Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Door datzelfde spel van prijs van aanbod en vraag zijn bijvoorbeeld de prijzen van immobilieën ferm gestegen de laatste decennia, en iedereen accepteert dat. Voor kaartjes van U2 concerten blijkbaar niet. Het ligt simpel : bepaal voor jezelf tot hoeveel je wilt gaan, en vragen ze te veel, tja, dan koop je gewoon niet ![]() Ik vraag me trouwens af waarom de organisatoren niet hogere prijzen vragen, als er zo veel vraag naar is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naast de afweging die jij -overigens geheel terecht- stelt, zou je namelijk ook een klein beetje eerlijk- en billijkheid in ogenschouw kunnen nemen. Ethiek, zo U wilt. Het is een beetje krom wanneer mensen die wèl zouden wìllen en zelfs het oorspronkelijke bedrag er voor over gehad zouden hebben, geen kaartjes meer kunnen kopen omdat ze zijn opgekocht door mensen die geenszins de intentie hebben gehad het desbetreffende concert daadwerkelijk te bezoeken, maar slechts om er zelf rijker van te worden, als in: harde contanten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: