Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Oh, en Accept had er bij moeten staan. Hehe. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bands die zeker aan te raden zijn is Obituary, Vicious Remors, Metal Church, Annihilator en Fear Factory. ![]() Leuk detail, de naam Exciter is afgeleid van een effect apparaat dat veelal in de PA techniek wordt gebruikt. En het PA handboek wordt het apparaat zo omschreven... ![]() Een exciter is een apparaat dat de klank subjectief beinvloedt. De effectiviteit van een exciter kan meettechnisch niet of nauwelijks worden aangetoond, maar berust veeleer op een subjectieve gehoorindruk. -- Een helderder klankbeeld (''presence'') -- Betere verstaanbaarheid van spraak en zang. -- Ruimtelijker stereo effect -- Het geluid wordt ''harder'' ervaren dan het in werkelijkheid is. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() En tóch vind ik dat hij ernaar moet luisteren. Dat zal de Cryptopsy wel zijn, dat klinkt gewoon zo takkevet dat ik me afvraag hoe iemand het niet leuk zou kunnen vinden (alhoewel...). Citaat:
Goede keuze wel van Exciter. Ik zou andere dingen kunnen aanbevelen, behalve dat ik altijd vergeet wat wat is enzo. Maar ik blijf er wel bij: Accept. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb van deze band ooit eens een LP gehad, maar dan kan je net zo goed ook naar deze bands luisteren. ![]() Ufo, Agent Steel, Manowar, Scorpions. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ach, Lamb of God digged ie ook al, Kreator vindt hij erg vet (hij noemt ze z'n favoriet op het moment) en hij is nu Deicide, Malevolent Creation, Countess en Burzum aan t binnenslepen. Maar keep 'em coming, hoe meer tips hoe beter.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou 'm Iced Earth laten horen. ![]()
||
Citaat:
Agent Steel luister ik natuurlijk wel vaker naar. Maarehh, Accept vergelijken met die bands? |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder raad ik ook nog angel dust en assassin aan
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En het liefst deze CD. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die Duitsers hebben geen verstand van voetbal, maar kunnen wel behoorlijke hardrock en metal maken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het latere King Diamond werk is wat minder. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zal die Abigail II CD eens lenen bij de CDR. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() BTW: Binnenkort ontvang ik Abigal II op Cd, wil wel eens horen hoe dat vervolg album klinkt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Correctie, ik heb NIET geschreven dat het een bootleg is ofzo, alleen dat het in een kleine oplage is verschenen. Een bootleg is een (illegaal) opgenomen plaat die zonder toestemming van de artiest wordt uitgebracht. En daar zal hier zeker geen sprake van zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vooral op Roadrunner zijn veel van deze goedkope (price killer) Cd,s op de markt gebracht, het betreft meestel oudere hardrock platen van de jaren '80. (vaak 2 LP,s op 1 CD gezet). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar er moet er nog ééntje bij. Ik zag dat deze band nergens geschreven stond ![]() Je kunt hun cd's hier wel erg moeilijk krijgen dan moet je toch gauw naar één van de aparte cd winkels of grote cd zaken gaan. Of naar Engeland ![]() Wand daar zijn ze erg beroemd. En kun je hun cd's in overfloed kopen. Gammaray ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 19:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder is het wel goede muziek daar is verder niks mis mee. Ik vind Korn er niet echt bij passen en Slipknot ook niet echt. En van die andere twee weet ik het niet omdat ik die niet ken. Daar kan ik geen oordeel over vellen.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|