Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sneu ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze zoekt het maar lekker uit met die kerel of met derzelf wat zij maar wil. Dat ze tegen me loog was de druppel, ik zit nu bij der maar hierna ziet ze me nooit weer. En ze doet weer net of interreseert het haar niet er is geen schreintje gevoel in haar gezicht of praat op te merken. ze doet maar, ooit komt beseft ze misschien wel hoeveel ik voor der betekende. ik geef echt nog superveel om haar maar het is haar keuze tegen mij te liegen en de waarheid weg te laten. het is mij nog steeds niet echt duidelijk waarom het nou uit is. het is haar besluit. En ik ben er nu blij om. Het moet van 2 kanten komen. maar het is wat mij betreft helemaal voorbij. Zij heeft er voor gekozen dat de 15 maand samen het niet meer waard waren. En als ze me straks weer mist ofsu. dan zoekt ze het maar lekker uit want bij mij vind ze geen plekje meer. Ze blijft wel in mijn hart altijd, daar hebben wij een te goeie tijd voor gehad. Daar hebben we teveel dingen voor meegemaakt. Maar nu heeft ze dat verpest. Haar eigen schuld zij wou het niet meer goed proberen te maken. Ik heb m'n best gedaan. Ik ga haar proberen te vergeten of in ieder geval de gevoelens haar wil ik niet vergeten, zij was mijn beste ervaring tot nu toe. En ik hou van haar. Maar als ze zo doet hoef ik haar niet. Ik hoop dat ze gelukkig word. En ik hoop dat ik ook gelukkig word zonder haar hoe moeilijk dat ook lijkt op dit moment.... Maar ik ga maar andere mensen lastig vallen met mijn praatjes, en smsjes. Misschien vind ik ooit nog een meisje waar ik net zoveel van kan houden en ik me net zo goed bij voel als bij haar. maar de eerste paar maanden hoeft dat om mij niet. (misschien moet ik maar een klootster in ![]() Ze blijft altijd mijn meisje en als ik ooit hoor dat er iemand haar kwaad doet of haar familie dan heb ik er ook helemaal geen probleem die persoon in mekaar te timmeren ![]() Bedankt voor de meningen en alles, jullie hadden meteen al gelijk maar ik was te verliefd om het te zien. Dat is nu weeer een heel stuk weg. Ik krijg het nog moeilijk de komende dagen maar ik heb wel gemerkt dat er genoeg mensenzijn die er voor me zijn. Zo leer je je echte vrienden kennen. Nogmaals bedankt en jullie meningen zijn nog steeds welkom ![]() Tot het volgende topic. Een al heel veel minder verliefde bindmiddel, die nu eindelijk eens ziet hoe er met hem gespeeld is. En mevrouw het allerbeste toewenst. Iemand nog tips hoe ik niet steeds aan de tijd samen en haar herinnerd word? En hoe ik het kan verwerken dat zij straks met een ander staat te zoenen, en ligt te vrijen? En is het slim om die nieuwe jongen van haar de waarheid te gaan vertellen want ze heeft dingen weg gelaten merk ik van hem. of moet ik niet stoken in een gelukkig huwelijk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze is heel duidelijk. "ik hou van je maar ik kan het niet, nu niet. Maar ik wil het wel." Met andere woorden geef me tijd, en misschien kom ik bij je terug. Deze jongen heeft net onder de douche besloten haar haar gang te laten gaan. En lekker door te leven. En proberen haar los te laten. :$:$ maar haar foto's wegzetten kon ik niet over mn hart verkrijgen nog :$ Leg me toch nog steeds liever neer naast haar op haar bed. maar veel keus heb ik niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze kan best nog van je houden. Ze kan het niet, dus het komt niet goed. Dus haar 'maar ik wil het wel' vind ik dat ze dan weg moet laten. Dat zorgt (naar mijn mening) alleen nog maar voor hoop.. |
![]() |
||
Citaat:
Denk dat mevrouw very confused in de war is. En dat ze maar es een weekendje of een vakantietje te logeren moet. ergens waar ze geen zorgen om der heen heeft:$ En geen drukte. En geen werk. En geen mensen met meningen. Dat ze der eigen hoofdje es op orde kan zetten......
Laatst gewijzigd op 07-02-2005 om 18:16. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
laat haar nadenken... |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het nu door. Ik begin te beseffen waarom ze in de war is. Maar dat heeft ze zelf niet door. En ze wil het neit doorhebben ook. maar ik laat niet gewoon toe dat het meisje waar ik superveel van hou en wat ook nog van mij houd in de afgrond terechtkomt straks. ze betekend teveel voor me.
||
Citaat:
ze behandeld jou nu toch gewoon als shit? of denk je dat ze het als afleiding doet en als het uit is, niemand meer heeft om slecht te behandelen en als ze niemand meer heeft om mee te spelen dat ze dan aan d'r echte problemen denkt? laat d'r toch lekker. Je kunt er altijd zijn voor d'r als bv, goede vriend. Maar nu gebruikt ze je lekker en jij laat je gebruiken. Als ze echt van je zou houden zou ze niet eens zo met je spelen. Hoe erg ze ook in de war is.
||
Citaat:
En dat wil ik niet dat haar dat gebeurt. Maar het is aan haar dat te beseffen, ze heeft tot morgen en dan is ze me kwijt :$ dan moet ze het echt zelf uitzoeken :$ en het word moeilijk voor me, en voor haar misschien nog wel moeilijker. Maar ik overleef het wel maar als zij straks weer bedrogen word of als haar echte ik weer naar boven komt borrelen of als ze inzakt omdat ze haarzelf tot het uiterste dwingt. dan weet ik niet wat er gebeurt. ze heeft liefde nodig, echte liefde denk ik dan en die kan ik haar geven en dat weet ze. En daar heeft ze nog een kans voor. En ik kan het ook helemaal mis hebben maar ik ben er wel redelijk zeker van dat het zo in elkaar steekt. En anders maar niet dan zegt ze morgen nee, maar ik hoop dat ze doorheeft wat ze doet. Want dan is ze me voorgoed kwijt......
||
Citaat:
ik zie nu ook in dat ik niet meer met me ga laten spelen. ik ga kapot. en zij ook jullie weten niet het hele verhaal hier. en dat is ook te persoonlijk. maar na morgen is het definitief dat beloof ik je hoor ![]() bedankt en ik weet dat je een beetje gelijk hebt maar als je haar nog 1 keer als een trut of slet afschildert dan report ik je of sla ik je helemaal in elkaar.................. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Niks meer dan uiting van mijn mening. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar uh....niet doorvertellen hoor, maar ik vond die reactie van de TS wel geinig dat ik zijn euhm..dinges geen trut mag noemen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ja daar heb ik aan gedacht. En het is dan nog makkelijker voor mij om dan echt te zeggen van zoek het zelf maar uit. Want dat doe ik morgen ook.!!!! slotje erop
||
Citaat:
geen slotje aub. ben benieuwd of je nog bij d'r teruggaat.
||
Citaat:
Ze doet maar lekker mij is ze kwijt als ze weer gewoon kan doen dan roept ze maar ik ga verder met mn leven... ----------- Je hebt het verpest meid. ik zie ineens hoe dom ik ben dat ik nog zolang door ben gegaan. je doet maar lekker met iedereen wat je wil je word maar lekker verliefd op jan en alleman maar besef dat dat geen echte liefde is mij heb je niet meer, mij ben je kwijt ik wil je niet meer niet als je zo doet! je bekijkt maar lekker je doet maar lekker en vooral niet na gaan denken over wat je allemaal mee bezig bent vaarwel meid en tot ziens tot dat je weer met hangende pootjes terugkomt als je hartje gebroken is of erger want ik blijf van je houden maar zo wil ik je niet Dat heb ik net gezegd op msn........... Nu is de maat vol voor mij. ze doet maar lekker.......
Laatst gewijzigd op 09-02-2005 om 17:33. |
![]() |
||
Citaat:
en dat een dezer dagen kan wel es wat langer duren. want ze is werken en daar logeert ze enso en daar heeft ze et zo druk met sjansen werken stappen zuipen feesten dat ze niet nadenkt, daarom is ze er ook zo graag. Maar ik heb het opgegeven voor mezelf als ze me al wil dan moet ze wel met een heel groot excuus komen......
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoe doe je dat? leg dat eens uit aan iemand die alles bij elkaar piekert en een hoofd vol waanzin heeft ![]()
||
Citaat:
heb haar uit msn gegooit maar haar vriendinnne zijn ook mijn vriendinnen geworden. en ik doe mn telefoon niet uit want ik heb ook andere sociale contacten we smsen al eigenlijk 2 maand nauwelijks meer ik haar wel maar zij mij niet dat idee. nou ik haar ook niet meer haar nummer verwijderen heeft niet zoveel zin ![]() de smsjes zijn al weg de emailtjes ook de kaartjes gaan zo in een doos (alle 4 ) en die foto zal er toch aan moeten geloven Het beeldje met *naam mij * 4ever *naam zij* dat ik gekregen had ligt al in de kast Ik doe mn best, en als ze weer contact opneemt dan zet ik het hier wel neer en wat ik ermee gedaan heb bedankt voor de tips. enneuh ze leest volgens mij ook mee dus allemaal ff zwaaie ![]()
||
Citaat:
![]() (en dat is fucked up vaag omdat je gevoel toch zei dat je van haar houd ![]()
||
Citaat:
Geloof niet dat ik een keus heb ![]() ze is nu boos en wil me toch niet maar ik begin het grote plaatje te zien en in te zien dat ze al best lang bezig is tegen me te liegen en dingen achter te houden.......... Dit is het beste maar als ze liegt en niet de waarheid kan zeggen dan is ze dit allemaal niet eens waard maar zo moeilijk maar het hoort erbij iedereen zegt het dus jullie zullen wel gelijk hebben
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
uitmaken of niet? ceabvl | 9 | 13-05-2010 18:19 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is Yab-Yum | 107 | 20-01-2006 09:23 | |
Liefde & Relatie |
reden tot uitmaken? amstelbabe | 60 | 08-01-2006 12:07 | |
Liefde & Relatie |
me ex wil me terug... charmedgirl | 12 | 29-10-2003 22:20 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken..? BenDeGek | 9 | 18-06-2003 22:46 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden na uitmaken pepe | 14 | 17-02-2002 15:56 |