Advertentie | |
|
![]() |
|
Berzerker leverde altijd wel goede muziek af naar mijn mening, zoals bv platen van Absurd en Heretic ed ....
Het interesseert me niets wat daar nou voor figuren achterzitten, de muziek is oke!
||
![]() |
Citaat:
http://abbc.com/islam/english/revision/denial.htm Ik heb overigens geen mening over de holocaust. Persoonlijk vind ik de argumenten voor grotendeels ondoorslaggevend en op zich niet eens bewijs. De argumenten tegen echter zijn alleen gebaseerd op het onderuithalen van de argumenten voor en dus ook van weinig toevoegende waarde. Verder kan ik weinig ontdekken in neo-nazisme dat nog in direct verband staat met hithler en de tweede wereldoorlog, behalve natuurlijk de naam (waar volgens mij de associatie van vrijwel iedereen hier op gebaseerd is). |
![]() |
|
![]() |
In plaats van te zeggen dat de holocaust bewezen moet worden vind ik dat alle sceptici hier maar eens met bewijs moeten komen dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden!
En kom alsjeblieft niet aan met pseudo-intellectuele onderzoeksresultaten die zijn neergepend door mensen die het woord objectiviteit niet kennen! |
![]() |
||
Citaat:
Ik vin het stuk overigens errug matig geannoteerd (de noten zijn daarbij ook nog niet eens in orde, dus het lijkt mij door een niet-wetenschapper geschreven) en zegt de term gekleurde bron jou iets????
Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 19:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als voorbeeld draag ik de zin "gOD bestaat" aan. Verder heeft de link die ik plaatste weinig te maken met onderzoeksresultaten, het is simpelweg een verzameling algemeen geaccepteerde onderzoeken die desondanks de algemeen gevestigde mening tegenspreken. Gekleurde bronne etc. heb ik geen boodschap aan. Het uitgangspunt dat de holocaust WEL heeft plaatsgevonden is namelijk het meest partijdige uitgangspunt in deze discussie, welke overigens iedere discussie hierover onmogelijk maakt gezien iedere kritiek hierop direct verworpen zal worden met kreten als "gekleurde bron", "nazi-propaganda", etc. Het is niet zozeer het punt te willen bewijzen dat de holocaust niet heeft plaats gevonden, het is simpleweg het feit dat het verboden is hier objectief onderzoek naar te doen (zoals eerder vermeld het verboden zijn van het ontkennen of in twijfel trekken van de holocaust), waardoor diegenen met een skeptische blik instinctief hun vraagtekens zetten bij de kwestie, die dus nooit opgehelderd zal worden om voorgaande redenen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wie zegt er dat iemand in deze discussie een fundamenteel ander uitgangspunt heeft dan de ander?
Ik ben er zeker voor om alle oorlogsmisdaden onder de loep te nemen! Wat te denken van de bombardementen op Rotterdam door de Engelsen? Daarbij vielen 5 keer meer doden en de schade was nog groter dan bij het beruchte Duitse bombardement. Wellicht zijn er geen 6 miljoen Joden vermoord... feit blijft dat de nazi's vele mensen hebben vermoord op grond van hun afkomst! En of dat er nou 10 zijn geweest of 6 miljoen boeit me geen ene flikker! Het blijft een oorlogsmisdaad! Hoe je het ook noemt!!! Nog ff dit! Ik snap echt niet waarom mensen uit Nederland een ideologie als het neo-nazisme kunnen aanhangen... Als je zo'n nationalist bent ga je toch niet als een dwaas achter een Oostenrijks/Duitse ideologie aan lopen? Ik eer liever onze vaderlandse helden: Verwoerd, Michiel de Ruyter en alle anderen die werkelijk wat voor Nederland hebben betekend! |
![]() |
||
Citaat:
Over die site: ten eerste is het spijtig dat het op Radio Islam staat, aangezien deze organisatie niet altijd even kritisch is wat betreft de argumenten die ze gebruiken. Alles wat tegen de joden/het zionisten kan worden gebruikt is welkom. Maar laten we naar het artikel kijken. Het zal best zo zijn dat niet alles wat men voor waar aanneemt over de holocaust precies zo is gebeurd. Maar het probleem van dit artikel is dat er duizenden boeken zijn geschreven over de holocaust, dus het is niet zo moeilijk er een paar uit te pikken die een andere kijk hebben op de gebeurtenissen uit WOII. Hoe betrouwbaar zijn die boeken? Het valt moeilijk te zeggen. De schrijver van het artikel gebruikt geen voorbeelden die zijn argumenten tegenspreken. Het stuk over Hoess is erg twijfelachtig, ik heb het eerder gehoord, en er is geen enkel bewijs dat hij gemarteld was, behalve dat Butler en Faurisson het beweren. Fred A. Leuchter, Jr heeft onderzoek gedaan naar het gebruik van Zyklon B, maar zijn onderzoek was zeer onzorgvuldig. Hij heeft op eigen houtje wat stukjes uit een muur gebeiteld, dit opgestuurd naar een lab, waar geen sporen van Zyklon B werd gevonden. Wat niet zo vreemd is, aangezien de gaskamers halfverwoest zijn, en de elementen vrij spel hebben. Bovendien vormt Zyklon B hoogstens een laagje van 10 micron op muren, en de monsters van Leuchter werden verpulverd voordat ze onderzocht werden. Daar is op die manier dus niks van terug te vinden. Niks "careful study" dus. Leuchter is ook geen expert, maar een autodidact die voor een paar Amerikaanse gevangenissen de elektrische stoel verbeterd had, maar verder weinig kennis van chemie e.d. heeft. Deze punten zorgen ervoor dat het artikel niet echt geloofwaardig overkomt. Ik kan de andere argumenten nog wel nader bestuderen op geldigheid, maar dat doe ik wel als ik wat meer tijd heb.
Laatst gewijzigd op 18-09-2002 om 13:39. |
![]() |
|
Pro of contra mijn reet...De meeste mensen zijn gewoon voor of tegen nazisme om bij een bepaalde groep te behoren...De meesten vinden het precies leuk om op iemand hoofd te kakken omdat hij of zij een negergrap vertelt...dat vind ik gewoon te ver gaan...En nazisme is een filosofie, tis gewoon een mening, een nazi dom noemen is zelf al naief genoeg...
Ik noem me zelf voor of tegen als ik dergelijke dingen heb meegemaakt die me daartoe overhalen Ik heb absoluut NIETS tegen meningen uiten op die manier... Net alsof het me kan schelen dat een kliekje buitenlanders ons minderwaardig vinden...who cares edit: En voor mij is het in DIT geval de muziek dat telt...niet de tekst, omdat deze me niet echt aanspreekt...misschien enkel om begrip te leveren voor de ideeën in de plaats van ze radicaal af te schepen...je hooft daarvoor nog niet op dezelfde manier te denken om iets te begrijpen
Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 19:30. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je pas een mening hebt over iets wanneer het bij jezelf gebeurd ben je niks minder dan een grijs muisje! |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Taakstraf voor handelaar extreem-rechtse cd's dystopia | 41 | 03-06-2002 10:56 |