Advertentie | |
|
![]() |
|
Rokjes zijn
![]() Vandaag liep ik in trainingsbroek op school, ik had het echt gehad en ik dacht ik hou em lekker aan!! Wel veel rare blikken gehad, zie er meestal wel netjes uit!
|
![]() |
Ja inderdaad ik voel me ook ongemakkelijk in broeken omdat als ik een broek aan heb je me reet heel erg goed kan zien, en dies niet echt
![]() ik heb bijna altijd rokjes aan, eerst voelde ik me er ook niet lekker in maar na een tijdje went het wel trouwens ik vinnet wel grappig als die jochjes die gaan fluiten enzooj,niet dat dat vaak gebeurt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als'k 'n meisje zou zijn zou ik geen problemen hebben met rokjes en jurkjes... Lekker open, niet zo warm... Dus meiden, ga massaal aan de jurkjes ![]() |
![]() |
|
![]() |
hmm, heb wel 2 rokjes, maar doe ze eigenlijk niet echt vaak aan.... en al helemaal niet naar school... das zo irritant en tja... kweet niet, ik spring altijd graag van de trappen enzo maar ik vind rokjes wel altijd heeel erg leuk!!!!!!! vooral met een leuke panty/mayo (schrijf je dat zo) eronder die dus niet in nijmegen te krijgen zijn..... grrrrrr....
maargoed, ik voel me er dus ook redelijk ongemakkelijk in... ik draai graag rondjes en huppel en spring graag en met een rokje is dat erg ongemakkelijk en krijg je ook nog zoveel bekijks... ![]()
|
uhm ja in rokjes die echt een eind boven je knieën zijn wel, die zou ik ook nooit aan trekken naar school ofzow, wel naar het strand, maar ja dat maakt dan niet zo veel uit
![]() De rokjes die ik heb (jaja dat zijn er wel 2) zijn beide tot over m'n knieën, waarvan eentje echt op m'n kuiten is. Vandaag aan trouwens, hij is zwart, loopt wijd uit met aan de onderkant rouches. Hi jis mooi, heel chique, (althans dat vind ik) de reacties van mensen; goh ga je naar een gala, begrafenis en tja ook van die 'trieste' persoontjes, maar ach die moeten ook maar eens een leven krijgen ofzow. Maar goed laat ik het ontopic houden, een broek is makkelijker zeker met fietsen, had vanochtend ook een broek aan op de fiets en op school die rok en op de trug weg ook. Ik weet niet een rok heeft iets statigs, tuurlijk het is net hoe je het combineert, wat voor materiaal en de lengte het is, maar ik vind het wel mooi.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik draag wel vaak rokken, maar eigenlijk altijd lange. 3/4 staan me niet daar ben ik te breed voor (vind ik ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb alleen maar lange rokken, en 1tje tot net onder m'n knieen. Bij mij gaan mensen nooit fluiten, maar lachen...
![]() Om m'n kuiten... er zijn wat vrienden van me die vinden dat ik enorme lomp dikke kuiten heb, (die heb ik eigenlijk ook), en ja, dan krijg je dat. Maar meestal heb ik er poep aan, en trek em gewoon aan, dus jah... Maar dan idd met doc's eronder. Is wel cool ![]()
|
hmm, ik draag graag rokken en jurken, heb er een hele verzameling in alle lengtes en soorten. is me nooit zo opgevallen dat er dan meer naar me gekeken wordt, draag ze gewoon graag, lekker vrij gevoel, dat krijg je met geen enkele broek voor elkaar
![]()
|
![]() |
Ik vind rokjes en rokken meestal heel mooi en vrouwelijk, maar op de fiets is het echt VERSCHRIKKELIJK. En aangezien ik vrijwel overal op de fiets heen ga is dat errug lastig. In een kort rokje zou ik me zowiezo niet zo lekker voelen maar dat is wel aan het veranderen. Ik heb een lange spijkerrok met een split aan de voorkant. Heel leuk allemaal maar als ik eenmaal op de fiets zit
![]() ![]() ![]() Maar goed, over het algemeen vind ik rokjes e.d. heel koel! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
tieten verslaving! hakblauwezak | 37 | 08-07-2015 00:49 | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lifestyle |
Wat durf je niet aan maar vind je wel tof? 56k | 143 | 27-03-2006 12:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Coma (drama) Anne | 13 | 11-11-2002 12:22 | |
ARTistiek |
Achter de Werkelijkheid Inemine | 33 | 09-06-2002 20:43 |