Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wannabe, ben je dus als je iets wil zijn (volgens sommigen). Nou dan spijt het me maar... dan zijn we allemaal weleens wannabe geweest. Je maakt mij namelijk niet wijs dat er baby's worden geboren die meteen weten wat ze willen, die tegen hun mamma zeggen "hup ma, hijs mij eens in een begravenisjurk, ik ben goth"
Dat komt allemaal met de jaren... of liep jij er soms al zo bij toen je 2 was? Juah sorry hoor maar ik vind dit gewoon belachelijk. Laat iedereen toch lekker z'n gang gaan. Ik was zelf 3 jaar geleden ook nog lekker een wannabe... ![]() (en er zijn bovendien niet echt regels waar je je aan zou moeten houden, gothic zijn is voor iedereen iets anders.)
Laatst gewijzigd op 29-05-2002 om 10:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb een bloedhekel over het discussieren van wie er nu "wannabe" of niet is.. maar ik denk dat we dit voorbeelde hierboven wel een wannabe mogen noemen,,, en dan is het daarmee uit.
|
Ik wil ook nog even melden dat ik vaak te vinden ben op de grootste goth-feestjes van nederland en dat 80% daar loopt te schreeuwen dat ze GEEN goth zijn...
het is een hopeloze discussie....
|
wat doet het er eigenlijk toe?
wannabe dit wannabe dat, altijd maar gezeik over dit soort shit. voor mij bestaat er niet zoiets als een wannabe goth in mijn ogen is deze discussie mega-zinloos gezwets
Laatst gewijzigd op 29-05-2002 om 18:09. |
![]() |
||
Citaat:
het is zo raar.. al die zogenaamde wannabes willen goth worden en al die zogenaamde goths willen geen goth genoemd worden |
![]() |
|
![]() |
Een meisje uit m'n klas is echt een alto wannabe, dan zegt ze dat ze Alto is/wordt... vandaag droeg ze bierdoppen om haar nek toen ik vroeg waarom antwoorde ze zo van "Ja ik wil toch Alto zijn? Nou als je 't doet moet je 't goed doen"
oooooook.... Nou dat vindt ik fus echt zo'n onzin, dan ben je toch geen alto meer? Als je zoiets hebt van, nou ik ga s ff lekker alto worden en dan precies gaan kijken wat ze dragen enz... en dat lekker nadoen :/ |
![]() |
||
Citaat:
ik snap echt niet dat je dat onzin vind, zij moet toch zelf weten hoe ze eruit ziet, daar heb jij helemaal niks mee te maken. Als ze het mooi vind heb jij niet het recht om haar als wannabe te bestempelen. Als je je als een alto wil gaan kleden, en ik neem aan dat ze dat dus mooi vind, moet degene in kwestie dat gewoon doen, en dan kijk je automatisch naar mensen die zich zo al kleden. dus blaas eventjes wat stoom af zou ik zeggen, wat ik vind dat je je onnodig opwind over zoiets als dit
|
to be or wannabe that is the question
![]() mja ik denk dat wannabe`s ons alleen maar herinnerren aan hoe we ooit zelf waren.. iedereen begint asl wannabe maar de een blijft het wat langer dan de ander ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
dus eh like ~duh~
|
http://www.cu2.nl/gothic-girl13
Wat is je lieveningsdrank: vers bloed Wat ligt er onder je bed: een dood mens Wat staat er op je mousepad: satan Wat doe je in het weekend: geesten oproepen en magie Huisdieren: vleermuis Leven of dood: dood Bestaan buitenaardse wezens: zeker, ik ben er een van Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft: satan rules!!! Hoeveel kinderen wil je: weet nog niet, als ze maar gothic worden Het beste gevoel ter wereld: gothic te zijn en om iemand te doden ![]()
Laatst gewijzigd op 31-05-2002 om 08:05. |
![]() |
||
Citaat:
iedereen vind mij eng tenminste in mijn eigen ongeving. gothic zijn is niet eng het is normaal!!!! en voor iedereen die dat niet vinden: GO TO HELL!!!!!!!!!!!!!! i don't care if you like me or not. i am gothic and it will be forever............... mensen vragen wel een met zo'n snuggere vragen: waarom ben je gothic? nou heel simpel: LIFE SUCKS IN EVERY WAY, EN DIT IS HOE IK HET KAN UITDRUKKEN!!!! de dingen die veel mensen willen weten: 1. waarom draag je altijd zwart? nou dat is in ieder geval niet omdat ik deprie ben 2. waarom maak je je zo dik op? nou het is niet om de jeugdpuistjes weg te werken... gewoon 1 ding voor iedereen... FLIKKER TOCH OP MET DIE DOMME VRAGEN!!! VRAAG ZE AAN IEMAND ANDERS EN NIET AAN MIJ!!!!!!!!!!! oh my fucking goth (jaik heb lol ![]() ![]() ook wel weer humoristisch... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou snap ik weer waarom ik m'n cu2 page nooit heb afgemaakt
![]() maar die meid is wel vet true enzo hoor ....ergens hoop ik dat dit gewoon sarcastisch is..anders ..mjah ach sommige mensen he.. *lalala heb zin in deconstruction lalalalal*
|
![]() |
Ik hoor hier voor het eerst de term gothic-wannabe en ik snap wel dat mensen zich aan zulke personen kunnen irriteren
Kijk je bent in mijn ogen een wannabe als je zegt gothic te zijn, maar niet snapt dat het een lifestyle is in plaats van een muziekstijl. Net als bij punk. Ik erger me vooral aan het soort wat denkt dat Cradle of Filth gothic maakt en mij gaan uitlachen, omdat ik niet in gothic kleren rondloop. Die mensen laat ik dan ook lekker links liggen.
|
jah tis wel zo eerst had je punk wannabe's en nu gothic wanabe's.
Maar echt herkennen is wel moeilijk, ze moeten het verder ook zelf weten vind ik, maar zoals in periodes als nu komen er gothic mensen als paddestoelen uit de grond, want ze denken dat het "in" is en stoer. En na een half jaar zijn ze in 1 x gabeer ofzo. Nou ja je hebt wel veel van die wanabe's Tis iedergeval nie leuk, ik plaats mezelf nooit in een hokje van kijk ik ben punk ofzo ![]() en je hebt ook van die wannabee's die zeggen punk rulezz etc en ondertussen als je dan vraagt van welke punk muziek ze houden dan antwoorden ze bijvoorbeeld, korn, LB, En dan denk ik hallo je vind t woord punk leuk, aangezien het nu een beetje "in " lijtk te zijn en daarom noem je je zo, maar je leeft er niet na ![]() ![]() Ik denk dan ook vooral als je punk wilt zijn gothic, alto, gabber of wat dan ook..dat het dan neit in de kleren zit, maar dat het een gevoel is, die je bezit, dat het je interreseerd, en dat je van de muziek houd, en of je je er na gaat kleden..dat moet jezelf weten!! bietje lang ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 02-06-2002 om 21:51. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dank u vriendelijk dat ik u een minuut vertier heb mogen verschaffen! ![]() En gelijk heb je, is een beetje rare discussie wat nou wel of niet een wannabe is. Is een beetje hetzelfde als 'wat is nou mooi weer?', 'wat is het lekkerste eten?' enzovoorts. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wordt een één of andere muzieksoort toevallig wat commercieler, ben je ineens een wannabe als je dat leuk vind..het gaat toch niet om het wle of niet commercieel-zijn? het gaat toch of je iets mooi, leuk of whatever vin? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je begint met een stijl ofzow, isset meestal zow dat je er een beetje ingroeit ofzow..denk ik dan... wannabe's veranderen meestal van de ene op de andere dag omdat het " in" is, en terwijl ze er helemaal niets vanaf weten...gothic bijv is meer dan alleen zwarte kleertjes en WT...daarom... |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat iedereen is begonnen met wannabee zijn, je wilt graag iets zijn dus ga je je zo kleden de muziek luisteren etc ....
Ik vind het ook erg raar dat iedereen iedereen wannabee noemt ....dan is iedereen dus een wannabee? *zucht* ingewikkeld zeg Maar iig vind IK mensen die zich zwart kleden, heel erg lelijk hun make up opdoen, 666 overal op schrijven ,met opzet hun kleding kapotscheuren omdat dat koel is en de hele tijd 'satan is koel' lopen te roepen best wel triest maarjah ah dat moeten ze zelf weten...ik erger me er niet aan maar ind het gewoon een beetje stom ....blaaaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Mensen die ik vaak over vind overkomen als 'wannebe's ( sowieso een vreemde benaming) , zijn mensen, die vaak beweren dat ze het zijn, en dat doen ze, lijkt mij, om zeker over te komen, terwijl ze eigenlijk zeer onzeker zijn.
Wat probeer je werkelijk te provoceren denk ik dan.. Gothic is een hele levensstijl, het is niet alleen de kleding, het is ook de muziek, het gevoel, de interesse in de gothische 'oudheid' Dat alles, het leid je hele leven. Voor mij houdt gothic niet alleen in dat je de kleding draagt en dat je nu-metal of cradle of filth luistert.. Gothic is een hele cult, alleen schijnen vele dat niet door te hebben...(in mijn ogen dan..)
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
om welke situatie lag jij helemaal in een deuk? Goeniegoegoe | 77 | 17-12-2004 08:14 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Lifestyle |
alto cursus vals licht | 24 | 02-04-2002 20:43 |