Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2005, 14:49
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 09-02-2005 @ 22:51 :
De gemiddelde man hééft niet eens principes...wees blij dat hij ze heeft, ook al zijn ze raar
geloof mij echt een man met zulke principes wil je niet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2005, 15:10
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Sarah schreef op 10-02-2005 @ 12:43 :

En hij heeft altijd schoenen aan, behalve onder de douche en in bed, maar verder altijd. Dat vind ik stom, schoenen zijn voor buiten. Maargoed, het schijnt normaal te zijn om dat te doen.
Ooh ja, zo herkenbaar
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 15:30
Fruitcake
Fruitcake is offline
mijn ex irriteerde mij er altijd aan als hij niet wou luisteren naar mij, ik wou hem bijvoorbeeld dingen uitleggen en hij luisterde gewoonweg niet terwijl ik altijd naar hem moest luisteren.
Ook ergerde ik mij er verschrikkelijk aan dat ik mij altijd moest verantwoorden als ik eens weg ging zonder hem en dat hij mij nooit vertelde waar hij heen ging.
Ook vondt hij het altijd leuk om mijn vriendinnen af te kraken. Achja blijkbaar meer slecht te vertellen over hem dan goeds. Ben blij dat ik daar vanaf ben.
Oud 10-02-2005, 16:16
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Ergernissen zijn er al zat genoemd, maar het ergste vind ik als je vriendin zegt dat er niets is terwijl je weet dat haar iets dwars zit.

We doen in relaties allemaal wel eens iets wat de ander irriteert. Maar goed, als je gewoon zegt wat er is dan heb je eff woorden, je spreekt het uit en je kunt verder gaan.

Maar mijn ex hield dat soort dingen dus voor haar. Dus als ik iets deed wat zij niet leuk vond raakte ze geïrriteerd i.p.v. te zeggen wat er aan de hand was en dat liet ze dan merken door chagrijnig te doen.

Het erge was altijd dat als ik haar dan vroeg of er iets was ze altijd nee zei. Maar dan wel geïrriteerd blijven doen de hele tijd. Vraag je het nog een keer wordt ze boos en dan word ik natuurlijk ook boos en dan heb je dus geen gezellige dag.
En dan een paar uur later ermee komen dat er toch iets mis was en als ik dan zeg: maar waarom zeg je dat njet gelijk wat als ik je het vraag. Dan was de wereld te klein en ging ze lopen ontkennen dat ik iets gevraagd had aan haar…
Als je het nou gelijk gezegd had, had dat ons een hele dag gezeik kunnen schelen.

Om gek van te worden!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 16:34
EggeD
EggeD is offline
Niemand ergert zich aan rokers ?

Tja, ik erger me zelden, als ik dat toch doe ligt het meer aan mij, denk ik. Ze wilt geen muziek met me luisteren, overigens. (;
Oud 10-02-2005, 17:42
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
EggeD schreef op 10-02-2005 @ 17:34 :
Ow wel degelijk.. gadverdamme
Oud 12-02-2005, 23:11
Verwijderd
Hmmz, wel een moeilijke hoor...
Het enige waar ik me ooit aan geergerd heb is dat hij nog meer dan ik zelf de neiging heeft om belangrijke dingen voor zich uit te schuiven. en als je dat meer dan mij doet, ben je een knappe jongen...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 09:22
Verwijderd
Citaat:
EggeD schreef op 10-02-2005 @ 17:34 :

Tja, ik erger me zelden, als ik dat toch doe ligt het meer aan mij, denk ik. Ze wilt geen muziek met me luisteren, overigens. (;
wat is dat nu voor onzin??

als ik weer een vriendin krijg, dan weet ze dat ik rook, en moet ze daar niet achteraf nog eens om gaan zeuren, maar vooraf, niets met mij beginnen.....
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 23:20
boredoflife
boredoflife is offline
ik erger me eraan dat zij een vriend heeft waar het niet super mee loopt (en erger me dus dat het nog aan is ) en dat ze zou smsen wat ze dus niet gedaan heeft en dat zegt al genoeg waarschijnlijk over wat ze evt. voor mij voelt..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 07:18
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 10-02-2005 @ 16:10 :
Ooh ja, zo herkenbaar
pssstt..... lopen jullie nu bij de relatietherapeut
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 15:00
Envy
Envy is offline
Ehr, is het heel abnormaal dat ik niet echte ergernissen heb?
Oud 17-02-2005, 11:02
boredoflife
boredoflife is offline
Citaat:
Envy schreef op 16-02-2005 @ 16:00
Ehr, is het heel abnormaal dat ik niet echte ergernissen heb?
niks is normaal.. maar het is wel beter voor je ja
happy 4 you
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 12:41
Jules
Jules is offline
Oja, als mensen in het algemeen iets vragen (zoals "wat is er met hem gebeurd dan?") en ik begin het uit te leggen, begint mijn vriend na 5 woorden van mijn kant er gewoon doorheen te praten, omdat hij vindt dat hij het beter kan uitleggen ofzo. Eerst stopte ik dan maar gewoon maar nu praten we rustig keihard door elkaar heen en hij krijgt eindelijk door hoe irritant het is
Oud 17-02-2005, 12:44
Verwijderd
Ik kon me soms wel eens irriteren aan het feit dat mn ex altijd te laat kwam en dingen vergat die hij dan beloofde.
En aan het feit dat hij altijd zijn kennis ten toon wil spreiden. Dan heeft ie iets geleerd en dan gaat ie dat even vertellen. Dat was erg frustrerend toen we beiden in de examenklas zaten en beiden biologie hadden. Toen begon hij bijvoorbeeld over enzymen dit, enzymen dat.. En dan had ik zoiets van: eeehmmm.. dat ken ik niet
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 14:02
Isabel Karamel
Isabel Karamel is offline
Waar ik me aan irriteerde bij m'n ex was die hij helemaal anti-roken was. Dan stak ik bijvoorbeeld gezellig een sigaret op, trok hij hem uit m'n handen en trapte hem uit. Daar kon ik zo kwaad om worden.
Ten tweede was dat hij tijdens het winkelen de hele tijd zeurde of we "al naar huis gingen".
Oud 17-02-2005, 21:29
remcobers
remcobers is offline
Ik erge me aan 1 persoon. Vind der leuk heb het gezegd. En sinds dien praat ze niet meer tegen me
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten