Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
waarom gaat eht de laatste tijd altijd over gothic-wannabee`s en niet over kak of whatever...? het zou me geen reet kunnen schelen of iemand wannebee is of niet, ik vind het belachelijk om iemand naampjes te geven...
zo ontzettend ewm mjah zielig bijna...kom we noemen die gene wannabee, want dat lijkt het net of wij het niet zijn oid.. boeiend? live and let live of soiets
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het valt mij op dat iedereen "bang" is voor een discussie over deze onderwerpen...
Iedereen doet keihard mee het politiek correct figuurtje uit te hangen... ![]() Wannabee.... het "wil-...-zijn-maar-is-het-niet-persoon"... ok wannabee gothic, in mijn ogen iemand die zich gothic kleed, maar geen snars af weet van gothic, mits deze persoon zichzelf dan ook gothic noemt. Ik ben dan wel van mening dat ieder persoon wel gothic kleding zou mogen dragen ja... Laatst gewijzigd op 28-05-2002 om 12:39. |
![]() |
|
uhm... iedereen die er gothic uitziet??? anders want hij/zij toch niet to be?
![]() dontwannabe goths bestaan alleen als ze worden gedwongen, en wie wordt er nou gedwongen om goth te zijn?? mensen die het alleen doen omdat anderen het ook doen zijn ook wannabe's omdat ze het wannebe omdat anderen het ook zijn... is weinig mis mee (jah originaliteit is wel belangrijk vind ik, ok...) want waarom zou het goed zijn als je het samenhorigheidsgevoel noemt, en slecht als je het meelopen noemt?
|
ik ben er een!
![]() och ik weet niet wanneer iemand er een is want wat is " true" ? als ik dat weet dan is iedereen die niet " true" is een wannabe ![]() oh enne roos waarom heb je het nou niet gewoon even gescannt zeg..je verveelt je toch..doe het nog een keer ![]() *oh z2 is heerlijk*
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Op TV, een aantal jaren geleden... Een intervieuw met een alternatief meisje (vage kennis van me):
Intervieuwer: "Zo meisje, wat vind jij van het festival?" Meisje: "Oh, heel gezellig, ik ben hier met veel vrienden." Intervieuwer: "Wat ben jij nou eigenlijk? Alto, skater?" Meisje: "Nee, ik ben gothic" Intervieuwer: "Vandaar ook dat omgekeerd kruis op je voorhoofd?" Meisje: "Ummm.... ja." Intervieuwer: "Wat betekend dat? Waar staat dat voor?" Meisje: "Tja, jeetje, dat weet ik niet hoor, zolang houd ik me er nog niet mee bezig." Ik neem aan dat je mensen zoals zij een wanna be gothic mag noemen?! *Is zelf niet gothic, kan het dus ook helemaal mis hebben* |
![]() |
|
![]() |
Wie bepaalt er nou wanneer je een wannabe bent of niet,hoe toon je dat aan?...als iemand voor het eerst een gothicjurk draagt ben je dan een wannabe?,als je ook nog vrienden hebt die geen zwarte strepen over hun gezicht tekenen..ben je dan wannabe?
Ik vind het allemaal zinloos gemauw,je stijl verandert continue en je kleed en gedraagt je op de manier die jij fijn vind waar jij je lekker in voelt. Je word niet geboren in een gothicjurk en ook niet in een paar skateschoenen. Wannabe is enkel een term en veel meer niet.Mensen moet zich is een keer niet zo druk maken over andermans wannabe of trueheid maar is lekker op zichzelf gaan letten,ik denk ook dat de mensen die andere mensen bestempelen met 'wannabe' nog het onzekerst over zichzelf zijn en om zichzelf cooler te laten overkomen andere mensen voor wannabe uit te maken...gewoon om boven iemand te kunnen staan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het zo appart dat ik vaak van dit soort voorbeelden lees van jan en alleman maar dat ik zelf nog nooit zo iets heb gehoord of gelezen op misschien een enkele keer na. Is het niet gewoon een excuus om iemand een wannabe te kunnen noemen omdat je zelf eigenlijk ook niet zo goed weet wat het inhoud? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mag je dan alleen die kleding dragen als je de bijbehorende stijl bezit? Er word toch ook niet moeilijk gedaan over de mensen in casual kleding die bv. nightwish luisteren,maar zodra je wel de kleding draagt maar niet de stijl bezit ben je wannabe?.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() No offence, maar potten en ketels moeten elkander gewoon nix gaan lopen verwijten, want dan is het niet prettig om er soep in te koken, als je begrijpt wat ik bedoel ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Mjah misschien is dat alleen in mijn ogen zo,maar anarchie heeft een betekenis waarvan als je er niet achter staat je er toch niet mee gaat rondlopen? Ik maak die mensen ook niet voor wannabe uit want daar staat dat helemaal los van,ik vind het gewoon vreemd aangezien ze ook niet met een swastika op hun shirtje gaan lopen. Aan een gothicjurk zit volgens mij geen verbintenis met levensstijl...dat is wat mensen er zelf van hebben gemaakt. Laatst gewijzigd op 28-05-2002 om 15:10. |
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest ben ik het wel met Cem slut eens. Laat iedereen gewoon lekker doen wat ie wil, wannebe of niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
LEES kreng ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lijkt me sterk als je het wél had gezien, was namelijk een x aantal jaar geleden op Omrop Fryslan ![]() En nee, het is geen excuus, ik zeg al dat ik geen gothic ben (of mee doen aan een zekere 'gothic lifestyle'...) maar als ík, als niets-over-gothic-wetend-persoon, meer over de lifestyle weet als iemand die zichzelf wél gothic noemt, ja, ik vind dat je dan mag spreken over een wannabe. Alhoewel ik ook niets tegen wannabe's heb, in hoeverre ze al bestaan. Zeg dan in plaats van 'Ik ben gothic', 'Ik heb belangstelling voor de gothic lifestyle / mode enz.' Ik zeg namelijk ook niet dat ik bioloog ben, alleen maar omdat ik in 2 mavo 1 jaar biologie heb gehad en nog steeds niet weet hoe dat ookal weer zit met glucose, toch? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Van die types met kant & klare standaard jurken
En als ze slipknot lusiteren begin ik me ook af te vragen van.. mjah.. En als ze dneken dat zelfs Linkin Park gothic is weet ik het helemaal niet meer... ik zet het er maar bij: MIJN MENING [aangezien mensen nog steeds niet snappen dat je een eigen mening kan hebben] |
![]() |
|
ik maak me helemaal niet druk om wannabe's en wie allemaal wannabe is.
Ik heb wel een idee bij een wannabe. als anderen erover praten gaat het meestal over mensen die geen eigen smaak hebben, alles dragen wat volgens hen MOET. Mensen die van alles doen waar ze niet achter staan, alleen omdat ze denken dat het hoort of dat het hen stoerder maakt (zoals roken enz.), maar niet omdat ze het nou echt zo leuk vinden. Maar ik ga niet op een bankje zitten en me ergeren aan de zogenaamde wannabe'd die er rond lopen. Ze kunnen ook heel aardig enzo zijn toch? (sorry, ik en nog niett zo lang wakker, dus het zal wartaal zijn)
|
![]() |
Prima als mensen in een gothic-jurk lopen, en naar Linkin Park luisteren, ik bedoel, over smaak valt niet te twisten. Wat ik wel een beetje sneu vindt, is als je met een bepaald symbool loopt, of iets in die trant, en je hebt geen flauw idee wat het betekent. Voordat je zoiets koopt, zoek je toch eerst uit wat het betekent?
Om dan maar zomaar iets te gaan kopen van: o anderen lopen ook met dat symbool dus het zal wel goed zijn vind ik een beetje achterlijk...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
of erger je je er gewoon aan, in dat geval zou ik als ik jou was de oorzaak eerder bij mezelf zoeken dan anderen lastig te gaan vallen..... ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() -- had laatst ergens een omschrijving van een wannabe gehoord, 'een wannabe is iemand die zich volop in een hokje stort terwijl anderen er uit proberen te komen' dat klopt ergens weer wel, als je bijvoorbeeld kijkt naar de rappers die doen alsof ze uit het getto komen en zo crimineel mogelijk proberen over te komen, terwijl anderen juist van dat (stereotype?) beeld af willen komen.. zo ook met wannabe-gothics, je ziet overal vooroordelen over gothic-heksen, gothics die satan aanbidden, gothics die levensmoe zijn, door veel zwarte kleding, en bla waar sommige gewoon last van hebben.. terwijl wannabe-gothics alles doen om dat beeld te creeen door omgekeerde kruizen/pentagrammen te dragen en tegen iedereen zeggen dat 666 hun lievelings getal is en bloed hun lievelingsdrankje. (wat niet buiten sluit dat ze aardig kunnen zijn, en wat niet zegt dat ze nu in eens geen recht op bestaan hebben.. hoewel ik me meestal dooderger aan opmerkingen van die kant uit het kader van 'waarom heb je nu in eens een roze ding aan, ik dacht dat je gothic was'.) [verwonderd] hee, nu heb ik nog een serieuze reply op dit topic ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
uhm iedereen moet gewoon doen waar hij of zij zelf zin in heeft... maar van die mensen die zich kleden of gedragen om ergens bij te horen vind ik fout... en dan bedoel ik nie alleen wannabiegothic's ofzow maar al die jongentjes met skatebroek die alleen blink kennen en al die mensen die zich volhangen met goud zodat ze oowk rijk lijken die geef ik een vette
![]()
|
Ik ben een wannabe-Jenneke...
![]() lievurts: Ik draag gothic-kleren omdat ik ze mooi vind, maar ik draag ook genoeg punk kleren.. wat maakt het in Satansnaam( ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
om welke situatie lag jij helemaal in een deuk? Goeniegoegoe | 77 | 17-12-2004 08:14 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Lifestyle |
alto cursus vals licht | 24 | 02-04-2002 20:43 |