Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2005, 17:16
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
Roxy schreef op 13-02-2005 @ 03:27 :
i'm ook there.
Oud 01-04-2005, 23:51
biep
biep is offline
grmbl ik kan niet wachten.

Ik ben er denk ik al rond 2 uur, hoorde net dat er nog maar echt super weinig kaartjes over waren, top!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 23:54
innogen
innogen is offline
Citaat:
biep schreef op 02-04-2005 @ 00:51 :
grmbl ik kan niet wachten.

Ik ben er denk ik al rond 2 uur, hoorde net dat er nog maar echt super weinig kaartjes over waren, top!
Dalijk is het nog uitverkocht Een uitverkochte kleine zaal, dat heb ik nog nooit meegemaakt joh.
Ik heb der zin in
Oud 02-04-2005, 11:19
mixtape
mixtape is offline
Deze kleine Rotterdammer loopt rond in een Thursday shirt
zeg ff hoi als je me ziet
Oud 02-04-2005, 12:39
biep
biep is offline
Deze kleine Tilburgse Apeldoorner loopt in een grijs off-shoulder t shirt, en een spijkerbroek.

Ik weet niet of ik er de hele tijd ben, volgens mij gaan we er rond half 2/ 2 uur al heen, en ik ga iig bij One in a Million kijken, maar ik heb de volgende dag 3 tentamens dus moet even kijken hoelang of dta ik blijf.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 12:42
Verwijderd
paul frank shirt en zwarte ribbroek

maar weinig kaarten? dat zou wel minder wezen, ook maar een beetje op tijd gaan dan!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 15:11
innogen
innogen is offline
Citaat:
Silveria schreef op 02-04-2005 @ 12:19 :
ok
deze keer wel

en ik weet nog niet wat ik aandoe, maar waarschijnlijk gewoon een zwart shirtje en een spijkerbroek ofzo
Oud 03-04-2005, 11:15
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Silveria schreef op 02-04-2005 @ 12:19 :
das een leuk shirt

ik ben er ook en ik heb er zin in
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 11:28
Verwijderd
Ik loop in een roze jurkje!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 11:32
Blenderhead
Blenderhead is offline
doe je dan ook een strikje in je haar?
Oud 03-04-2005, 11:33
Verwijderd
Net naar de kapper geweest, te kort nu helaas!

Wel heb ik een toverstokje in m'n hand.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 11:35
Blenderhead
Blenderhead is offline

Gerlo in de late uurtjes!
Oud 03-04-2005, 11:40
Verwijderd
Maar de chicks diggen het!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 11:44
Blenderhead
Blenderhead is offline
dit niet:

We're getting restless nowwwww | zhe zhower zegt:
kk gast ik ben aan de diarree DUS IK GA EVEN SCHIJTEN
I've heard... zegt:
fijn om te weten

Oud 03-04-2005, 11:46
Verwijderd
Inside information vriend.

Ik ga jou nightly confessions toch ook niet posten.
Al was het alleen al omdat niemand d'r meer van op zou kijken.

Maar toch!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 11:51
Blenderhead
Blenderhead is offline
We're getting restless nowwwww | zhe zhower zegt:
Je gaat toch zeker ook niet op het forum zetten dat ik op mannen val....
Oud 03-04-2005, 11:53
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 23:27
mixtape
mixtape is offline
Close Second was wel okay, had het erg heet in die overvolle zaal dus maar weer naar buiten gegaan.

One In A million was echt niet mijn ding..

Undeclinable was wel grappig.. Niet meer mijn ding, vond het vroeger wel grappig. Van balkon toegekeken maar toen ook maar weer naar buiten gegaan (heet heet!).

En van Face Tomorrow heb ik betere shows gezien (maar dat weten ze zelf ook). Maar ja technische problemen he, maar ondanks dat nog vrij goed. Behalve dat ik de setlist een beetje gaar vond...
Ik was dat meisje dat bij het 2e refrein van Prop And Stay (2e nummer van de set) het publiek een beetje in beweging zette
Oud 03-04-2005, 23:31
DeadNation
DeadNation is offline
Aha vandaar dat Tilburg centrum weer overspoeld was door untermenschen.
Oud 03-04-2005, 23:33
Carn
Carn is offline
hehe. Gelukkig voor de afwisseling in Valkenswaard n kroeg in gedoken.
Oud 04-04-2005, 00:34
Reserv
Reserv is offline
Ik heb me wel vermaakt vanmiddag.

Helft van CS gemist, wel jammer. OIAM is wel leuk maar begint na een aantal nummers wel te vervelen. kan ook omdat ik het niet zo goed ken of zo. Undeclinable was leuk om weer es te zien, maar niet echt mijn ding meer.

FT was vet, niet de beste show ooit, en alles op één na van 'The Closer You Get'. Jammer ook dat ze de hele tijd moesten zeiken op de techniek. Aan het begin stond er een zwetende postpunker heel statisch bovenop me, dat irriteerde me zo dat ik het gezellige gedeelte van het publiek heb opgezocht en daar werd het wel leuk.

Grappig dat er bij FT een gigantische beer in de pit stond, met allemaal mensen die tegen hem aan moshten, en dan leek het alsof hij een vliegje moest wegjagen of zo
Oud 04-04-2005, 10:37
Gadje
Gadje is offline
een hoop forum mensen gezien, fake, biep, silveria en vast nog wel meer.
close second kende ik niet, maar het klonk echt wel leuk.
one in a million begon wel leuk maar was veel van hetzelfde, ook qua kleding
na 15 sec van undeclinable gehoord te hebben zijn we vertrokken naarn de mac, dat zegt wel genoeg.
face tomorrow was leuk, maar niet super. de laatste x dat ik ze gezien had was beter.
al bij al was het toch een leuk middagje.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 11:22
Verwijderd
Close Second was wel aardig om een keer te zien, om de een of andere reden had ik iets harders verwacht maar dat viel een beetje tegen.

One in A Million heb ik 2 nr's van gezien aangezien we ondertussen even naar de mac zijn gewandeld. Niet echt het idee dat ik iets gemist heb.

Undeclinable was een beetje te punkerig maar opzich wel grappig om een keer te zien, ze hadden er wel zin in ieder geval en dat maakte het al met al wel een leuke show.

Face Tomorrow gaf ook best een goede show weg, het was een beetje een rommeltje maar in ieder geval beter dan op Paaspop.

Die beer met die capuchon op in de pit was wel grappig inderdaad, ook was er een of ander dom wijf wat de hele tijd als een bezeten pauw ging lopen krijsen. Tamelijk irritant. Verder Biep gegroet en Gadje gezien maar ik was te schijterig om iets te zeggen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 11:28
Gadje
Gadje is offline
ik durfde ook geen hoi te zeggen
je stond een hele tijd achter me bij close second
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 11:29
Verwijderd
I know, volgende keer maak ik het goed
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 11:30
Gadje
Gadje is offline
ik ook
nu weet ik toch al wie je bent
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 13:02
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
Fake schreef op 04-04-2005 @ 12:22 :
Die beer met die capuchon op in de pit was wel grappig inderdaad, ook was er een of ander dom wijf wat de hele tijd als een bezeten pauw ging lopen krijsen. Tamelijk irritant. Verder Biep gegroet en Gadje gezien maar ik was te schijterig om iets te zeggen
Jaaa die bitch was behoorlijk vervelend idd... Heb jou geloof ik zien staan naast die draaitafels bij OIAM... Damn, ik begin forummers te herkennen, dat gaat te ver.
Oud 04-04-2005, 14:28
Verwijderd
ik vond het erg gezellig !
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 14:33
lyla
lyla is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 04-04-2005 @ 15:28 :
ik vond het erg gezellig !
ik ook
Oud 04-04-2005, 14:40
Reserv
Reserv is offline
Het was wel een s.com feestje zo te zien daar zeg...
Oud 04-04-2005, 16:15
biep
biep is offline
Citaat:
ilviej schreef op 04-04-2005 @ 15:33 :
ik ook
en ik ook!

Om een uur of 2 gingen we al naar de 013 om alles klaar te zetten etc. was al gezellig, goed gevulde koelkast (die maar bijgevuld bleef worden ) en super lekker eten daar zeg!
Nog even buiten gechilld met zn allen en het begon al lekker druk te worden, en later bleek het zelfs uitverkocht dus de stemming zat er goed in. Het was iig een erg gezellige dag, erg genoten, al viel de afterparty in de cul n beetje tegen.

Close Second: leuk ze eindelijk eens live gezien te hebben, kon 1 nummer meebleren, hoera. Erg aangename muziek ook.

One in a Million: tja, een objectieve mening kan ik daar toch niet over geven ("she could be the one, she could BIBI ) Maar ik kan wel zeggen dat 't zeker niet de beste show was die ik tot nu toe van ze heb gezien, maar vanaf 'arrogance' vond ik het al 'n stuk beter worden.

Undeclinable: ouderwets leuk, heb maar 2 nummers gezien want meneer was moeen had honger dus we gingen beneden om te eten, maar klonk wel weer leuk. Laatste keer dat ik ze had gezien was alweer 5 jaar geleden.

Face Tomorrow:
Maar 3 nr sgezien, had ze nl vorige week op paaspop ook al gezien, daarna weer beneden gaan chillen want iedereen was moe en we moesten de bus weer inladen. Maar het klonk wel weer leuk (al vond ik het echt te druk en heet in de zaal, je zweete gewoon als je alleen al stond te kijken).

iig een geslaagd dagje!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 23:30
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
biep schreef op 04-04-2005 @ 17:15 :
verhaal
Stond jij bij Undeclinable ook ff (toen ik moest pissen, ghehe) bij de deuropening in de zaal? Je leek er wel op iig. Gekkenhuis.
Oud 05-04-2005, 07:14
biep
biep is offline
Citaat:
Reserv schreef op 05-04-2005 @ 00:30 :
Stond jij bij Undeclinable ook ff (toen ik moest pissen, ghehe) bij de deuropening in de zaal? Je leek er wel op iig. Gekkenhuis.
ja klopt , niet de hele tijd, maar wel een poosje ja, ik vond het in de zaal echt té heet.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 07:50
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
biep schreef op 05-04-2005 @ 08:14 :
ja klopt , niet de hele tijd, maar wel een poosje ja, ik vond het in de zaal echt té heet.
Vet! Dan heb ik jou in het wild gezien!
Oud 05-04-2005, 13:48
little_devotion
little_devotion is offline
Ik vond het erg geslaagd. Het was gezellig en lekker weer. Veel mensen van het forum gezien ook.

Close Second vond ik erg vet. Ik kon zelfs een paar nummers meezingen
One In A Million deed me qua muziek niks maar ik vond ze wel heel leuk om naar te kijken. Wat een energie hebben die gasten.
Undeclinable: jeudsentiment! Cool om ze na jaaaren weer eens te zien spelen.
Face Tomorrow was super. Bij sommige nummers kreeg ik kippenvel omdat ze er zoveel emotie in stoppen.
Oud 05-04-2005, 14:34
biep
biep is offline
Citaat:
Reserv schreef op 05-04-2005 @ 08:50 :
Vet! Dan heb ik jou in het wild gezien!
volgende keer wel even hoi zeggen he
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 18:55
Verwijderd
als ik een meisje was....

Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 19:03
biep
biep is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 05-04-2005 @ 19:55 :
als ik een meisje was....

plaatje
hij heeft 'n gitaar ervoor hangen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 19:16
innogen
innogen is offline
Het was een leuke avond, allerhande forum mensen gezien, zelfs een keer hoi gezegd
Heb me prima vermaakt

Close Second vond ik wel ok, niet echt top ofzo. Ze speelden in ieder geval leuker dan eerst in de Effenaar want toen vond ik er helemaal niks aan.
One in a Million vond ik leuk, lekker energiek enzo. Kende eigenlijk maar een liedje een klein beetje dus het leek allemaal wel op elkaar eigenlijk.
Van Undeclinable kende ik alleen de purevolume liederen, maar voor de rest was het wel leuk. Alleen jammer van die piep heel de tijd, dat was best irritant
En Face Tomorrow was ook weer leuk, maar ik vind ze altijd leuk om te zien eigenlijk. Er stonden ook twee klein poppetjes vooraan en ik had soms de neiging om ze te slaan ofzo.
Oud 05-04-2005, 19:28
kroepoekje
kroepoekje is offline
hmm, die sla neiging ken ik

we hebben laatst n keertje (waar n laag podium was) dat soort mensen een heel onschuldig en subtiel duwtje gegeven, toen lag er ineens 1 half over het podium, voor Jelle zn voetjes.
en toen lag ze voor m, en toen was ze weer niet blij.. damn, die kids weten niet wat ze willen
Oud 05-04-2005, 19:46
biep
biep is offline
Citaat:
kroepoekje schreef op 05-04-2005 @ 20:28 :

we hebben laatst n keertje (waar n laag podium was) dat soort mensen een heel onschuldig en subtiel duwtje gegeven, toen lag er ineens 1 half over het podium, voor Jelle zn voetjes.
en toen lag ze voor m, en toen was ze weer niet blij.. damn, die kids weten niet wat ze willen
haha ik heb wel gelachen zondag met die kids.

1 kwam voor de show naar Martijn toe, en toen kreeg hij van haar een pak melk met daarop "VOOR TINUS" omdat ze op de site had gelezen dat melk zijn lievelings drank was, echt zo aandoenlijk.
(Marcels reactie: "oh snel ff veranderen dat champagne mijn lievelingsdrank is, dan komen ze de volgende keer tenminste met champagne aanzetten ")

geweldig. (maar tijdens FT en OIAM had ik idd af en toe ook wel sla neigingen, jammer dat die kids van 14 allemaal n kop groter zijn dan ik ).
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 11:41
innogen
innogen is offline
Citaat:
biep schreef op 05-04-2005 @ 20:46 :
haha ik heb wel gelachen zondag met die kids.

1 kwam voor de show naar Martijn toe, en toen kreeg hij van haar een pak melk met daarop "VOOR TINUS" omdat ze op de site had gelezen dat melk zijn lievelings drank was, echt zo aandoenlijk.
(Marcels reactie: "oh snel ff veranderen dat champagne mijn lievelingsdrank is, dan komen ze de volgende keer tenminste met champagne aanzetten ")

geweldig. (maar tijdens FT en OIAM had ik idd af en toe ook wel sla neigingen, jammer dat die kids van 14 allemaal n kop groter zijn dan ik ).
Hhaha wat grappig zeg, nou je bent een echte fan of je bent het niet. Ik moet zeggen dat ik nooit de neiging heb om pakken melk mee te nemen naar concerten maar dat zal dan wel aan mij liggen
En als zij groter zijn dan jij dan is dat allemaal maar fijn want dan kan je ze makkelijker in umm hun zij of buik ofzo slaan
Oud 06-04-2005, 14:27
Verwijderd
Ik heb echt helemaal niemand van het scholieren gezien volgens mij.

Close second was gaaf!!!
One in a million en undiclinablabla : niet mijn dingetje
Vlees tomorrow: vaak gezien opzich (geen 25x overigens) niet zo'n goede show. Tiegelijk vals! technische problemen zijn kut!

Oordoppen waren nodig, ik snap niet dat mensen zonder kunnen...

EN het was uitverkocht, dat was cool, niet voor de mensen die geen kaartje hadden en buiten stonden.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 14:55
Verwijderd
sow echt te hard gedraaid daar
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 16:27
biep
biep is offline
Citaat:
lindaaaa schreef op 06-04-2005 @ 15:27 :
Ik heb echt helemaal niemand van het scholieren gezien volgens mij.

ik heb jou wel gezien, eerste wat me opviel was dat je veel kleine was dan ik had verwacht
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 18:42
Fjall
Fjall is offline
Red Sparowes in de BatCave was vast een stuk interessanter
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 21:09
Verwijderd
Ik ben niet meer geweest

helaasch?
Met citaat reageren
Advertentie