![]() |
||
Citaat:
Ik kan overigens iedereen de site waar ik hem vandaan gehaald heb (www.vampirefreaks.com) van harte aanbevelen. Als je je verveelt kun je daar gezellig naar zwakzinnig, zichzelf voor schut zettend goffiktuig kijken.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1. Aan m'n homie Kymer die leeft voor basketbal en elke minuut van de dag nieuwe rhymes schrijft en een voorliefde voor wiet en wijven heeft en bovendien een stuk of zes broertjes en zusjes heeft. 2. aan lelijke dikke dertienjarige wijven die hun gezicht volsmeren met goedkope collection2000 make-up, die naar him luisteren en die lelijke frontengerd adoreren, of nee, aanbidden, die 's avonds in hun bedje met een speld krasjes in hun armen maken omdat ze er anders niet bijhoren, en altijd hun haar zwart verven maar om de een of andere reden altijd met een vieze uitgroei lopen. oh god ik haat die kids. 3. aan lachwekkende gekkies met veel te lelijke en oude nike air max schoenen en stomme kleren en nog veel stommere muzek en ideeen wat betreft het gegeven ' buitenlanders'. moet je ze eens naar hun motivatie vragen omrent hun mening over buitenlanders, ken je lachuhhhh 4. ik hoor natuurlijk bij de intellectuelen van deze samenleving. 5. oh dat vind ik wel geil eigenlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jan, dit geloof je nooit maar die dude is een collega van me ![]() en het is nog een toffe gast ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Jeugdculturen gezocht voor PWS jeugdculturen | 3 | 20-10-2011 13:16 | |
De Kantine |
De Definitie Van De Alto Ari | 103 | 20-01-2007 13:07 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete jeugdcultuur RockFaiirY | 11 | 19-06-2006 13:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Taalverloedering Porcelain | 143 | 26-06-2005 16:03 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[Geschiedenis] Werkstuk over onderwerp tussen 1900-2000 Barcawinner | 10 | 26-04-2004 17:49 | |
Lifestyle |
Allochtone jongeren, welke jeugdcultuur? Anti-Schaap | 36 | 27-04-2003 14:46 |