Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar wat moet ik in godsnaam met al die amulettenongein!? ![]() Sorry beetje offtopic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
had jij niet ook al een topic over een aziatisch vriendinnetje van je dat het heeft uitgemaakt omdat je haar geen geld stuurde? dat betekent nog niet dat alle vrouwen zo zijn... en ook niet alle rijke mannen gaan voor jong en geil.. uitzonderingen bevestigen de regel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je te maken hebt met echte liefde is geld op een schaal van 1 tot 10 een nul geworden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik val in ieder geval niet op mannen met veel geld, het maakt me eigenlijk niet uit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maargoed, pier heeft denk ik al een nieuwe love 4 life gekocht.....GEVONDEN want hij reageert niet meer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond het trouwens wel kut dat Cartoon Network van de buis werd gehaald. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Luister nooit naar je moeder. Ontopic: In Nederland speelt geld een kleinere rol dan in landen waar men het financieel minder goed voor elkaar heeft. De Russische/Poolse/Thaise/Filipijnse bruidjes zijn een goed voorbeeld van vrouwen die op jongens/mannen met geld vallen denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Een knap iemand zonder geld, heeft meer kans op een lekker ding, zeg maar. Ikzelf val niet op geld, want hoe veel geld ene jongen ook zou hebben, het willen uitgeven aan mij is iets anders. Daarbij zou ik me zeer ongemakkelijk voelen, en me verplicht voelen om ook iets voor hem te gaan kopen. Dan zijn we binnen de kortste keren samen blut. Geef mij maar een knappe jongen, zonder geld, dan een lelijkerd met.
||
Citaat:
En samen met een goed opgeleide man, is dat gewoon goed, ik wil later niet voor mijn man hoeven werken.. en mijn man hoeft niet voor mij te werken(dat ik veel armer ben), ik wil alleen zo ongeveer op het zelfde niveau zitten. Maar ik heb wel eens wat gehad met laag opgeleide, en daar kon ik dus echt geen goed gesprek mee hebben. Die wisten nog niet eens wat een discussie was ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Persoonlijk heb ik liever iemand die verstandig is, geld boeit niet zo. Daarmee bedoel ik niet super slim ofzo, want je hebt op universitair niveau ook genoeg meiden (en jongens natuurlijk) die super stom kunnen overkomen. En verder vind ik nog veel meer belangrijk, maar geld komt wel op een van de laatste plaatsen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Lang wie 't kolt en tjuster, maar nou vindt het jocht sien waai, inne neie saai #1955 Fitematrulle | 500 | 16-02-2017 10:04 | |
Liefde & Relatie |
ben ik nou een loser? of niet :S Just Jer | 47 | 18-08-2009 20:50 | |
Liefde & Relatie |
Niet leuk genoeg.. Dice94 | 37 | 23-12-2008 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Een nacht met Cleo Verwijderd | 1 | 28-12-2005 11:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Column over Vrouwen Shitonya | 10 | 26-03-2004 20:33 | |
Verhalen & Gedichten |
op zoek naar onderwerpen! Snippie | 14 | 08-01-2003 17:07 |