Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2005, 01:52
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
IK haat het als mensen kaartjes opkopen.
De kaarten gaan op marktplaats al voor over de 150 euro, per stuk.
Oud 09-02-2005, 14:49
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Als ze nou eens beginnen met het max. aantal kaarten dat je p.p. mag kopen naar 3 of zelfs 2 verlagen, dat scheelt al héél veel.

Áls je dan met zijn 6en of wat dan ook wil gaan, moet je maar met zijn 2/3en voor het Postkantoor gaan liggen. Is nog gezelliger ook.

Maar volgens mij mag je af en toe zelfs nog 10 ( ) kaarten p.p. halen !
Oud 09-02-2005, 22:17
Marloeske
Marloeske is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 09-02-2005 @ 15:49 :
Als ze nou eens beginnen met het max. aantal kaarten dat je p.p. mag kopen naar 3 of zelfs 2 verlagen, dat scheelt al héél veel.

Áls je dan met zijn 6en of wat dan ook wil gaan, moet je maar met zijn 2/3en voor het Postkantoor gaan liggen. Is nog gezelliger ook.

Maar volgens mij mag je af en toe zelfs nog 10 ( ) kaarten p.p. halen !
lekker lullig als je met zn 6en gaat, en bij de laatste blijken de kaartjes uitverkocht te zijn.. + De kans dat je dan niet naast elkaar zit is dan ook nog aanwezig
Oud 09-02-2005, 22:47
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Nee hoor, want je haalt er gewoon 6 tegelijk (dus naast elkaar) maar je moet daar dan wel met 3 man staan, anders krijg je ze niet mee.

Bijvoorbeeld.
Oud 10-02-2005, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Een Tweeling schreef op 09-02-2005 @ 23:47 :
Nee hoor, want je haalt er gewoon 6 tegelijk (dus naast elkaar) maar je moet daar dan wel met 3 man staan, anders krijg je ze niet mee.

Bijvoorbeeld.
Volgens mij moet je dan ook 1 landelijk verkooppunt hebben.
Oud 13-02-2005, 00:34
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Zou niet weten waarom.
Oud 13-02-2005, 12:50
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Paranoid Android schreef op 05-02-2005 @ 14:58 :
aah mensen zoals jij haat ik echt. Duizenden fans hebben geen kaartje en jij koopt ze alleen om ze met winst door te verkopen.

Binnen een kwartier stonden de eerste kaartjes al op Marktplaats
Dat is toch gewoon het principe van de vrije markt-economie
Door datzelfde spel van prijs van aanbod en vraag zijn bijvoorbeeld de prijzen van immobilieën ferm gestegen de laatste decennia, en iedereen accepteert dat. Voor kaartjes van U2 concerten blijkbaar niet.
Het ligt simpel : bepaal voor jezelf tot hoeveel je wilt gaan, en vragen ze te veel, tja, dan koop je gewoon niet
Ik vraag me trouwens af waarom de organisatoren niet hogere prijzen vragen, als er zo veel vraag naar is.
Oud 13-02-2005, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 13-02-2005 @ 13:50 :
Dat is toch gewoon het principe van de vrije markt-economie
Door datzelfde spel van prijs van aanbod en vraag zijn bijvoorbeeld de prijzen van immobilieën ferm gestegen de laatste decennia, en iedereen accepteert dat. Voor kaartjes van U2 concerten blijkbaar niet.
Het ligt simpel : bepaal voor jezelf tot hoeveel je wilt gaan, en vragen ze te veel, tja, dan koop je gewoon niet
Ik vraag me trouwens af waarom de organisatoren niet hogere prijzen vragen, als er zo veel vraag naar is.
Liberalisme is een mooi goed, maar 't moet geen dogmatisch iets worden. Ik vind het trouwens nogal een statement dat de belachelijk hoge prijzen van vastgoed te wijten zijn aan slechts vraag en aanbod, maar dat terzijde.

Naast de afweging die jij -overigens geheel terecht- stelt, zou je namelijk ook een klein beetje eerlijk- en billijkheid in ogenschouw kunnen nemen. Ethiek, zo U wilt. Het is een beetje krom wanneer mensen die wèl zouden wìllen en zelfs het oorspronkelijke bedrag er voor over gehad zouden hebben, geen kaartjes meer kunnen kopen omdat ze zijn opgekocht door mensen die geenszins de intentie hebben gehad het desbetreffende concert daadwerkelijk te bezoeken, maar slechts om er zelf rijker van te worden, als in: harde contanten.
Oud 15-02-2005, 19:39
Interupter
Interupter is offline
Te laat, er heeft reeds iemand goed geboden en komt ze binnenkort ophalen.
Oud 15-02-2005, 20:56
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
Marloeske schreef op 09-02-2005 @ 23:17 :
lekker lullig als je met zn 6en gaat, en bij de laatste blijken de kaartjes uitverkocht te zijn.. + De kans dat je dan niet naast elkaar zit is dan ook nog aanwezig
Ja hoor, alsof dat het ergste is, niet naast elkaar kunnen zitten... Een fan is naar mijn idee allang blij alsie kaarten heeft.. En tis ook lullig als er een rij staat van 200 mensen waar de laatste 100 geen kaarten kunnen kopen omdat er bij de voorste 100 zo'n 50 mensen waren die 6 kaarten haalde, puur om met vette winst door te verkopen, dus..
Oud 15-02-2005, 21:07
JJ13
JJ13 is offline
waarom heb ik me niet eerder bedacht dat ik ook wil? op marktplaats vind je alleen nog maar kaarten boven de 150 euro.
Oud 16-02-2005, 12:01
nobodysbitch
nobodysbitch is offline
Citaat:
shut*up schreef op 15-02-2005 @ 21:56 :
Ja hoor, alsof dat het ergste is, niet naast elkaar kunnen zitten... Een fan is naar mijn idee allang blij alsie kaarten heeft.. En tis ook lullig als er een rij staat van 200 mensen waar de laatste 100 geen kaarten kunnen kopen omdat er bij de voorste 100 zo'n 50 mensen waren die 6 kaarten haalde, puur om met vette winst door te verkopen, dus..
Klopt, vriend van me heeft 15 uur (!) gezeten, en geen kaartje...
Oud 16-02-2005, 16:07
Verwijderd
Citaat:
bob1234 schreef op 09-02-2005 @ 02:52 :
IK haat het als mensen kaartjes opkopen.
De kaarten gaan op marktplaats al voor over de 150 euro, per stuk.
HAHAHA

Voor U2

...

suckkkerrrsssss
Oud 17-02-2005, 21:39
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Nou op E-bay heb ik er vorige week eentje zien gaan aan €2500 (tweeduizendvijfhonderd) euro (wel degelijk voor 1 kaartje!!)
Oud 17-02-2005, 21:41
Verwijderd
Citaat:
BlueSkyraider schreef op 17-02-2005 @ 22:39 :
Nou op E-bay heb ik er vorige week eentje zien gaan aan €2500 (tweeduizendvijfhonderd) euro (wel degelijk voor 1 kaartje!!)
Dat is neem ik aan geen serieuze bieder
Oud 18-02-2005, 01:35
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
BlueSkyraider schreef op 17-02-2005 @ 22:39 :
Ik heb op eBay ook wel eens iets zien gaan voor 2500 euro.
Oud 18-02-2005, 12:41
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik ben voorzien |

Moet alleen nog even ruilen, om 2 van hetzelfde vak te krijgen, als iemand interesse heeft om te ruilen pm me maar. Heb vak 127 1x en 128 1x geloof ik, zal ik thuis even nakijken.

Regels voor berichten