![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het stinkt wel en je kan het ook niet meenemen naar school, want het is alleen lekker als je een dikke laag smeert en het dan opeet en zo ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
jammie pindakaas calve en ah zijn mijn favorieten en zo af en toe koop ik een potje amerikaanse pindakaas (heel zoet en met grove stukken noot). voor mij geen leven zonder pindakaas
![]() Als straks de kleurcodes in de supermarkt worden ingevoerd (rood, groen en nog 1) zodat we allemaal gezonder gaan eten uhuh pindakaas een rode sticker(met mate gebruiken) krijgt en dat is niet leuk ![]() bron http://www.consumentenbond.nl/acties...ticket=nietlid |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het ook heerlijk!! Vooral op rijstwafel of knackerbrod! Op tarwe biscuitjes smaakt het ook wel ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-02-2005 om 16:48. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #28 Verwijderd | 501 | 15-10-2009 13:41 | |
Eten & Drinken |
Pindakaas Politiker | 51 | 06-02-2007 18:08 | |
Eten & Drinken |
wie eet r pindakaas met hagelslag op brood? sn0w | 53 | 10-05-2004 15:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Komisch gedicht Verwijderd | 14 | 28-01-2004 11:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Komisch gedicht Verwijderd | 4 | 25-01-2004 20:51 |