Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2005, 21:40
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
*$tylo* schreef op 31-01-2005 @ 21:16 :
Is wel een belangrijk verschil, maar het idee blijft hetzelfde: verliefd op het verkeerde type. Tadaa! En te oud spookt heus wel door je hoofd, maar het maakt gewoon niet uit als je verleifd bent. En ik weet, nee denk, gewoon dat degenen die zeggen: je bent sowieso dom om verliefd te worden om oudere man, dat die mensen het nog nooit gehad hebben. Want zo d8 ik ook. Maar liefde maakt blind, niet dom.
Het ging mij erom dat ik het een man minder kwalijk neem als het meisje bijna 18 is, dan als ze zo jong is. Ik zeg helemaal niet dat het dom is om op een oudere man verliefd te worden.
Oud 31-01-2005, 22:03
*$tylo*
*$tylo* is offline
Nee, ik doelde ook niet op jou met mensen die het dom vinden. Snap je punt wel
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 22:12
MB
MB is offline
Beetje flikflooien kan wel vind ik, zolang jij en hij er plezier aan beleen en jullie verder allebei niks willen. Maar ik denk niet dat een serieuze relatie erin zit (denk ik sowieso niet bij 15-jarigen), maar zeker niet met een man van 40
Oud 31-01-2005, 23:19
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
marijzja schreef op 31-01-2005 @ 13:04 :
gatverdamme..even denken..oja: als een man van 40 'verliefd' is op een kind van 15....dan is hij pedo, zou er niet intrappen en ophouden met naif te zijn, dat helpt jou niet verder en heeft hij kans om gepakt te worden...al zou ik dat terecht vinden
heeft ie ook kinderen? ben ik benieuwd wat voor fantasien hij daarbij heeft..
Ik had nog eens een leuk verhaal gehoord van een kerel van 50 die verliefd was op een vriendin van z'n dochter. Dat meisje waar hij verliefd op was, was 15 ofzo.
25 jaar eerder kreeg die gast iets met de moeder van z'n dochter. En die was toen 12.
Oud 01-02-2005, 08:39
Skilly
Skilly is offline
Is dit serieus

Denk je dat eeb man van 40 erop zou ingaag om met een 15 jarige te gaan zoenen En wat doe je 's nachts in een café Sorry maar ik geloof er helemaal niks van
Oud 01-02-2005, 10:18
*$tylo*
*$tylo* is offline
Citaat:
Skilly schreef op 01-02-2005 @ 09:39 :
Is dit serieus

Denk je dat eeb man van 40 erop zou ingaag om met een 15 jarige te gaan zoenen En wat doe je 's nachts in een café Sorry maar ik geloof er helemaal niks van
OMFG! Waarom zou het niet serieus zijn?!?!?! Je wil niet weten wat voor foute mannen er zijn! En ik ken genoeg 15-jarigen die snachts in een café zitten. Weet je wat ze daar doen? Ze praten met mensen, leggen contacten. Heel leuk, moet je ook eens proberen (niet per se nu uiteraard)
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 10:21
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Skilly schreef op 01-02-2005 @ 09:39 :
Is dit serieus

Tuurlijk zijn er mannen die erop ingaan om te zoenen met een kind, want sommige mannen worden nou eenmaal verliefd op kinderen.
Oud 01-02-2005, 10:24
*$tylo*
*$tylo* is offline
Vraag me af of deze meneer verliefd is. Maar idd, er zijn mannen die verliefd worden op kinderen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 10:41
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
*$tylo* schreef op 01-02-2005 @ 11:24 :
Vraag me af of deze meneer verliefd is. Maar idd, er zijn mannen die verliefd worden op kinderen.
verliefd, (seksueel)aangetrokken, iig gevoelens.
Oud 01-02-2005, 10:46
*$tylo*
*$tylo* is offline
ok
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 16:32
LoveGirl212
LoveGirl212 is offline
Citaat:
Multilot schreef op 31-01-2005 @ 22:36 :
ik vraag me af of die man dat werkelijk probeerde, of jij door je roze bril dat dacht te zien..
Ik ben er 100, nee 200% zeker van dat hij dat probeerde ja .

Citaat:
Beetje flikflooien kan wel vind ik, zolang jij en hij er plezier aan beleen en jullie verder allebei niks willen. Maar ik denk niet dat een serieuze relatie erin zit (denk ik sowieso niet bij 15-jarigen), maar zeker niet met een man van 40
Nee, een serieuze relatie met hem zou ik sowieso niet willen/kunnen beginnen, ik begrijp heel goed dat dat niet kan.

Citaat:
Is dit serieus
Dit is heel serieus ja, als je me niet geloofd, pech dan. En ja hij zou erop ingaan, hij heeft het namelijk zelf geprobeerd. Wat ik 's nachts doe in een café? Uitgaan met vriendinnen mss?

Citaat:
OMFG! Waarom zou het niet serieus zijn?!?!?! Je wil niet weten wat voor foute mannen er zijn! En ik ken genoeg 15-jarigen die snachts in een café zitten. Weet je wat ze daar doen? Ze praten met mensen, leggen contacten. Heel leuk, moet je ook eens proberen (niet per se nu uiteraard )
Fout zou ik hem niet willen noemen...
En ja das idd heel leuk

Citaat:
verliefd, (seksueel)aangetrokken, iig gevoelens.
Mja, verliefd, ik weet/denk niet echt dat hij verliefd is op mij. Gevoelens wrs wel, aangezien hij het zelf geprobeert heeft. (Seksueel) aangetrokken, ik vermoed van wel maar ben niet zeker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten