Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik voel me d'r niet echt ongemakkelijk in ondanks de"kinderachtigge aandacht" van bepaalde mans en vrouw personen. Ik vind het wel altijd wat lastig als je ergens op de grond wil zitten, ik zit namelijk graag in kleermakerszit en dat gaat dan niet.
![]() Ik denk altijd: welkom op aarde hier dragen mensen soms een rok(je) ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() *hoezo vaag* ![]()
|
Verwijderd
|
Ik voel me vaak ongemakkelijk in een rokje, maar ik vind rokjes wel cool. Oplossing voor in de winter: rokje over broek! Ik vind het persoonlijk wel leuk staan. Beetje apart. Hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor rokje en wat voor broek je draagt. Ik draag in de zomer wel rokjes, als mijn benen eenmaal bruin zijn, maar eigenlijk vind ik mijn benen veel te dik voor een rokje. Met gympjes en een netpanty valt het soms ook wel mee.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() = mijn nieuwste aanwinst nl ![]() Ik voel me trouwens niet super ongemakkelijk in een rokje, maar das omdat ik alleen rokjes draag als vrijwel alle vrouwens rokjes dragen. Bij warm weer dus. |
![]() |
|
![]() |
draag vrijwel altijd rokjes
![]() ik hep er meer dan broeken op de fiets is het wel lastig maarja oefening baart kunst ![]() ![]() ik heb meestal niet zo'n last van nafluiten ik heb nogal dunne benen behalve als ik mijn zwarte of leren rokje aanheb ik heb trouwens meestal knierokjes aan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
die van mij was maar 20euro op pinkpop (lag een breed assorti merken, kleuren en soorten) bij een ander stentje hadden ze alleen standaardkleurtje en daar wassie 40 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() VROEG IK HEM OM ZIJN MENING?NEEEEEEHEEEEEEE!!! En toen zei die vriend van me vriend iets in de trant van:"Ach, je kunt ernaar kijken maar je zult het nooit hebben." Jah, mijn vriendjuh heeft lieve vriendjuhs! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Hmm Groningen... Ontopic, zijn er hier dames die om wat voor reden dan ook geen rokje dragen? Laatst gewijzigd op 31-05-2002 om 16:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
tieten verslaving! hakblauwezak | 37 | 08-07-2015 00:49 | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lifestyle |
Wat durf je niet aan maar vind je wel tof? 56k | 143 | 27-03-2006 12:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Coma (drama) Anne | 13 | 11-11-2002 12:22 | |
ARTistiek |
Achter de Werkelijkheid Inemine | 33 | 09-06-2002 20:43 |