![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
haha, ken jij Reinier dan? zit ook bij Biton ![]() anyway.. mijn favoriete kroeg heeft een forum, en daar zitten een meisje en haar vriend, die ik kende.. zij kwamen altijd op zaterdag in die kroeg en ik op vrijdag, dus we zagen elkaar weinig... en de beste vriend van die jongen ging dan altijd mee, die ook op dat forum zit. ik was wel benieuwd naar die beste vriend, wel foto's gezien enzo, heel kort op msn gesproken ('ik ga vanavond, jij ook?' dus dat meisje had hem een keertje meegenomen (onder het mom; jaa leuk meisje kijk maar een keer) dus elkaar aangesproken daar, hele avond gepraat, week daarna gemsnt, op zaterdagavond naar de bios geweest, daarna naar de kroeg .. en daar gezoend (iedereen joelen, die kenden ons alleen afzonderlijk) ![]()
|
Het begon allemaal in dit topic, waarin je moest stemmen op je favoriete muziekforummer. Ik (toen nog Sooz
![]() Daarna (jááren later ![]() Vervolgens was er op 2 September 2003 een concert van Lagwagon in de Melkweg, waar ik hem zag & herkende. Heel even gepraat, en ik vond hem leuk. En in het topic postte hij dat hij me koel vond en daarna ging ik expres heel erg tegen hem aan praten.. Nouja, daarna adde hij me op msn ("Hij heeft me toegevoegd!! Hij heeft me toegevoegd!!"), en duurde het nog een heel weekend voordat we tegelijk online waren.. maar toen we eindelijk chatten, klikte het ook wel ![]() Daarna kwam No Use For A Name in de Melkweg en ik probeerde hem daar ook heen te krijgen (niet heel erg maar wel een beetje) en uiteraard is daar ook een topic van.. ![]() Nouja, bij het concert zag ik hem wel maar ik durfde niets te zeggen omdat hij steeds met een ander meisje praatte ![]() Daarna sprak ik hem op msn en bleek dat we gewoon allebei heel verlegen waren. Nouja, we chatten vrolijk verder en na veel overleg met mijn vriendinnetjes van school had ik bedacht dat ik hem zou uitnodigen om een keer iets te gaan drinken tijdens de Karaokeavond in Sally's (Ierse Pub) in Zwolle. Ik had het tussen neus en lippen door gevraagd maar hij gaf niet echt antwoord dus ik ging er vanuit dat hij niet zou komen. Tot ik op LJ iets zei over die Karaokeavond, en dus bleek dat 'ie wel mee wilde. Dat was het begin van een reeks afspraakjes, hij kwam vaak naar Zwolle om me op te halen van school en dan de stad in te gaan, en ik ben ook een paar keer naar Amsterdam geweest. Ik vond hem ondertussen echt al ontzčttend leuk en we hebben nog zo'n dikke maand om elkaar heen gedraaid. Ik werd er helemaal sip van omdat ik ervan overtuigd was dat het voor mij weer eens zo'n liefde was die op niets zou uitdraaien, hij merkte dat en ik beloofde hem te vertellen wat er was. Op maandag 10 November 2003 (jaja ![]() ![]() Maargoed er gebeurde dus steeds maar niets, zelfs niet toen ik op het punt stond hem op de trein naar Amsterdam te zetten. Ik vond het maar stom en sprong achter hem aan de trein in ("ja ik breng je nog wel even naar Amersfoort"). In de trein lazen we de Spits! en de Metro, en onze horoscopen wisten precíes wat er aan de hand was: ""Met het nemen van bepaalde risico's heeft U normaal gesproken toch niet zo veel moeite. Waarom nu dan wel?" (de zijne) en "Het ene idee na het andere ontspringt vandaag aan uw brein" (de mijne). In Amersfoort stonden we nog 10 minuten heel zwijgzaam op zijn trein te wachten, en om 17.28 gaf hij me een knuffel en liet 'ie me niet echt meer los, toen durfde ik hem EINDELIJK te zoenen en floot de conducteur. Vanuit de trein gaf hij me nog een knipoog en toen vond ik dat het aan was. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
haha, leuk verhaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nah, ook wij zijn een 'forum-koppel'. We msnden al een paar maanden, hij haalde me over om naar de DK meet te komen. We konden allebei pas later komen, dus ik haalde hem op van het station. Toen was de rest spoorloos, dus gingrn we pizza eten aan de gracht en bier drinken in het park en zoenen ![]() En een tijd later nog een keer meeten. En toen ongeveer elk weekend. (L). @Superfolkert: Ik vind 'mijn Folkertje' toch wel enigzins eng klinken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hoe komt het dat nadat rusland communsitisch werd er meerdere landen volgenden? SintjanJJ | 2 | 05-03-2015 07:51 | |
Studeren |
Studievertraging, langstudeerboete, stufi... Hoe zit het nou?! YumYum | 3 | 15-12-2011 20:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Maanmannetje Issun | 11 | 16-08-2009 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[kort verhaal]"het is een leugen" load_harmony | 10 | 06-09-2003 12:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Seksualiteit |
Krachtig of niet: hoe komt het? sofie3 | 12 | 31-05-2002 17:31 |