
en een van mn beste vriendinnen ging een beetje aandringen dat we moesten zoenen hahaha
nou van het een kwam het ander
daarna nog verschillende keren afgesproken lekker gekletst en natuurlijk nog heeeel veel gesmt!
ong. 3wk na onze eerste ontmoeting is het officieel geworden
nu hebben we 2mnd officieel wat (is nog niet lang, maar gaat super goed!!)
Oud 24-01-2005, 18:37
Jules
Jules is offline
Het begon allemaal in dit topic, waarin je moest stemmen op je favoriete muziekforummer. Ik (toen nog Sooz ) koos dus voor Queen Klazina Wok en vanaf toen wist 'ie dat ik bestond.

Daarna (jááren later ) was er dit topic waarin ik info vroeg over een sNes spelletje. Naast de reply in het topic stuurde hij ook nog een PM, waarna we aan de klets raakten over Lowlands en dergelijke. Maar toen moest hij iemands haar eraf scheren en ging 'ie offline, daarna geen contact meer gehad.

Vervolgens was er op 2 September 2003 een concert van Lagwagon in de Melkweg, waar ik hem zag & herkende. Heel even gepraat, en ik vond hem leuk. En in het topic postte hij dat hij me koel vond en daarna ging ik expres heel erg tegen hem aan praten..

Nouja, daarna adde hij me op msn ("Hij heeft me toegevoegd!! Hij heeft me toegevoegd!!"), en duurde het nog een heel weekend voordat we tegelijk online waren.. maar toen we eindelijk chatten, klikte het ook wel

Daarna kwam No Use For A Name in de Melkweg en ik probeerde hem daar ook heen te krijgen (niet heel erg maar wel een beetje) en uiteraard is daar ook een topic van..

Nouja, bij het concert zag ik hem wel maar ik durfde niets te zeggen omdat hij steeds met een ander meisje praatte .. maar we hadden afgesproken cd's uit te wisselen dus deden we dat nog even snel aan het einde van de avond (maar toen was ik al ontzettend chagrijnig omdat ik zelf niets durfde, en ik dacht dat hij dat andere meisje leuk vond.. dus toen was het niet echt heel erg gezellig).

Daarna sprak ik hem op msn en bleek dat we gewoon allebei heel verlegen waren. Nouja, we chatten vrolijk verder en na veel overleg met mijn vriendinnetjes van school had ik bedacht dat ik hem zou uitnodigen om een keer iets te gaan drinken tijdens de Karaokeavond in Sally's (Ierse Pub) in Zwolle. Ik had het tussen neus en lippen door gevraagd maar hij gaf niet echt antwoord dus ik ging er vanuit dat hij niet zou komen. Tot ik op LJ iets zei over die Karaokeavond, en dus bleek dat 'ie wel mee wilde.

Dat was het begin van een reeks afspraakjes, hij kwam vaak naar Zwolle om me op te halen van school en dan de stad in te gaan, en ik ben ook een paar keer naar Amsterdam geweest. Ik vond hem ondertussen echt al ontzčttend leuk en we hebben nog zo'n dikke maand om elkaar heen gedraaid. Ik werd er helemaal sip van omdat ik ervan overtuigd was dat het voor mij weer eens zo'n liefde was die op niets zou uitdraaien, hij merkte dat en ik beloofde hem te vertellen wat er was.

Op maandag 10 November 2003 (jaja ) stuurde ik hem een mail (terwijl we ook op msn praatten) waarin ik lekker klunzig uitlegde dat ik hem leuk (errg leuk) vond. Daarna ging ik snel offline maar hij stuurde na een kwartiertje een smsje dat hij mij ook leuk vond. Die woensdag (12 November) kwam hij naar Zwolle, en deden we de hele dag verlegen tegen elkaar, en er gebeurde dus niets. Wel zeiden 2 zwervers en wat winkelpersoneel iets tegen hem over "je vriendin" (ik dus!) en dat vond ik erg leuk.

Maargoed er gebeurde dus steeds maar niets, zelfs niet toen ik op het punt stond hem op de trein naar Amsterdam te zetten. Ik vond het maar stom en sprong achter hem aan de trein in ("ja ik breng je nog wel even naar Amersfoort"). In de trein lazen we de Spits! en de Metro, en onze horoscopen wisten precíes wat er aan de hand was: ""Met het nemen van bepaalde risico's heeft U normaal gesproken toch niet zo veel moeite. Waarom nu dan wel?" (de zijne) en "Het ene idee na het andere ontspringt vandaag aan uw brein" (de mijne).

In Amersfoort stonden we nog 10 minuten heel zwijgzaam op zijn trein te wachten, en om 17.28 gaf hij me een knuffel en liet 'ie me niet echt meer los, toen durfde ik hem EINDELIJK te zoenen en floot de conducteur. Vanuit de trein gaf hij me nog een knipoog en toen vond ik dat het aan was.

Oud 24-01-2005, 19:09
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Jules schreef op 24-01-2005 @ 19:37 :
* VERHAAL *

wat lieehieef

Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 19:12
Jolt
Jolt is offline
Citaat:

....

Idd, dat is nu liefde. En niet heel cliche een bloementje brengen!
Oud 24-01-2005, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Het begon allemaal in dit topic, waarin je moest stemmen op je favoriete muziekforummer. Ik (toen nog Sooz ) koos dus voor Queen Klazina Wok en vanaf toen wist 'ie dat ik bestond.

Daarna (jááren later ) was er dit topic waarin ik info vroeg over een sNes spelletje. Naast de reply in het topic stuurde hij ook nog een PM, waarna we aan de klets raakten over Lowlands en dergelijke. Maar toen moest hij iemands haar eraf scheren en ging 'ie offline, daarna geen contact meer gehad.

Vervolgens was er op 2 September 2003 een concert van Lagwagon in de Melkweg, waar ik hem zag & herkende. Heel even gepraat, en ik vond hem leuk. En in het topic postte hij dat hij me koel vond en daarna ging ik expres heel erg tegen hem aan praten..

Nouja, daarna adde hij me op msn ("Hij heeft me toegevoegd!! Hij heeft me toegevoegd!!"), en duurde het nog een heel weekend voordat we tegelijk online waren.. maar toen we eindelijk chatten, klikte het ook wel

Daarna kwam No Use For A Name in de Melkweg en ik probeerde hem daar ook heen te krijgen (niet heel erg maar wel een beetje) en uiteraard is daar ook een topic van..

Nouja, bij het concert zag ik hem wel maar ik durfde niets te zeggen omdat hij steeds met een ander meisje praatte .. maar we hadden afgesproken cd's uit te wisselen dus deden we dat nog even snel aan het einde van de avond (maar toen was ik al ontzettend chagrijnig omdat ik zelf niets durfde, en ik dacht dat hij dat andere meisje leuk vond.. dus toen was het niet echt heel erg gezellig).

Daarna sprak ik hem op msn en bleek dat we gewoon allebei heel verlegen waren. Nouja, we chatten vrolijk verder en na veel overleg met mijn vriendinnetjes van school had ik bedacht dat ik hem zou uitnodigen om een keer iets te gaan drinken tijdens de Karaokeavond in Sally's (Ierse Pub) in Zwolle. Ik had het tussen neus en lippen door gevraagd maar hij gaf niet echt antwoord dus ik ging er vanuit dat hij niet zou komen. Tot ik op LJ iets zei over die Karaokeavond, en dus bleek dat 'ie wel mee wilde.

Dat was het begin van een reeks afspraakjes, hij kwam vaak naar Zwolle om me op te halen van school en dan de stad in te gaan, en ik ben ook een paar keer naar Amsterdam geweest. Ik vond hem ondertussen echt al ontzčttend leuk en we hebben nog zo'n dikke maand om elkaar heen gedraaid. Ik werd er helemaal sip van omdat ik ervan overtuigd was dat het voor mij weer eens zo'n liefde was die op niets zou uitdraaien, hij merkte dat en ik beloofde hem te vertellen wat er was.

Op maandag 10 November 2003 (jaja ) stuurde ik hem een mail (terwijl we ook op msn praatten) waarin ik lekker klunzig uitlegde dat ik hem leuk (errg leuk) vond. Daarna ging ik snel offline maar hij stuurde na een kwartiertje een smsje dat hij mij ook leuk vond. Die woensdag (12 November) kwam hij naar Zwolle, en deden we de hele dag verlegen tegen elkaar, en er gebeurde dus niets. Wel zeiden 2 zwervers en wat winkelpersoneel iets tegen hem over "je vriendin" (ik dus!) en dat vond ik erg leuk.

Maargoed er gebeurde dus steeds maar niets, zelfs niet toen ik op het punt stond hem op de trein naar Amsterdam te zetten. Ik vond het maar stom en sprong achter hem aan de trein in ("ja ik breng je nog wel even naar Amersfoort"). In de trein lazen we de Spits! en de Metro, en onze horoscopen wisten precíes wat er aan de hand was: ""Met het nemen van bepaalde risico's heeft U normaal gesproken toch niet zo veel moeite. Waarom nu dan wel?" (de zijne) en "Het ene idee na het andere ontspringt vandaag aan uw brein" (de mijne).

In Amersfoort stonden we nog 10 minuten heel zwijgzaam op zijn trein te wachten, en om 17.28 gaf hij me een knuffel en liet 'ie me niet echt meer los, toen durfde ik hem EINDELIJK te zoenen en floot de conducteur. Vanuit de trein gaf hij me nog een knipoog en toen vond ik dat het aan was.

haha, leuk verhaal
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 22:22
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Mijn ex (tijdje geleden alweer hoor) :

In de kroeg kwam ik haar tegen. Ze begon spontaan te lullen over school en haar studie. Zo vriendelijk als ik ben blijf ik lachen en knik ik maar een beetje met mijn hoofd. Uiteindelijk heb ik d'r mijn emailadres gegeven en hebben we nog enkele weken gesproken over de mail. Naderhand nog een paar keer afgesproken voor gezelligheid en romantiek, en toen was het wel een relatie. Alleen duurde de relatie niet zo lang, jammer.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 22:35
monolo
monolo is offline
Citaat:

awwwwwwww <3
Oud 24-01-2005, 22:53
Firefly
Firefly is offline
Aahh jullie
Oud 25-01-2005, 00:21
masterdj
masterdj is offline
Heb mn huidige vriendin leren kennen via scholieren (hoe orgineel )
Toegevoegd op msn en toen bleken we best wel veel met elkaar gemeen te hebben
(zelfde dingen meegemaakt/zelfde interesses etc.) en op een gegeven moment gingen we bellen/smsen. Laatste week van de zomervakantie (2004) was ik leiding van de "speelweek" dat is een week waarin verstandelijk gehandicapten allemaal leuke dingen gaan doen; dagjes weg e.d.. Op dinsdag geven we met zn allen naar de Manege (haar grote hobby/interesse zijn paarden ) en toen vroeg ik aan haar "Kom je naar de manege?" (en t was nog niet eens echt serieus bedoeld ) En toen reageerde ze met: "Ja is goed, even aan mn moeder vragen " zo gezegd zo gedaan en dat was dus de eerste keer dat ik haar irl zag . JEZUS WAT WAS IK ZENUWACHTIG Toen ik haar voor de eerste keer zag was ik helemaal overrompeld (ze was nog mooier in het echt dan op cam/fotos ) en ze was irl super lief ) Bij de manege ging ik zelfs voor haar te paard haha. vanaf dat moment vond ik haar heel leuk. Daarna nog gepraat en toen ze wegging gaf ik haar 2 zoenen op haar wang en 1 op de mond . De dag erna ben ik naar haar toe gegaan en begon ik haar steeds leuker te vinden..

Ze vond mij ook leuk (volgens mij? ) maar om een lang en ingewikkeld verhaal kort samen te vatten, kreeg ze toch (weer) met haar ex. In de tussentijd zagen we elkaar nog wel regelmatig als "vrienden", maar er is in mijn ogen toch altijd meer geweest tussen ons dan enkel vriendschap Toen het met haar ex uitging kregen we na een laaaaaaaange tijd om elkaar heen draaien wat met elkaar (wisten van elkaar dat we elkaar leuk vonden maar er gebeurde maar nix . Onze eerste zoen was in de metro en daarna heb ik haar meegevraagd naar de bios daar hadden we weer gezoend en ongeveer 2 weken laten kregen we wat
we hebben nu bijna 2 maanden en het gaat <3

damn wat veel smileys

Laatst gewijzigd op 25-01-2005 om 00:25.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 02:18
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Mijn bijna-vriendje :

Het liep allemaal op zijn eind met mijn vorige vriendje toen ik met mijn beste vriendin uitging in een nieuwe plaats, waar zij net naartoe was verhuisd. Haar relatie was toen net uit. We hadden al wat wijn op, ik was aangeschoten en had zin om lekker te flirten met een leuke jongen. Dat is uiteindelijk uitgedraaid op zoenen met die leuke jongen. Drie dagen later heb ik het uitgemaakt met mijn ex, niet alleen daarom, maar het was toen wel duidelijk dat ik het uit móest maken.

Twee weken later gingen we weer uit, en toen bleek dat hij de vorige keer zo dronken was geweest dat hij me niet eens meer herkende. En dat is iets waar hij het nu nog steeds vol schaamte over heeft. Maargoed, toen was het dus helemaal niet grappig, want ik dacht nog wel te weten dat ik hem er best leuk uit vond zien. Nouja, die avond is er dus niks gebeurd. De volgende avond dat we uitgingen bleek hij alweer een nieuw vriendinnetje te hebben.

De volgende avond uitgaan zoende hij mij, ondanks dat hij dat vriendinnetje had. De volgende dag kreeg ik een 'sorry-smsje' met dat het fout was geweest. Weer niet leuk dus. Ik weer boos. De keer daarop niks gebeurd, maar de keer dáárop vertelde hij me dat hij zijn vriendinnetje had verteld dat hij met iemand anders had gezoend, en dat het uit was. Dus ik wilde hem zoenen, toen ineens een goede vriend van hem me aan de arm trok. Hij vertelde me dat het nog stééds niet uit was! Later bleek dat het díe avond wél uit was, maar de vorige keer dat ik met hem zoende niet. Maar toen geloofde ik die vriend, dus weer was ik pissig. En goed ook! Ik vond dat hij dat allemaal echt niet kon maken naar zijn vriendin toe. Dus heb ik hem de volgende dag heel boos opgebeld en eens goed verteld wat ik er allemaal van vond.

Daarna heb ik hem een paar weken niet gezien, ondertussen met andere jongens gezoend. In die tijd was het contact met hem weer normaal, vriendschappelijk geworden. Sommige avonden waren we de hele avond met elkaar aan het dansen. Zo ook oudjaarsavond. Later waren hij en een vriend bij ons (het appartement van m'n vriendin) thuis om nog wat te drinken, zoals ze wel vaker deden. Toen heb ik lekker tegen hem aangelegen. Daarna gingen we smsen en kwam hij met het idee om een keer wat leuks te gaan doen samen. Zo gezegd zo gedaan, en het balletje is gaan rollen. Ondertussen is hij het halve land voor me afgereisd en heb ik zijn ouders en zijn ex al ontmoet. Eigenlijk is het dus al 'aan', maar het heeft niet niet dat naampje.

Nu blijkt dat hij het met zijn vorige vriendinnetje nooit serieus heeft gemeend, en dat ook tegen haar heeft gezegd. Maar toen ze terugkwam uit het buitenland wilde zij het toch weer telkens met hem proberen, terwijl hij al gezegd had dat het niet zou werken. Ik heb nu eindelijk het verhaal van twee kanten gehoord en kan beter zien hoe het nou allemaal echt is gegaan. En er vrede mee hebben! Want hij is verder een hele lieve jongen. Die ook nog eens helemaal hoteldebotel van mij is!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:09
Superfolkert
Superfolkert is offline
Ik heb mijn Folkertje op internet ontmoet, ik schaam me er dood om! Ik vind dat namelijk toch een rare manier, het was ook echt niks voor ons. Maarja, toevallig woonde hij in de buurt van mijn vader. Niet in de buurt van mij, ik woon in Zuid-Hooland, hij in Friesland. Het klikte goed, en ik was er zeker van dat het wat werd. Na een paar maanden chatten, schrijven en bellen, is hij met de trein gekomen voor een dag en sindsdien is het aan! Dat was op 17 oktober 2003. We zien elkaar gemiddeld eens in de maand, en dat is zo balen. Maar we hebben het er voor over. Afgelopen zomervakantie is hij meegeweest naar Frankrijk , en daar heb ik nog maaaaaaanden heimwee naar gehad!

Maar het gaat goed, en we zijn heel gelukkig. Alleen als mensen vragen waar we elkaar hebben ontmoet, murmelen we zachtjes 'via internet'....
Oud 25-01-2005, 16:11
Mennuz
Mennuz is offline
@ Jules
Jezus he, KLEFFE HAP
Nee lief verhaal wel heur
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:18
Envy
Envy is offline
Citaat:
masterdj schreef op 25-01-2005 @ 01:21 :
Verhaal
Christus, wat veel smilies .

Nah, ook wij zijn een 'forum-koppel'. We msnden al een paar maanden, hij haalde me over om naar de DK meet te komen. We konden allebei pas later komen, dus ik haalde hem op van het station. Toen was de rest spoorloos, dus gingrn we pizza eten aan de gracht en bier drinken in het park en zoenen .
En een tijd later nog een keer meeten. En toen ongeveer elk weekend. (L).

@Superfolkert: Ik vind 'mijn Folkertje' toch wel enigzins eng klinken .
Oud 26-01-2005, 18:39
Jules
Jules is offline
thanks. We zijn nerdjes.
Oud 26-01-2005, 20:46
Mucky
Mucky is offline
We zitten beiden in de tekenacademie.. Maar wel in een andere groep omdat hij 4 jaar ouder is. Dus kwamen we elkaar nooit tegen. Tot op een dag hij in m'n klas iets kwam vragen aan de lerares. Hij had dan geen les en verveelde zich een beetje en kwam met ik en m'n vriendin praten. (Dat was trouwens valentijndag ) en hij vroeg aan mij, ben jij ook zo alleen op deze commerciële liefdesdag die alle vrijgezellen deprie maakt? Ik begon te lachen en zei ja. Toen ging hij weer weg en had een weekje of twee niets van 'm gehoord. Toen hij weer binnenkwam in de les om z'n filmavonden die hij met een vriend organiseerde voor te stellen, kwam hij naast mij zitten om een beetje te tekenen. Toen hebben we de hele les zitten praten enzo. Ondertussen ging ik natuurlijk naar elke filmavond die hij organiseerde om hem te zien, want de kriebels waren er wel. Toen vroeg ik op een dag in de les aan de lerares zijn nr en de volgende les kreeg ik een van hem handgeschreven papiertje met al z'n gegevens erop. Dan vlug toegevoegd op msn en hele avonden lang gechat over vanalles en nogwat. Toen vroeg hij 's of hij aan m'n school mocht staan.. TUUURLIJK mocht 'ie dat dusja dan is hij tot aan m'n huis meegereden Diezelfde avond nog vroeg hij aan mij of ik meer in 'm zag dan vriendschap. Da's ondertussen 9 maanden geleden
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 13:32
Gammaray
Gammaray is offline
Ik had net een slechte relatie achter de rug en was toe aan wat ontspanning.
Ik ging samen met mijn zusje en een kameraad naar Het Podium in hardenberg.
Want een coverband van Bon Jovy trad er op.
Op een gegeven moment gingen we samen wat drinken ophalen aan de bar.
En toen zat zij er al samen met een vriendin.
Ik ging tegen haar praten en we kwamen in een gesprek.
Eerst zat ze me te negeren maar ik had niks door en bleef dus door praten.
Dit vertelde ze me later pas.
Op een gegeven moment had ze door dat ik haar niet probeerde te versieren maar gewoon lol wou hebben.
Dat was achteraf ook mijn geluk geweest.
Normaal ben ik te verlegen om zoiets te doen maar op dat moment kon het me even niks meer schelen.
En toen ging ze geintreseert met me praten.
En op een gegeven moment vroeg ze als ik zin had om te dansen.
En dat had ik.
Maar op een gegeven moment kwam mijn zusje naar mij toe en wou graag naar huis gaan.
Dus ik moest afscheid van haar nemen en toen kreeg ik ook de eerste kus van haar.
Eerst gingen we terug aan de bar zitten.
Zij gaf toen eerst een kusje op mijn wang en toen heel langzaam naar de lippen.
Ik was erg en zweefde en ging bijna door mijn knieén.
Toen dat gevoel wat afzakte ging ik terug kussen.
Ik gaf haar toen mijn telefoon nummer en na drie keer heen en weer gelopen te hebben gaf ik haar als afscheid een heel teder kusje op de hand .
En na drie dagen in spanning belde ze terug en nu hebben we precies 17 maanden.
En nog net zo gelukkig en blij als in het beging <3

Laatst gewijzigd op 27-01-2005 om 13:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten