Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
niet allemaal, een psychotische man liep buiten op terrein omdat ie op dat moment dus nergens "last" van had.. uiteindelijk ging ie de separeer in maar toen was ie al wat gekalmeerd...
||
![]() |
Citaat:
Ik moest elke dag met zo'n psychologe praten en dat vond ik niet leuk en al helemaal niet wat er daarna gebeurde. Maar in elk geval wel fijn voor je dat je het naar je zin hebt daar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik herken het! Bijvoorbeeld in het rustuur, als iedereen op zijn kamertje moet blijven... was het extra leuk om rond te lopen door de gang, briefjes onder deuren te schuifen, met z'n allen naar buiten komen en dan even snel een kussengevecht houden... dat soort dingen. ![]() Op een gegeven moment zat er een socio in de gang met een tijdschrift! Want ze werden het op het laatst zat om telkens de trap op te rennen om er iets van te zeggen. Ze konden wel precies zien wie de deur open deed, of er iemand op de gang liep enzo... want er zat zo'n bewegingsmelder in de gang en als je deur open ging kregen ze een piepje door op hun pieper.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Discussie: Bestaat Geestelijke Ziekte Mitch Plat | 185 | 27-04-2006 19:35 | |
Psychologie |
Een aantal vragen over jeugdhulpverlening. Verwijderd | 16 | 24-02-2005 12:37 | |
Psychologie |
Depressieve vriend Verwijderd | 18 | 07-07-2003 15:26 |