![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De regel op de C-afdeling (3/4 vmbo) is het volgende: over een periode van een half jaar : 3x te laat = hele week om 8 uur melden + gesprek ac-er 6x te laat = hele week melden + gesprek ac-er evt vierkant rooster. Etc.. De regel op de A-afdeling (1/2 (v-t/h/v), 3hv, 456hv) 1x te laat = volgende dag 8 uu rmelden De regel op de D-afdeling (4/5/6 HV) 3x te laat in een periode van 12 weken dan 1x om 8 uur melden. De mevrouw van de administratie legde uit dat de regeling op de C zo streng is omdat er daar veel meer te laat komers kwamen, en dat ze daar te laat kwamen om het te laat komen. (Lees, op de gang blijven hangen en niet naar je les gaan etc) terwijl het op onze afdeling zo is dat je soms gewoon te laat komt omdat je nog dingen moest afronden e.d Ik weet niet wat het beste is, maar zolang de LLR van elke afdeling mag bepalen wat de te laat regeling is vind ik het prima ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() alleen kon je bij ons uberhaupt de school niet in komen zonder een telaatbriefje te moeten halen, dus ik heb geregeld extra rondjes gefietst door het dorp, zodat ik bij het 2e uur kon aanschuiven
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Te laat Infidel | 0 | 01-08-2010 13:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Medicijnen te laat in ontwikkelingslanden Verwijderd | 26 | 24-06-2009 11:09 | |
Studeren |
Wanneer is het echt te laat om nog geneeskunde te doen? danny23 | 34 | 09-03-2007 08:30 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe is jullie te laat regeling? Verwijderd | 62 | 07-02-2004 14:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Te laat! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:09 | |
Psychologie |
ik leef in me eigen wereldje en durf niemand binnen te laten Asmodeus | 21 | 11-03-2002 23:56 |